راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

تعريف ميكرونيدلينگ

با بالا رفتن سن در زنان  و مردان كم كم چسن و چروك و منافذ باز پوست صورت نمايان مي شود . اما از انجايي كه هر شخصي به زيبايي و جواني خود اهميت زيادي مي دهد . دوست ندارد كه ديگران چهره پير و چين و چروك اورا به اين زودي ببينند . لذا  به كلينيك هاي زيبايي مراجعه مي كنند و خواهان جوانسازي و انجام جراحي هاي زيبايي براي جوان ماندن هستند . به هر حال در اعتماد به نفس همچين افرادي پيري تاثير زيادي دارد . البته بايد اين را نيز فراموش نكنيم كه فرايند پيري به هيچ عنوان اجتناب ناپذير نيست .

 

داشتن پوستي صاف و زيبا موجب بالا رفتن اعتماد به نفس اشخاص به ويژه زنان مي شود . لذا در زمينه پزشكي زيبايي راهكارهايي براي جلوگيري از پيري ارائه شده است كه يكي ازاين موارد؛ عمل ميكرونيدلينگ است .

ميكرونيدلينگ

اگر شما هم يكي از اين نوع شخصيت ها هستند كه به جواني , صافي و تراوت پوست خود حساس هستيد . و يا به جاي زخم , جاي جوش و منافذ باز پوست خود اهميت مي دهيد و نبودشان برايتان اعتماد به نفس را مي اورد . با خدمات كلينيك هاي زيبايي به راحتي مي توانيد تمامي اين موارد را رفع كنيد . حتي مي توانيد افتادگي پوست خود را كه با گذشت سن و سال بروز كرده است نيز از بين ببريد . در بين بيشتر روشهاي جوانسازي پوست مي توان گفت يكي از بهترين و بي خطرترين روشها استفاده از ميكرونيدلينگ است . از طرف ديگر به نسبت روشهاي تهاجمي ( مانند جراحي هاي زيبايي و ..) بمقرون به صرفه است . لذا طرفداران زيادي را امروزه جذب خود كرده است . در ادامه شما را با ميكرونيدلينگ آشنا مي كنيم .

تعريف ميكرونيدلينگ

ميكرونيدلينگ يا ( Collagen Induction Therapy ) به زبان ساده يك دستگاه ساده باست كه از يك قلم كه در انتهاي آن تعداد مشخصي سوزن تيز و بسيار ريزي به كار رفته است تشكيل شده است . كه پزشك معالج با استفاده از اين دستگاه و چرخاندن صحيح ان بر روي پوست تعداد زيادي حفره هاي ريز بر روي پوست ايجاد مي كند .

ميكرونيدلينگ يك روش غير تهاجمي براي جوانسازي پوست است كه طرافداران آن اعتقاد دارند كه مي تواندتمامي چين و چروك , منافذ باز پوست و افتادگي پوست و … را برطرف كند . عمل ميكرونيدلينگ به دليل نفوذ سوزن هاي انتهاي قلم ميكرونيدل به پوست با درد بسيار خفيفي همراه است . اين درد قابل تحمل است و مشكلي در روند كار پزشك ايجاد نمي كند. اين روش جوانسازي يك روش امن و كم هزينه براي رفع آسيب هاي پوستي و بافت هاي آسيب ديده پوست صورت مي باشد . در اين روش هيچ نوع برش و يا استفاده از مواد شيميايي براي جوانسازي استفاده نمي شود .

ميكرونيدلينگ چيكار مي كند ؟

ميكرونيدلينگ با توليد تعداد زيادي حفره ريز روي پوست موجب تحريك بسيار زياد كلاژن هاي پوست مي شود و در نهايت بافت هاي جديد جايگزين بافت هاي فرسوده و پير مي شود كه در نهايت جواني پوست را به دنبال دارد .

توضيح در رابطه با كلاژن پوست :

ساختار و بافت پوست بدن از الاستين و كلاژن ساخته شده است . با بالا رفتن سن افراد اين دو عامل با قرار گرفتن در مقابل عوامل محيطي و نور خورشيد تجزيه شده و پوست كم كم حالت خشكي پيدا مي كند .و چين و چروك ها روي پوست ظاهر مي شوند . كه عمل ميكرونيدلينگ صورت موجب تحريك دوباره اين كلاژن ها مي شود و پوست به سرعت خود را ترميم مي كند . و به ساختار قبلي خود مي رسد . كه نتيجه اش از بين رفتن چين و چروك و خشكي پوست است .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۳۲:۰۱ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :