راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

پلكسر چيست ؟

ايران در بين ساير كشورهاي جهان بيشترين درخواست كننده عمل هاي زيبايي مي باشد . از اين رو پيشرفت پزشكي زيبايي در كشور ما بسيار بالا رفته است تا رضايت بيماران به صورت كامل جلب شود . متخصص ايراني در پزشكي زيبايي بسيار ماهر و متخصص هستند . هر روز روشهايي نوين براي جوانسازي پوست و از بين بردن چين و چروك پوست ارائه مي كنند ؛ روشهايي كه نياز به عمل جراحي ندارند و با هزينه پايين قابل انجام است و خطرات بسيار پاييني دارند .

بزرگترين قشر متقاضي زيبايي و جوانسازي در دنيا زنان هستند كه دوست دارند هميشه چهره و اندامي زيبا داشته باشند زيبايي به زنان اعتماد به نفس بالايي را مي دهد .يكي از بروز ترين و جديدترين روشهاي جوانسازي پوست پلكسر است كه در ادامه به طور كامل معرفي مي كنيم .

پلكسر پلاس

پلكسر چيست ؟

پلكسر روشي براي ترميم و بازسازي پوست هاي چروكيده است .روشي غير تهاجمي و بدون عارضه و بدون درد است . پلكسر به جراحي نرم شهرت دارد ؛ چرا كه بدون برش پوست آن را ترميم مي كند و نتايج قابل توجهي دارد . از پلكسر به عنوان جايگزين مفيد براي روشهاي جراحي مانند : جراحي پلك , ليفت صورت و گردن و درمان جاي زخم ياد مي شود . بعد از عمل پلكسر هيچ اثري از آن باقي نخواهد ماند و در ۲ تا ۴ هفته پوست ناحيه درمان به صورت كامل ترميم مي شود .

پلكسر چگونه عمل مي كند ؟

تكنولوژي جديد جوانسازي پوست پلكسر پلاسما روش غير تهاجمي براي كشيدن و سفت كردن پوست است كه توسط دستگاه پلكسر انجام مي شود. دستگاه پلكسر با يك سر پروبي قوس الكترومغناطيسي را ايجادمي كند كه باعث تخريب لايه پوستي مي شود . با تخريب اين لايه از پوست ؛ پوست سريعا به اين عمل واكنش نشان مي دهد و خود را سفت مي كند . كه موجب كشيدگي پوست مي شود و بعد از آن جاي تخريب شده را شروع به باسازي مي كند . كه در نهايت پوست ناحيه درمان ترميم مي شود و تراوت و زيبايي را به همراه خواهد داشت. با كشيدگي پوست چين و چروك از بين مي رود و با توليد كلاژن و افزايش ترميم پوست جوانتر مي شود.

نكته

دليل نامگذاري اين روش نيز به پلكسر پلاس به خاطر پلاسمايي كه دستگاه پلكسر براي تخريب سطح پوست ايجاد مي كند مي باشد.

در طول درمان جوانسازي پوست با پلكسر لكه هاي قهوه اي رنگ در ناحيه درمان به صورت منظم ايجاد مي شود كه سلول هاي پوستي را به هم نزديك مي كند و كلاژن هاي پوست را تحريك مي كند كه باعث ترميم پوست ناحيه درمان مي شود .

مزاياي پلكسر پلاسما

دقت داشته باشيد روشهاي غير تهاجمي مانند پلكسر براي رفع چين و چروك بسيار ضعيف و افتادگي خفيف پلك زيرين و فوقاني مورد استفاده قرار مي گيرد و با هر نوع پوست با هر رنگي سازگار است . در كل برخي از اثرات مثبت پلكسر بر روي صورت بدين شكل است :

  • عمل غير تهاجمي با استفاده از دستگاه است .
  • بدون برش و درد است
  • عوارض خاصي به همراه ندارد
  • هزينه مناسبي به نسبت ساير روشهاي زيبايي دارد
  • بيشتر براي رفع چين و چروك ضعيف و افتادگي پلك خفيف استفاده مي شود .
  • با هر نوع پوست و با هر رنگي سازگار است .
  • جايگزين مناسب به جاي بلفاروپلاستي مي باشد

عوارض پلكسر پلاسما

روش پلكسر براي جوانسازي پوست بايد توسط پزشك متخصص زيبايي و در كلينيك و مراكز زيبايي معتبر و ايمن انجام شود . همانند هر عمل زيبايي غير تهاجمي ديگر اين روش نيز داراي برخي از عوارض احتمالي است كه بسيار نادر است :

  • عفونت پوست
  • زخم شدن پوست
  • تغييرات رنگدانه اي پوست
  • امكان درد وجود دارد كه در زمان انجام عمل است كه با استفاده از داروهاي بي حسي كنترل مي شود.
  • خون ريزي در ناحيه درمان موقع انجام پلكسر پلاسما ( اين خونريزي به احتمال بسيار پايين است و در صورت بروز تحت كنترل پزشك متخصص است و بعد از اتمام عمل به صورت كامل قطع خواهد شد.)

با رعايت نكات ايمني كه پزشك متخصص بعد از عمل به بيمار ارائه خواهد كرد هيچ يك از عوارض بالا بروز نخواهد كرد .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۳۶:۰۱ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :