راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

ليپوماتيك

ليپوماتيك

ليپوماتيك در تهران , عمل جراحي ليپوماتيك ران پا , هزينه ليپوماتيك صورت ۹۸ , بهترين جراح ليپوماتيك تهران , ليپوماتيك شكم و پهلو , پيكرتراشي با جراحي زيبايي ليپوماتيك : داشتن اندامي متناسب ، لاغرجز ايده آل هاي زيبايي و جذابيت است ، اين موضوع در ميان بانوان از اهميت ويژه اي برخوردار است . تناسب اندام علاوه بر زيبايي و جذابيت كه اعتماد به نفس فرد را افزايش داده ، در سلامت بدن نيز تاثير به سزايي دارد . شايد خيلي از افراد براي رسيدن به اندامي متناسب به ورزش هاي سنگين و رژيم هاي غذايي سخت و طاقت فرسا روي بياورند ، ولي اين روش ها به تنهايي نمي تواند ، نتيجه ي دلخواهي براي اين افراد به همراه داشته باشد . از اين رو امروزه براي درمان چاقي و رسيدن به اندامي متناسب ، روش هاي جراحي متعددي وجود دارد .

ليپوماتيك

ليپوماتيك

قبلا از روش هايي از جمله ابدومينوپلاستي و ليپوليزر نيز استفاده مي شد . در ميان روش هاي جراحي متعدد ، ليپوماتيك جز به روز ترين روش هاي لاغري ، بدون عوارض جانبي مي باشد ، و شما مي توانيد در مدت زمان كوتاهي به نتيجه ي دلخواه برسيد . ايمني و بدون خطر بودن ليپوماتيك ، غير قابل انكار مي باشد . و هيچ گونه عوارضي بعد از جراحي فرد را تهديد نمي كند و فرد انجام دهنده ي ليپوماتيك از نتيجه رضايت كامل را خواهد داشت .

جراحي ليپوماتيك از جديد ترين روش هاي استخراج و از بين بردن چربي هاي اضافه مي باشد . و نتايج حاصل از آن فوق العاد مي باشد يكسري افراد هستند كه از چاقي و اضافه وزن رنج مي برند ، و نمي تواند لباس هاي مورد دلخواه خود را بپوشند ، و طبعا اين امر اعتماد به نفس آن ها را كاهش مي دهد . بايد بگوييم كه امروزه با وجود روش ليپوماتيك جاي نگراني وجود ندارد ، اين روش نتايج باورنكردني دارد ، وزيبايي و تناسب اندام را براي فرد به ارمغان مي آورد .

ليپوماتيك جز بهترين روش ها براي از بين بردن چربي هاي اضافه است ، چرا كه عوارض ناشي از آن خيلي كم است . اگر شما هم جرز دسته افرادي هستيد كه از اضافه وزن و وجود چربي هاي زائد رنج مي بريد ، و تصميم براي از بين بردن چربي هاي زائد داريد ، و مي خواهيد از روش ليپوماتيك براي تخليه ي چربي استفاده كنيد ، بهتر است به يك جراح متخصص و حاذق در اين زمينه مراجعه كنيد . ما در كلينيك درمان تايم جراحان فوق تخصص باتجربه و باسابقه اي داريم ، و شما مي توانيد قبل از اقدام به عمل جراحي جلسه ي مشاوره اي را داشته باشيد و اطلاعات كافي در اين مورد كسب كرده و سپس نسبت به اين عمل اقدام كنيد .ما به شما قول مي دهيك از انجام عمل ليپوماتيك در كلينيك درمان تايم رضايت كامل خواهيد داشت و ما زيبايي اندام و اعتماد به نفس را به شما برمي گردانيم .

نكات قابل توجه قبل از اقدام به عمل ليپوماتيك :

  • داشتن هرگونه سابقه ي جراحي شكم و پهلو در گذشته بايد به پزشك اطلاع داده شود .
  • فرد انجام دهنده ي اين عمل نبايد فشار خون بالا داشته باشد .
  • فرد انجام دهنده ي عمل ليپوماتيك بايد در سلامت كامل بوده و سابقه ي بيماري هاي قلبي ، عروقي نداشته باشد .
  • قبل از انجام عمل ، ديابت كنترل شود ، و نبايد بالا و يا پايين باشد .

اقدامات لازم قبل از ليپوماتيك

  • براي اطمينان از عدم بارداري بايد آزمايش گرفته شود .
  • فرم رضايت نامه را بايد پر كنيد .
  • آزمايش جهت بررسي كم خوني يا فشار خون انجام شود .
  • قبل از جراحي سلامت كبد و كليه بررسي مي شود .
  • گرفتن عكس از اندام هاي تحت عمل جراحي ليپوماتيك

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۴۴:۳۰ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :