راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

فيلتر هاي سوخت

فيلتر هاي سوخت

فيلتر هاي سوخت  : بسيار ممكن است كه در طول مراحل حمل و نقل، انبارداري و نيز هنگام استفاده آب و مواد خارجي و آلودگي ها از داخل باك موتور وارد سوخت و باعث آلودگي اين قسمت شود. علاوه بر اين موارد يكي ديگر از علت هاي آلودگي خود سوخت است زيرا كه گاهي اوقات سوخت داراي ناخالصي ها و مواد بسيار ريز ميكروسكپي است و از آن جايي كه اندازه اين مواد بسيار ريز و كوچك است از همين رو هم با چشم ديده نمي شود. يكي از علت هاي آسيب ديدن تلرانس هم وجود و ورود هر گونه آلودگي به اين قسمت است و به خاطر اين كه تلرانس بين قطعات سيستم سوخت رساني بسيار كم و حدود ۰۰۱/۰ تا ۰۰۲/۰ ميلي متر است هرگونه آلودگي باعث فرسايش سريع اين قسمت ها مي شود.

فيلتز سوخت

يكي ديگر از علت هايي كه موجب زنگ زدگي و فرسايش قطعات ظريف سيستم سوخت رساني مي شود ورود آب است. از همين رو هم در سوخت وجود هرگونه آب و ناخالصي ها باعث ايجاد نا منظمي در كار كردن موتور، نشر دود از اگزوز و مهم تر اين كه، باعث كاهش توان موتور مي شود. و به همين خاطر براي جدا كردن آلودگي ها در سيستم هاي سوخت رساني از فيلتر ها يا تصفيه كننده هاي سوخت استفاده مي شود.

مشاهده انواع ديزل ژنراتور : ديزل ژنراتور دست دوم

جنس اكثر فيلتر هاي تصفيه كننده سوخت ديزل بيشتر از نوع فيلتر كاغذي كه كاغذ بسيار مخصوصي است تهيه شده است. كه علت چين دار بودن آن هم براي افزايش سطح موثر فيلتر اسيون است كه آن را به صورت چين دار و در داخل محفظه فلزي قرار مي دهند. بسته به نوع كاربري فيلتر معمولا اندازه قطر منافذ كاغذ از ۲ تا ۱۵۰ ميكرون مي تواند متفاوت باشد. علاوه بر فيلتر هاي كاغذاي امروزه انواع ديگري هم وجود دارد كه عبارتند از پنبه اي نمدي ، و يا پارچه اي كه معمولا ساخت و استفاده از آنها امروزه بسيار كم شده است.

فهرست مطالب

 

طرز كار فيلتر هاي كاغذي

معمولا سوخت پس از ورود به داخل و بالاي محفظه فيلتر، در اين نوع فيلتر ها وارد شده و سپس درست از قسمت هاي سوراخ و منافذ ريز روي كاغذ عبور مي كند. و از آن جايي كه نا خالصي هاي سوخت بسيار بزرگ تر از منافذ كاغذ هستند روي آن قسمت گير مي كند و از داخل منافذ سوخت كه داراي مولكول هاي ريز تري است عبور مي كنند. قسمت پايين فيلتر معمولا براي سوخت هاي است كه وارد شده و طريق استوانه مركزي فيلتر به سمت بالاي آن و دريچه خروجي حركت مي كنند.

معمولا فيلتر هاي كاغذي به اين شكل و در دو نوع يك پارچه يا يك بار مصرف و با المنت قابل تعويض ساخته مي شوند. جسم يا همان المنت فيلتر در فيلتر هاي با المنت قابل تعويض، قابل جدا شدن است. و فقط المنت در هنگام سرويس ها تعويض يا تميز مي شود. برخي فيلتر هاي كاغذي هم هستند كه در روي يك محفظه شيشه اي قرار گرفته اند. از آن جايي كه قسمت بدنه اين فيلتر ها شفاف است و از همين رو سوخت داخل آن هم بسيار مشخص است و به همين خاطر است كه مي توان تميزي و يا گرفتگي داخل آن را مشاهده كرد. اين فيلتر ها داراي سطح فيلتر اسيون بالايي است موتور هاي جاندير معمولا داراي اين نوع فيلتر هستند.

طراحي و آرايش قرار گيري فيلتر ها در مدار سوخت رساني

بسته به نوع و قدرت موتور و ميزان سوخت است كه فيلتر ها مورد استفاده قرار مي گيرند، به همين دليل در موتور هاي مختلف استفاده مي شود. اندازه يا سايز فيلتر ها براساس سطح فيلتر اسيون آنها مي باشد مثلاً در موتور هاي با تعداد سيلندر هاي كم و قدرت پايين از يك فيلتر با اندازه كوچك استفاده مي شود زيرا مقدار سوخت مصرفي و يا درخواستي موتور كم بوده و اين فيلتر توانايي تصفيه اين مقدار سوخت را دارد. ممكن است كه در موتور هاي بزرگ تر از يك فيلتر بزرگ و يا دو فيلتر (دو قلو ) استفاده مي شود.

در فيلتر هاي دو قلو سوخت از دو طريق وارد فيلتر ها شده و تصفيه مي شود :

به طريقه موازي :

معمولا در اين روش زماني كه سوخت وارد مي شود از طريق دو مسير مستقيم به دو طرف تقسيم مي شود كه هر كدام به يكي از فيلتر ها وارد شده و سپس از آن خارج مي شوند. در كانال خروجي سوخت تصفيه شده به هر دو فيلتر وارد و به هم متصل مي شوند.

به طريقه سري :

همه سوخت مورد نياز موتور، در اين روش وارد فيلتر اول و سپس بعد از عبور و تصفيه از اين فيلتر است كه وارد فيلتر دومي مي شوند. و سپس براي ورود به مدار پمپ تغذيه بعد از اين كه از فيلتر دومي سوخت عبور كرد وارد مدار تغذيه پمپ انژكتور مي شوند.

بسيار پيش مي آيد كه در فيلتر هاي دو مرحله اي در هر دو فيلتر سري از يك جنس و اندازه باشد و از همين رو هم فيلتر ها داراي قطر منافذ يكسان مي باشند. اين حالت در تمامي طرح ها يكي نيست و در برخي از طرح ها شكل فيلتر اوليه متفاوت است و داراي اندازه بزرگ تر و قطر منافذ بزرگ است ( حدود ۳۰ تا ۱۵۰ميكرون ) معمولا از اين فيلتر براي گرفتن و عاري كردن سوخت از ذرات بزرگ استفاده مي شود.

اندازه فيلتر دومي يا ثانويه بسيار كوچكتر و از همين رو هم قطر منافذ بسيار ريزتر ( حدود ۲ تا ۵ ميكرون ) مي باشد. مهم ترين مزيت وجود اين فيلتر براي جلوگيري از ورود ذرات و ناخالصي هاي بسيار ريز است زماني كه ناخالصي ها از فيلتر اوليه عبور كنند اين فيلتر ها ناخالصي ها را گرفته و عمل تصفيه نهايي سوخت را انجام مي دهد. همان طور كه گفتيم در برخي از طرح هاي سوخت رساني ، قبل از پمپ اوليه فيلتر اوليه سوخت در مسير مكشي آن قرار دارد و بعد از پمپ اوليه فيلتر ثانويه قرار مي گيرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۵:۲۸ توسط:مهدي موضوع:

تقسيم بندي پمپ ها

تقسيم بندي پمپ ها  

تقسيم بندي پمپ ها : يكي از دستگاه هايي كه براي تبديل انرژي مكانيكي به انرژي هيدروليكي مورد استفاده قرار مي گيرد پمپ است كه اين كار را انجام مي دهد و نتيجه آن هم باعث افزايش انرژي پتانسيل ( فشار سيال عبوري از پمپ) و يا انرژي جنبشي (سرعت سيال و انتقال سيال) مي شود. در تقسيم پمپ ها بايد بگوييم كه در صورت كلي پمپ ها به دو رده پمپ هاي ديناميكي و پمپ هاي جابجايي مثبت تقسيم مي گردند .

ليست قيمت انواع پمپآب خانگي و صنعتي : قيمت پمپ

پمپ هاي ديناميكي : به پمپ هايي كه در آن ها انتقال انرژي به سيال به صورت ديناميكي صورت مي گيرد پمپ هاي ديناميكي مي گويند

پمپ هاي جابجايي مثبت : پمپ هايي كه سيال توسط آنها جابجا مي شود را پمپ هاي جابجايي مثبت مي گويند.

نحوه انتقال انرژي به سيال در واقع عمده تفاوت اين دو نوع پمپ است. ما در اين مبحث با يك مثال ساده تمايز اين دو نوع پمپ را براي شما بيان مي كنيم.

مثالي كه براي شما بيان مي كنيم بسيار ساده و قال فهم است به طور مثال فرض كنيد كه قرار باشد تا تكه سنگي از سطح زمين به ارتفاع ١٠ متري انتقال داده شود. و اين عمل بايد به دو طريق انجام بگيرد.

روش اول : بستن سنگ به يك تكه نخ و چرخاندن و رها كردن ناگهاني آن سنگ به ارتفاع مورد نظر پرتاب كرد روش دوم : از طريق جا به جا كردن سنگ به طور مثال با استفاده از پلكان به ارتفاع ١٠ متري مي توان كه منتقل كرد.

دانستيم كه براي اين عمل در هر دو روش به سنگ انرژي خاصي به صورت پتانسيل داده مي شود اما اتفاقي كه در روش اول صورت مي گيرد به صورت ديناميكي (سرعت) است و در روش دوم هم به صورت جابجايي كه در نهايت هم سنگ به ارتفاع مورد نظر خودش منتقل مي شود.

فهرست مطالب

تقسيم بندي پمپ ها

ما در جدول زير و در تقسيم بندي مشخص شده نشان مي دهيم كه در صنعت از دو رده پمپ هاي ديناميكي و جابجايي مثبت انواع مختلفي وجود دارد كه هر كدام هم كاربرد هاي بسياري را در صنعت دارد.

انواع پمپ ها

  • ديناميكي
  • توربو پمپ ها (سانتريفوژ) جريان شعاعي
  • جريان مخلوط
  • جريان محوري
  • جابجائي مثبت مخصوص انژكتور
  • رفت و برگشتي پيستوني
  • ديافراگمي
  • دوار دنده اي
  • پره اي
  • پيچي
  • پمپ هاي گريز از مركز

كاربرد پمپ هاي گريز از مركز

از اين نوع پمپ بيشتر به دلايلي مثل داشتن كاربرد گسترده، هزينه پايين، و نگهداري راحت و تعميرات آسان، در واحد هاي صنعتي استفاده مي شود . براي انتقال آب و ساير سيالات سبك از اين پمپ ها بيشتر استفاده مي شود . معمولا مي توان كه براي پمپاژ دو قاب، خمير و تراش هاي چوب و يا مواد سنگين ديگر از اين پمپ هاي مزبور استفاده كرد. اما نكته مهم اين كه اين مواد بايد شرايط خاصي را هنگام پمپاژ داشته باشند. بايد پروانه هايي با اندازه و اشكال متفاوت وجود داشته باشد تا پمپ هاي استاندارد مواد سنگين را نيز بتوانند انتقال دهند.

مهم ترين علتي كه باعث شده تا كاربرد پمپ هاي گريز از مركز تا اين حد گسترش پيدا كند اين است كه در حين تعميز پمپ ها معمولا پس از پياده كردن لوله ها و بدنه پمپ ، كار بر روي قسمتهاي داخلي آن نسبتا ساده است و همان طور كه گفتيم همين سادگي تعميرات و نياز اندك به نگهداري و تعميرات باعث شده است كه كاربري بيشتري داشته باشد.

طرز كار پمپ

در واقع كار اين پمپ بر اساس نيروي گريز از مركز است. با وارد شدن به دهانه ورودي يا بخش مركزي پمپ ماده در اثر چرخش پره ها به طرف بيرون رانده مي شود . و مقدار حركت سيال از آنجا كه سرعت سيال در لبه بيروني پروانه بيشتر است افزايش مي يابد. و در اين صورت است كه با ورود سيال بيشتر به داخل پمپ، در بدنه پمپ كه در بر گيرنده پروانه پمپ است مقدار حركت سيال افزايش مي يابد و سپس با فشار از دهانه خروجي پمپ سيال به بيرون رانده مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۹:۲۷ توسط:مهدي موضوع:

انواع موتور ديزل ۶ زمانه

انواع موتور ديزل ۶ زمانه

انواع موتور ديزل ۶ زمانه : امروزه سوخت ها در تامين انرژي مهم ترين نقش را دارند و به وسيله اين سوخت ها است كه انواع موتور ها به حركت در مي آيند حتي براي موتور كشتي هم از انواع سوخت استفاده مي شود. از همين رو يك مؤسسه تحقيقاتي لهستاني سوخت جديدي را براي موتور كشتي و انواع موتور ديزل احتراق داخلي ابداع كرد كه با اين نوع سوخت تا ۳۰ درصد در مصرف سوخت مي توان كه صرفه‌ جوئي كرد.

موتور پيستون (Opposed Piston) موتور مورد ادعاي اين مؤسسه است كه اين موتور از تركيبي از موتور هاي دو زمانه و چهار زمانه تشكيل يافته است كه به همين دليل شش ‌زمانه خوانده مي ‌شود.

موتور ديزل 6 زمانه

انواع موتور ديزل را در بخش زير مشاهده كنيد : موتور ديزل

درباره مفهوم موتور با پيستون ‌هاي مقابل اين توضيح را بايد بدهيم كه ۲ عدد پيستون در هر سيلندر در مقابل يكديگر در حركت هستند كه هر دو آن ها بر اساس دو زمانه عمل مي‌كنند. دو عدد ميل‌‌ لنگ در اين نوع موتور ها وجود دارد كه هر دو با يك دور مساوي يكديگر دوران مي‌كنند و در اين حالت است كه سيلندر ها مي‌توانند كه به صورت افقي و يا عمودي قرار گرفته باشند. سر سيلندر در اين نوع موتور وجود ندارد و به ‌عنوان سر سيلندر هر پيستون از مقابل ديگري عمل مي‌كند.

يكي از پيستون‌ ها در اين موتور جديد بر اساس دو زمانه عمل مي ‌نمايند اما در همان سيلندر پيستون مقابل در بر اساس چهار زمانه عمل مي‌نمايد. سرعت دوران ميل ‌لنگ پيستوني كه بر اساس چهار زمانه كار مي‌كند به منظور هماهنگ شدن اين دو پيستون با يك ديگر به اين شكل و دو برابر سرعت دوران و پيستون دو زمانه حركت مي كند. در سمت دو زمانه سيلندر اين دو پيستون داراي دو سري دريچه است.

Ports : نوعي سري است كه به نقطه انتهائي بالائي كورس پيستون بسيار نزديك تر است

TDC ۱ / : اين قسمت هم جزئي از دريچه‌ هاي ورود هوا است و سري ديگر آن هم در نزديكي به نقطه انتهائي پائين كورس پيستون قرار دارند

BDC۲ / : اين قسمت هم جز دريچه ‌هاي خروج دود هستند. هيچ دريچه‌اي در واقع در سمت پيستون چهار زمانه وجود ندارد و از همان دريچه‌ هاي سمت دو زمانه هواي مورد نياز اين قسمت فراهم مي‌شود.

از همين رو ابتدا دريچه ‌هاي هوا در كورس برگشت پيستون به پائين و سپس دريچه‌ هاي خروج دود باز مي‌شوند براي ورود هوا و خروج دود به طور يك به يك فرصت مناسب وجود دارد. به ‌وسيله يك سوپاپ دو راهي است كه ورود هوا و يا مخلوط هوا با سوخت به داخل سيلندر كنترل مي‌شود. پيستون چهار زمانه در اين سيستم ، موجب بهبود مراحل تخليه دود و ورود هوا به داخل سيلندر مي‌شود.

علامت شناسائي موتور پيستون M۴+۲است كه اين موتور در مقابل شش زمانه و براي آن تعيين شده است. اين موتور هم مزاياي موتور هاي دو زمانه و چهارزمانه را دارا است. و علاوه بر اين موارد در هر دو سيستم نكات منفي هر دو را هم تا حدود بسيار زيادي كاهش داده است. درباره اين نوع موتور نظريه هاي بسياري وجود دارد و از همين رو هم تعدادي از مبتكران اين موتور بر اين عقيده هستند كه هيچ اثر منفي در عمر مفيد موتور در برخورداري از دو ميل ‌لنگ با دو دور مختلف موتور را ندارد . و اين موضوع را قبول دارند كه قدرتي كه از سوخت به دست مي آيد در داخل سيلندر به‌ طور يكنواخت و به هر دو ميل ‌لنگ انتقال داده نمي ‌شود و از همين رو هم و به ‌منظور بهره‌ گيري از اين سيستم به هر ميل ‌لنگ بايد كه يك ژنراتور مجزا نصب شود.

كسب اطلاع از ليست قيمت ديزل ژنراتور دست دوم : قيمت ديزل ژنراتور چيني

اين نوع موتور داراي مزايايي است كه در اين قسمت به آن ها اشاره خواهيم كرد

  • به ميزان ۳۰ درصد صرفه ‌جوئي در سوخت مي شود
  • به‌ علت طولاني شدن مرحله انبساط گاز كاهش مقدار گاز هاي نيتروژن ( NOx )
  • نسبت به حجم كم موتور داراي قدرت بيشتر
  • داراي كاركرد و راند مان بهتر
  • مهم ترين اصل اين كه مي توان كه از انواع مختلف سوخت مانند گاز مايع ، سوخت ‌هاي متداول و سوخت ‌هاي گياهي استفاده كرد
  • به منظور كنترل نسبت فشار داخل سيلندر و كيفيت سوخت مصرفي براساس مقدار نيروئي كه در نظر است استفاده از سيستم كنترل الكترو نيكي برحسب مورد از موتور گرفته شود.
  • سيستم تزريق سوخت با فشار بالا صورت مي گيرد
  • داراي تن صدا و ارتعاشات كمتري است
  • ساختمان موتور داراي سادگي است

از اين نوع موتور تاكنون تعداد بسيار كم و انگشت شماري ساخته شده است ولي با داشتن امكانات و مزاياي بسيار بالا خط توليد انواع مختلف اين نوع موتور در نظر است تا براي كاربرد هاي متفاوت مانند نيروي محركه كشتي ‌ها و همچنين به‌ عنوان مولد برق ساخته و مورد استفاده در انواع صنعت قرار گرفته شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۴:۵۲ توسط:مهدي موضوع:

فريت بار به مونترال

فريت بار به مونترال

فريت بار به مونترال , ارسال بار هوايي به مونترال , هزينه فريت بار به مونترال , حمل بار هوايي مسافر به مونترال , ارسال بار مسافر با بهترين خدمات به مونترال : شهر مونترال پس از تورنتو به عنوان دومين شهر بزرگ كشور پهناور كانادا شناخته مي شود . شهر مونترال بزرگترين شهر استان كبك به حساب مي آيد . شايد جالب باسد بدانيد شهر مونترال به عنوان پانزدهمين شهر بزرگ آمريكاي شمالي نيز شناخته مي شود . طبق آمار ثبت شده شهر مونترال در سال ۲۰۱۱ جمعيتي در حدود ۱۶۴۹۵۱۹ نفر داشته است .


گفتني است كه شهر مونترال كانادا , پس از پاريس به دومين شهر بزرگ فرانسوي زبان شهرت دارد . در حدود ۶۷ درصد از ساكنان شهر مونترال فرانسوي زبان مي باشند . شهر مونترال كانادا از شهرهاي دانشجو پذير اروپا مي باشد . وجود چهار دانشگاه اصلي در اين شهر اثبات كننده ي اين موضوع مي باشد . كه از اين چهار دانشگاه موجود در مونترال كانادا دو دانشگاه به زبان فرانسوي و دو دانشگاه ديگر به زبان انگليسي مي باشند . كه اين يك ويژگي بسيار مهم در بين كشورهاي آمريكاي شمالي مي باشد . پيش شماره هاي ۵۱۴ و۴۶۸ مخصوص شهر مونترال كانادا مي باشند .

 

شهر مونترال كانادا يك مركز تجاري و فرهنگي بسيار بزرگ براي استان كبك كشور كانادا به شمار مي ايد . شهر مونترال در موقعيت قسمت شرق كانادا , و همچنين در قسكت جنوب غرب استان كبك قرار گرفته است . شهر تورنتو بزرگترين شهر كانادا فاصله اي ۵۳۹ كيلوكتري با شهر مونترال دارد. همچنين شهر مونترال با يكي ديگر از شهر هاي مهاجر پذير كانادا يعني شهر اتاوا فاصله ي ۱۹۰ كيلومتري دارد . شهر مونترال كانادا در روي نقشه با مختصات : ۴۵ درجه و ۳۱ دقيقه شمالي , ۷۳ درجه و ۳۹ دقيقه ي غربي , واقع شده است .

ارسال بار به مونترال و مسافرت به كانادا

همانگونه كه در بالا هم به آن اشاره شد شهر مونترال كانادا بعد از تورنتو , دومين شهر بزرگ كشور كانادا محسوب مي شود . جالب است كه بدانين اين شهر از لحاظ مهاجرت و توريست پذيري هم بعد از شهر تورنتو دومين شهر گانادا محسوب مي شود . شهر مونترال امروزه به يكي از شهرهاي كه ايرانيان و افراد بيشتري از سرتا سر دنيا به اين شهر سفر مي كنند تبديل شده . با اين حال مهمترين مسئله در اين ارتباط ارسال بار به شهر مونترال مي باشد .

افرادي كه بيشتر اقامت شهر مونترال كانادا را داشته اند از شيوه ي ارسال بار هوايي به اين شهر تا حدودي شناخت دارند ولي افرادي هستند كه به دليل ويژگي هاي خاص اين شهر , مونترال را براي ادامه ي تحصيل و يا اقامت بلند مدت انتخاب كردهاند و هيچ اطلاعي از نحوه ي ارسال بار و يا اينكه به چه طريقي مي توانند وسايل ضروري خود را همراه خود به مونترال ببرند . در اين مورد بايد گفت كه هيچ گونه مشكلي وجود نخواهد داشت . در زير به تشريح خدماتي كه شركت فريت بار و حمل بار هوايي پادميرا راه جهت ارسال بار به شهر مونترال كانادا ارائه مي دهد , مي پردازيم

خدمات شركت فريت بار و حمل بار هوايي پادميرا راه به منظور فريت بار به مونترال / كانادا

معولا افرادي كه قصد مسافرت بلند مدت و ارسال بار به شهرمونترال كانادا را دارند نگراني هايي از اين جهت دارند كه امكان دارد در طول و مدت سفر آسيب و صدمه هاي احتمالي به بار ارسالي آنها وارد گردد . شركت فريت بار پادميرا راه در اين مورد اطمينان كامل مي دهد و جاي نگراني نيست . خدماتي كه شركت فريت بار و حمل بار هوايي در رابطه با بسته بندي ارائه مي دهد و با استفاده قرار دادن از مرغوب ترين نوع كارتن ها جهت فريت بار و بسته بندي لوازم شخصي , اسباب و اثاثيه ي منزل و غيره و همچنين با سود بردن و استفاده كردن ازافراد متخصص و با تجربه در اين زمينه , بهترين و مناسب ترين خدمات را براي كساني كه قسد ارسال بار به شهر مونترال را داشته ارائه كرده , و شهروندان ايراني كه در اين باره نگراني هاي كاذب داشته اند آسوده خاطر ساخته است .

ساير خدمات شركت فريت بار و حمل بار هوايي پادميرا راه براي ارسال بار به مونترال / كانادا

  • بسته بندي تمامي لوازم منزل و لوازم شخصي اعم از ظروف هاي شكستني , كتاب و كتابخانه و لباس هاي محبوب شما در محل و به صورت كاملا استاندارد و اصولي .
  • بارگيري جهت حمل بار هوايي
  • انجام تشريفات گمركي به منظور ارسال بار به مونترال , با و بدون حضور خود مسافر : تعدادي از مسافران در ارسال بار به مونترال ضروري مي دانند كه در انجام امورات و تشريفات گمركي , كارشناس فريت بار را شخصا همراهي كنند . با اين حال بيشتر مسافران اينگونه همراهي كردن كارشناس فريت بار را ضروري ندانستع و تمام كارهاي مربوط به امورگمركي را , بر عهده ي شركت فريت بار پادميرا راه قرار مي دهند .
  • تمامي كارها مطابق خواست مشتري صورت گرفته و هدف تمامي كاركنان و كارشناسان شركت فريت بار و حمل بار هوايي پادميرا راه كسب رضايت مشتري و مسافران گرامي مي باشد .
  • پالت بندي محموله ي ارسالي در صورت لزوم : به منظور جلوگيري از هرگونه آسيب و صدمه ي احتمالي وارده , پس از اتمام كارهاي مربوط به تشريفات گمركي , بر حسب نياز و در صورت لزوم و تاسسد كارشناسان فريت بار , محموله ي ارسالي پالت بندي مي شود . تمامي اين فعل و انفعلات همانند تمام مراحل فريت بار بر عهده ي شركت فريت بار و حمل بار هوايي پادميرا راه مي باشد .
  • اخذ بارنامه جهت ارسال بار به مونترال : شركت فريت بار و حمل بار هوايي در كوتاه ترين زمان ممكن و با هزينه ي بسيار كم مسئوليت اخذ بارنامه از شركت هاي هواپيمايي همچون , شركت هواپيمايي امارات , تركيش ايرلاينز , لوفتهانزا و غيره …… را به منظور ارسال بار به شهر مونترال كانادا بر عهده دارد .

*** توجه

ارسال بار هوايي به مونترال مطابق با قوانين فريت بار به كشور كانادا صورت مي گيرد . لازم به توضيح است كه تمامي قوانين مربوطه به فريت بار در همه ي فرودگاه هاي كشور كانادا به طور يكسان اعمال مي شوند .

فرودگاه بين المللي مونترال / فرودگاه پيير اليوت ترودو

فرودگاه بين المللي مونترال يا فرودگاه پيير اليوت ترودو يك فرودگاه باربري همگاني محسوب مي شود . اين فرودگاه بين المللي يك باند از جنس آسفالت و بتن به طول ۳۳۵۳ متر دارد . فرودگاه بين المللي پيير اليوت ترودوي مونترال از سطح دريا ۳۶ متر فاصله دارد . نام گذاري اين فرودگاه مربوط به نخست وزير معروف كانادا ( ژورف فيليپ ايو اليوت ترودو ) مي باشد .

كد سازمان ياتا براي فرودگاه بين المللي پيير اليوت ترودو شهر مونترال YULو براي سازمان ايكائو نيز CYUL مي باشد

 

فريت بار به سيدني , فريت بار به امريكافريت بار به كانادا ,

 ارسال بار هوايي به امريكا  , ارسال بار هوايي به استراليا , ارسال بار هوايي به كانادا

فريت بار فرودگاه امام  , فرودگاه امام خميني ,  فريت فرودگاه امام خميني ,  ارسال بار هوايي به مونترال

فريت بار به لس آنجلس   , ارسال بار هوايي به تورنتو


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۴۳:۱۸ توسط:مهدي موضوع:

فريت بار به ملبورن

فريت بار به ملبورن

فريت بار به ملبورن , ارسال بار هوايي به ملبورن , قيمت و هزينه فريت بار به ملبورن , حمل بار هوايي مسافر به ملبورن با ارائه بهترين خدمات بسته بندي و امنيت بار مسافر : شهر ملبورن استراليا سالهاي پيش به عنوان پايتخت استراليا محسوب مي شده است . با اين حال اين شهر پايتخت فرهنگي استراليا شناخته مي شود . با اين حال شهر ملبورن مركز ايالت ويكتوريا بوده است .

 

شهر ملبورن استراليا داراي مساحتي در حدود ۸۸۰۶ كيلومتر مي باشد . اين شهر همچنين در حدود ۴ ميليون نفر جمعيت دارد . شهر ملبورن كه يكي از مهم ترين شهر هاي فرهنگي استراليا محسوب مي شود به عنوان يك قطب آموزش عالي , فرهنگي و جهانگردي استراليا نيز شهرت دارد . از سوي مجله ي اكونوميست و مركز مرسر در اين چند سال اخير , شهر ملبورن استراليا بهترين شهر در دنيا براي زندگي كردن انتخاب شده است .

 

آشنايي با موقعيت جغرافيايي شهر ملبورن :

شهر ملبورن در قسمت جنوب شرقي استراليا قرار گرفته است . اين شهر همچنين در قسمت طولي ياررا و در كرانه ي خليج پرت فيليپ واقع شده است . گفتني است كه در حدود ۷۰% از تمام جمعيت ايالت ويكتوريا در شهر ملبورن ساكن مي باشند .

بيشتر بدانيد : فريت بار به استراليا

مسافرت و ارسال بار به ملبورن

شهر ملبورن از حيث مسافرتي و توريستي و همين طور از لحاظ فرهنگي جزء شهرهاي معروف تر استراليا شناخته مي شود . اين شهر در طول اين جندسال پياپي به عنوان بهترين مكان براي داشتن يك زندگي بي حاشيه و ارام معرفي شده است . با اين حال اين شهر توانسته نظر گردشگران و توريست هاي زيادي را به سوي خ.د جلب كند . تمام كساني كه سفري به استراليا داشته باشند , تمايل دارند از اين شهر هم ديدن كنند . با اين تفاسير يكي از دغدغه هاي مسافران به اين شهر ارسال بار با خود به شهر ملبورن مي باشد . در زير به تشريح نحوه و چگونگي ارسال بار به ملبورن و همچنين خدماتي كه شركت فريت بار و حمل بار هوايي در اين رابطه ارائه مي دهد , مي پدازيم .

بسته بندي بار / ارسال بار

بيشتر كساني كه قصد مسافرت بلند مدت و همينطور ارسال بار هوايي به شهر ملبورن استراليا دارند در رابطه با ارسال بار به اين شهر دچار ترديد ها و نگراني هايي مي شوند . اين افراد از اين مورد نگران هستند كه امكان وارد شدن خسارت و اسيب ؛ در طول و مدت مسير ارسالي وجود دارد . بايد گفت كه جاي هيچ گونه نگراني و ترديدي در اين رابطه وجود ندارد . خدماتي كه شركت فريت بار و حمل برا هوايي در رابطه به بسته بندي ارائه مي دهد و نيز با استفاده كردن از مرغوب ترين نوع كارتن ها جهت فريت بار و بسته بندي لوازم شخصي و. ايباب و اثاثيه ي منزل و غيره … و همچنين با سود بردن و استفاده كردن از افراد متخصص و خبره در زمينه ي بسته بندي , تا به امروز بهترين خدمات بار هوايي را براي شهروندان ايراني كه قصد مسافرت بلند مدت و همچنين ارسال بار به شهر ملبورن را داشته اند ارائه كرده است .

ساير خدمات شركت فريت بار و حمل بار هوايي پادميرا براي ارسال بار به شهر ملبورن

  • بسته بندي تمامي اسباب و اثاثيه ي شخصي و خانه اعم از ظروف هاي شكستني . كتابخانه و تابلو فرش ها و همچنين البسه هاي مورد نياز و محبوب , در محل و بصورت كاملا استاندارد و اصولي
  • بارگيري جهت حمل بار هوايي به ملبورن
  • انجام تشريفات مربوط به كارهاي گمركي با و بدون حضور مسافر براي ارسال بار به ملبورن
  • تعدادي از مسافران عزيز در اين مورد و به منظور انجام امورات گمركي , ضروري مي دانند كه كارشناس فريت بار را همراهي كنند . با اين بيشتر مسافران هم اين مورد را ضروري ندانسته و تمامي امورات گمركي را بر عهده ي شركت فريت بار قرار مي دهند . گفتني است كه تمام كارها مطابق با خواسته مشتري صورت مي گيرد و هدف تمامي كاركنان و مديريت , شركت فريت بار و حمل بار هوايي پادميرا راه كسب رضايت مشتريان مي باشد .
  • پالت بندي در صورت لزوم : به منظور جلوگيري از هرگونه آسيب و خسارات احتمالي وارده به بار ارسالي ؛ بال فاصله پس از اتمام كارهاي مربوط به تشريفات و امورات گمركي , در صورت لزوم و تاييد كارشناسان فريت بار , محموله ي ارسالي را پالت بندي ميكنند .
  • آخر اخذ بارنامه جهت فريت بار / ارسال بار به شهر ملبورن / استراليا / ايالت ويكتوريا

شركت فريت بار و حمل بار هوايي پادميرا راه مسئوليت اخذ بارنامه به منظور ارسال بار به شهر ملبورن استراليا را در كوته ترين زمان ممكن و با هزينه ي پايين از شركت هاي هواپيمايي همچون : تركيش ايرلاينز , لوفتهانزا . امارات و ديگر شركت هاي هواپيمايي را بر عهده دارد .

***توجه

توجه داشته باشيد كه ارسال بار هوايي به شهر ملبورن بر اساس قوانين فريت بار به كشور استراليا صورت مي پذيرد . لازم به يادآوري مي باشد كه همه ي قوانين فريت بار در همه ي فرودگاه هاي شهر استراليا به صورت يكسان اعمال مي شوند .

فرودگاه بين المللي ملبورن و كارگو

فرودگاه شهر ملبورن يك فرودگاه بين المللي محسوب مي شود كه علاوه بر اين به اين فرودگاه بين المللي يك فرودگاه همگاني نيز معروف است . فرودگاه بين المللي و همگاني ملبورن باندي از جنس اسفالت به طول ۲۲۸۶ متر را دارد . فرودگاه بين المللي شهر ملبورن يكي از مهم ترين فرودگاه هاي استراليا محسوب مي شود . همچنين اين فرودگاه در طول سال ميزبان تعداد زيادي از مسافران داخلي و بين المللي مي باشد . مسافران زيادي همه ساله در اين فرودگاه بين المللي تردد مي كنند . فرودگاه بين المللي ملبورن فعاليت خود را در حيطه ي مسافربري و فريت بار ( ارسال بار ) بسيار فعال دنبال مي كند . فرودگاه بين المللي ملبورت در قسمت شمال غربي شهر ملبورن قرار گرفته است .

كد سازمان ياتا براي فرودگاه بين المللي ملبورن MEL و همچنين براي سازمان ايكائو نيز YMML مي باشد .

 

ارسال بار هوايي , حمل بار هوايي , فريت بار , هزينه فريت بار

فريت بار به استراليا , فريت بار به ونكوور , فريت بار به تورنتو , فريت بار به مونترال ,


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۳۸:۰۸ توسط:مهدي موضوع:

فريت بار به بريزبن

فريت بار به بريزبن

فريت بار به بريزبن , ارسال بار هوايي به بريزبن , فريت بار مسافر به بريزبن استراليا , قيمت و هزينه حمل بار هوايي به بريزبن با بهترين كيفيت بسته بنيد و امنيت بار مسافر : شهر بريزبن جزء شهرهاي پرجمعيت و بزرگ در كشور استراليا محسوب مي شود . اين شهر در سواحل شرقي كشور استراليا قرار دارد . شهر بريزبن با نام سرزمين ملكه در استراليا شهرت دارد . شهر بريزبن از لحاظ جمعيت در حدود ۱۸۲۰۴۰۰ نفر دارد كه چيزي در حدود ۹۸۹۱۵۱ نفر آن در خود شهر بريزبن ساكن مي باشند . و مابقي اين جمعيت در حومه ي شهر بريزبن ساكن مي باشند . اين شهر سومين شهر پرجمعيت كشور استراليا محسوب مي باشد . گفتني است كه شهرهاي پرجمعيت استراليا به ترتيب سيدني , ملبورن و بريزبن مي باشند .

 

شهر بريزبن يكي از شهرهاي جذاب و توريستي مي باشد . احتمال دارد گردشگران عزيز هم به اين مورد واقف باشند كه بريزبن يك شهر توريست پذير نيز مي باشد . از جاذبه هاي توريستي اين شهر مي توان به وجود رودخانه ي زيبا و پارك جذاب اين شهر اشاره كرد . با اين حال شهر بريزبن يك شهر دانشگاهي نيز شناخته مي شود . دانشگاه هاي معروف و سرشناسي در اين شهر وجود دارند . دانشگاه هاي معتبر و معروف شهر بريزبن عبارتند از :” دانشگاه گريفيت , دانشگاه كوئينزلند , دانشگاه فناوري كوئينز لند .

 

همانطور كه در بالا هم مورد اساره واقع شد , شهر بريزبن يكي از شهر هاي جذاب و زيبا و همينطور بزرگ استراليا محسوب مي شود . همه ساله گردشگران و توريست هاي زيادي براي مشاهده ي مناطق گردشگري شهر بريزبن , در اين شهر تردد مي كنند . شهر بريزبن به غير از اينكه از نظر توريستي , يك شهر مهاجر پذير است . از لحاظ علمي و دانشگاهي هم پيشرفت هايي داشته كه دانشجويان زيادي از سراسر دنيا براي ادامه ي تحصيل و تكميل علم خود به اين شهر سفر مي كنند . درصد زيادي هم از ايرانيان براي ادامه ي تحصيل , به اين شهر در رفت و آمد مي باشند .

اين افراد هميشه در سفر خود به شهر بريزبن دغدغه ي ارسال بار هوايي به اين شهر را دارند . افرادي هم هستند كه داراي اقامت استراليا و شهر بريزبن مي باشند و تا حدودي از شيوه ي ارسال بار به اين شهر آگاهي دارند ولي كساني هم هستند كه براي اولين بار به اين شهر توريستي , دانشگاهي قصد مسافرت بلند مدت و ارسال بار دارند و ازنحوه و چگونگي ارسال بار به شهر بريزبن اطلاعات دقيقي ندارند . در زير به خدماتي كه شركت فريت بار و حمل بار هوايي پادميرا راه به كساني كه قصد مسافرت و ارسال بار به شهر بريزبن را دارند تشريح مي كنيم .

خدمات شركت فريت بار و حمل بار هوايي براي ارسال بار هوايي به بريزبن

بسته بندي بار , ارسال بار به بريزبن

افرادي هستند كه براي ارسال بار به بريزبن دچار نگراني هايي مي شوند كه احتمال دارد در طول و مدت سفر به شهر بريزبن , به بار ارسالي آنها آسيب و صدمه اي وارد گردد . خدماتي كه شركت فريت بار و حمل بار هوايي در رابطه با بسته بندي ارائه مي دهد و همچنين استفاده كردن از مرغوب ترين نوع كارتن جهت فريت بار و بسته بندي لوازم شخصي و اسباب و اثاثيه ي منزل و غيره …… و همچنين با سود بردن و استفاده كردن از افراد متخصص و كارآمد در زمينه ي بسته بندي تا به امروز بهترين خدمات را براي كساني قصد ارسال بار و مسافرت بلند مدت به شهر بريزبن را داشته اند ارائه نموده و شهروندان ايراني كه در اين مورد ترديد هايي داشتند را آسوده خاطر كرده است .

ساير خدمات شركت فريت بار وحمل بار هوايي پادميرا راه براي ارسال بار به شهر بريزبن , استراليا

  • بسته بندي تمامي لوازم و اثاثيه ي منزل اعم از ظروف هاي شكستني , كتاب و كتابخانه , لباس هاي محبوب شما در محل و با رعايت تمامي اصول و استاندارد در زمينه ي بسته بندي .
  • انجام دادن تشريفات گمركي به منظور ارسال بار به شهر بريزبن با و بدون حضور خود مسافر : تعدادي از مسافران براي انجام گرفتن كارهاي مربوط به تشريفات و امورات گمركي , ضروري مي دانند كه كارشناس شركت فريت بار را همراهي كنند . با اين حال مسافراني هم هستند كه در اين رابطه همراه شدن با كارشناس فريت بار به منظور اتمام امورات گمركي را ضروري ندانسته و تمام امورات مربوطه را در اين مورد بر عهده ي شركت فريت بار قرار مي دهند . شركت فريت بار و حمل بار هوايي اعلام مي دارد كه تمامي كارها مطابق با خواست مشتري صورت مي پذيرد و هدف كاركنان , كارشناسان و مديريت اين شركت خدماتي كسب رضايت مشتريان و مسافران عزيز مي باشد .
  • پالت بندي محموله ارسالي به بريزبن در صورت لزوم : به منظور جاوگيري از وارد شدن هرگونه خسارت به بار ارسالي , پس از اتمام امورات و تشريفات گمركي , بر حسب نياز و در صورت لزوم و تاييد كارشناسان شركت فريت بار , محموله ي ارسالي پالت بندي مي شود . شركت فريت بار و حمل بار هوايي با افتخار اعلام مي دارد كه مسئوليت تمامي اين عمليات همانند تمام مراحل ارسال بار به بريزبن بر عهده ي اين شركت مي باشد .
  • اخذ بارنامه به منظور ارسال بار به شهر بريزبن / استراليا

شركت فريت بار و حمل بار هوايي پادميراه راه مسئوليت اخذ بارنامه از شركت هاي هواپيمايي نظير شركت هواپيمايي , امارات , تركيش ايرلاينز , لوفتهانزا و غيره ….. را در كوتاه ترين زمان ممكن و با هزينه ي پايين , جهت فريت بار / ارسال بار به شهر بريزبن را بر عهده دارد .

بيشتر بدانيد : ارسال بار به استراليا

فرودگاه بين المللي بريزبن , استراليا

فرودگاه بين المللي بريزبن در جنوب شرقي كوئينزلند واقع شده است بر اساس آماري كه بدست ما رسيده و مورد تائيد سازمان فرودگاه هاي استراليا مي باشد , در سال ۲۰۱۳ بيش از ۲۱۸۰۰۰۰۰ نفر مسافر در اين فرودگاه تردد داشته اند . لازم به توضيح است كه اين تعداد مسافر ۴۲ پرواز داخلي و ۲۸ پرواز بين المللي و خارجي داشته اند . مركز هواپيمايي ويرجين استراليا و يك مركز دوم براي هواپيمايي كوانتس , اين فرودگاه بين المللي بريزبن مي باشد .

با اين حال , اين فرودگاه يك مركز فرعي هم براي هواپيمايي جت استار مي باشد . فرودگاه بين المللي بريزبن سابقه ي داشتن مركز هواپيمايي تايگراير استراليا را دارد . اين فرودگاه در سال ۲۰۱۴ مركز هواپيمايي تايگر اير استراليا محسوب مي شد . در كل بايد گفت با تمامي اين اوصاف , فرودگاه بين المللي بريزبن يكي از فرودگاه هاي مهم كشور استراليا مي باشد .

كد سازمان ياتا براي فرودگاه بين المللي بريزبن BNE و همچنين براي سازمان ايكادو هم YBBN مي باشد.

 

ارسال بار هوايي , حمل بار هوايي , فريت بار , هزينه فريت بار

فريت بار به استراليا , فريت بار به ونكوور , فريت بار به تورنتو , فريت بار به مونترال ,


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۳۲:۲۶ توسط:مهدي موضوع:

فريت بار به ونكوور

فريت بار به ونكوور 

فريت بار به ونكوور , ارسال بار هوايي به ونكوور , هزينه حمل بار هوايي به ونكوور , ارسال اضافه بار مسافر به ونكوور , حمل هوايي بار از فرودگاه امام خميني (ره) : شهر ونكوور كشور كانادا در استان بريتيش اين كشور قرار دارد . شهر ونكوور جزء مهمترين شهرهاي بندرگاهي و يكي از بزرگترين كلانشهرهاي غرب كشور پهناور كانادا به حساب مي ايد . مساحت كلانشهر ونكوور كانادا ۶۷/۱۱۴ كيلومتر مربع مي باشد . اين شهر همچنين در حدود ۵۹۷۸۹۱ نفر جمعيت دارد .

 

موقعيت جغرافي شهر بزرگ ونكوور

شهر ونكوور ما بين دلتاي رودخانه ي فريزر در قسمت جنوبي و خليج برووارد در قسمت شمالي قرار دارد . اين شهر داراي آب و هواي معتدلي مي باشد . مختصات شهر ونكوور در نقشه ي نيز به اين صورت است كه ۴۹ درجه و ۱۶ دقيقه ي غربي , ۱۲۳ درجه و ۷ دقيقه ي شمالي . شهر ونكوور فاصله اي ۱۶۷ متري با سطح دريا دارد .

 

ارسال بار به ونكوور | مسافرت به ونكوور | كانادا

بايد در نظر داشته باشيد كه شهرهاي مونترال و ونكوور كانادا از قطب هاي توريستي و جهانگردي كشور كانادا محسوب مي باشند . ونكوور جزء شهرهايي است كه هر سال ميزبان مسافران زيادي مي باشد و جهانگردان و توريست هاي بسيار زيادي در اين كلانشهر تردد مي كنند . با اين حال افرادي هستند كه اين شهر را براي مسافرت بلند مدت و اقامت نيز انتخاب كرده اند و در كل مهمترين مسئله اي كه براي اين افراد وجود دارد ارسال بار به ونكوور مي باشد و اين به يكي از دغدغه هاي مسافرت به ونكوور تبديل شده است . با اين حال جاي هيچگونه مشكلي وجود ندارد .

بيشتر كساني كه اقامت اين شهر را دارند ازشيوه ي ارسال بار به ونكوور آگاهي دارند . ولي درمورد افرادي كه براي اولين بار اين شهر را به خاطر ويژگي هاي زيادي كه دارد , مقصد مسافرت بلند مدت و اقامت خود برگگزيده اند . اين دسته از افراد در نحوه و چگونگي ارسال بار به شهر ونكوور اطلاعات دقيقي ندارند . در زير به تشريح خدماتي كه شركت فريت بار و حمل بار هوايي پادميرا راه به منظور ارسال بار به شهر ونكوور كانادا را ارائه مي دهد مي پردازيم .

( توسيه مي شود كه قبل از هر اقدام به ارسال بار به ونكوور با كارشناسان شركت فريت بار پادميرا راه تماس حاصل فرماييد و از مشورت هاي لازم در ارسال بار به ونكوور استفاده كنيد .)

خدمات شركت فريت بار و حمل بار هوايي پادميرا راه براي فريت بار به ونكوور

بسته بندي بار / ارسال بارهوايي به ونكوور

معمولا افرادي كه قصد مسافرت بلند مدت و ارسال بار به ونكوور كانادا را دارند , بيشتر ازاين مورد نگراني هايي دارند كه امكان دارد به بار ارسالي آنها در طول و مدت مسير آسيب و صدمه هاي احتمالي وارد گردد . خدماتي كه شركت فريت بار و حمل بار هوايي پادميرا راه در رابطه بابسته بندي ارائه داده است , اين شركت با استفاده از كارتن هايي از نوع مرغوب جهت فريت بار و بسته بندي لوازم شخصي و اسباب و اثاثيه ي منزل و …

همچنين سود بردن و استفاده كردن از افراد متخصص و كارآمد و با تجربه در زمينه ي بسته بندي تا به امروز بهترين خدمات را براي كساني كه قصد مسافرت بلند مدت و ارسال بار هوايي به شهر ونكوور كانادا را داشته اند ارائه كرده و شهروندان ومسافران ايراني كه در اين رابطه نگراني هايي داشته اند را آسوده خاطر كرده است .

ساير خدمات شركت فريت بار و حمل بار هوايي براي فريت بار به ونكوور

  • بسته بندي تمامي لوازم شخصي و اسباب و اثاثيه ي منزل اعم از طروف هاي شكستني , كتاب و كتابخانه و لباس هاي محبوب شما در محل و به صورت كاملا اصولي و استاندارد .
  • بارگيري براي ارسال بار به ونكوور
  • انجام دادن كارهاي مربوط به امورات و تشريفات گمركي با و بدون حضور خود مسافر : تعدادي از مسافران به منظور انجام دادن امورات گمركي , ضروري ميدانند كه كارشناس فريت بار را شخصا همراهي كنند . با اين حال بيشتر مسافران همراه شدن با كارشناس فريت بار در انجام تشريفات گمركي را ضروري ندانسته و تمام امور را بر عهده ي فريت بار قرار مي دهند . تمامي كارها مطابق با خواست مشتري صورت مي گيرد و هدف تمامي كاركنان و پرسنل و عوامل شركت خدماتي فريت بار و حمل بار هوايي پادميرا راه كسب رضايت مشتري مي باشد .
  • پالت بندي محموله ي ارسالي در صورت لزوم : به منظور جلوگيري از هرگونه آسيب و صدمه هاي احتمالي وارده به بار ارسالي , پس ازاتمام كارهاي مربوط به تشريفات گمركي , بر حسب نياز و در صورت لزوم و تاييد كارشناسان ففريت بار محموله ي ارسالي پالت بندي مي شود . تمامي اين كارها همانند تمامي مراحل فريت بار به ونكوور بر عهده ي شركت فريت بار و حمل بار هوايي پادميرا راه مي باشد .
  • در آخر اخذ بارنامه به منظور ارسال بار به ونكوور , شركت فريت بار و حمل بار هوايي پادميرا راه مسئوليت اخذ بارنامه از شركت هايي هواپيمايي مانند شركت هواپيمايي امارات , تركيش ايرلاينز , لوفتهانزا و غيره ….. در كوتاه ترين زمان ممكن و با هزينه ي بسيار پايين , به منظور ارسال بار به ونكوور كانادا را بر عهده دارد .

*** توجه

توجه داشته باشيد كه ارسال بار هوايي به ونكوور مطابق قوانين فريت بار كشور كانادا صورت مي گيرد . لازم به توضيح است كه همه ي قوانين مربوط به فريت بار در همه ي فرودگاه هاي كشور كانادا به طور يكسان اعمال مي شوند .

بيشتر بدانيد : فريت بار به كانادا

فرودگاه بين المللي ونكوور

فرودگاه بين المللي ونكوور يك فرودگاه همگاني از نظر فريت بار , كارگو و مسافربري مي باشد . جالب است كه فرودگاه بين المللي ونكوور كانادا جزء زيباترين فرودگاه هاي كل دنيا مي باشد . بر اساس آماري كه در سال ۲۰۱۱ انتشار يافته و به ثبت رسيده در حدود ۱۷ ميليون مسافر در اين فرودگاه بين المللي زيبا تردد داشته اند . فاصله اي كه فرودگاه بين المللي و زيباي ونكوور كانادا با سطح دارد ۴ متر است . اين فرودگاه ي زيباي بين المللي يك باند فرود از جنس به تن به طول ۳۰۲۹ متر را دارد . اين فرودگاه راه ارتباطي و كيب در آمد در بيش از ۹۹ مقصد در كانادا , ايالات متحده ي امريكا و ديگر نقاط جهان مي باشد . گفتني است كه فرودگاه زيبا و بين المللي ونكوور كانادا به بيش از ۶۲ شركت هواپيمايي موجود در سراسر دنيا سرويس دهي دارد .

كد سازمان ياتا براي فرودگاه بين المللي ونكوور كانادا YVR مي باشد .

 

فريت بار به سيدني , فريت بار به امريكافريت بار به كانادا ,

 ارسال بار هوايي به امريكا  , ارسال بار هوايي به استراليا , ارسال بار هوايي به كانادا

فريت بار فرودگاه امام  , فرودگاه امام خميني ,  فريت فرودگاه امام خميني ,  ارسال بار هوايي به مونترال


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۲۹:۵۶ توسط:مهدي موضوع:

فريت بار به سيدني

فريت بار به سيدني 

فريت بار به سيدني , ارسال بار هوايي به سيدني , حمل بار هوايي به سيدني , فريت بار مسافري با بهترين كيفيت , خدمات بار هوايي تهران , فرودگاه امام خميني (ره) : نخست بايد به اين نكته اشاره كنيم كه شهرسيدني مركز ايالت ويلز جنوبي نو ( نيو ساوت ويلز ) مي باشد . شهر سيدني استراليا بزرگترين شهر اين كشور نيز محسوب مي شود .

 

اين شهر يد طولاني در تاريخ كهن اين كشور دارد . سيدني يكي از كهن ترين و با قدمت ترين شهرهاي استراليا مي باشد . شهر سيدني براي استراليا يك نماد مي باشد . در طول هر سال افراد و مسافران زيادي ايراني كه به استراليا سفر مي كنند , نخست اين شهر را براي اسكان شده انتخاب مي كنند . شهر سيدني استراليا قدمتي در حدود ۲۱۸ ساله دارد . به همين علت است كه جهانگردان زيادي در بدو ورود به خاك استراليا نخست به اين شهر سفر مي كنند . پل بندر گاه سيدني يكي از شاهكارهاي معماري و يكي از زيبايي هاي اين شهر محسوب مي شود . كه اين پول بويژه در شب ها نماي مخصوص و جذابي براي خود پيدا مي كند .

شهر سيدني به دليل شرايطي كه از نظر گردشگري و توريستي دارد . مسافران و گردشگران زيادي را در طول هر سال در خود جاي مي دهد . مسافران و افرادي ريادي هم از كشورمون همه ساله براي گشت و گذار و تفريح به اين شهر ريبا و تفريحي و تاريخي عازم مي باشند . با اين حال در سفرهاي شهروندان ايراني هميشه يك دغدغه وجود دارد . بيشتر افرادي كه شهر سيدنب را براي سفرهاي بلند مدت خود انتخاب مي كنند , از شيوه و چگونگي ارسال بار به اين شهر اطلاعات دقيقي ندارند . گاها پيش امده كه اين افراد باور نمي كنند كه مي توانند وسايل ضروريشان را نيز به شهر سيدني با خود ببرند . در زير به تشريح نحوه و چگونگي ارسال بار به شهر سيدني و همچنين خدماتي كه شركت فريت بار و حمل بار هوايي پادميرا راه در اين رابطه ارائه مي دهد , مي پردازيم .

 

توضيحاتي كه در رابطه با شرايط فريت بار استراليا و ديگر شهرهاي مختلف اين كشور بايد بدانيد .

مسافريني كه از ايران قصد عزيمت به بزرگترين شهرهاي استراليا را داند مي توان به شهرهاي سيدني – ملبورن – آدلايد – بريزبن – پرت – كانبرا اشاره كرد . اما در مساله ي ارسال بار هوايي به اين شهر كه هر كدام از اين شهرها با قيمت هاي مختلفي صورت مي گيرد . بالطبع هزينه ي ارسال بار به شهرهاي استراليا به دليل داشتن فاصله هاي زياد از هم يكي نمي باشند . با اين حال استسنائي هم وجود دارد هزينه ي ارسال بار به ملبورن و استراليا حدودا در يك حد است .

حساسيت هاي گمركي شهر سيدني به محموله هاي آلوده

در اين قسمت بايد عرض كنيم كه در شهرهاي استراليا حساسيت خاصي به كالاهاي آلوده و زهر الود وجود دارد . اين كالاها به هيچ وجه نبايد الودگي هايي نظير حشرات موزي – ميكروب داشته باشند . اگر با چرم ع محموله اي را بسته بندي كرده باشيد . اين محموله صد در صد سم زدايي خواهد شد .

بغا اين حال براي طي كردن اين كارها در گمرك شهر سيدني مكاني وجود دارد به عنوان قرنطيه . هر كالايي تشخيص داده شود كه احتمال آلوده بودن وجود دارد در اين مكان قرنطينه خواهد شد .

بايد به اين نكته هم اشاره كنيم كه گمرك كشور استراليا به جعبه هايي كه مخصوص ارسال بار مي باشند هيچ ايرادي به آنها نمي گيرد . مثلا كارتن هاي موز و ديگر كارتن ها كه بر آنها بسته بندي صورت مي گيرد به آنها ايراد دارد .

اين نكته را هم بايد اشاره كرد كه لوازمي كه به رغم آنها دست دوم باشد نظير , ظروف هاي شكستني و لوازم دكوري و غيره براي گمرك استراليا هيچ هزينه اي ندارند اين گونه وسايل معاف از هرگونه ماليات مي باشند . هزينه ي جزئي ارسال آنها هندلينگ فرودگاهي مي باشد .

بيشتر بدانيد : فريت بار به استراليا

خدمات شركت فريت بار و حمل بار هوايي به سيدني

بيشتر افرادي كه قصد ارسال بار به شهر سيدني را دارند , در اين مورد دچار نگراني و ترديدهايي مي شوند كه امكان دارد در طول و مدت مسير ارسالي به بار انها خسارت و صدمه هاي احتمالي وارد گردد . در اين مورد بايد گفت كه جاي هيچ گونه ترديد و نگراني وجود ندارد . خدماتي كه شركت فريت بار و حمل بار هوايي پادميرا راه دررابطه با بسته بندي ارائه مي دهد و استفاده قرار دادن از مرغوب ترين نوع كارتن هاي فريت بار و بسته بندي براي لوازم شخصي و اسباب و اثاثيه ي منزل و غيره و همچنين با استفاده كردن از افراد متخصص و باتجربه و خبره در زمينه ي بسته بندي تا به امروز بهترين نوع خدمات براي كساني كه قصد حمل بار هوايي به شهر سيدني را داشته اند ارائه نموده و اين عزيزان را كه در اين رابطه ترديد و نگراني هايي داشته اند آسوده خاطر ساخته است .

ساير خدمات شركت فريت بار  و حمل بار هوايي

  • بسته بندي تمامي اسباب و اثاثيه ي منزل اعم از ظروف هاي شكستني و كتاب و لوازم دكوري و غيره … در محل و به صورت كاملا استاندارد و اصولي
  • بارگيري بار جهت حمل هوايي به سيدني
  • انجام دادن تشريفات و امورات گمركي با و بدون حضور خود مسافر ع براي ارسال بار به سيدني :
  • اكثر مسافران در مورد انجام دادن امورات مربوط بخ كارهاي گمركي , ضروري مي دانند كه كارشناس فريت بار را شخصا همراهي كنند . با اين وجود مسافراني هم وجود دارند كه اين قبيل كارها را ضروري ندانسته و تمامي كارهاي مربوط به تشريفات و امورات گمركي را بر عهده ي فريت بار قرار مي دهند . تمامي كارها مطابق با خواست مشتري صورت مي گيرد . هدف تمامي كاركنان , كارشناسان و مديريت شركت فريت بار و حمل بار هوايي پادميرا راه كسب رضايت مشتريان مي باشد .
  • پالت بندي در صورت لزوم “

به منظور جلوگيري از هرگونه خسارت هاي احتمالي وارده به بار ارسالي , پس از اتمام امورات گمركي , بر حسب نياز و در صورت لزوم و تاييد كارشناسان فريت بار , محموله ي ارسالي پالت بندي مي شود . شركت فريت بار و حمل بار هوايي پادميرا راه مسئوليت اين قبيل از كارها را بر عهده دارد .

و در آخر اخذ بارنامه به منظور ارسال بار به سيدني / استراليا / ايالت ويلز جنوبي نو

شركت فريت بار و حمل بار هوايي مسئوليت اخذ بارنامه از شركت هاي هواپيمايي نظير , شركت هواپيمايي تركيش ايرلاينز – لوفتهانزا – امارات – و شركت هاي هواپيمايي ديگر را در كوتاه ترين زمان ممكن و با هزينه ي پايين به منظور ارسال بار به سيدني بر عهده دارد .

***توجه

توجه داشته باشيد كه ارسال بار به سيدني مطابق با قوانين فريت بار به كشور استراليا انجام مي شود . لازم به توضيح است كه قوانين مربوط به فريت بار در همه ي فرودگاه هاي كشور استراليا به طور يكسان اعمال مي شوند .

فرودگاه بين المللي سيدني

فرودگاه بين المللي شهر سيدني به يكي از قديمي ترين و كهنسال ترين فرودگاه هاي دنيا شهرت دارد . اين فرودگاه مدت زمان زيادي است كه شروع يه فعاليت كرده است . در سال ۱۹۱۹ اين فرودگاه اولين پرواز خود را پرواز ازمايشي كه دور اين فرودگاه صورت گرفت فعاليت اين فرودگاه رسما انجام شد . طبق آمار به ثبت رسيده در ۲۰۰۷ ع در اين فرودگاه بيش از ۴۷۰ هزار تن بار جابجا شده است كه يك امار چشمگير مي باشد . همچنين براساس امار كه در سال ۲۰۱۰ انتشار يافت چيزي در حدود ۳۶ ميليون مسافر در اين فرودگاه تردد داشته اند . كه از اين حيث فرودگاه بين المللي سيدني جزء شلوغ ترين و پر تردد ترين فرودگاه هاي دنيا مي باشد .

 

فريت بار به لس آنجلس   , ارسال بار هوايي به تورنتو

فريت بار به آدلايد , فريت بار به بريزبن , فريت بار به هيوستون , فريت بار به شيكاگو  , فريت بار به سياتل

فريت بار با هواپيمايي امارات , فريت بار به سوئد  , فريت بار به ملبورن , فريت بار به سانفرانسيسكو  , فريت بار به بوستون


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۲۶:۵۵ توسط:مهدي موضوع:

ارسال بار به استكهلم

ارسال بار به استكهلم , فريت بار به استكهلم , ارسال اسباب و اثاثيه و لوازم منزل به استكهلم , هزينه ي ارسال بار به استكهلم , حمل بار هوايي به استكهلم , فرستادن بار به استكهلم : شهر استكهلم با داشتن مساحت ۱۸۸ كيلومتر مربع و برخوردار بودن از ۲۰۱۲۳۱ نفر جمعيت , بزرگ ترين شهر كشور سوئد مي باشد . استكهلم همچنين پايتخت كشور سوئد شناخته مي شود . محدوده ي شهري استكهلم كه يك بخش آن در اوپلاند قرار گرفته و بخش ديگر اين محدوده در سودرمان قرار دارد , جمعيتي در حدود ۲۰۲۵۷۵۱ نفر دارد . اين شهر داراي زيبايي هاي خاصي مي باشد .

 

كه يكي از زيبايي هاي اين شهر اين است كه بر روي چهارده جزيره ي واقع شده است . كه بوسيله پل با هم در ارتباط هستند . در محدوده ي اسستكهلم , اين شهر زيباي كشور سوئد ۲۴ هزار جزيزه وجود دارد . به همين جهت و با داشتن اين ويژگي ها و برخوردار بودن از آب راه هاي بسيار و زيبا ازاستكهلم به نام ونيز شمال ياد مي كنند .

مسافرت و فريت بار به استكهلم , ارسال بار به استكهلم

شهر استكهلم را مهمترين شهر كشور سوئد مي داند . به قدري اين شهر زيبا مهم مي باشد كه مقر دولت و پارلمان كشور سوئد و همچنين كاخ هاي سلطتني پادشاه سوئد را در اين شهر بنا نهاده اند . شهر استكهلم از نظر مهاجر پذيري به يكي از شهر هاي مهاجرپذير اروپا تبديل شده است . ايرانيان زيادي كه اقامت كشور سوئد را دارند بيشتر در اين شهر ساكن مي باشند . به همين جهت است يكي از موارد بسيلر مهم براي نسافراني كه قصد اقامت در استكهلم را دارند , چگونگي فريت بار به اين شهر زيبا مي باشد . نحوه و چگونگي ارسال بار به استكهلم كه توسط سركت حمل بار هوايي و فريت بار پادميرا راه را در زير براي شما شهروندان ايراني شرح مي دهيم .

خدمات شركت پادميرا راه براي فريت بار به استكهلم / سوئد

بسته بندي بار / ارسال بار به استكهلم

بيشتر مسافراني كه قصد مسافرت و فريت بار به استكهلم را دارند نگران اين موضوع هستند كه ممكن است به بار ارسالي آنها توسط شركت فريت بار و حمل بار هوايي آسيب و يا صدمه وارد گردد . شركت فريت بار و حمل بار هوايي با تضمين بار ارسالي شما با ارائه ي خدمات اصولي و استاندارد درباره ي بسته بندي و همچنين استفاده قرار دادن از مرغوب ترين نوع كارتن ها براي فريت بار و بسته بندي لوازم شخصي , اسباب و اثاثيه ي منزل و غيره و كمك گرفتن از افراد متخصص و باتجربه و مجرب در زمينه ي بسته بندي تا به امروز براي شهروندان ايراني بهترين نوع خدمات را كه قصد مسافرت بلند مدت و يا اقامت دائم به استكهلم داشته اند راارئه داده و آنها را از بابت نگراني هاي كاذب آسوده خاطر كرده است . به منظور كسب اطلاعات دقيق تر درباره ي بساه بندي مي توانيد بر روي آن كليك كنيد .

ساير خدمات پادميرا راه براي فريت بار به استكهلم

  • بسته بندي تمامي لوازم منزل اعم از ( ظروف هاي شكستني , كتابخانه , البسه ) در محل و با رعايت اصول استاندارد
  • بارگيري به منظور حمل بار هوايي
  • انجام تشريفات گمركي با و بدون حضور خود مسافر : برخي از مسافران دراينئ مورد ضروري مي دانند كه كارشناس فريت بار را در انجام امورات گمركي شحصا همراهي كنند . با اين حال مسافراني هم هستند كه تمامي امورات مربوطه به تشريفات گمركي را برعهده سركت فريت بار قرار مي دهند . تمامي كارها مطابق با خواست مشتري صورت مي گيرد و هدف از ارائه ي خدمات شركت فريت بار پادميرا راه رضايت مشتري است .
  • پالت بندي محموله ارسالي در صورت لزوم : به منظور جلوگيري از آسيب و صدمه ديده گي هاي احتمالي , بعد از اينكه تمامي امورات مربوطه به تشريفات گمركي پايان يافت , محموله ي ارسالي را برحسب لزوم پالت بندي مي كنند . شركت فريت بار و حمل بار هوايي پادميرا راه مسئوليت اين مورد از كارها را برعهده مي گيرد .
  • در نهايت اخذ بارنامه براي ارسال بار به استكهلم : شركت پاميرا راه در مدت زمان بسيار كوتاه و با حداكثر هزينه ي بسيار پايين مسئوليت اخذ بارنامه از شركت هاي هواپيمايي همچون شركت هواپيمايي امارات , كيش ايرلاينز , لوفتهانزا و غيره …… را به منظور فريت بار به استكهلم بر عهده مي گيرد .

***توجه

ارسال بارهوايي به استكهلم مطابق با قوانين فريت بار به سوئد صورت مي گيرد . لازم به توضيح است كه اين قوانين در تمامي فرودگاه هاي سوئد به طور يكسان اعمال مي شود .

فرودگاه بين المللي استكهلم / فريت بار به استكهلم

فرودگاه آرلاندا استكهلم كه در سوئد و در نزديكي شهر ماششتا قرار دارد يك فرودگاه همگاني و بين المللي مي باشد . اين فرودگاه كه در فاصله ي ۳۷ كيلومتري شهر استكهلم و در شمال اين شهر قرار دارد در فاصله ي ۴۰ كيلومتري جنوب شرقي شهر اوپسالا واقع گرديده است . در واقع مي توان گفت كه فرودگاه آرلاندا استكهلم استان اوپلاندا قرار دارد . بنا به آمار به دست آمده اين فرودگاه در سال ۲۰۱۴ با ميزباني بيش از ۵/۲۲ ميليون مسافر بيشترين رشد را در بين فرودگاه هاي اروپا داشته است كه از اين حيث بزرگترين فرودگاه سوئد و سومين فرودگاه اسكانديناوي شناخته شده است .

كد سازمان ياتا براي فرودگاه آرلاندا استكهلم ARN و براي سازمان ايكائو ESSA مي باشد

 

ارسال بار هوايي به سوئد  ، فريت بار به پرت , فريت بار به نيويوركفريت بار به ميامي

فريت بار به اسپو , فريت بار به ژوهانسبورگ , فريت بار به ولينگتون , فريت بار به آتلانتا  , فريت بار به استكهلم , ارسال بار هوايي به استكهلم

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۲۱:۵۱ توسط:مهدي موضوع:

لينك كوتاه صنعتي 2

تابلو برق , قيمت انواع تابلو برق , مركز خريد و فروش تابلو برق دست دوم , انواع تابلو برق ولتاژ فشار ضعيف و فشار متوسط كشويي و ثابت , ا ز ولتاژ ۱۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ : به جرأت مي توان گفت كه برق يكي از صنايعي مي باشد كه به طور يقين بيشترينن سهم بازار را در دنيا مختص خود كرده است.امروزه بيشترين بازار كار در زمينه ي برق در رشته هاي برق با گرايش سيستم هاي توان مي باشد كه در اين رشته يكي از مهمترين مشاغلي كه در بيشتر كشور هاي بزرگ جهان وجود دارد صنعت تابلو سازي و ساخت مدارهاي فرمان و قدرت است.

لينك كوتاه :

https://bit.ly/2yeZCpa (تابلو برق) , https://goo.gl/vvjZZn (تابلو برق صنعتي)


ژنراتور برق

ژنراتور برق , فروشگاه آنلاين ژنراتور برق در تهران , مركز فروش ژنراتور برق تهران , ليست قيمت ژنراتور دست دوم , انواع ژنراتور , خريد و فروش انواع ژنراتور كاركرده و نو :

لينك كوتاه :

https://bit.ly/2OlB5ZN (قيمت ژنراتور) , https://goo.gl/aLdiLo (ژنراتور برق)


موتور برق

موتور برق مسافرتي كيفي , قيمت موتور برق چيني , موتور برقي گاز سوز , موتور برق بنزيني , گازوئيلي و گازي , ليست قيمت فروش موتور برق مسافرتي : دستگاهي است كه براي تامين و توليد برق انرژي حاصل از سوخت بنزين ، گازوئيل و يا گاز استفاده مي كند كه ان را به انرژي الكتريكي تبديل مي كند. و در تعريف خيلي ساده تر بايد بگوييم كه اين دستگاه ها در واقع همان موتور ژنراتور ها هستند با اين تفاوت كه موتور برق ها در ابعاد كوچك و توان حداكثر تا حدود ۲۰ كاوا هستند كه از اين دستگاه مي توان در هر مكاني كه به برق نياز باشد و زماني كه دسترسي به برق شهري نباشد استفاده كرد.

لينك كوتاه :

https://bit.ly/2ND7nKG (موتور برق) , https://goo.gl/AJ8KZj (قيمت موتور برق)


ديزل ژنراتور

ديزل ژنراتور , ليست قيمت ديزل ژنراتور , خريد و فروش ديزل ژنراتور دست دوم , فروشگاه آنلاين ديزل ژنراتور , قيمت روز انواع ژنراتور ,  فروشگاه و نمايندگي اصلي ديزل ژنراتور در تهران , قيمت روز ديزل ژنراتور

لينك كوتاه :

https://goo.gl/hJ21CX (ديزل ژنراتور) , https://bit.ly/2NBz9In (ديزل ژنراتور دست دوم)


ديزل ژنراتور كوپله فابريك

ديزل ژنراتور كوپله فابريك , قيمت ديزل ژنراتور كوپله فابريك , تهيه ديزل ژنراتور كوپله فابريك , خريد و فروش ديزل ژنراتور كوپله فابريك در تهران : حتما شما هم اين توصيه ها را شنيده ايد.

لينك كوتاه :

https://bit.ly/2pRpJy5 (ديزل ژنراتور كوپله فابريك) , https://goo.gl/hCGwsD (قيمت ديزل ژنراتور كوپله فابريك)


انواع پمپ وكيوم  در برندهاي مختلف

پمپ وكيوم , ليست قيمت پمپ وكيوم , فروش پمپ وكيوم كوچك , قيمت فروش پمپ وكيوم روغني , مركز خريد و فروش پمپ وكيوم دست دوم تهران , وكيوم آبي , پمپ وكيوم خشك

لينك كوتاه :

https://bit.ly/2Cb2er2 ( پمپ وكيوم ) , https://goo.gl/LzQ5zY (قيمت پمپ وكيوم)


از بزگترين و فعالترين نمايشگاه آنلاين ماشين آلات صنعتي , راه و ساختمان , كشاورزي , انبارداري ,سردخانه , ديزل ژنراتور , انواع موتور برق و … در ايران داراي برد تخصصي بالا در ايران مي توان به صنعت فا اشاره كرد . ارائه انواع ماشين آلات صنعتي با قيمت روز و دقيق مطابق با استاندارد هاي شركت هاي معتبر سازنده و پيشرو در عرصه فناوري و تكنولوژي؛ همكاري فروش با تمامي همكاران در بخش فروش تجهيزات و ماشين آلات صنعتي دست دوم و كاركرده از مهمترين ويژگي وب سايت صنعت فا مي باشد . به راحتي مي توانيد اطلاعات محصولات خود را در وب سايت آپلود كنيد و كمتر از ۲۴ ساعت ديگر بعد از بررسي داده نمايش شود.

اميدواريم بتوانيم در ارائه خدمات نوين فروش اينترنتي كالاها و محصولات صنعتي رضايت مردم عزيز را جلب كنيم . شما مي توانيد تمامي انتقادات و پيشنهادت خود را از طريق فرم زير با ما در ميان بگذاريد .

لينك هاي كوتاه وب سايت صنعت فا :

bit.ly/2LzSKH5

goo.gl/Semhqa


قيمت موتور پمپ آب

موتور پمپ , قيمت موتور پمپ آب بنزيني دست دوم , موتور پمپ كاما , قيمت موتور پمپ روبين ژاپن , قيمت موتور پمپ ارتفاع بالا , موتور پمپ ديزلي ۴ اينچ , مركز فروش انواع موتور پمپ تهران

لينك كوتاه:

https://bit.ly/2OSC8jn (موتور پمپ) , https://goo.gl/bhN2KD (موتور پمپ آب)


پمپ آب

پمپ آب , قيمت الكتروپمپ آب خانگي , ليست قيمت انواع پمپ صنعتي تهران , راهنماي خريد الكتروپمپ , فروش انواع پمپ , انتخاب بهترين نوع پمپ بر اساس نياز شما

لينك كوتاه پمپ :

https://goo.gl/4JFRsY (پمپ آب) , https://bit.ly/2oqvIsP (پمپ)



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۴۴:۵۷ توسط:مهدي موضوع: