راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

ليزر چيست

ليزر چيست و چگونه ميتواند موهاي زائد را از بين ببرد ؟ در اين مقاله قصد داريم ، در رابطه با نحوه عملكرد دستگا هاي ليزر و طريقه از بين بردن موهاي زائد ( ليزر موهاي زائد ) از اين طريق را تشريح كنيم ، با ليزر رها همرا باشيد.

ليزر چيست و چگونه ميتواند موهاي زائد را از بين ببرد

در واقع ليزر يك نور تك رنگ و با يك طول موج مي باشد.

دستگاه ليزر حذف موهاي زائد، نور را با رنگ‌‌ها و طول موج‌هاي خاصي توليد مي‌كند. ما با استفاده از طول موج‌هاي متفاوت ليزر مي‌توانيم بين ساختارهاي پوست و هدف، تمايز قائل شويم.

روش درماني ليزر تنها با يك ضربه، موهاي زائد و خطوط ريز را ناپديد مي‌كند. دستگاه ليزر ، نورهاي خاص و متمركزي را به ريشه‌ي موها ارسال مي‌كند كه اين نورهاي متمركز از طرف رنگ‌دانه‌هاي مو جذب مي‌شود .

اين امر سبب پژمرده شدن فوليكوژن‌هاي مو شده و در نهايت موهاي زائد را از بين ميبرد .جالب است بدانيد در موها رنگدانه هايي وجود دارد به نام ملانين .

تعداد بسيار زيادي ملانين در موها وجود دارد كه به نور ليزر حساس مي باشند ونور ليزر توسط آنها جذب شده واين امر سبب تخريب سلول هاي سازنده مو مي شود. در ليزر موي زائد، ساختار مورد نظر ما رنگدانه‌اي است كه در تار مو بيشترين تعداد را به خود اختصاص داده است.

در طول درمان، هر تار مو پرتو ليزر را به ريشه‌‌ي خود هدايت كرده، از حرارت ليزر تركيده و ريشه آن آسيب مي‌بيند. پس از هر جلسه اين آسيب بيشتر مي‌شود و تار مو پس ازطي جلسات درمان نازك‌تر و سبك‌تر مي‌شود.

با آسيب وارد شده به ريشه مو، رشد مو به طور قابل توجهي كاهش مي‌يابد. پرتو ليزر، ساير ساختارهاي پوست را تشخيص نمي‌دهد و از آنها بدون هيچ‌‌گونه آسيبي عبور مي‌كند.

به همين دليل، تنها همان تار موي داراي رنگدانه درمان مي‌شود و به پوست هيچ آسيبي وارد نميشود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۵۸:۴۲ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :