راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

جراحي زيبايي بيني

جراحي زيبايي بيني 

جراحي زيبايي بيني , هزينه جراحي زيبايي بيني , بهترين متخصص جراحي زيبايي بيني , عمل زيبايي بيني تهران , هزينه عملي زيبايي بيني مردان : عمل رينوپلاستي را با هدف زيبا سازي بيني و همانگ كردن آن با ديگر اجزاي صورت انجام مي دهند و همين طور در طي عمل زيبايي بيني ،جراح سعي مي كتد كه معايب و نواقص بيني بيمار خود را برطرف كند.

در اين جراحي ، با توجه به نوع بيني فرد و معايب آن ،امكان دارد كه جراح اقدام به كوچكتر كردن اندازه بيني ،يا جمع كردن پره ها و نوك بيني نمايد و يا اينكه در برخي مواقع به منظور تقويت و استحكام و بهبود شكل ظاهري بيني فرد ،به قسمت هاي فرو رفته بيني فرد غضروف اضافه كند. مي توان گفت كه در حال حاضر در كشور ما و در ميان عمل هاي جراحي زيبايي رينوپلاستي نخستين رتبه را به خود اختصاص داده است و در طي اين عمل اگر جراح اصول جراحي نوين را رعايت نمايد و همين طور فرد متقاضي نيز ،گزينه ي مناسبي براي اين عمل باشد ،نتيجه عمل هم براي بيمارو هم براي جراح رضايت بخش خواهد بود.

جراحي زيبايي بيني

جراحي زيبايي بيني

فهرست مطالب

افرادي كه براي جراحي زيبايي بيني مناسب اند

جراحان و متخصصان جراحي پلاستيك ، عمل رينوپلاستي را بيشتر با اين هدف انجام مي دهند كه تا جايي كه ممكن است نواقص بيني فرد را برطرف كنند و ظاهر بيني بيمار را به ظاهر ايده آل و استاندارد نزديك كنند.و در كل زيبايي صورت فرد را افزايش دهند. كساني كه متقاضي عمل رينوپلاستي مي باشند ،داراي شخصيت باثبات و از نظر روحي متعادل مي باشند ،و مي توان گفت كه رنج سني مناسب براي اين عمل هم از زماني كه فرد به بلوغ مي رسد تا سن ۷۰ سالگي است .

 هزينه جراحي زيبايي بيني

نحوه برنامه ريزي براي عمل جراحي زيبايي بيني

فرد متقاضي بايد در نخستني جلسه ي مشاوره اي كه با پزشك جراح دارد ،مشكلات عملكرد بيني خود را با پزشك در ميان بگذارد و همين طور انتظاراتي را كه از عمل جراحي بيني خود دارد با پزشك مطرح كند.در طي اين جلسه پزشك بيمار را مورد معاينه قرار داده و توضيحات مورد نياز در مورد روش جراحي و نتيجه عمل را براي او خواهد داد.

و در مرحله بعد ي ،پزشك آزمايش هاي مورد نياز و عكس هاي فتوگرافي را براي بيمار خود تجويز مي كند ،و در جلسه دوم مشاوره اين آزايشات و نتيجه فتوگرافي توسط جراح بررسي مي گردد و در صورتي كه مشكلي براي جراحي وجود نداشته باشد ،يك وقت براي جراحي بيمار مشخص مي شود.

بيمه در عمل زيبايي بيني

در صورتي كه عمل بيني از نوع زيبايي باشد ،شركت هاي بيمه هزينه عمل را تقبل نخواهند كرد ولي اگر عمل جراحي بيني با هدف درماني مانند اصلاح مشكل عملكردي مانند انحراف تيغه مياني ،سينوزيت و يا پوليپ بيني همزمان با عمل رينوپلاستي باشد ،در اين صورت شركت بيمه مورد نظر ،هزينه عمل را متقبل خواهد شد.

نحوه بيهوشي در عمل جراحي زيبايي بيني

پزشكان با توجه به شرايط بيمار مي توانند اين جراحي را هم تحت بيهوشي عمومي و هم تحت بي هوشي موضعي همراه با تزريق داروهاي آرام بخش انجام دهند ،بايد بگوييم كه هر دو روش داراي ضريب ايمني بالايي مي باشند.

مكان جراحي در عمل زيبايي بيني

اين جراحي را پزشكان هم مي توانند در بيمارستان و هم در مراكز جراحي بيني محدود انجام دهند ولي اغلب به خاطر صرفه جويي در هزينه و هم براي راحتي كار اين جراحي را در مراكز جراحي محدود انجام مي دهند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۶:۳۳ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :