راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

انتخاب تاج عروس زيبا

انتخاب تاج عروس زيبا

انتخاب تاج عروس زيبا , چگونه با انتخاب تاج عروس زيبا ملكه مجلس خود باشيد؟ : از مهمترين ويژگي هاي بارز برگزاري مراسم هاي عروسي آراستگي و باشكوه بودن است . برگزارذي مراسم هاي عروسي باشكوه در باغ هاي عروسي به وسيله تشريفات مجالس زيبايي مجلس را چند برابر افزايش مي دهد. يكي از مهمترين نكته هاي مراسم عروسي زيبايي و آراستگي عروس مي باشد كه در مراسم ازدواج هر فرد از اهميت زيادي برخوردار است.هر خانم در مراسم ازدواج خود به آرايش مناسب ، لباس شيك و مدل موهاي جذاب مناسب با فرم صورت و … احتياج دارد. تاج عروس نيز از مهمترين آراستگي هاي عروس خانم مي باشد كه علاوه بر زيبايي وظيفه نگه داشتن تور عروسي را نيز بر عهده دارد با دقت به ويژگي هايي كه در ادامه به انها مي پردازيم مي توان تاج عروس مناسب و زيبا انتخاب كرد.

انتخاب تاج عروس

تاج عروس مناسب

قبل از انتخاب تاج عروسي بايد مدل موي (فر ، باز ، شنيون، …) مورد علاقه خود را انتخاب كنيد و متناسب با مدل مو تاج عروسي خود را انتخاب كنيد .مدل تاجي كه انتخاب مي شود بايد با مدل لباسي كه عروس دارد هماهنگ باشد. براي لباس هاي پرنسي يا رويال از تاج بزرگ استفاده مي شود و براي لباس هايي كه در دوخت آهنا مرواريد وجود دارد تاج مرواريدي بهترين گزينه است با اين كار عروس زيبا و جذاب خواهد بود . اگر لباس عروس ساده يا اروپايي است از تاج گل سفيد استفاده مي شود .

معرفي بهترين مزون لباس عروس در تهران : مزون لباس عروس

اگر پارچه لباس داراي گل و يا شكوفه است تاج عروس بهتر است از مدلا همان گل باشد. لباس عروس در طرح گل رز نيز مي تواند با تاج شما هماهنگ باشد. تاج هاي بلند براي خانم هايي كه پيشانيه بلندي دارند مناسب نيست. براي خانم هايي كه اختلاف قدشان با همسرشان زياد است مي توانند با شنيون و استفاده از تاج بلند اين اختلاف را كم كنند و زوج هايي كه هم قد هستند مي توانند موهاي خود را از پايين شنيون كنند و از تاج ظريف استفاده كنند .

خانم هايي كه تور عروسيشان دانته بوده يا طرحي شلوغ دارند بهتر است تاجي ساده و ظريف انتخاب كنند. بون استفاده از تاج نيز مي توان تور را نگه داشت مي توان تور را در لابه لاي موها جمع كرد. تاج هاي شلوغ براي خانم هايي كه رنگ موي مش را براي عروسي انتخاب كرده اند مناسب نيست چون كه جلوه زيبايي ندارد.تاج گل نيز بايد با سرويس جواهرات هماهنگ باشد ،عروس هايي كه جواهراتشان زرد رنگ است بايد از تاج زرد استفاده كنند و همچنين طلاي سفيد بايد تاج نقره اي رنگ داشته باشد ويا سرويس مرواريدي بايد با تاج مرواريدي زيبا و هماهنگ شود. كساني كه كي خواهند از گل به جاي تاج استفاده كنند بايد از گل مصنوعي استفاده كنند زيرا گل طبيعي در برابر حرارت سر زود از بين مي رود و ماندگاري ندارد. تشريفات عروسي براي انتخاب يك آرايشگاه مناسب شما را راهنمايي مي كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۲۱:۱۸ توسط:مهدي موضوع:

مذاكره با مدير باغ تالار عروسي

مذاكره با مدير باغ تالار عروسي | به چه روشهايي با تالارهاي عروسي مذاكره كنيم  

مذاكره با مدير باغ تالار عروسي | به چه روشهايي با مديران تالار عروسي  يا باغ تالار عروسي مذاكره كنيم : عروس و داماد هاي جوان اولين گامي كه اكثرا بعد از تعيين كردن تاريخ عروسي خود بر ميدارن مراجعه به يك تالار و مذاكره با صاحبان اين مكان ها است . چون تا هنگامي كه زمان و مكان دقيق مراسم مشخص نشود نمي توان براي كارهاي ديگر مانند چاپ كارت عروسي و يا رزرو يك آرايشگاه مناسب و…اقدامات لازم را به عمل آورد.

مذاكره با مدير باغ تالار عروسي

از انجايي كه زوج هاي جوان ما تا كنون تجربه اي در اين زمينه كسب نكرده اند پس ممكن است با مشكلاتي مواجه شوند .بنابر اين ما در اين سايت تلاش كرده ايم تا با مطرح كردن روش ها و همچنين تالار عروسي مناسب ياريگر اين عزيزان باشيم تا هم به راحتي وخيالي آسوده بتوانند تالار خود را انتخاب كنند وهم ازتخفيف هاي اين تالار ها برخوردار شوند.

اگر چه تالار ها معمولا علاقه اي ندارن در مورد هزينه تالار با مشتري زياد بحث كنند و از قيمت خود پايين بياين ولي ما دراينجا چند نكته را ياداور ميشوم تا بتوانيد قيمت انها را تغيير دهيد.

هنكام تعيين تاريخ عروسي خود زمان هاي غير معمول را انتخاب كنيد :

اگر ما زياد در مورد روز و فصل عروسي خود حساس نباشيم و بتوانيم روز و فصلي را انتخاب كنيم كه تعداد مراسم هاي عروسي در انها معمولا كمتر است .مثلا به جاي تعطيلات عيد ويا تابستان و بهار يكي از روز هاي دي را براي مراسم تعيين كنيم و حتي ميتوانيم اگر مشكلي نيست به جاي اخر هفته يكي از روز هاي وسط هفته را انتخاب كنيم تا بتوانيم راحتتر تخفيف بگيريم چون تعداد متقاضي در اين روزها بسيار كمتر است و صاحب تالار مجبور است پيشنهاد ما را قبول كند. و همچنين سعي كنيم كه اگر قصد برگزاري مراسم خود در تالار يا باغ عروسي را داريم.خيلي زودتر از تاريخ عروسي نسبت به اين كار اقدام كنيم زيرا به عنوان مثال اگر ما هشت ماه قبل بتوانيم تالار را رزرو كنيم بهتر مي توانيم مذاكره كنيم تا چهار ماه پيش يا دو ماه پيش رزرو كرده باشيم.

معرفي تالار عروسي در تهران : تبليغات تالار عروسي

به چه تعداد ميهمان دعوت كنيم :

اكثر تالارها اگر تعداد ميهمان ها زياد باشند تخفيف هاي مناسبي ميدهند ولي تعدادي نيز وجود دارن كه اين مسئله را رعايت نميكنن و بعد از تعيين شدن تعداد ميهمان ها براي كم كردن انها ممكن است وجهي دريافت كنند.بنابرين ما بايد از ابتدا تعداد ميهمان ها را به طور دقيق مشخص كنيم واز اين تعداد نيز حد اقل را در نظر بگيريم.زيرا در اكثر عروسي ها تعدادي از مدعووين به دلايلي نميتوانند حضور پيدا كنند.و چون تعداد دقيق ميهمان ها در هفته ي آخر مشخص ميشود با تالار قرار بگزاريم كه در صورت لزوم بتوانيم تعداد ميهمان ها را با همان قيمتي كه قبلا تعيين كرده ايم در هفته آخرافزايش بدهيم .

تالار عروسي

ايجاد رابطه موثربا مدير تالار

زوج هاي جوان عزيز ما هنگام مراجعه به تالاربايد طوري برخورد كنند كه صاحبان اين مكان هاتصور كنند كه انجا اولين مكاني است كه آنها مراجعه كرده اند.و با ايجاد يك رابطه ي صادقانه و دوستانه تلاش كنند تا اعنماد انها را جلب كرده و به انها نزديك شوند تا هنگامي كه بر سر قيمت و هزينه تالار چونه ميزنند به راحتي انها را تحت تاثير قرار داده و تخفيفي مناسب بگيرند.واين نكته را نيز به خاطر داشته باشند كه اولين تالاري را كه پسنديدند قرار داد نبندند شايد گزينه هاي بعدي كه مراجعه ميكنند بهتر از انجا باشند .و براي انها مورد پسند تر باشد.

رايزني با مديران تالارها براي برگزاري يك مراسم عروسي خاص و استثنايي

با داشتن يك ايده ي خوب ومتفاوت كه هزينه ي چنداني هم نداشته باشد ميتوانيم يك مراسم به ياد ماندني و رويايي برگزار كنيم كه زبان زد همگان شود و مديران اين مكان ها نيز براي گسترش شغل و حرفه ي خود احتمالا پيشنهاد ما را قبول كرده و ما را ياري خواهند كرد.تا تبليغي هم براي تالار انها باشد.

استخدام كردن يك برنامه ريز حرفه ي

استخدام يك برنامه ريز موجب ميشود كه شما براي برگزاري مراسم خود استرس كمتري داشته و يك مراسم بدون عيب و نقص داشته باشيد و همچنين به دليل تجربه ي زيادي كه اين افراد در اين زمينه دارند بيشتر مديران تالار ها ترجيح ميدهند كه براي مزاكره در مورد تالار و چگونگي بر گزاري مراسم عروسي با اين افراد همكاري داشته باشند تا به طورمستقيم خود عروس و داماد.قطعا اين كار هم به سود زوج هاي جوان خواهد بود و هم صاحبان تالارها راحتر خواهند بود.

به هيچ عنوان اين سوالات را از مديران تالار عروسي ها نكنيد:

  • پايين ترين قيمت شما چقدر مي تواند باشد؟
  • علت گراني ان چيست و ميشود تخفيف بدهيد؟
  • به چه دليل خدمات جانبي تالار زياد هزينه ميبرند؟
  • اين تالار در مقايسه با تالار هاي ديگر گران تر است چرا؟

عروس وداماد هاي عزيز ما به جاي اين پرسش ها مي توانند اينچنين با اين افراد گفتگو كنند:

از اين كه در گام نخست به تالار شما مراجعه كرديم بسيار مسروريم.و حيلي مشتاق هستيم كه مراسم عروسي خود را در اين مكان به ياد ماندني و زيبا برگزار كنيم.ولي تنها مشكل ما اين است كه هزينه بر اوردي ما از بر گزاري مراسم مقداري كمتر از قيمت پيشنهادي شما است. و يك مقدار از توان مالي ما خارج است.بنابر اين براي شما اين امكان وجود دارد كه به طور جزئي بتوانيد تعدادي از خدمات خود را تغيير داده ويك مقدار قيمت پيشنهادي خود را پايين بياوريد؟

ايجاد چنين رابطه اي موجب خواهد شد كه انها به شما اعتماد كرده و به طور دوستانه شما را راهنمايي كنند وهمچنين ممكن است كه خود پيشنهاد تخفيف به شما بدهند.ولي در اينجا بايد به اين نكته توجه داشته باشيم كه تغيير خدمات مراسم شامل موارد جزئي مانند گل آرايي ومورادي از اين قبيل باشد وشامل خدمات اصلي مراسم نشود تا خدايي نكرده به برگزاري مراسم صدمه نزند.و بتوانييد يك مراسم خوب وعالي برگزار كنيد كه هم از بعد مالي ان ابراز رضايت كنيد و هم از نحوه ي برگزاري خود مراسم.

شما عزيزان ميتوانيد با استفاده از سايت ما به تالارهاي شيك و مجلل دسترسي پيدا كرده ويك مراسم بسيار عالي ورويايي در انجا برگزار كنيد كه زبان زد همگان شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۱۷:۳۹ توسط:مهدي موضوع:

نكات مهم در انتخاب آرايشگاه عروس

نكات مهم در انتخاب آرايشگاه عروس

نكات مهم در انتخاب آرايشگاه عروس: خانم هاي محترم مي دانند كه بهترين روز زندگيشان روز عروسي آنهاست بنابراين بايد به زيباترين شكل ممكن آراسته و جذاب باشند و دنبال آرايشگاهي خوب باشند كه بهتر است در نزديكي باغ عروسي يا تالار عروسي باشد البته مي توانند از تشريفات مجالس عروسي در آنجا مراسم خود را برگزار مي كنند استفاده كنند و در محل عروسي آرايشگاه خود را انتخاب كنند. از ويژگي هاي يك آرايشگاه خوب اين است كه از مواد مرغوب استفاده كند و از آرايشهاي غليظ و عجيب خودداري كند. تشريفات عروسي و خدمات مجالس كه براي برگزاري مراسم خود انتخاب كرده ايد مي توانند شما را در انتخاب آرايشگاه مناسب ياري دهند.

انتخاب آرايشگاه عروس

معرفي بهترين برندهاي و سالن هاي زيبايي در تهران : سالن آرايش عروس تهران

براي انتخاب يك آرايشگاه عروس مناسب به موارد زير توجه داشته باشيد:

پرس و جو در رابطه با سالن زيبايي

از دوستان يا آشنايان يا كساني كه مي شناسيد و اطلاع داريد كه به تازگي در مراسم عروسي شركت كرده است يا خود به تازگي ازدواج كرده است در مورد آرايشگاهي كه انتخاب كرده است سوالاتي بپرسيد و ببينيد كه از آنجا راضي بوده اند. در ميان دوستانتان حتما هستند كساني كه مدل موهايشان شبيه شماست از مدل و رنگ موي آنها و آرايشگاهي كه مي روند از آنها بپرسيد اين امر شما را در پيدا كردن آرايشگاه خيلي ياري مي دهد.

بررسي سالن هاي زيبايي وآرايش

آرايشگاه هاي معتبري كه در اطراف محل زندگي شما قرار دارند رات شناسايي كنيد و به محل كار انها برويد به همه حركاتشان دقدت كنيد از جمله تعداد مشتريان ، تلفن و تعداد تماس هاي آنها و رزرو كردن مشتري ، نحوه برخورد با مشتري و … از مشتري هاي انجا از نحوه كار و كيفيت انجا بپرسيد و همچنين رضايت انهارا نيز بپرسيد مس توانيد در وب سايت ها هم جست و جوي ارايشگاه هاي معتبر باشيد.

تماس با آريشگاه عروس

پس از تحقيق و بررسي كه آرايشگاه مناسبي پيدا كرديد با آنجا تماس بگيريد و در مورد ويژگي هاي مو وپوست خود با انها صحبت كنيد تا آنها هم بتوانند طبق نياز ما آرايشگر ماهر و خوبي به شما معرفي كنند. آرايشگاه هاي سطح بالا براي مشاوره دادن هيچ هزينه اي نمي خواهند و به شما وقت مشاوره رايگان مي دهند. بنابراين مي توانيد به صورت حضوري نيز با آنها در مورد مو و رنگ آن يا پوست خود با آنها صحبت نماييد.

گرفتن وقت مشاوره از مديريت آرايشگاه

بعد از اينكه وقت مشاوره حضوري شما تعيين شد برويد و در مورد فكرهايي كه داريد با آنها صحبت كنيد و از آنها بخواهيد كه آرايشگر خبره و ماهري به شما معرفي كنند.يك آرايشگر خوب بهتر از شما مي تواند در مورد مو و فرم صورت شما نظر دهد و آرايش هاي خوبي براي شما در نظر خواهد داد كه صددرصد از پيشنهاد هاي خود شما بهتر است.

كسب تجربه كم

بعد از انتخاب آرايشگاه و آرايشگر خوب و مناسب قبل از روز عروسي از آنها وقتي براي آرايش مختصر و كوچك بگيريد و به آنجا برويد. بعد از اينكار به كيفيت كار آنها نظر كنيد مثلا به رنگ مو ، رنگ ناخون و غيره دقت كنيد . با اين كار شما مي توانيد تجربه مختصري از آرايشگاه خود بدست بياوردي و بدانيد كه براي روز عروسي اين آرايشگاه خوب و قابل رضايت است.

نتيجه گيري نكردن بر اساس قيمت

پس از اينكه تحقيقهاي خود را كرديد با توجه به بودجه اي كه داريد قيمت آرايشگاه را در نظر بگيريد توجه داشته باشيد كه قيمت بالا نشان دادن كيفيت آرايشگاه نيس و بايد به نكات ديگري نيز توجه داشت. سالن هاي مورد نظر پيشنهاد هايي به مشتري مي دهند مانند اقساطي پرداختن هزينه آرايشگاه كه اغلب براي نگه داشتن مشتري هاي خود هستند اين امر براي آرايشگاه هاي تازه تاسيس كار عادي هست كه جذب مشتري كند آرايشگاه هاي حرفه اي و شناخته شده با ارائه مواد مرغوب و با كيفيت مشتري هاي خود را نگ مي دارند.

بررسي كيفيت آرايشگاه و سالن زيبايي

پس از انتخاب آرايشگاه و آرايشگر بروشور ها وكاتالوگ هاي آنها را مطالعه كنيد .استايل خود را در نظر بگيريد و در با نمونه كارهاي مشابه ديگر مشتريان مقايسه كنيد و از آنها در مورد رضايت خود از آرايشگاه مورد نظر را بپرسيد.

تعويض و يا انتخاب

اگر از آرايشگاهي كه انتخاب كرديد راضي نيستيد مي توانيد سالن ديگري انتخاب كنيد بهتر است از وسواس زياد در انتخاب پرهيز كنيد و منصفانه انتخاب كنيد.

وفادار بودن

اگر آرايشگر خاصي داريد كه سالها به آنجا مي رويد و او از نحوه سليقه شما اطلاع دارد بهتر است آن را انتخاب كنيد و به آرايشگاه هاي بزرگ و گران قيمت بخاطر اسم و شهرت انجا نرويد و از آرايشگر انتظار معجزه و جادو نداشته باشيد. چون آرايشگر تلاش خود را براي بهنر ارائه نمودن خدمات انجام خواهد داد.

انتخاب درست

در مورد مدل مو و پوست خود با آرايشگر صحبت كنيد و او با توجه به سليقه و فرم صورت شما و با استفاده از تجربه خود پيشنهاد هاي زيبايي مي دهد كه شما مي توانيد يك انتخاب خوب و درست داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۱۳:۰۲ توسط:مهدي موضوع:

لباس هاي مناسب براي مراسم عروسي و ميهماني

لباس هاي مناسب براي مراسم عروسي و ميهماني

لباس هاي مناسب براي مراسم عروسي و ميهماني : وقتي كه صحبت از رفتن به يك ميهماني يا عروسي به ميان مي ايد معمولا همه ي ما قبل از هر كاري به فكر تهيه لباس براي ان مجلس مي افتيم.وانتخاب يك لباس مناسب براي اين مراسمات مهمترين كاري است كه پيش از ان مراسم در فكر انجام ان هستيم.

لباس مناسب مراسم عروسي

هنگامي كه كارت عروسي را مشاهده كرديم ان را در مقابل خود گذاشته ودر كمدمان را باز مي كنيم تا وهمه ي لباس ها را بررسي مي كنيم تا ببينيم چه لباسي براي اين مراسم مناسب است وبا خود تصميم مي گيريم كه چه لباسي را بپوشيم .يك دفعه چشممان به لباسي كه در مراسم عروسي دوست صميمي مان ان را پوشيده بوديم مي افتد ويا لباسي كه در مراسم دختر خاله و يا ديگر اقوام نزديك پوشيده بوديم ويا لباسي كه در جشن عروسي همكارمان به تن داشتيم را مشاهده مي كنيم.

پس از مشاهده همه ي اين موارد با خود فكر مي كنيم كه بهتر است براي اين ميهماني يا مراسم عروسي يك تيپ چديد وبه روز بزنم وسعي كنم كه شيك وساده لباس بپوشيم.بهترين كار اين است كه ما در اين مجالس خطر نكرده واز لباس هاي شيك طرح دار استفاده كنيم.

بهترين مزون هاي لباس عروس در تهران : مزون لباس عروس

بهتر است براي اين گونه مراسمات بيش از اندازه از طلا وجواهرات استفاده نكنيم يك حد تعادلي را براي اين كار رعايت كنيم.وهر نوع طلا وجواهري را كه داريم را در ان روز از خود اويزان نكنيم.زيرا ظاهر خوبي نخواهد داشت وممكن است كه ديگران فكر كنند كه شما با اين كار خود مي خواهيد اطلا وجواهرات خود را به رخ انها بكشيد ويك خانم با كلاس ومدرن هميشه تلاش مي كند كه از طلا وجواهرات ظرف وشيك وبه تعدادكم استفاده كند.

يك نكته ديگر كه در استفاده از طلا وجواهرات در ميهماني ها بايد رعايت شود اين است كه در استفاده از انها بايد به لباس هاي خود دقت كنيد وانها را متناسب با لباس خود استفاده كنيد به عنوان نمونه مثلا اگر يك خانم در يك كهماني يك لباسي را پوسيده كه روي ان سنگ دوزي شده است بنابراين بهتر است از گردنبند هاي در سايز بزرگ استفاده نكند ويا يك اقايي كه در زير كت خود يك پيراهن ساتن براق را پوشيده است خوب نيست كه از كفش ها وكمر بند ورني استفاده كند.

لباس عروس

چنان چه شما يك لباسي را به تن كرده ايد كه روي ان سنگ دوزي كار شده است پس در اين صورت براي ان كه به طاهر خود جلوه ي بهتري بدهيد وشيك زيبا ديده شويد بهتر است از گردنبند استفاده نكنيد وبه جاي ان از انگشترو گوشواره ويا دستبند شيكي كه در اختيار داريد را به كار ببريد.

پس سعي كنيد كه به به رنگ بندي وتناسب رنگ لباس هايتان وكفشتان توجه زيادي داشته باشيد ودر صورتي هك كه لباس شما داراي زنگ دوزي ويا منجوق كاري ويا نه كلا از جنس لمه است بنابراين بهتر است از پوشيدن كفش هاي براق ويا رنگي صرف نظر كنيد. و در مراسم ات ديگر از انه استفاده كنيد.ويا اقايان هم بهتر است كه براي ان كه يك اقاي با شخصيت وشيك پوش ديده شوند به تناسب رنگ لباس هاي خود دقت كنند مثلا وقتي يك اقا يك دست كت شلوار قهوهاي تيره مي پوشد بايد به پيراهني هم كه مي پوشد دقت كند ويك پيراهن به رنگ مناسب را با ان ست كند مثلا يك پيراهن به رنگ مغز پسته اي نمي تواند انتخاب درستي براي اين رنگ كت وشلوار باشد واصلا باهم هم خواني نخواهند داشت.وتركيب خوبي باهم به وجود نخواهند آورد.

بهتر است به رنگ ونوع جواهراتي كه مي خواهيد از انها استفاده كنيد دقت كنيد ويا از زيورالاتي به رنگ طلايي ويا رنگ نقره اي استفاده كنيد به عنوان مثال اصلا خوب نيست كه شما يك گردنبند به رنگ طلايي را استفاده كرده باشيد در صورتي كه رنگ گوشواره هايتان به رنگ نقره اي است وبهتر است كه نوع ورنگ انها را باهم ست كنيد تا بيشتر زيبايي خودشان را نشان دهند. وهمين طور انها را با لباستان هم ست كنيد.

جهت انتخاب تالار عروسي به لينك زير مراجعه كنيد : بهترين تالار عروسي تهران

وهمين طور بهتر است كه سبك لباس پوشيدن هم مورد توجه ودقت قرار گيرد مثلا در صورتي كه يك خانمي لباسي به سبك رومي را مي پوشد بنابر اين بايد اين سبك را در مدل شنيون موي خود نيز استفاده كندو بايدهمه ي وسايل مورد استفاده در ان عروسي را با هم ست كند مثلا اگر لباس هاي شيك امروزي ويا كفش به روزي را به پا دارد بنابراين ظاهر اصلا قشنگي را نخواهد داشت كه از يك كيف دستي استفاده كند كه از سال ها قبل در گوشه ي كمدش افتاده بود.وبهتر است كه ان را هم به روز استفاده كند.ويا در صورتي كه يك اقايي دوست دارد از يك پيراهن يقه بزرگ مانند پيراهن هاي مشهدي ها استفاده كند پس بهتر است ديگر ازسنجاق سينه روي كتش استفاده نكند.

ما به شما عزيزان توصيه مي كنيم كه به طرح پارچه هاي لباس هاي خود نيز دقت كنيد وسعي كنيد كه از تركيب هاي مناسب استفاده كنيد مثلا براي يك پيراهن چهار خانه خوب نيست كه از يك كيف دستي به طرح پوست ماري استفاده شود ويا در صورتي كه يك اقا يك پيراهن راه راه دارد ودوست دارد كه حاما ان را در ميهماني ويا عروسي بپوشد بهتر است كه با ن از كت وشلوارهاي چهار خانه استفاده نكند.

لباس هاي مناسب براي مراسم هاي رسمي

چنان چه از روي اسم اين مراسمات هم مشاهده مي شود اين مراسمات بسيار رسمي هستند و در اين مراسم ها انتخاب نوع پارچه لباس از اهميت زيادي برخوردتر است وبهتر است از پارچه هايي استفاده شود كه به جنس مخمل ويا پشمي و يا هر پارچه ضخيم ديگر نباشند.ولباس هاي مناسب براي اين گونه مجالس لباسي مانند يك پيراهن از يك جنس پارچه ي لخت وودر يك سايز بسيار بلند تا نوك پا مي تواند انتخاب خوبي باشد.

شايسته است كه براي اينگونه مراسم ها از لوازم آرايشي اكليل دار ويا وسايل تزئيني زياد براق وپر زرق وبرق استفاده نشود ويك تيپ منطقي وبا شخصيت به كار برده شود كه هيبت شما را حفظ كند.وشما را به قول خودماني سنگين ورنگين نشان دهد.

برند هاي برتر آرايش عروس : سالن زيبايي و آرايش عروس

تلاش كنيد از لباسي استفاده كنيد كه شخصيت واقعي شما را نشان دهد ودر خور شخصيت شما باشد مثلا درست است كه زدن يك تيپ مانند پوشيدن يك پيراهن ساتن بلند با گوشواره هاي ميخي الماس در ظاهر زيبا ديده مي شود ولي يك نوع افراط وگذشتن از حد است. بنابراين بهتر است كه از لباس و زيورالاتي استفاده شود كه شخصيت واقيعي ان فرد به طرز شايسته اي حفظ شود ومتانت فرد رعايت شود.

و كلام اخر در رابطه با لباس مراسم عروسي

ما براي ان كه بتوانيم يك حضور خوب وشايسته در مراسم ميهماني ويا عرو.سي داشته باشيم بايد اعتماد به نفس داشته وخودمان را باورد داشته باشيم وبه خود اعتماد كنيم وبه روحيات وسن وعلاقه مندي هاي خود دقت كنيم وخود را همان كونه كه هستيم باور وقبول كنيم ومطابق ان شخصيتي كه داريم براي خريد لباس هاي خود اقدام كنيم وزياد رويا پرداز نباشيم وبهتر است در اين گونه مراسمات تلاش كنيم كه قسمتي از لباس ها ويا زيور الات خود را از نظر رنگ برجسته كنيم تا جلب توجه كرده وبيشتر در چشم بيايم وديده شويم وبهتر است كه ما هميشه هم از لحاظ رنگ وهم از لحاظ سبك وطرح تناسب را رعايت كنيم.

برچسب ها: , , , , , ,


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۷:۲۶ توسط:مهدي موضوع:

ويژگي انتخاب آرايشگاه عروس خوب

ويژگي انتخاب آرايشگاه عروس خوب

۱۰ ويژگي انتخاب آرايشگاه عروس خوب : گفتيم كه در بي شك در كل روزهاي عمر هر فرد يك روز مهم وجود دارد و مهم ترين روزي كه او تجربه مي كند روز عروسي است.حالا كه متوجه شديم روز عروسي؛ مهم ترين روز زندگي هر كسي است. پس براي درخشيدن در آن روز بايد در جستجوي يك آرايشگاه خوب و مناسب ترجيحا نزديك به محل باغ عروسي يا تالارعروسي باشيد كه شما را از هر نظر زيبا و آراسته كند تا داماد با ديدنتان مات شما شود.

انتخاب آرايشگاه عروس

اگر خودتان دنبال ارايشگاه باشيد كمي زمان بر است ولي مي توانيد از تيم تشريفات هم در اين باره كمك بگيريد و آرايشگاه خود را در محل عروسي انتخاب كنيد. از نكات مهمي كه در انتخاب آرايشگر خوب و حرفه اي بايد بدانيد اين است كه استفاده از مواد مرغوب و خود داري از آرايشهاي غليظ وعجيب است. معمولا اين راهنمايي ها را تيم تشريفات عروسي و خدمات مجالس كه براي مراسم خود انتخاب كرديد نيز مي توانند براي شما انجام دهند.

بهترين موسسه هاس تشريفاتي در : تشريفات عروسي , خدمات مجالس

ما در اين متن نكاتي را براي شما بيان مي كنيم كه شما بايد براي انتخاب آرايشگاه مناسب به نكات زير توجه كنيد:

  • پرس وجو
  • بررسي سالن عروسي
  • تماس با ارايشگاه
  • گرفتن وقت مشاوره
  • كسب تجربه كم
  • نتيجه گيري نكردن براساس قيمت
  • بررسي كيفيت آرايشگاه
  • تعويض و يا انتخاب
  • وفادار بودن
  • انتخاب درست

پرس و جو :

بهتر است تا در گام اول از دوستان و آشنايان تان كه تازه ازدواج كرده بودند و از ارايششان خوشتان آمده در مورد آرايشگاه سوال كنيد و يا اگر در مراسم عروسي شركت كرده ايد كه از آرايش و نوع كار خوشتان امد بهتر است تا در مورد آن سوال كنيد. پرس و جو به شما كمك مي كند تا به ايده ال خودتان برسيد ممكن است در مهماني كه حضور داريد در ميان دوستان خود تان كساني كه مدل و رنگ موي آن ها را مي پسنديد و يا رنگ پوست آنها و جنس مويشان شبيه به شما است باشد بهتر است تا در مورد آرايشگاهشان از آن ها پرس و جو كنيد خجالت را كنار بگذاريد چون اين كار كمك بزرگي به راحت تر پيدا كردن آرايشگاه مد نظر شما مي كند.

بررسي سالن هاي زيبايي :

امروزه شبكه گسترده اينترنت كمك بزرگي را براي پيدا كردن چيزهايي كه نياز داريد مي كند به اين ترتيب شما مي توانيد در وب سايت ها به جستجوي آرايشگاه هاي معتبر و مد نظرتان بپردازيد. پيشنهاد ديگر اين است كه اگر آرايشگاه هاي خوب را شناسايي مي كنيد. در يك وقت مشخص به محل مربوط برويد و تمام موارد مهم را در نظر بگيريد تعداد مشتريان، نحو برخورد با مشتري، تعداد تلفن و تماس هاي آنها و رزرو مشتري، كار و دقت بسيار دقت كنيد اين موارد مي تواند به شما كمك كند مي توانيد براي اطمينان خاطر بيشتر از مشتريان آنها در مورد كيفت كارشان و همچنين ميزان رضايت آنها سوال كنيد و با جواب هاي كه مي گيريد مي توانيد تصميم بهتري بگيريد.

انتخاب بهترين سالن آرايش عروس در تهران : آرايشگاه هاي عروس در تهران

تماس با آيشگاه :

شما بعد از اينكه يك سالن خوب نظرتان را جلب كرد، بهتر است كه پس از بررسي آن با آرايشگاه مورد نظر خود تماس بگيريد؛ و اطلاعاتي درباره جنس موهايتان و رنگ مو و پوست تان با ان ها صحبت كنيد. امروزه بيشتر آرايشگاه هاي حرفه اي و مدرن براي جذب مشتري به ان ها وقت مشاوره رايگان مي دهند؛ بهتر است تا از اين فرصت استفاده كنيد و به صورت حضوري در مورد مدل آرايش و موي خود با آنها صحبت كنيد.

آرايشگاه عروس

وقت مشاوره :

گفتيم كه يكي از حسن نيت هاي آرايشگاه هاي مدرن دادن مشاوره رايگان است شما پس از گرفتن وقت مشاوره حضوري، بهتر است تا با مراجعه به آن جا در مورد ايده هاي خود با آنها صحبت كنيد و به پيشنهاداتي كه داريد را در ميان بگذاريد و از آنها در مورد نحوه آرايش و مدل موي مناسب چهره خود تان راهنمايي بگيريد. نحوه آرايش ها امروزه نسبت به گذشته كاملا تغيير كرده است و مدل هاي متنوع و زيبايي بر اساس فرم صورت و نحوي مدل موي انجام مي شود. ارايشگر بر اساس نحوه شكل و فرم صورتتان براي شما ارايش مناسبي را پيشنهاد مي كند.

كسب تجربه كم :

بهتر است تا براي اطمينان بيشتر از خدمات سالن زيبايي كه انتخاب كره ايد براي انجام يه سري كارها مثل طراحي ناخن و يا ارايش روزانه ملايم و ي رنگ كردن مو هايتان به آن جا مراجعه كنيد و بعد از اينكه كارتان تمام شد به كيفيت كار آن ها را بررسي كنيد و اگر از نحوه كار آن ها راضي بوديد و كيفيت خوبي داشت مي توانيد اين سالن را با خيال راحت انتخاب كنيد و يا برعكس اگر راضي نباشيد سالن ديگري را جايگزين كنيد.

نتيجه گيري نكردن بر اساس قيمت :

پس از اينكه تمام فيلترها را با موفقيت بررسي كرديد شما بايد درباره هزينه و بودجه اي كه براي اين كار كنار گداشته ايد تصميم بگيريد در نظر داشته باشيد كه تنها قيمت بالا نشان با كيفيت بودن يك آرايشگاه نيست؛ و شما بايد ملاك هاي ديگر را نيز در نظر بگيريد. در مورد سالني كه همواره با دادن پيشنهادات تخفيف طولاني مدت به دنبال نگه داشتن مشتريان است قدري تأمل كنيد چون آرايش گاه هاي تازه كار براي جمع كردن و جذب مشتري چنين پيشنهاداتي را ارائه مي دهند آرايشگاه هاي شناخته شده و معروف بدون انجام اين گونه تبليغات هميشه مشتري هاي خود را با ارائه خدمات با كيفيت و خوب راضي نگه مي دارند در اصل اين موضوع فهميديم كه كيفيت كار ربطي به هزينه و تخفيف ندارد.

بررسي كيفيت آرايشگاه :

شما بعد ازاينكه آرايشگاه مورد نظرتان را انتخاب كرديد در بررسي از كيفيت كار آرايشگاه مي توانيد به آرايشگاه مراجعه كنيد و با ديدن نمونه كارهاي آن ها و مقايسه ان با چيزي كه براي خودتان مي خواهيد. روش بعدي مشاهده بروشورها و كاتالوگ هاي سالن با مشتريان كه اين نوع آرايش ها روي آن ها انجام شده است. از مشتريان نظرخواهي كنيد و در مورد نحوه ميكاپ آن صحبت كنيد؛ و يك روش مناسب تر اينكه مي توانيد از وب سايت آرايشگاه بازديد كنيد و تمام نظرات مشتريان را در مورد رضايت كار ببينيد.

تعويض و يا انتخاب :

شما مجبور نيستيد كه فقط يك انتخاب داشته باشيد اگر فرصت كافي داريد و شما از كار آرايشگاه عروس مورد نظر راضي نبوديد؛ حتما به سراغ سالن ديگري برويد و سالن ديگري را براي مراسم خودتان انتخاب كنيد. نكته مهم اين كه در اين مورد بهتر از وسواس زياد نيز خود داري كنيد زيرا اين حساسيت كار شما را در انتخاب سالن خوب با مشكل مواجه مي كند.

وفادار بودن :

درست است كه شما دوست داريد كه در روز مراسم تان بسيار زيبا و بي نقص باشيد ولي اينكه بيشتر افراد از آرايشگرشان انتظار معجزه و توقعات نابه جا دارند اصلا صحيح نيست. اگر سالني كه براي اين مراسم انتخاب كرده ايد سالني است كه شما مشتري دائمي آن هستيد پس نگران نباشيد زيرا ارايشگر از سليقه شما اطلاع كافي دارد و از انتخاب نوع درست آرايش شما كاملا آگاه است پيشنهاد ما براي شما اين است كه بهتر است او را انتخاب كنيد و تنها به اسم و شهرت آرايشگاها بسنده نكنيد.

انتخاب درست :

شما قبلا حتما درباره اين كه چه مدل مو و چه نوع آرايشي را مي خواهيد با آرايشگرتان صحبت كرده ايد آرايشگر شما براساس جنس و رنگ مو و فرم صورتتان پيشنهاد شما را بررسي مي كند و شايد چند تغيير كوچك در آن ايجاد كند شما بايد اطمينان كنيد چون او با توجه به تجربه خود و دانستن مدل مو و آرايش زيبا براي شما، براي يك انتخاب درست شما را راهنمايي مي كند.

انتخاب بهترين تالار و باغ تالارعروسي در  : باغ عروسي تهران

برچسب ها: , , , , ,


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۲:۵۸ توسط:مهدي موضوع:

ترفند كاهش زمان در آرايش كردن

ترفند كاهش زمان در آرايش كردن

ترفند كاهش زمان در آرايش كردن : شايد بعضي ها تصور كنند كه آرايش كردن كار بسياره ساده و راحتي است ولي نبايد فراموش كرد كه انجام آرايش كار مهمي است. بيشتر افراد براي انجام دادن آرايش صورت نياز به صرف وقت زيادي هستند و معمولا بعضي وقت ها اين عزيزان بدليل نداشتن وقت كافي در آرايش دچار استرس مي شوند واين استرس باعث مي شود تا نتوانند زيبا ارايش كنند و صورت خود شان را بد آرايش مي كنند و وقتي افراد ديگر را مي بينند كه چقدر مرتب و تميز آرايش كرده اند برايشان سوالاتي پيش بيايد كه چطور شما هم مي توانيد مثل بقيه دوستان يا آشنايانتان بدون استفاده از گذاشتن تمام وقتتان در روز آرايش كنيد و جذاب و زيبا شويد.

ترفند كاهش زمان در آرايش كردن

در اين مقاله ما براي كمك كردن به شما و براي رفع تمام ايرادات ارايشي تان چند اصول را شرح مي دهيم تا به شما جهت ساختن صورتي زيبا با آرايش، كمك كرده باشيم ما در اين مطلب چند ترفند آرايشي سريع را كه هركدام بيشتر از چند دقيقه وقت شما را نمي‌گيرد به شما آموزش مي‌دهيم. شما با رعايت اين اصول ارايشي نتيجه قطعا رضايت‌بخش خواهيد گرفت.

ترفندهاي آرايشي :

  • آرايش چشم
  • آرايش ابرو
  • آرايش لب و گونه
  • كرم زدن پوست
  • و ابزار آرايشي چندگانه

آرايش چشم :

همان طور كه مشخص است يكي از اجزاي اصلي و تكميل كننده زيبايي صورت هر فرد چشم هاي او است. پس مي دانيد كه چشم نقش اساسي، در زيبايي صورت شما ايفا مي‌كند. پسش ما هم با رعايت نكاتي بهتر است كه به اين زيبايي اهميت بيشتري بدهيد. چون كه چشم اولين بخشي از صورت شما است كه در صورتتان بيشترين نقش را ايفا مي كند واين چشم‌ها هستند كهشما را از ديگران متمايز مي‌كنند. با ترفندهاي آرايشي به راحتي مي‌توانيد چشم‌هايتان را از آن چيزي كه هست زيباتر كنيد تمام اجزاي چشم مثل مژه، زير چشم‌ها، فاصله بين ابروها با چشم و حتي گوشه‌هاي چشم در آرايش شما نقش اساسي را ايفا مي‌كنند شما بايد تكنيك زيبا كردن را بدانيد براي آرايش چشم در زمان كم بايد خيلي دقت كنيد.

ترفند كاهش زمان در آرايش كردن

در اين زمان كم آرايش چشم برايمان سخت مي شود شما در اولين گام براي سايه زدن كه وقت بيشتري هم مي گيرد بهتر است از سايه هاي كرمي كه نياز به ابزار ندارند و با انگشت روي پلك و هم زير پلك پايين چشم زده مي شوند از آن ها استفاده كنيد، براي اينكه سايه روي چشم شما دوام و براقيت داشته باشد فراموش نكنيد كه قبل از زدن سايه چشم تان حتما از پرايمر استفاده كنيد و اگر پرايمر در دسترس نبود مي توانيد از كانسيلر استفاده كنيد. نوبت به زدن ريمل تان رسيده است ممكن است در اثر لرزش دستتان به خاطر استرس مقداري از ريمل به پشت پلكتان بخورد پس شما از يك تكه دستمال كاغذي براي پشت پلك هايتان استفاده كنيد تا مواد ريمل به پشت پلك تان ماليده نشود.

بهترين آرايشگاه عروس در : آرايشگاه و سالن آرايش عروس در تهران

اگر به هر دليلي ريمل نداشتيد نگران نباشيد چون وازلين يك جايگزين طبيعي براي ريمل است. پس شما با چرب كردن فرمژه با وازلين و زدن فرمژه مي توانيد يك آرايش ملايم را براي چشم هاي خودتان خلق كنيد وازلين عاري از هرگونه عوارض است و خاصيت تقويت كنندگي رشد هم براي مژه هاي شما خواهد داشت. بهتر است از زدن خط چشم منصرف شويد چون وقت گير است يا هم مي توانيد آن را با خودتان همراه داشته باشيد تا زمانيكه سرتان خلوت شد استفاده كنيد.

آرايش ابرو :

ابروي زيبا هم براي داشتن يك آرايش خوب در صورت نقش بزرگي را دارد. شايد بنا به دلايلي مثل ريزش ابرو يا بيماري و يا افزايش سن زيبايي ابروهايتان را از دست داده باشيد، در اين ترفند ما به شما نحوه كشيدن ابرو مثل ابروي طبيعي خودتان را آموزش مي هيم پس نگران نباشيد. شما با استفاده از يك مداد ابرو خيلي ملايم قسمت هاي خالي ابرويتان را پر كنيد توجه داشته باشيد كه تمام قسمت ابرو را به طور يكنواخت پر كنيد دقت داشته باشيد كه بايد طوري با مهارت اين كار را انجام دهيد كه جز خودتان هيچ كس متوجه اين پر شدگي ابرو نشود.

اگر ابروي شما تيره است و فرصت رنگ كردن آن را نداريد براي براقيت و تميزي بيشتر آن مي توانيد از ريمل چشم هايتان براي ابروهايتان هم استفاده كنيد و هم دراتلاف وقت و هم از هزينه كردن اضافي مواد آرايشي ابرو جلوگيري مي كنيد.

آرايش لب و گونه :

لب يكي از مهم ترين بخش هاي زيباسازي در صورت است. در آرايش لب بايد توجه داشت كه نحوه آرايش لب معمولا با توجه به فرم لب ها است، رژ زدن صحيح لب باعث زيبايي صورت تان مي شود. براي اينكه شما يك رژ با دوام داشته باشيد كه در مهماني نياز به ترميم زياد نداشته باشد قبل از اينكه رژتان را بزنيد پرايمر سايه ي چشم را به لب هايتان بماليد و بعد از آن رژ لب را روي آن بزنيد. براي درخشندگي لب هايتان مي توانيد از يك برق لب استفاده كنيد. براي اينكه رنگ رژ لب و گونه اتان همانگ باشد ار رژ گونه رنگ رژ لب تان استفاده كنيد و در صورت نداشتن رژ گونه رنگ رژ مي توانيد در كمترين زمان و بدون استفاده از ابزار رژگونه با انگشتانتان مقدار كمي از رژ تان را به گونه هايتان بزنيد و ارام پخش كنيد.

بيشتر بخوانيد : آرايشگاه عروس

كرم پوست :

داشتن يك پوست خوب نياز به مراقبت و رسيدگي مداوم به پوست را دارد براي داشتن يك آرايش مناسب و خوب شما مي توانيد پوستتان را حسابي شارژ كنيد. براي اينكه پوست شاداب تري داشته باشيد بهترين روش استفاده از انواع ماسك ها و روغن هاي گياهي است بهتر است شب ها قبل از خواب از روغن نارگيل روي صورتتان استفاده كنيد تا به اين صورت پوست شاداب تري را داشته باشيد. براي اينكه سلامت پوستتان را حفظ كنيد بايد حتي در روزهايي كه هوا آفتابي نيست هم از كرم ضد آفتاب استفاده كنيد. استفاده از مرطوب كننده ها را فراموش نكنيد، اين رو فراموش نكنيد كه پوست شما به يك كرم ضدآفتاب روزانه نياز دارد پس به طور روزانه از يك كرم ضد آفتاب خيلي سبك استفاده كنيد و پوستتنان را جوان و شاداب نگه داريد.

ابزار آرايشي چند كاره :

معمولا امروزه با گسترش انواع لوازم آرايشي و تنوع در توليد بي شمار آن ها لوازم آرايشي هاي جديد اين امكان را به وجود آورده اند كه مي توان از يك ابزار چند استفاده متفاوت كرد و با استفاده از يك ابزار آرايشي و يك تن رنگ چندكاره مناسب مي توان صورت خود رادر كمترين زمان ممكن آرايش كنيد معمولا از اين ابزار براي استفاده به عنوان سايه چشم و رژ لب و رژ گونه استفاده كرد كه اين ابزرها سرعت آرايش را خيلي بيشتر مي كند و در اين صورت اتلاف وقت كمتري صورت مي گيرد.

انتخاب بهترين موسسه تشريفات عروسي در : خدمات عروسي تهران

برچسب ها: , , , , ,


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۹:۴۹ توسط:مهدي موضوع:

رنگ كردن ريشه موها

رنگ كردن ريشه موها

رنگ كردن ريشه موها : رنگ كردن مو زيبايي خاصي به مو و چهره فرد مي دهد اما ممكن است چند هفته بعد وقتي كه موي شما رشد مي كند و ريشه مي زند شايد اين احساس را داشته باشيد كه رنگ موهاي شما جلو و زيبايي اوليه رنگ را ندارد. ما در اين مقاله به شما رنگ كردن ريشه مو را آموزش مي دهيم و به شما مي گوييم كه اين مشكل چندان مشكل خاصي نيست و خيلي راحت زيبايي موهايتان را مي توانيد دوباره تجربه كنيد. براي انجام اين كار توصيه ما به شما براي تركيب رنگ يكسان و يك دست مشورت با يك آرايشگر عروس را فراموش نكنيد.

رنگ كردن ريشه موها

در زير مراحل كار را براي شما شرح مي دهيم شما هر ماه مي توانيد با اين كار ها ريشه موهاي تان را رنگ كنيد و زيبايي موهايتان را هميشه و هر لحظه حفظ كنيد.

بهترين سالن هاي آرايش عروس در : آرايشگاه عروس تهران

وسايل مورد نياز براي رنگ كردن مو :

  • رنگ مو و اكسيدان
  • دستكش، فرچه و ظرف مخصوص براي رنگ
  • كليپس براي راحت‌تر جمع شدن موها
  • شانه و حوله
  • لباس مناسب براي رنگي نشدن لباس تان

مرحله اول : موهايتان را تميز بشوييد و سپس خشك كنيد.

مرحله دوم : يك حوله روي شانه خود بيندازيد تا لباس تان در اثر رنگ كردن رنگي نشود.

مرحله سوم : ابتدا شما رنگي كه موهايتان را رنگ كرده ايد را انتخاب كنيد توجه كنيد كه همان رنگ باشد؛ و در ادامه شما تمام قسمت موهايي كه ريشه آن در آمده و رنگش را با ساير موها متفاوت است را، خوب مشخص كنيد.

مرحله چهارم : در اين مرحله موهايتان را به چند دسته مساوي تقسيم كنيد و با كليپس هر تكه از موها را جمع كنيد حواستان باشد را طوري باشد كه ريشه موهايتان كاملا ديده شود.

مرحله پنجم : دستكش هاي مناسب رنگ كردن مو را دستتان كنيد.

مرحله ششم : رنگ را طبق دستور نوشته شده در برشور آن با اكسيدان خودش مخلوط كنيد

مرحله هفتم : آن تكه از مو را كه قرار است ريشه آن را رنگ كنيد را از كليپس جدا كنيد و رنگ را به طور كامل به ريشه آغشته كنيد توجه كنيد كه تمام ريشه رنگ داشته باشد.

مرحله هشتم : تمام بخش ها را به اين ترتيب رنگ كنيد و ريشه هاي تمام قسمت ها را خوب رنگ بزنيد

مرحله نهم : معمولا زمان رنگ گرفتن ريشه بسيار زود است معمولا ۵ الي ۱۰ دقيقه زمان كافي است

مرحله دهم : بعد از گذشت زمان كافي موهاي شما رنگ گرفته است شما بايد موهايتان را خوب بشوييد.

بيشتر بخوانيد : آرايشگاه عروس , انتخاب بهترين آرايشگاه

توجه كنيد :

رنگ كردن مو ها كار بسيار جالبي است كه باعث ايجاد تغيير در نوع مو و حالت مي شود كه اين تغيير رنگ حالت زيبايي به موها مي بخشد و بيشتر خانم ها آن را دوست دارند. اگر موهايتان را رنگ مي كنيد، پس بايد اصول مراقبت از موهاي رنگ شده را نيز ياد بگيريد؛ و حتما بايد ان اصول را رعايت كنيد تا موهاي رنگ شده ي سالم و شادابي داشته باشيد.

آرايشگاه عروس

  • اولين نكته حين رنگ كردن اين است كه بايد خيلي مراقب باشيد تا حتي ذره اي رنگ وارد چشم‌ها‌يتان نشود چون چشم تان آسيب جدي مي بيند.
  • بعد از رنگ كردن مو، بهتر است تا چند روز از رفتن به استخر خودداري كنيد چون كلر موجود در آب استخر به موي شما آسيب مي زند.
  • بهتر است كه از قرار گرفتن در معرض اشعه خورشيد خودداري كنيد چون كه كوتيكول مو آسيب مي بيند پس موها را مستقيم در معرض نور آفتاب قرار ندهيد و اينكه نور آفتاب خيلي سريع‌تر رنگ موها را تغيير مي‌ دهد؛ و درخشندگي مو را مي گيرد و باعث رنگ پريدگي موي شما مي شود. پس بهتر است اگر مجبور شديد كه در معرض آفتاب باشيد حتما براي محافظت از درخشندگي رنگ موي خود از يك كلاه استفاده كنيد.
  • استفاده از نرم كننده هاي مخصوص موهاي رنگ شده كه حاوي مواد ضدآفتاب هستند زيرا اين نوع نرم كننده از تاثير اشعه مخرب فرابنفش روي موها كم مي كند پس بهتر است كه از اين نرم كننده ها استفاده كنيد.
  • بهتر است تا براي شست شوي مو از آب ولرم استفاده كنيد چون آب داغ براي همه موها مضر است چه موي رنگ دار و چه موي بدون رنگ
  • بهتر است كه در هنگام شستن رنگ موهايتان موهايتان را چنگ نزنيد، ماساژ ملايم موي سر و امتناع از چنگ زدن مو حين شستشو راه حل خيلي مناسبي است.
  • استفاده از شامپو هاي ويتامينه باعث مقاوم شدن و بهتر شدن وضعيت موهايتان بعد از رنگ كردن مو مي شود.
  • همان طور كه گفتيم اب استخر چون حاوي كلر است براي موهاي تازه رنگ شده مناسب نيست پس در صورت لزوم براي رفتن به قبل از شنا با مرطوب كننده مناسب موهايتان را مرطوب كنيد و از كلاه شنا استفاده كنيد استفاده از مرطوب كننده قبل از رفتن به استخر خيلي روش مناسبي است. پس فراموش نكنيد كه هر وقت از استخر يا دريا برگشتيد، در اولين فرصت موهايتان را كامل آبكشي كنيد.
  • شسوار براي موهاي رنگ شده مناسب نيست پس توصيه ما استفاده خيلي كم از سشوار است چون باعث خشكي و زبري مو مي شود مخصوصا موهاي رنگ شده
  • از رنگ كردن مو در ماه هاي اول بارداري حتما خودداري كنيد و براي اين كار با پزشك خودتان مشورت كنيد و طبق توصيه پزشك تان تصميم بگيريد.
  • نرم كننده اي كه براي موهايتان استفاده مي كنيد بايد حاوي سيليكون باشد كه سيليكون لايه محافظتي روي مو ايجاد مي كند.
  • در هفته بيشتر از ۳ بار موهاي خودتان را نشوريد چون شستشوي زياد باعث تغير رنگ موي شما مي شود
  • بعد از رنگ كردن مو تا ۲ روز موهايتان را با شامپو نشوييد تا رنگ مويتان روي موي شما ثابت شود
  • رنگ موهايي را انتخاب كنيد كه آسيب كمتري به موهايتان وارد كند و حاوي آمونياك نباشد چون اين ماده شيميايي خيلي به موهاي شما مي تواند آسيب وارد كند
  • براي داشتن موهاي خوب و رنگ پذير بهتر است قبل از رنگ كردن مو موهاي خودتان را ويتامينه كنيد و از ماسك ها و روغن هاي طبيعي براي تقويت موي خودتان استفاده كنيد.

برچسب ها: , , , , , ,


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۶:۲۱ توسط:مهدي موضوع:

استفاده از مداد يا خط چشم سفيد براي آرايش

استفاده از مداد يا خط چشم سفيد براي آرايش  

استفاده از مداد يا خط چشم سفيد براي آرايش : امروزه بسياري از آرايش ها را مي بينيم كه در بين ميكاپ هايشان از مداد سفيد هم استفاده مي كنند. استفاده از مداد سفيد براي داشتن يك ميكاپ و آرايش كامل و حرفه اي نياز است. با استفاده از مداد يا خط چشم سفيد مي توانيد به چشم هايتان بهترين حالت را بدهيد؛ و از اين رنگ كه بهترين وسيله براي حالت دادن به ابروهاست استفاده كنيم.

استفاده از مداد يا خط چشم سفيد

معمولا با استفاده از مداد سفيد مي توانيد ابتدا و انتهاي ابروهايتان را مشخص كنيد و در اين صورت تا كمان آن را بهتر نشان دهيد. ديگر مزيت استفاده از مداد سفيد اين است كه مداد سفيد روي چشم ها باعث حالت دار شدن چشم و به بزرگ تر ديده شدن ان هم كمك مي كند؛ و به همين دليل است كه ما در اين مقاله به بررسي چند ترفند آرايشي مهم در استفاده از مداد چشم سفيد مي پردازيم و شما با مطالعه مطالب اين سايت ترفندهاي آرايشي خوبي را مي آموزيد.

بهترين آرايشگاه هاي عروس در تهران : آرايشگاه عروس

انواع كاربرد مداد سفيد :

  • مداد سفيد براي ابرو
  • مداد سفيد براي چشم

مداد سفيد براي ابرو

همان طور كه راجب آرايش با مداد سفيد گفتيم در اين بند راجب كاربرد آن در قسمت هاي مختلف صورت مي گوييم. مداد سفيد به غير از استفاده در زير ابرو و روي استخوان ابرو، كاربرد ديگري كه دارد كشيدن مداد سفيد براي قسمت بالاي ابرو مي باشد. براي حالت دار نشان دادن ابرو ها از مداد سفيد مي توانيد در ابتدا و انتهاي ابروها بزنيد و شما با قراردادن نقطه هايي در زير و بالاي ابرو، ابروها را بين اين نقطه ها قرار مي دهيد. اين كار ابروها را بهتر نشان مي دهد. براي پر پشت كردن و زيبا نشان دادن ابروها مي توانيد از مداد سفيد روي استخوان ابرو بزنيد.

روش ديگر براي نشان دادن بهترزيبايي چشم هاو سايه چشم هاي تان هايلايت كردن ابرو است. پس با هايلايت ابروها مي توان سايه چشم ها را هم بهتر نشان داد و فراموش نكنيد كه در انجام يك آرايش چشم خوب، هايلايت ابروها يك امر ضروري است تنها كافيست با استفاده از يك مداد سفيد بالاي ابروها را سفيد كرده و سپس آن را پخش كنيد. حالا كه كاربرد مداد سفيد بر ابرو را گفتيم با استفاده از موارد گفته شده شما مي توانيد ميكاپ و آرايشي تميز، كامل و حرفه اي داشته باشيدوجذابيت خودتان را بيشتر مي كنيد.

مداد سفيد براي چشم

  • بالاي چشم
  • زير چشم
  • داخل چشم

بي شك تاثيرگذارترين بخش در صورت هر شخصي چشم‌هاي آن شخص هستند، از آن جايي كه چشم‌ها مي‌توانند حالت چهره را بسيار متفاوت نشان دهند و در زيبايي افراد نقش مهمي دارند؛ اما با بروز شدن سبك آرايش ها در اين ميان تكنيك‌هايي براي مخفي كردن ايرادات چشم وجود دارد تا چشم‌هاي بي‌حالت و ريز را به چشماني زيبا تبديل كنند شايد برايتان سوال باشد كه چطور در آرايش چشم مي توانند چشم هاي ريز را درشت جلو دهند. شما اگر داراي چشم‌هاي ريزي هستيد و دوست داريد مانند ديگران با آرايش چشم‌هاي خود را درشت و بزرگ تر جلوه دهيد در اين مقاله ما براي شما يك ترفند عالي براي درشت كردن چشم هايتان را آموزش مي دهيم.

بيشتر بخوانيد : انتخاب بهترين آرايشگاه عروس , ترفند كاهش زمان آرايش

بالاي چشم :

شما براي اينكه چشم هايتان را درشت تر جلوه دهيد پيشنهاد ما اين است كه بعد از خط چشم بهتر است در بالاي آن مداد سفيد از مداد سفيد بكشيد و اينگونه چشم ها رو جذاب كنيد، ريمل زدن را فراموش نكنيد. توصيه ما براي خانم هايي كه چشم هايي بسيار درشت و گرد دارند اين است كه هرگز مداد چشم داخل چشم نزنند چون كه آنها را بزرگتر و بدفرم مي كند، بهتر است بجاي آن از يك مداد مشكي براي زيبايي چشم ها استفاده كنند.

زير چشم :

معمولا اين روش ارايش به كساني پيشنهاد مي‌شود كه چشم كوچكي دارند و يا رنگ پوست آن‌ها تيره است شما براي بزرگ تر شدن چشم ها مي توانيد از خط چشم سفيد، براي پركردن بخش داخلي پلك پايين استفاده كنيد. اين كار در كنار يك خط چشم تيره در پلك بالا، به روشن شدن و بزرگ‌تر شدن چشم، كمك بسيار زيادي مي‌كند؛ و اين خط چشم سفيد، به داشتن چشماني روشن و بزرگ و همچنين ايجاد يك كنتراست عالي با خط چشم تيره، به آن‌ها كمك مي‌كند. براي اينكه آرايش شما بيشتر خودش را نشان دهد و اگر مي خواهيد يك آرايش غليظ داشته باشيد مي توانيد براي اين كار در زير مژه چشم پاييني هم خط چشم بكشيد و بعد با استفاده از يك مداد سفيد خط چشم تان را بهتر وبيشتر جلوه دهيد.

داخل چشم :

معمولا اين روش خط چشم براي آن دسته از خانم هايي كه چشم هايي كوچك و نزديك بهم دارند ميكاپ مناسبي است. اين خط چشم باعث زيباتر شدن و بهتر ديده شدن چشم در صورت مي شود البته كه خيلي بهتر مي شود كه با خط چشمي مشكي در زير آن به چشم ها حالت داده شود. البته كساني كه داراي چشم هاي روشن با پوست گندمي هستند مي توانند فقط از مداد سفيد داخل چشم ها استفاده كنند.

نكته :

براي اينكه چشمان شما بي روح نباشد شما در ميكاپ چشم هايتان حتما بايد ريمل داشته باشيد زيرا مداد سفيد به تنهايي چشم تان را بي روح نشان مي دهد.

جهت انتخاب خدمات مجالس مي توانيد وارد لينك زير شويد : خدمات مجالس

مداد سفيد براي موارد ديگر

  • خانم هايي كه چشم هاي پف دار دارند با اين تكنيك و كشيدن مداد سفيد در زير چشم و پشت پلك پف چشم را مي توانيد تا حدود زيادي كمتر كنيد.
  • اگر به دنبال لب هايي هستيد كه حالت زيبايي داشته و برجسته و زيبا به نظر برسند، كافيست
  • اگر از مداد سفيد در مركز لب هاي خودتان استفاده كنيد لب هاي شما برجسته تر به نظر مي رسد پس براي حالت دادن به لب ها كافيست در اطراف آن سايه سفيد را بزنيد و با اين كار لب ها را برجسته تر نشان دهيد…
  • از مداد سفيد براي منظم تر نشان دادن چشم بعد از ريمل زدن استفاده كنيد چون بعد از ريمل خورده هاي آن داخل چشم را نامنظم مي كند.
  • با زدن مداد سفيد مي توانيد بي خوابي و خستگي چشم هايتان را رفع كنيد و حالتي زيبا به آن ها دهيد.

برچسب ها: , , , , , ,


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۲:۲۱ توسط:مهدي موضوع:

اتفاق هزينه ساز در مراسم عروسي

اتفاق هزينه ساز در مراسم عروسي

۶ اتفاق هزينه ساز در مراسم عروسي : در برگزاري مراسمات عروسي هميشه اتفاقاتي وجود دارد كه اين اتفاقات در داشتن مراسم هاي مفصل و باشكوه استرس هايي را براي برگزار كننده و ميزبان مراسم به وجود مي آورد؛ و با وجود اين استرس ها حتما نگراني هايي هميشه ذهن شما را در مورد برگزاري مراسم درگير كرده است. بهترين راه براي خلاصي از اين استرس ها و نگراني ها داشتن يك برنامه ريزي خوب ودقيق است. براي برگزاري مراسم ها حتما نبايد يك مراسم بسيار پر هزينه را برگزار كرد ما در اين مقاله براي شما مي نويسم كه با كم كردن بسياري از مخارج اضافه مي توانيد يك مراسم بي نظير داشته باشيد.

6 اتفاق هزينه ساز در مراسم عروسي

ليست مهمانان

هميشه مهم ترين مسئله تعيين كننده در مورد بودجه مراسم تهيه ليست مهمان ها است. هر چقدر كه به مراسم نزديك مي شويد استرس عجيبي سراغتان مي آيد بهتر است با يكي از اشنايان نزديك خودتان درباره دعوت مهمانان مشورت كنيد در تهيه ليست مهمانان وقتي نوبت دعوت از دوستانتان مي رسد ابتدا شما به سطح بودجه خودتان نگاهي بيندازيد .

اگر بودجه شما به اندازه كافي بود براي شلوغ شدن مراسمتان لازم است كه تمام دوستان خودتان را دعوت كنيد اما برعكس اگر بودجه كافي براي تعداد زياد مهمان را نداريد بايد از دعوت خيلي از مهمانان چشم پوشي كنيد بهتر است يك ليست از مهمانان دعوتي را تهيه كنيد شما مي توانيد اين ليست را بر اساس نزديكي و اهميت موقعيتي افراد تهيه كنيد. در دعوت از دوستانتان دوستاني كه نزديك شما هستند در اولويت هستند و نيازي نيست كه دوستان دور خودتان و كساني كه شما كه در گوشه ديگري از كشور زندگي مي كنند و هر چند سال احتمال ديدنشان وجود ندارد حتما در جشن شما حضور داشته باشند.

معرفي تشريفات و موسسه هاي برگزار كننده مجالس : خدمات مجالس تهران

گل هاي مراسم و گل آرايي

هميشه زيبا كردن تالار يكي از دغدغه هاي اصلي ميزبان است قرار دادن تاج گل هاي بزرگ با گل هاي زيبا و خوش بو در ورودي سالن چشم هر بيننده اي را در بدو ورود خيره مي كند. امروزه گل ارايي از زيباترين ديزاين هاي جشن هاي عروسي است هر ميزبان بسته به بودجه اي كه دارد مي تواند نوع گل را در تزيين تالار استفاده كند. معمولا براي كم كردن هزينه هاي تالار مي توانيد در گل آرايي از گل هاي مصنوعي استفاده كنيد.

تشريفات عروسيتشريفات

معمولا وقتي براي ديدن گل آرايي يك تالار عروسي شما از يك سايت يا البوم مراسم عروسي ديدن مي كنيد، چيدمان گل هاي رنگارنگ و گل هاي رز سرخ و سفيد در نگاه اول شما را مجذوب خود مي كنند، درست است كه اين زيبايي بسيار با ارزش است ولي هزينه زيادي بايد براي اين گل آرايي انجام داد در مراسم هاي عروسي اگر هزينه گل ها و ديگر تزئينات كنترل نشود مطمئنن هزينه مراسم خيلي بيشتر از معمول مي شود. اگر دوست داريد گل آرايي داشته باشيد و گل طبيعي بهتر است به جاي اين كه هر گوشه از تالار را پر ازگل كنيد، بهتر است كه به ديزاينر و گل فروش سفارش كنيد كه فقط فقط آن محدوده اي كه بيشتر جلو ديد مهمان ها هستند گل آرايي كنند. استفاده از گل هاي مصنوعي هم در بين گل هاي طبيعي براي پر ديدهذ شدن سالن مهم است. شما مي توانيد براي پر كردن فضاي خالي سالن از بادكنك و شمع هاي مناسب و… استفاده كنيد.

بيشتر بدانيد : باغ تالار عروسي

ميز دسر

امروزه در باغ تالار هاي عروسي علاوه بر سرو ميوه و شيريني كه براي پذيرايي از ميهمانان روي ميزها چيده مي شود بسياري از خانواده ها در جشن هايشان براي پذيرايي ازحجم زيادي از دسر هاي مختلف ايراني و اروپايي را انتخاب مي كنند كه اين امر باعث هزينه هاي زيادي براي آن ها مي شود در صرفه جويي هزينه ها و شربت و شيريني براي پذيرايي از مهمانان در نبود بودجه كافي بهترين پذيرايي است.

كارت عروسي

در دعوت از مهمانان براي عروسي در بين تمام خاطره ها يكي از شيك ترين كارها و ماندگار ترين كارها انتخاب و خريد كارت عروسي است. عروس و داماد ذوق زيادي براي انتخاب كارت دعوت عروسي دارند. در محاسبه هزينه هاي عروسي براي صرفه جويي در مراسم بهتر است از كارت هاي معمولي استفاده كنيد طراحي كارت هاي ساده و شيك از روش هاي خاص براي دعوت مهمانان است. ارسال كارت دعوت به مراسم عروسي، براي مهمان ها چه كارت گران و لاكچري باشد و چه يك كارت چاپي ساده و به شيوه قديمي، هميشه هزينه هايي را در بر خواهد داشت. بهتر است كه از كارت هاي معمولي استفاده كنيد و خودتان به سليقه خودتان كارت ها را طراحي و تزيين كنيد.

كيك عروسي

خب مشخص است كه هرچقدر تزئينات كيك مراسم شما بيشتر و شلوغ تر شود هزينه آن بيشتر مي شود. اكثر عروس خانوم ها دوست دارند كه در مراسم عروسي شان حتما كيك داشته باشند. اگر بودجه كافي براي تهيه كيك نداريد مجبور نيستيدكه حتما يك كيك چند طبقه با كلي تزئين و گل داشته باشيد شما خودتان با مراجعه به يك شيرين فروش از شيريني پزي بخواهيد با روش هايي هزينه هاي كيك شما را كاهش دهند.

مطالعه كنيد: برگزار كننده عروسي , برگزار كننده مجالس

مي توانيد به جاي يك كيك چند طبقه شما يك كيك معمولي و كوچك را براي تهيه كنيد؛ مثلا كوچكتر كردن كيك، جلوگيري از ترئينات اضافي، استفاده از باقي مانده هاي كيك اسفنجي هنگام برس و هزاران روش ديگر كه آشنايي دارند. مي توانيد به جاي تزئينات خوراكي از گل هاي مصنوعي استفاده كنيد كه زيبايي دو چندان و هزينه ي نسبت كمتري نسبت به گل طبيعي يا تزيئنات خوراكي ديگري خواهند داشت.

حمل و نقل

ماشين عروس و اجاره ماشين هاي لاكچري و لوكس هميشه از روياهاي عروس و داماد است اگر بودجه شما براي اين نوع ماشين عروس كم است شما حتما مجبور نيستيد كه با يك ماشين خيلي لوكس و گران در مراسم حاضر شويد اگر نگران تهيه هزينه ماشين هستيد بايد از اين حرف ها كه براي مهمانان مهم است شما با آخرين مدل ليموزين به رنگ سفيد در مراسم حاضر شويد؟ بگذريد.

درست است كه شب عروسي بايد خيلي ويژه و عالي برگزار شود ولي نبايد بخاطر يك شب شما خودتان و خانوادتان را دچار چالش كنيد چون حتي مهمان هاي شما هم راضي به اينكه شما در تامين بودجه دچار مشكل شويد راضي به اين كار نيستند.

مطمئن باشيد كه شما با هر ماشيني به مراسم برويد مهمان ها با ديدنتان ذوق مي كنند. شما مي توانيد با يك ماشين مدل لاكچري يا ماشين معمولي و البته برند هاي ديگر حاضر شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۲:۲۴ توسط:مهدي موضوع:

نكته درباره برنامه ريزي عروسي قبل ازدواج

5 نكته درباره برنامه ريزي عروسي قبل ازدواج : همان طور كه مي دانيم يكي از مهم ترين روزهاي زندگي هر دختر و پسري روز عروسي آن ها است؛ و از آن جايي كه همه چيز در اين روز بايد بدون هيچ كم و كاستي برگزار شود. بايد براي برگزاري يك مراسم خوب اقدامات قبل و بعد از مراسم بايد به طور دقيق برنامه ريزي شوند ممكن است كه برنامه ريزي براي برگزاري جشن حتي تا يك ماه طول زمان ببرد.

برنامه ريزي عروسي

پس شما حداقل چند ماه مانده به عروسي تان بايد براي برگزاري مراسم تان برنامه ريزي كنيد وقتي كه شما در حال نوشتن ليست مهمان ها هستيد، يا زماني كه براي بودجه مراسم عروسي مي خواهيد برنامه ريزي مي كنيد شايد تصور كردن تصويري كلي از اتفاقات پيش رو درذهن تان براي تان سخت باشد؛ و اين شما را نگران كند كه شايد نتوانيد برنامه ريزي درستي داشته باشيد پس بهتر است كه به ياد داشته باشيد برنامه ريزي براي ازدواج يك باتلاق نيست كه تا گردن در آن فرو برويد. ما براي سهولت كار شما و براي داشتن يك برنامه ريزي كامل و دقيق در اين مقاله ۵ مرحله مهم را ياد آور مي شويم كه شما مي توانيد اين پنج مرحله مهم را در برنامه ريزي خود داشته باشيد و با رعايت اين نكات با خيال آسوده حتي از روزهاي قبل از مراسم هم لذت ببريد.

به همه بگوييد كه ازدواج كرده ايد

در مرحله اول براي پايان دادن به سوالاتي كه برخي افراد با ديدن شما مي پرسند و قطعا شايد اين افراد با سوال هاي آزاردهنده كه مي پرسند باعث ناراحتي شما شوند. فضاي مجازي بهترين جا است تا شما با انتشار عكس حلقه هاي نامزدي، خريد ازدواج رفتن و مواردي از اين دست به اين سوالات مي توانيد به راحتي پايان دهيد. از آن جايي كه روند رشد استفاده از شبكه‌هاي اجتماعي هر روز سريع‌تر شده و امروزه كمتر كسي است كه در اين شبكه‌ها فعاليت نداشته باشند بسياري از مردم راجب آگاه كردن دوستان و آشنايان از مراسم عروسي خود از اين شبكه‌هاي اجتماعي استفاده مي كنند البته درست است كه شنيدن اين خبر از زبان شما تاثير دوچندان خواهد داشت اما در نبود زمان كافي استفاده از دنياي مجازي بهترين روش است.

پيدا كردن تالار پذيرايي

بعد از مشخص شدن تاريخ برگزاري مراسم، مشخص كردن مكان برگزاري عروسي از مهم ترين كارهايي است كه بايد انجام شود. محل برگزاري مراسم شما باغ تالار عروسي يا تالار يا ويلاي يكي از نزديكان هم كه باشد فرقي نمي كند چيزي كه مهم است بودجه اي كه براي اين مكان كنار گذاشته ايد پس مهم ترين مسئله توافق شما و همسرتان بر سر محل برگزاري و نيز بودجه اي است كه براي آن در نظر گرفته ايد.

نكات ديگري كه در تعيين محل برگزاري مراسم عروسي بايد در نظر داشت : تعداد مهمانان، فصل برگزاري، آب و هواي منطقه، مسافت، فرهنگ و آداب و رسوم خانواده ها مي تواند در تصميم گيري شما درباره محل برگزاري مراسم تاثيرگذار باشد. به همين ترتيب وقتي به دنبال يك تالار پذيرايي مناسب مي گرديد و گزينه هاي مختلف را بررسي مي كنيد و در ميان تمام گزينه هاي موجود يك تالار مناسب با شرايط خودتان را انتخاب كنيد.

ليست تالارهاي تهران در : تالار عرسي

خريد لباس عروس

همه ما مي دانيم كه يكي از مهم ترين انتخاب ها در مراسم عروسي انتخاب لباس زيباي عروس براي عروس خانم است و اين مي تواند اولين تجربه استرس زاي باشد كه عروس خانم ها آن را تجربه مي كنند دليلش هم كاملا مشخص است لحظه اي كه شما لباس مناسب را انتخاب مي كنيد و خودتان را در قامت يك عروس مي بينيد شادي وصف نشدني خواهيد داشت چون مي خواهيد كه مثل ساير عروس ها در مراسمشان بدرخشيد، اما از آن جايي انتخاب لباس در ۱ روز زمان بر است پس در طول يك روز اين همه لباس عروس را امتحان كردن بسيار كار سخت و مشكلي است. بنابرابن شما اگر كه مي خواهيد در روز عروسي تان يك عروس رويايي و زيبا شويد حتما بايد در انتخاب لباس عروسي تان به رعايت نكاتي كه در مقاله هاي قبل راجب لباس عروس گفته ايم مي توانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد.

بيشتر بدانيد : مزون لباس عروس

تست كردن كيك عروسي

انتخاب يك كيك خوشمزه نياز به تحقيق و تست كردن شيريني هاي زيادي دارد اگر شما از آن دسته عروس هاي هستيد كه به تناسب اندام تان براي عروسي خيلي حساس هستيد پس شما تنها يك بار شانس اين را داريد كه رژيم غذايي خود قبل از مراسم را بشكنيد و چيزي را بخوريد، بله درست حدس زديد آن هم زمان تست كردن كيك براي روز عروسي تان است، يك تست ساده هيچ اتفاقي را براي شما رقم نميزند پس نگران اضافه خودتان نباشيد البته اگر به بار دوم منجر نشود خطري نخواهد داشت براي تست طمع هاي مختلف مي توانيد يك همراه با خودتان داشته باشيد تا در تست تمام طمع ها ب شما مشاوره دهد و شما هم خيالتان از چاق شدن نتان با تست هاي متنوع راحت شود.

تشريفات عروسي

شب قبل از مراسم عروسي

خب مشخص است كه براي رسيدن به اين روز چقدر زحمت كشيده ايد برگزاري يك مهماني خوب با لحظاتي خاطره انگيز براي هر زوجي بسيار خسته كننده و استرس زا است بالاخره بعد از سال ها يا ماه ها قرار است كه احساس متفاوت را در جشن عروسي تجربه كنيد. ممكن است كه اين افكار شما را نگران كند اما شما براي رسيدن به اين روز ماه ها قبل برنامه ريزي كرده ايد پس نبايد هيچ استرسي را تجربه كنيد بنابراين عروس و داماد بايد شب قبل از عروسي آرامش خود را حفظ كنند تا در روز مراسم با روحيه شاد و كاملا سرحال باشند.

برترين هاي موسسه هاي تشريفاتي : تشريفات مجالس

پس نتيجه كلي براي داشتن يك مراسم خوب و بي نظير داشتن يك برنامه ريزي خوب و انجام دادن به موقع كارها قبل از عروسي استرس را از خود دور كنيد و از مراسم تان نهايت لذت را ببريد و يك جشن خاطره انگيز براي خودتان و مهمان هايتان رقم بزنيد و از آن جايي كه روز عروسي شما قرار است به ‌يادماندني‌ترين روز زندگيتان باشد، به همين دليل رفتار با آرامش شما با بايد نشان دهنده ريلكس بود شما باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۷:۴۰ توسط:مهدي موضوع: