راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

فريت بار به آمريكا

فريت بار به آمريكا 

فريت بار به آمريكا ، قيمت و هزينه ارسال بار هوايي به آمريكا : هر ساله از كشور عزيز ما ايران مسافران زيادي به خارج از كشور سفر مي كنند تا هم در بين كارهايشان استراحتي كرده باشند و هم آشنايي با ملت هاي ديگر را براي خود داشته باشند . اكثر مسافران عزيز ما كه براي سفر از كشور خارج مي شوند بيشتر آمريكا را مقصد خود قرار مي دهند كه به نقاط مختلفي در آن سفر مي كنند. خارج از قضه مسافرت گاهي افراد نيز قصد مهاجرت به اين ايالت را دارند و از آنجايي كه هر كس وسايل شخصي اي دارد كه بايد هميشه در كنار خودش داشته باشد از جمله وسايل منزل و …

فريت بار به امريكا

اين وسايل بايد به آمريكا انتقال داده شود و براي اينكار بايد يك شركت معتبري وجود داشته باشد كه تمام كار هاي اداري و بسته بندي را انجام دهد تا لوازم را به اين كشور انتقال دهد.

فريت بار به آمريكا

طبق آماري كه در دست داريم اكثر مسافران و مهاجراني كه در خواست فريت بار از ايران به آمريكا را دارند بيشتر مقصد آنها ايالت كاليفرنا و دو شهر لس آنجلس و سانفرانسيسكو مي باشد. اضافه مي كنيم كه ورود لوازم شخصي و لوازم منزل براي ايالت آمريكا رايگان مي باشد. بعضي از افرادي ك از اين امر آگاهي ندارند در اين باور مي باشند كه اگر به آمريكا مسافرت طولاني و يا مهاجرت كنند لوازم خود را نمي توانند وارد آنجا كنند در حالي كه اينگونه نمي باشد و مي توانند لوازم خود را رايگان وارد اين ايالت كنند.

البته اين براي زماني است كه شما لوازم كاركرده و دست دوم را براي آمريكا وارد كنيد و بعد از رسيدن بار به فرودگاه هاي آمريكا آنهارا تحويل بگيريد اينگونه  لوازم هيچ گونه هزينه گمركي ندارد و شما براحتي مي توانيد لوازم شخصي و اثاث منزل خود را به آمريكا فريت كنيد.

ارسال مواد غذايي به آمريكا ( فريت بار مواد غذايي به آمريكا )

سوالي كه اكثر مراجعه كنندگان به شركت هوايي از ما مي پرسند اين مي باشد كه آيا مواد غذايي را مي توانيم وارد اين كشور بكنيم يا نه ؟

در جواب اين سوال ما بايد به شما بگوييم كه در رابطه با گمرك و فرودگاه هر كشوري داراي قوانين خاص خود مي باشد اما در حالت كلي مي توان گفت كه ارسال مواد غذايي در بين بار بسيار حساس و مشكل مي باشد حتي ممكن است اگر كادر بازرسي گمرك از وجود مواد غذايي در بار خبر دار شوند مواد غذايي را دور مي ريزند و براي گيرنده بار مشكل ساز خواهد بود .

توصيه شركت ارسال بار هوايي ما به شما اين است كه مواد غذايي خود را در صورت موجود بودن در بار هاي خود قرار ندهيدحتي اگر مواد غذايي شما اندك و ناچيز باشد . اما گاهي از مسافران اصرار دارند كه مواد غذايي با خود ببرند در اينگونه موارد ما به شما توصيه مي كنيم كهخ آن مواد غذايي را در جعبه اي جداگانه بگذاريد كه يافتن آن براي شما راحتتر باشد و ديگر لازم نباشد در ميان بارهاي خود به دنبال غذا باشيد .

ارسال اشيا قديمي ( فريت بار اشيا قديمي )

بعضي از افراد هستند كه به اشيا قديمي علاقه ي خاصي دارند و آنها را خريداري كرده و در خانه خود نگه مي دارند اينگونه افراد در هنگام مهاجرت به ايالت آمريكا دوست دارند تا اين اشيا قديمي را نيز با خود ببرند. براي اين كار شما بايد از ميراث فرهنگي مجوز آن را دريافت كنيد حتي اگر اشيايي كه شما داريد ارزش مادي و معنوي زيادي هم نباشد تا بتوانيد آن را از كشور خارج كنيد .

مراحل گوناگون فريت بار به آمريكا (مراحل ارسال بار به آمريكا )

دريافت بار پس از فريت بار به آمريكا

زماني كه بار ارسال شده به يكي از شهر هاي آمريكا به مقصد رسيد بايد طي ۴۸ ساعت آه را از گمرك مقصد دريافت كنيد وگرنه به انبار تحويل داده مي شود . براي دريافت كالاي خود از گمرك اولين قديم اين مي باشد كه مامور گمرك مدارك شما را چك خواهد كرد كه بايد اسم و فاميل و آدرس گيرنده با مدارك موجود در بار نامه گيرنده يكي باشد . در غعير اين صورت بار تحويل نمي گردد.

دريافت بار پس از فريت بار به آمريكا

در حالت دوم بارهاي ارسالي به آمريكا به وزارت كشاورزي آن وابسطه است كه بايد ارزياب گمرك اين بار را بازرسي كند در اينجا هدف از بازرسي اين مي باشد كه محموله فرستده شده از هرگونه حشره و ميكروب تميز باشد و مشكلي برايشان پيش نيايد .

دريافت بار بعد از ارسال به آمريكا

در اين مرحله بعد از رسيدن بار به مقصد بازرس گمرك وسايل شما را بررسي خواهد كرد كه شايد ممكن است صندوق را باز كند و به دقت بار را مورد بازبيني قرار دهد كه اين براي اين است كه مامور گمرك مي خواهد بداند كه درون صندوق ها فقط لوازم شخصي و اثاث منزل است و چيز ديگري وجود ندارد.

 

برچسب ها: , , , , ,

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۴:۰۷ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :