راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

معرفي باغ تالار تك درخت , باغ ايراني

معرفي باغ تالار تك درخت

دكوراسون و ديزاين لوكس

باغ تالار تك درخت با استفاده از متد هاي بروز جهت ديزاين , باغ تالاري بسيار لاكچري را براي شما فراهم كرده است. استفاده از جديدترين متدهاي پذيرايي در باغ تالار تك درخت مي تواند تمامي نياز هاي شما را برطرف كند.

خدمات تشريفات عروسي

باغ تالار عروسي و مراسم تك درخت تمامي تشريفات و خدمات مجالس شما را بدون كوچكترين كم و كاستي انجام مي دهد. با باغ تالار تك درخت شبي به ياد ماندني و خاطره انگيز را خواهيد داشت.

اطلاعات تماس

آدرس :

تهران، احمدآباد مستوفي، ميدان پيامبر، به سمت ميدان نماز، پشت كارخانه رب آلاله، خيابان چناران، كوچه دوم

شماره تماس ثابت :

۵۶۷۱۸۰۸۹

همراه:

۰۹۱۲۲۲۳۹۵۰۵ , ۰۹۱۲۱۹۰۰۲۶۹


معرفي باغ ايراني

باغ تالار باغ ايراني با مجوز رسمي در منطقه خوش آب و هواي احمد آباد مستوفي در زميني به مساحت دو هكتار بنا شده است . مجموعه باغ ايراني شامل دو سالن و تالار عروسي و مجالس با ظرفيت ۷۰۰ نفر ميهمان مي باشد . هر دو سالن داراي سرويس هاي خدمات دهي كاملا مجزا مي باشد . طراحي و دكوراسيون داخلي هر كدام از سالنها بسيار شيك و مدرن مي باشد كه به راحتي نظر هر ميهماني را به خود جلب مي كند.

تشريفات عروسي در باغ ايراني

باغ تالار , باغ ايراني با امكانات فراوان و مدرن آماده ارائه كليه خدمات عروسي و مجالس مي باشد . استفاده از متدهاي مدرن در طراحي و دكوراسيون ما را از سايرين مجزا كرده است. در باغ ايراني يك شب به ياد ماندني را سپري خواهيد كرد كه تا سالها در ذهن شما خواهد ماند.

اطلاعات تماس

آدرس :

كمربندي آزادگان، بعد از پل فتح، احمد آباد مستوفي، بعد از ميدان پارسا، كوي افسران، ۳۰۰ متر مانده به انتهاي خيابان، دست چپ پلاك ۵۹۰ (باغ تالار ايراني)

شماره تماس ثابت :

۰۲۱۵۶۲۷۵۸۵۸

۰۲۱۵۶۲۷۵۹۵۹

همراه :

۰۹۱۲۱۳۲۱۶۳۶

مديريت : فرقاني

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۵۶:۵۳ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :