راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

نكته درباره برنامه ريزي عروسي قبل ازدواج

5 نكته درباره برنامه ريزي عروسي قبل ازدواج : همان طور كه مي دانيم يكي از مهم ترين روزهاي زندگي هر دختر و پسري روز عروسي آن ها است؛ و از آن جايي كه همه چيز در اين روز بايد بدون هيچ كم و كاستي برگزار شود. بايد براي برگزاري يك مراسم خوب اقدامات قبل و بعد از مراسم بايد به طور دقيق برنامه ريزي شوند ممكن است كه برنامه ريزي براي برگزاري جشن حتي تا يك ماه طول زمان ببرد.

برنامه ريزي عروسي

پس شما حداقل چند ماه مانده به عروسي تان بايد براي برگزاري مراسم تان برنامه ريزي كنيد وقتي كه شما در حال نوشتن ليست مهمان ها هستيد، يا زماني كه براي بودجه مراسم عروسي مي خواهيد برنامه ريزي مي كنيد شايد تصور كردن تصويري كلي از اتفاقات پيش رو درذهن تان براي تان سخت باشد؛ و اين شما را نگران كند كه شايد نتوانيد برنامه ريزي درستي داشته باشيد پس بهتر است كه به ياد داشته باشيد برنامه ريزي براي ازدواج يك باتلاق نيست كه تا گردن در آن فرو برويد. ما براي سهولت كار شما و براي داشتن يك برنامه ريزي كامل و دقيق در اين مقاله ۵ مرحله مهم را ياد آور مي شويم كه شما مي توانيد اين پنج مرحله مهم را در برنامه ريزي خود داشته باشيد و با رعايت اين نكات با خيال آسوده حتي از روزهاي قبل از مراسم هم لذت ببريد.

به همه بگوييد كه ازدواج كرده ايد

در مرحله اول براي پايان دادن به سوالاتي كه برخي افراد با ديدن شما مي پرسند و قطعا شايد اين افراد با سوال هاي آزاردهنده كه مي پرسند باعث ناراحتي شما شوند. فضاي مجازي بهترين جا است تا شما با انتشار عكس حلقه هاي نامزدي، خريد ازدواج رفتن و مواردي از اين دست به اين سوالات مي توانيد به راحتي پايان دهيد. از آن جايي كه روند رشد استفاده از شبكه‌هاي اجتماعي هر روز سريع‌تر شده و امروزه كمتر كسي است كه در اين شبكه‌ها فعاليت نداشته باشند بسياري از مردم راجب آگاه كردن دوستان و آشنايان از مراسم عروسي خود از اين شبكه‌هاي اجتماعي استفاده مي كنند البته درست است كه شنيدن اين خبر از زبان شما تاثير دوچندان خواهد داشت اما در نبود زمان كافي استفاده از دنياي مجازي بهترين روش است.

پيدا كردن تالار پذيرايي

بعد از مشخص شدن تاريخ برگزاري مراسم، مشخص كردن مكان برگزاري عروسي از مهم ترين كارهايي است كه بايد انجام شود. محل برگزاري مراسم شما باغ تالار عروسي يا تالار يا ويلاي يكي از نزديكان هم كه باشد فرقي نمي كند چيزي كه مهم است بودجه اي كه براي اين مكان كنار گذاشته ايد پس مهم ترين مسئله توافق شما و همسرتان بر سر محل برگزاري و نيز بودجه اي است كه براي آن در نظر گرفته ايد.

نكات ديگري كه در تعيين محل برگزاري مراسم عروسي بايد در نظر داشت : تعداد مهمانان، فصل برگزاري، آب و هواي منطقه، مسافت، فرهنگ و آداب و رسوم خانواده ها مي تواند در تصميم گيري شما درباره محل برگزاري مراسم تاثيرگذار باشد. به همين ترتيب وقتي به دنبال يك تالار پذيرايي مناسب مي گرديد و گزينه هاي مختلف را بررسي مي كنيد و در ميان تمام گزينه هاي موجود يك تالار مناسب با شرايط خودتان را انتخاب كنيد.

ليست تالارهاي تهران در : تالار عرسي

خريد لباس عروس

همه ما مي دانيم كه يكي از مهم ترين انتخاب ها در مراسم عروسي انتخاب لباس زيباي عروس براي عروس خانم است و اين مي تواند اولين تجربه استرس زاي باشد كه عروس خانم ها آن را تجربه مي كنند دليلش هم كاملا مشخص است لحظه اي كه شما لباس مناسب را انتخاب مي كنيد و خودتان را در قامت يك عروس مي بينيد شادي وصف نشدني خواهيد داشت چون مي خواهيد كه مثل ساير عروس ها در مراسمشان بدرخشيد، اما از آن جايي انتخاب لباس در ۱ روز زمان بر است پس در طول يك روز اين همه لباس عروس را امتحان كردن بسيار كار سخت و مشكلي است. بنابرابن شما اگر كه مي خواهيد در روز عروسي تان يك عروس رويايي و زيبا شويد حتما بايد در انتخاب لباس عروسي تان به رعايت نكاتي كه در مقاله هاي قبل راجب لباس عروس گفته ايم مي توانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد.

بيشتر بدانيد : مزون لباس عروس

تست كردن كيك عروسي

انتخاب يك كيك خوشمزه نياز به تحقيق و تست كردن شيريني هاي زيادي دارد اگر شما از آن دسته عروس هاي هستيد كه به تناسب اندام تان براي عروسي خيلي حساس هستيد پس شما تنها يك بار شانس اين را داريد كه رژيم غذايي خود قبل از مراسم را بشكنيد و چيزي را بخوريد، بله درست حدس زديد آن هم زمان تست كردن كيك براي روز عروسي تان است، يك تست ساده هيچ اتفاقي را براي شما رقم نميزند پس نگران اضافه خودتان نباشيد البته اگر به بار دوم منجر نشود خطري نخواهد داشت براي تست طمع هاي مختلف مي توانيد يك همراه با خودتان داشته باشيد تا در تست تمام طمع ها ب شما مشاوره دهد و شما هم خيالتان از چاق شدن نتان با تست هاي متنوع راحت شود.

تشريفات عروسي

شب قبل از مراسم عروسي

خب مشخص است كه براي رسيدن به اين روز چقدر زحمت كشيده ايد برگزاري يك مهماني خوب با لحظاتي خاطره انگيز براي هر زوجي بسيار خسته كننده و استرس زا است بالاخره بعد از سال ها يا ماه ها قرار است كه احساس متفاوت را در جشن عروسي تجربه كنيد. ممكن است كه اين افكار شما را نگران كند اما شما براي رسيدن به اين روز ماه ها قبل برنامه ريزي كرده ايد پس نبايد هيچ استرسي را تجربه كنيد بنابراين عروس و داماد بايد شب قبل از عروسي آرامش خود را حفظ كنند تا در روز مراسم با روحيه شاد و كاملا سرحال باشند.

برترين هاي موسسه هاي تشريفاتي : تشريفات مجالس

پس نتيجه كلي براي داشتن يك مراسم خوب و بي نظير داشتن يك برنامه ريزي خوب و انجام دادن به موقع كارها قبل از عروسي استرس را از خود دور كنيد و از مراسم تان نهايت لذت را ببريد و يك جشن خاطره انگيز براي خودتان و مهمان هايتان رقم بزنيد و از آن جايي كه روز عروسي شما قرار است به ‌يادماندني‌ترين روز زندگيتان باشد، به همين دليل رفتار با آرامش شما با بايد نشان دهنده ريلكس بود شما باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۷:۴۰ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :