راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

نكاتي در انتخاب لباس عروس صورتي يا نامزدي با رنگ صورتي

نكاتي در انتخاب لباس عروس صورتي يا نامزدي با رنگ صورتي  

نكاتي در انتخاب لباس عروس صورتي يا نامزدي با رنگ صورتي : مسلما شما با شنيدن اسم لباس عروس ، لباسي سفيد و بلند در ذهن تان مجسم ميشود. معمولا همه عروس خانم ها لباس عروس خود را بين طيف سفيد تا شيري و كرم انتخاب مي كنند و بيشتر عروس خانم ها لباس هاي پفي رنگي را مناسب مراسم نامزدي يا حنابندان مي دانند؛ اما بسياري از عروس خانم ها هم هستند كه اين عروس هاي خوش ذوق دوست ندارند كه مانند بقيه عروس ها درجشن شان حاضر شوند آن ها هميشه به دنبال طرح ها و ايده هاي نو مي گردند تا در شب جشن شان يك سورپرايز بزرگ براي تمام مهمان ها باشند.

لباس عروسي صورتي

همان طور كه گفتيم لباس هاس رنگي مخصوص جشن هاي فانتزي و جشن سالگرد ازدواج است؛ اما با گذشت زمان و تغيير سبك، لباس عروس رنگي نيز بين عروس خانم ها معمول شده است. ايده ي لباس عروس رنگي، مانند صورتي ، طلايي و يا نقره اي، براي تغييري مدرن در يك مراسم سنتي، بي نظير است. لباس هايي با پارچه هاي براق و جزئيات ظريف، مدل هاي جديد و مدرن مي باشند كه در عين حال شكل سنتي هم دارند اما استفاده از آن در جشن هاي كلاسيك كه اغلب تم جشن سفيد و كرم است نيز مانعي ندارد چون اين جشن مختص خود شما است و خودتان هر طور كه دوست داريد مي توانيد در مراسم تان حاضر شويد است.

بهترين مزون هاي لباس عروسي در  : مزون لباس عروس در تهران

از آن جايي كه در بين تمام رنگ هاي زيبا، صورتي رنگ مورد علاقه بسياري از خانم‌ها مي باشد و اگر شما هم جز ان دسته از افرادي هستيد كه دوست داريد در جشن عروسي‌تان از اين رنگ استفاده شود نكاتي را كه ما در اين مقاله برايتان پيشنهاد مي كنيم را با دقت مطالعه كنيد.

انتخاب لباس عروس با رنگ صورتي و پوشيدن آن براي مراسم عروسي در واقع انتخابي خاص و منحصر به فرد است. عموما بيشتر دختر خانم ها لباس نامزي را رنگي انتخاب مي كنند اما هستند عروس خانم هاييي كه مي خواهند متفاوت تر از ديگران باشند و در اين ميان از ميان تمام رنگ ها لباس عروسي صورتي را براي خود انتخاب مي نمايند. پيشنهاد ويژه ما براي شما اين است كه براي زيبايي بيشتر لباس عروسي تان بهتر است كه از تلفيق رنگ صورتي و سفيد براي آن استفاده كنيد.

براي اينكه متفاوت تر از بقيه عروس ها باشيد بايد آرايش شما هم با همه آن ها متفاوت باشد؛ و از ان جايي آرايش عروس ظاهراً عمري هزار ساله دارد، اما همان طور كه هميشه ديده ايم تنها زماني ظاهر عروس باشكوه خواهد شد كه لباس سفيد رنگ را برتن مي‌كند. با اين حال اگر تصميم خودتان را گرفته باشيد براي متفاوت بودن مي‌توان استايل ها و آرايش صورتي را انتخاب كنيد.

كه اين تركيب رنگ و نوع آرايش بسيار هم مي‌تواند زيبا باشد كنار رنگ لباس و ارايش صورتي شما بايد يك تم صورتي را هم اجرا كنيد تا مراسم تان بسيار گرم و جذاب باشد.

معمولا عروس خانم ‌هاي كم سن و سال هميشه به دنبال لباسي شيك و متفاوت كه متناسب با سن شان باشد هستند. لباس هاي پف دار با شكوفه هاي ريز و رنگي بسيار زيبا و شيك مي شود وقتي كه عروس خانم ها اين لباس هاي رنگي را مي بينند مطمئنا عاشق اين مدل لباس رنگي خواهند شد. چون كه رنگ‌ هاي ملايم و شكوفه‌ هاي ريز موجود در اين لباس آن را به متفاوت‌ ترين لباس عروسي ممكن تبديل كرده است.

حالا كه لباس پف دار صورتي را براي مراسم تان انتخاب مي كنيد بهتر است كه دسته گل عروسي كه با اين لباس بايد در دست داشته باشيد تلفيقي از گل هاي سفيد رنگ گل‌هاي رز ريز و درشت صورتي باشد. چون كه وجود گل‌ها و شكوفه هاي رنگي موجود در اين لباس با دسته گلي كه در دست خواهيد داشت جلوه اي زيبا به شما مي دهد. شما با اين تركيب لباس به عنوان پرنسس در ميان مهمانان شناخته مي‌شويد.

ما سه پيشنهاد ويژه براي استفاده از تم صورتي در آرايش و لباستان به شما ارائه مي دهيم:

اولين پيشنهاد ما : استفاده از گل هاي رز صورتي به همراه گل ها و شكوفه هاي سفيد در سالن است. سالن شما وقتي به گل‌ هاي رز و و نوار هاي زرق و برق دار مزين شود زيبايي خاصي را براي مهمان ها رقم مي زند.

پيشنهاد دوم ما : به شما در نحوه آرايش تان است همان طور كه گفتيم رنگ صورتي يكي از رنگ‌ هاي بسيار ظريف و زيباي دخترانه است و از آن جايي كه اين رنگ كاربرد زيادي در طراحي لباس نيز دارد؛ و در بسياري از مواقع خانم‌ها تمايل دارند كه از اين رنگ از لباس براي نامزدي خود استفاده نمايند و با اين رنگ لباس زيبايي و ظرافت دخترانه خود را بيشتر از هميشه نشان دهند. اصلي ترين چيزي كه بيشتر از هر بخشي اهميت دارد اين است كه در كنار لباس و استايل مناسب استفاده از يك آرايش جذاب كه با رنگ لباس نيز هماهنگ باشد بدون شك آرايش شما وقتي كامل و زيبا مي شود كه خط چشم صورتي رنگ به همراه مقداري براق كننده اين آرايش چهره با رژ لب صورتي و گل‌هاي رز به عنوان تاج گل سرتان زيباترين تركيب ممكن را براي شما رقم خواهد زد.

براي اينكه لباس عروس تان را در زمان مناسب بگيريد حتما يك يا دو روز زودتر بايد تهيه كنيد براي اينكه لباس تان پف داشته باشد لباس تان را دو سه روز قبل از عروسي حتما يك بخار بدهيد تا چروك هايش باز شود.

پيشنهاد سوم ما : استفاده از گل هاي صورتي كم رنگ و پر رنگ در تم شما يا در لباس شما به همراه استفاده از اين رنگ سايه ملايم بر صورت تان بسيار جالب توجه و زيبا خواهد بود.

شما با مطالعه اين مقاله و با دنبال كردن راه حل‌هاي نوشته شده در مطالب بالا مي‌توانيد با كمال ارامش و بدون هيچ نگراني مطمئن باشيد كه انتخاب تم صورتي براي لباستان براي مراسم جشن تان بسيار رويايي مي شود و شما با اين تم زيبا مورد توجه و ستايش مهمانان قرار مي گيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۸:۴۱ توسط:مهدي موضوع:

كانتورينگ و استروبينگ

كانتورينگ و استروبينگ

كانتورينگ و استروبينگ : از آن جايي كه اين شعار از قديم الايام باب بوده است و ما بيشتر جاها اين جمله را شنيده ايم كه زيبايي در سادگي است. پس داشتن صورتي زيبا با آرايش ملايم براي خانم ها يك حسن خوب محسوب مي شود، چون همان طور كه گفتيم زيبايي در سادگي است. امروزه آرايش غليظ و زننده ديگر در ميان خانم ها محبوبيت ندارد و سبك بيشتر آرايش ها لايت هستند. شما پس اگر خواهان ياد گرفتن آرايشي لايت و ويژه هستيد ما در اين مقاله براي شما يكي از تكنيك هاي آرايش را كه روش كانتورينگ است كه اين روش آرايش به تعادل ميكاپ صورت شما كمك مي كند و شادابي و زيبايي خاصي به آن مي بخشد را به شما معرفي مي كنيم.

كانتورينگ و استروبينگ

كانتورينگ و استروبينگ معمولا دو تكنيكي است كه اين تكنيك ها براي اصلاح نقص ها، پر رنگ كردن نقاط قوت صورت و عالي جلوه دادن آرايش صورت به شما كمك مي كند و از انجايي بيشتر خانم ها براي انجام ارايش ها پول زيادي را صرف رفتن به ارايشگاه ها مي كنند شما با اموزش اين روش نياز به هزينه و صرف وقت زيادي نيستيد و با خيال راحت مي توانيد حتي در منزل خودتان صورتتان را ميكاپ كنيد؛ و با استفاده از اين روش شما يك آرايش سبك و ملايم داشته باشيد، توجه داشته باشيد كه اين نوع آرايش را شما نبايد به عنوان آرايش روزانه خود استفاده كنيد چون ممكن است به پوست شما آسيب برساند.

بهترين آرايشگاه عروس در تهران : سالن آرايش عروس

كانتورينگ

استفاده از كانتورينگ در نحوه ارايش بدين معنا است كه كانتورينگ يكي از مراحل آرايش مي باشد كه اين كانتور نواقص اجزاء صــورت را به خوبي مي پوشاند؛ و شما خيلي راحت با ااستفاده از اين تكنيك آرايشي مي توانيد كه چهره خود تان را به فرم ايده آل برسانيد. در كانتورينگ صورت از اصولي ترين نوع گريم با كانتورينگ، داشتن كرم پودر مايع مناسب در اولويت است.

كانتورينگ

شما در گام اول بايد در انتخاب كرم پودرتان دقت داشته باشيد و از آن جايي كه كرم پودر مايع بسيار راحت تر و روان تر روي پوست پخش مي شود اين نوع كرم پودر سبك را كه خيلي بهتر از نوع ديگر آن است انتخاب كنيد. كرم پودري را كه براي خودتان انتخاب مي كنيد بايد از لحاظ رنگ و نزديك بودن به رنگ پوست تان باشد و حتما دقت داشته باشيد كه در مصرف كرم پودر ها زياده روي نكنيد تا حالت طبيعي پوستتان از دست نرود و پوستتان حالت مصنوعي نداشته باشد.

ابزارهاي لازم براي كانتورينگ :

  • پالت كانتورينگ
  • براش هاي مخصوص كانتورينگ
  • براش كانتورينگ
  • براش هايلايت
  • براش تركيب

پالت كانتورينگ :

امروزه بيشتر شركت ها و كمپاني هاي توليد محصولات آرايشي و بهداشتي پالت هاي كانتورينگ رو به صورت مجزا ارائه مي كنند. معمولا اين پالت هاي كانتورينگ از دو يا چند رنگ هستند و حتما در بين رنگ ها بايد يك رنگ خيلي روشن و يا يك رنگ خيلي تيره وجود داشته باشد. رنگ پوست شما در انتخاب رنگ پالت شما تاثير دارد پس فراموش نكنيد كه اين مورد به تيره يا روشن بودن پوستتان بستگي دارد. معمولا در پالت كانتورينگ رنگ روشن صورت را بزرگتر و برجسته تر مي كند و برعكس آن رنگ تيره صورت شما را كوچكتر و نامشخص تر نشان مي دهد.

براش هاي مخصوص كانتورينگ :

شما براي اينكه نتيجه خوبي از روش كانتورينگ بگيريد پس بايد همه رنگ ها به خوبي با هم تركيب شوند براي اين تركيب شما نياز به براش هاي مخصوص هستيد كه ما آن ها را برايتان معرفي خواهيم كرد.

براش كانتورينگ :

اين براش كه مخصوص زدن كرم پودر هاي مايع روي پوست است و از آن جايي كه سر سفت و محكمي دارد مي تواند هر نوع كرمي را روي سطح پوست صورت به طور يكنواخت پخش كند.

براش هايلايت :

براي استفاده از هايلايتر و كرم مناسب است كاربرد اين براش براي دقيق تر كردن مواد آرايشي روي پوست است چون شكل گرد بودن سر اين براش و صاف بودن آن باعث شده است تا شما با اين براش راحت تر بتوانيد محصولات آرايشي را دقيق تر بر روي پوست تات پخش كنيد.

براش تركيب :

كاربرد اين براش در مرحله پايان كار انجام مي گيرد وشما بايد از اين براش براي تركيب كردن رنگ هاي تيره و روشن استفاده كنيد با اين براش مي توان خط هاي كه روي پوست تان به طور واضح و مشخص مانده اند را از بين برد و آرايش صورت را خيلي طبيعي تر كرد.

مشخص كردن مرز نقاط تيره و روشن كانتورينگ

شما در ادامه كار گريم با براش مخصوص ابتدا دو رنگ تيره و روشن كه در قسمت هاي مشخص صورت زده ايد را با براش خوب مخلوط كنيد و حتما توجه داشته باشيد كه اين تركيب كردن بايد به شكلي باشد كه سايه و برجستگي هاي آن منطقه صورت مشخص باشد درمرحله آخر براي اينكه آرايش خود تان را بوسيله كانتورنيگ تمام كنيد كل صورت را با پودر بپوشانيد و آرايش صورت را تكميل كنيد. احيانا اگر لازم ديديد در قسمتي از نواحي تيره كانتورينگ را تيره تر كنيد مي توانيد براي اين كار از پودر برنزه استفاده كنيد.

استروبينگ (برق انداختن صورت)

استروبينگ

همراه با روش كانتورينگ روش آرايشي استروبينگ هم امروزه به يكي از جديدترين تكنيك هاي آرايش صورت تبديل شده است. شما در اين تكنيك با استفاده از روش هايلايت كردن بجاي زدن سايه تيره از رنگ روشن استفاده مي كنيد پس برعكس كانتورينگ نيازي به تركيب سايه هاي تيره و روشن در اين روش نيست و صرفا اين هايلايت براي درخشان تر شدن صورت انجام مي شود.

بيشتر بخوانيد : آرايشگاه عروس تهران

اين روش نياز به دقت بيشتري دارد پس با دقت و ظرافت انجام دهيد پس هنگامي كه برق انداختن صورت شما با رعايت كردن تموم جزئياتي كه به شما توصيه كرديم به پايان رسيد شما با يك كرم پودر تيره تر مي توانيد آرايش تان را تكميل تر كنيد. از پنكك يا رژ گونه براي تيره كردن مي توانيد استفاده كنيد پس براي اين كار مقداري از پودر را رو روي براش مخصوص بزنيد وبراي آن قسمت هايي كه دوست داريد تا كمي فرو رفته تر ديده بشود بهتر است كه رنگ نزنيد تا تركيب آرايش تا برهم نخورد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۴:۴۴ توسط:مهدي موضوع:

مديريت مراسم عروسي به ياد ماندني

مديريت مراسم عروسي به ياد ماندني  

مديريت مراسم عروسي , چگونه يك مراسم عروسي به ياد ماندني را مديريت كنيم؟ : روش مديريت و برپايي جشن عروسي براي عروس و داماد اهميت زياد وخاصي دارد ونحوه ي مديريت عروسي خاطره انگيز انها را در يك برنامه ريزي صحيح ودرست كمك وياري خواهد كرد.

مديريت مراسم عروسي

چگونگي مديريت وتوجه داشتن به هزينه هاي عروسي از اهميت بسيار زيادي برخوردار است به طوري كه اگر در يك قسمت ان كم دقتي ويا بي دقت كنيم باعث خواهد شد كه ديگر برنامه هاي عروسي نيز به بي نظمي دچار شوند. و جشن عروسي شما رابه يك مجلس بي نظم ونظام و شلوغ و درهم برهم تبديل خواهد كرد. مخارج عروسي شما مي تواند با توجه به مواردي مانند محل زندگي وشهر ويا استاني كه در ان زندگي ميكنيد وهمين طور تعداد مهماناني كه دعوت كرده ايد وكيفيت خدماتي كه به ميهمانان خواهيد داد تغيير زيادي بكند.معمولا برخي از عروس ودامادها پس از اتمام عروسي احساس پشيماني مي كنند و با خودمي گويند كاش اين قدر در تداركات عروسي افراط نمي كرديم وهزينه ي زيادي را هدر نمي داديم.وان هزينه ها را پشت وانه اي براي آينده ي خود مي كرديم.

اكنون لحظه ي موعود و شب عروسي تان فرا رسيده وشما بايد در اين شب كه بهترين شب زندگي تان و شيرين ترين شب ان است سعي كنيد كه از ته دل شاد باشيد وشادي كنيد وخاطرات شيريني هم براي خود و هم سايرين خلق كنيد واز ان تا جايي كه برايتان امكان دارد لذت ببريد.ولي براي ان كه از اين شب به ياد ماندني لذت ببريد شما عروس وداماد عزيز بايد تلاش كنيد تا از چند ماه قبل از عروسي براي ان مرحله به مرحله برنامه ريزي كنيد وهمه ي كارها را براي دقيقه ي نود نگه نداريد.

دادن مشاوره مديريت و اداره ي مراسم در باغ تالار عروسي

زوج هاي جوان وهمين طور خانواده ها بايد توجه داشته باشند كه كادر هايي با تجربه وحرفه اي در باغ تالار هاي عروسي حضور دارند .كه قبل ودر حين برگزاري مراسم همراه ودر خدمت شما هستند وبر همه چيز نظارت مي كنند وكنترل همه چيز را در دست دارند تا چيزي در مراسم كم وكسر نباشد.ودر عين حال امنيت مراسم ونظم ان را نيز برقرار مي كنند وبنابراين لازم نيست كه شما نگران هيچ چيز باشيد وشما مي توانيد با خاطري اسود وراحت به مراسم خود برسيد وهمه چيز را به انها واگذار كنيد.تا بهترين وبه ياد ماندني ترين روز زندگي تان را داشته باشيد.واز ان لذت ببريد.وخانواده ها نيز احساس آرامش كنند.

انتخاب بهترين باغ تالار عروسي در تهران : باغ عروسي

چگونگي طراحي و مديريت عروسي

بايد دقت شود كه طراحي يك عروسي خوب وشايسته بايد با شخصيت زوج هاي جوان عزيز هماهنگي وهم خواني داشته باشد واهميت اين مسئله بيشتر از خود عروسي است.هنگام مراجعه ي عروس وداماد ها به مراكز تشريفات عروسي بايد اين مراكز از لحاظ روان شناسي انها را بررسي كنند و شخصيت انها را تجزيه وتحليل كرده وبا شناخت داشتن از ويزگي هاي شخصيتي انها مديران ان مراكر سعي كنند كه با انها يك ارتباط دوستانه برقرار كنند. و با توجه به شخصيت وسليقه ي انها براي عروسي برنامه ريزي كنند.وظيفه ي مراكز و موسسات تشريفات عروسي اين است كه يك شب زيبا ويك مراسم با شكوه وبه ياد ماندني را براي عروس وداماد هاي عزيز وميهمانان انها رقم زده وبرگزار كنند.

انتاخاب بهترين موسسه تشريفات و خدمات : خدمات مجالس

وظيفه ي موسسات عروسي اين است تا تمام سعي وتلاش خود را بكنند تا پيش از برگزاري مراسم وفرا رسيدن شب عروسي خانواده هاي دو طرف احساس راحتي وآرامش بكنند .ايجاد حس ارامش وراحتي در عروس وداماد وخانواده هاي انها پيش از عروسي از اهميت بسيار زيادي برخوردار است چرا كه قبل از برگزاري مراسم عروسي هم خانواده ها وهم خود زوج ها داراي استرس زيادي هستند وهمش نگران اين مسئله هستند كه احتمال دارد در عروسي مشكل ويا مشكلاتي پيش بيايدوهمه چيز درست وطبق برنامه پيش نرود.

براي ايجاد اطمينان در خانواده ها وخود عروس وداماد بايد اين موسسات برنامه هاي دقيق وبا تمام جزئيات كار را در اختيار انها قرار دهند تا بتوانند در انها اطمينان ايجاد كرده وبه انها آرامش ببخشند.وانها مطمئن شوند كه اين موسسات همه ي جوانب امر را در نظر گرفته است واحتمال بروز مشكل نيست.در چنين مجالسي خود عروس وداماد وخانواده هاي انها نيز مانند ديگر ميهمانان وبا خيالي اسوده وراحت حضور مي يابند وهيچ نگراني ندارند.

برنامه ريزي براي برگزاري مراسم عروسي سرشار از ريزه كاري هاي فراوان است كه بايد هر كدام اين كارها درست وسر موقع انجام شوند تا يك نتيجه ي قابل قبول بدهد.اين امكان وجود دارد كه يك كم كاري ويا يك مسئله ي پيش بيني نشده همه ي برنامه ريزي ها را خراب كندواين مسئله مي تواند مواردي مانند خرابي ماشين داماد ويا قطع ناگهاني برق وگير كردن در يك ترافيك سنگين باشد.مثلا اين امكان وجود دارد كه ماشين آقا داماد را دزد درست چند دقيقه قبل از عروسي بزند واقا داماد نيز كوتاه نيايد وقصد كند كه دزد را پيدا كند در چنين موقعيتي بايد برگزار كننده ي مراسم درايت به خرج داده وبرنامه هايي مانند عقد را كه حضور داماد در ان ضروري وحتما مورد نياز است را به آخر مجلس موكول كند تا ديگر قسمت هاي عروسي وديگر برنامه ها نيز بهم نخورد و عروسي با ارامش پيش رود تا داما دعزيز نيز حضور يابد.

از انجايي كه عروس و داماد براي هر دقيقه حضور خود وميهمانانشان در تالار هزينه پرداخت مي كنند پس هر دقيقه براي انها ارزشمند است .اين امكان وجود دارد كه در هر مراسمي يك سري اتفاقات پيش بيني نشده روي دهد.در اين مواقع بايد موسسات تشريفات بتوانند به طرز خوب وشايسته اين اتفاقات را مديريت كنند براي اين كه بتوان يك مشكل را حل كرد نبايد منتظر باشيم تا مشكل به وجود بيايد بلكه بايد از اول مشكل را پيش بيني كنيم وبراي ان راه حلي نيز در نظر بگيريم.موسسات تشريفات نيز بايد اين چنين عمل كنند .

براي مثال چنان چه مراسم عروسي در تابستان ودر يك فصل گرم سال انجام مي شود پس بايد سالن عروسي را خنك نگه داشت ولي موسسه بايد اين پيش بيني را بكند كه اين امكان وجود دارد كه در حين برگزاري مراسم كولر خراب شده ونتواند مجلس را خنك كند.واز قبل به فكر راه حل باشد ويكي دوتا كولر اضافي خريداري كند تا در صورت لزوم جايگزين كند.وهمين طور بهتر است براي برگزاري بدون عيب ونقص مراسم دريك روز بيشتر از يك مراسم برگزار نشود


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۲۳:۰۲ توسط:مهدي موضوع:

آرايش صورت مخصوص مهماني ها

آرايش صورت مخصوص مهماني ها  

آرايش صورت مخصوص مهماني ها : داشتن صورت زيبا و باوقار يكي از مهم ترين خواسته هاي همه افراد است؛ و همان طور كه مي دانيد بيشتر خانم ها و در واقع همه خانم ها نسبت به چهره خود شان حساس هستند و اين حساسيت باعث شده تا آن ها هميشه تمايل داشته باشند تا براي شركت در مهماني ها و مجالس مختلف تغييرات مثبتي را در چهره و موهاي خودشان ايجاد كنند.

آرايش صورت مخصوص مهماني

شما هم اگر به يك مهماني دعوت شديد و دوست نداريد كه يك آرايش جلف و زننده داشته باشيد و صورت شما حالت طبيعي داشته باشد؛ و آرايش شما كاملا طبيعي جلوه كند ما براي شما و داشتن يك ارايش منظم و خوب يك چيز را توصيه مي كنيم و آن هم دانستن راز شناخت آرايش هر يك از بخش هاي صورت است شما با شناخت نوع آرايش مي توانيد به راحتي تمام مشكلات صورت تان را محو كنيد؛ و از آن جايي كه آرايش چهره بر روي جواني و شادابي چهره شما بسيار تاثيرگذار است اگر در ميكاپ خودتان از مواد آرايشي با كيفيت و عالي استفاده كنيد به طور حتم مي توانيد با چهره اي ايده آل در امهماني شركت كنيد.

تكنيك آرايش ملايم

هميشه هم خوب نيست كه طوري آرايش كنيد كه صورت شما علاوه بر زيبايي بلكه زشت تر هم به نظر برسد معمولا آراستگي ظاهري بيشتر در روزهايي كه براي مهماني و ديد و بازديد ها است اهميت پيدا مي كند اما همان طور كه گفتيم آرايش زياد و سنگين، چيزي از زيبايي نيست و اين نوع ارايش فقط بيانگر اين است كه شما از اصول زيبايي و آرايشي هيچ شناختي نداريد پس شما ابتدا بايد اصول يك آرايش ملايم روزانه را بياموزيد تا بتوانيد يك آرايش زيبا و متناسب را براي خودتان انجام دهيد؛ و مهم نكته اول از همه بايد در انتخاب لوازم آرايش مورد استفاده خودتان دقت كنيد.

كرم پودر

بيشتر كرم پودر ها بعد از استفاده روي پوست خوب نشان نمي دهند در انتخاب كرم پودر مناسب خودتان سعي كنيد از كرم پودرهاي كه داراي مرطوب كننده هستند و خيلي راحت تر روي پوست صورت مي خوابند استفاده كنيد. كرم پودر مايع خيلي سبك تر از انواع ديگر پودر ها است و معمولا اين نوع پودر خيلي بهتر جذب پوست مي شود استفاده از ضد آفتاب هم خيلي مناسب است. سعي نكنيد كه براي از بين بردن چين و چروك صورتتان از كرم پودر بيشتري استفاده كنيد. چون نه تنها پوشش نمي دهد بلكه باعث مي شود چروك پوستتان برجسته تر و چهره را پيرتر نشان مي دهد.

كانسيلر

در تعريف كانسيلر بايد گفت كه كانسيلرها در واقع همان كرم‌ پودرهاي فشرده روشن و رنگي هستند كه براي پوشاندن تيرگي پوست تان شما مي‌توانيد آنها را قبل يا بعد از كرم پودر استفاده كنيد البته بيشتر افرادي كه از كانسيلر استفاده مي كنند مي‌گويند كه بهتر است كانسيلر بعد از كرم‌پودر زدن استفاده شود. شما براي رفع سياهي كه در دور چشم ممكن است باشد نبايد هيچ وقت از كانسيلر پوشش دهنده لك پوست استفاده كنيد؛ و از آن جايي كه اين كانسيلر ها براي رفع لك بسيار غليظ هستند پس شما نمي توانيد براي پوست نازك زير چشم تان از آن كانسيلر استفاده كنيد. براي برطرف كردن خستگي چشم هايتان بهتر است كه ابتدا با برس كانسيلر زير چشم ها رو نقطه گذاري كنيد وسپس نقطه ها رو با انگشت خودتان آرام پخش كنيد در اين صورت خستگي چشم ها برطرف مي شود.

 

ريمل ضد آب

استفاده از ريمل به عنوان يكي از ابزار زيبايي چشم هميشه مورد توجه بوده است و در بين ريمل ها معمولا بيشتر خانم ها از ريمل ضد آب استفاده مي كنند ان هم بيشتر به اين علت كه اينن نوع ريمل در برخورد با آب كمتر زيرچشم مي ريزد و مشكل سياهي زير چشم ندارد به همين دليل مورد توجه است ولي استفاده زياد از اين ريمل به خاطر فرمول قوي كه در خودش دارد مژه ها را خشك و اغلب با بالا رفتن سن مژه فرد نازك مي شود. براي اينكه مژه هايتان را حجيم تر نشان دهيد و براي زيباتر شدن چشم هايتان بهتر است كه روي محل رويش مژه را مداد قهوه اي يا سياه بكشيد و سپس از يك ريمل سبك و نه ضدآب به مژه هايتان حالت بدهيد.

بيشتر بدانيد : انتخاب ريمل مناسب

شما در هنگام فرچه زدن مژه هايتان براي سهولت كار مي توانيد از دو نوع فرچه استفاده كنيد. يك فرچه كوچك و يك فرچه بزرگ براي مژه هاي بالايي. توجه داشته باشيد كه فرچه ريمل را براي اينكه مواد زيادي به خودش نگيرد قبل از استفاده به لبه ريمل بكشيد با اين كار مواد زيادي روي مژه نمي ماند و در نتيجه مژه هايتان به هم نمي چسبد. تكنيك ديگر در ريمل زدن اين كه ريمل را ابتدا به نوك مژه ها بزنيد تا آنها را دانه دانه كند و در نهايت از انتهاي مژه به سمت بالا بكشيد.

آرايشگاه عروس

سايه

سايه ها براي زيبا كردن چشم ها كاربرد دارند فقط بايد نحوه سايه زدن را بلد بود. براي آرايش چشم با سايه شما بايد يك رنگ كمي تيره تر از رنگ پوست خودتان را انتخاب كنيد. در انتخاب نوع سايه بين سايه مات و براق استفاده از سايه هاي براق مخصوصا در سنين بالا موجب نمايان شدن چروك هاي ريز پلك مي شود سايه هاي مات بيشتر از ساير سايه ها امروزه استفاده مي شود چون سايه هاي مات زيبايي چهره فرد را بيشتر مي كند. شما هم اگر دنبال يك رنگ براي سايه خودتان هستيد مي توانيد رنگ هاي مثل خاكستري، هلويي، بنفش و…براي چشم هايتان استفاده كنيد. براي كساني كه مشكل افتادگي پلك دارند براي رفع يه خط چشم باريك و به سمت گوشه بيروني چشم ها بكشند. در سايه زدن بايد رنگ سايه را به تدريج از تيره به روشن بزنيد تا طيف رنگي ملايمي داشته باشد و سايه تان خط و لبه نداشته باشد.

رژ لب

رژ لب در واقع تكميل كننده ارايش صورت است شما هر چقدر هم ميكاپ داشته باشيد اگر رژ لب نداشته باشيد خيلي بي روح ديده مي شويد رژ لب انواع رنگ و شكل هاي متنوعي دارد كه تك تك آن ها از محبوبيت خاصي بين خانم ها برخور دار است. اگر شما در سن ميانسالي به سر مي بريد و براي يك مهماني دنبال يك رژ مناسب سنتان هستيد پيشنهاد ما اين است كه بهتر است شما از رژلب با رنگ روشني استفاده كنيد از آن جايي كه حجم لب با بالارفتن سن كمتر مي شود رنگ روشن لبتان را حجيم تر نشان مي دهد و استفاده از رژلب هاي با رنگ تيره را فاصله بگيريد چون رنگ تيره بر عكس روشن در هر كجا كه استفاده مي شوند كوچك كنند ان قسمت هست و باعث مي شود تا سفيدي دندان هايتان هم كمتر ديده شود.

ابرو

شما اگر در سني به سر مي بريد كه رشد ابرو هايتان كم شده و ابروهاي كم پشتي داريد و مخصوصا اگر در سن ميانسالي به سر مي بريد. بهتر است كه زياد به ابرو هايتان دست نزنيد چون زياد اصلاح كردن ابرو باعث توقف رشد ابرو و كم پشت شدن آن مي شود. براي پر كردن نواحي خالي ابرويتان مي توانيد با كمك يك مداد و يا يك سايه ابرو از قسمتي از ابرو كه خالي است را پر كنيد. در گام اول مداد ابرو را برداشته و با ضربه هاي كوچك و نرم محيط خالي را پر كنيد. درگام بعدي شما مي توانيد با استفاده از يك برس ابرو، يك لايه پودر سايه روي مداد بماليد و براي نرم كردن ابرو و تركيب آنها با هم از شانه ابرو استفاده كنيد. در انتخاب رنگ براي ابرو معمولا رنگ هايي را انتخاب كنيد كه با تيره ترين قسمت از موهايتان هماهنگ است تا بتوانيد اثر آن را در ابرو هايتان مشاهده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۱۷:۵۱ توسط:مهدي موضوع:

مراقبت هاي بعد از كراتينه كردن مو

مراقبت هاي بعد از كراتينه كردن مو  

مراقبت هاي بعد از كراتينه كردن مو : امروزه بيشتر كساني كه موهاي فرفري و موج دار دارند براي ايجاد تنوع دوست دارند كه حالت موهايشان را تغيير دهند و موهاي صاف و لختي را داشته باشند يكي از روش هاي كه براي اين كار لازم است كراتينه كردن مو است. كراتينه كردن يكي از روشهاي رايج صاف كردن مو و بر طرف كردن وزي و زبري موها است كه با استفاده از مواد شيميايي انجام مي شود.

مراقبت هاي بعد از كراتينه كردن مو

در واقع اين روش به عنوان نوعي متد طبيعي براي صاف كردن مو بكار مي برند و شما مي توانيد با مراجعه به سالن هاي زيبايي زير نظر تكنسين مو، موهاي خودتان را صاف و درخشان كنيد. معمولا بعد از انجام اين متد روي موهايتان بايد در مراقبت و نگهداري آن دقت كنيد و بايد موهايتان را صاف نگهداريد تا مواد كراتين روي آن بنشيند. در اينجا ما مهم ترين موارد حفاظت از موهاي كراتين شده را براي كسب اطلاعات بيشتر در اين باره به شما بازگو مي كنيم.

بيشتر بخوانيد : آرايشگاه و سالن زيبايي عروس

زمان خواب

معمولا مدت زمان ماندگاري و دوام كراتين ، بين ۳ تا ۵ ماه مي باشد؛ و مراقبت خوب از مو بر ماندگاري بهتر و بيشتر آن موثر است. شما براي اينكه موهايتان را به بهترين شكل مراقبت كنيد، هنگام خوابيدن بايد از بالش‌هاي كه رويه ساتني و ابريشمي دارند استفاده كنيد؛ زيرا كه پارچه ساتن و ابريشم، رطوبت موي شما را حفظ و ميزان اصطكاك بين موي شما و بالشتان را در زمان خواب كاهش مي‌دهد كه اين امر از شكنندگي مو جلوگيري مي كند در اين صورت موهايتان براي مدت طولاني حالت صاف و براق خودش را حفظ خواهد كرد. اگر از خواب بيدار شديد و مشاهده كرديد كه كمي موهايتان خم شده با استفاده از اتو فورا موهايتان را صاف كنيد.

برطرف كردن پيچ خوردگي ها

كراتينه كردن درست است كه روشي براي زيبا شدن موهاي وز و زبر است اما مراقبت از آن سختي هايي را هم دارد البته چند روز اول بايد خيلي مراقب بود آب و رطوبت براي موها در روز هاي اول كراتينه اصلا خوب نيست و به توصيه بيشتر تكنسين هاي زيبايي تا مدت ۳ روز بعد از انجام كراتينه، به هيچ وجه نبايد موي سر خود را خيس كنيد يا نم دار كنيد و اگر اتفاقي موهاي شما خيس شدند سريعا با سشوار خشك كنيد ؛ و يا بعد از خواب موهايتان خميده و يا پيچ خورده بود بايد با يك اتو يا سشوار خيلي زود مو را صاف كنيد.

پس از بعد از دستكاري زياد موها تا چند روز بعد از كراتينه حتما بپرهيزيد چون اين كار باعث مي شود تا پيچ خوردگي زيادي بين موهايتان ايجاد شود؛ و حتي در چند روز اول نبايد اصلا از سنجاق سر يا كش مو براي نگه داشتن موهايتان استفاده كنيد چون به طور حتم باعث آسيب به موهايتان مي شويد.

انتخاب شامپو

تا اينجا راجب بيشتر راه هاي مراقبت از موي كراتين شده اطلاعاتي را به دست آورديد انتخاب شامپوي مناسب هم يكي از همين كار ها است. پس از انجام كراتينه، شما بايد در انتخاب شامپويتان بسيار دقيق باشيد معمولا به شما گفته شده است كه چه شامو هايي براي مو هاي شما مضر است. بله شامپوهاي حاوي سولفات سديم، زيرا اين شامپو ها كراتين موهاي شما را ازبين مي‌برند؛ بنابراين شما از شامپوهايي استفاده كنيد كه بدون سولفات باشند.

همچنين توصيه شده است كه آب حاوي كلر مثل اب هاي استخر ها واب شور هم كراتينه موهايتان را از بين مي برند پس از رفتن به استخر و دريا تا مدتي خودداري كنيد. ولي اگر از روي اجبار و مجبور باشيد كه شنا كنيد. ابتدا موهاي خودتان را با آب بشوييد يا از يك نرم كننده‌ي بدون نياز به آبكشي استفاده كنيد؛ و موهايتان را ماساژ دهيد چون هر دوي اين كارها جلوي نفوذ كلر و آب شور را به بدنه‌ي موي شما مي‌گيرد. بعد از تمام شدن شنا خيلي سريع دوباره موهايتان را آبكشي نماييد. بسياري از متخصصان براي ماندگاري بيشتر كراتين به افرادي كه مو هايشان را كراتينه كرده اند توصيه مي كنند كه جهت ماندگاري تاثيرات كراتين مو از شست و شوي روزانه آن اجتناب كنند.

بخوانيد : آرايشگاه عروس

نكته كليدي مهم :

  • همانطور كه گفته شد شكل و حالت موها بعد از انجام كراتينه براق مي شوند ولي اين درخشان بودن مو فقط براي هفته هاي اول كراتينه است و دوام زيادي ندارد.
  • عوارض جانبي ناشي از كراتينه كردن مو غالبا شديد است.
  • بعد از ۵ روز كه موها را شستشو داديد بهتر است براشينگ كنيد و يا موهاي خود را اتو كنيد.
  • اگر از دسته افرادي هستيد كه به مواد حساسيت داريد و دچار خارش و سوزش پوست سر مي شويد بهتر است در باره انتخاب اين روش كمي تامل كنيد و هوشمندانه فكر كنيد.
  • ممكن است كه بعد از كراتينه كردن دچار ريزش مو شويد.
  • گفته مي شود به غير از ريزش مو، نازك شدن مو هم طي چند هفته پس از كراتينه مو در بعضي از افراد ديده شده است.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۱۳:۳۹ توسط:مهدي موضوع:

هفت ويژگي كه در اتاق پرو عروس لازم است

هفت ويژگي كه در اتاق پرو عروس لازم است  

هفت ويژگي كه در اتاق پرو عروس لازم است : همان طور كه مي دانيم پيدا كردن يك سالن خوب نقش موثري را در برگزاري مجلس عروسي باشكوه و تمام عيار شما ايفا مي كند؛ و حتما مي تواند خاطره خوب و خوشي را در ذهن شما و مهمانانتان ثبت كند. انتخاب يك سالن براي عروسي كار راحتي نيست و نياز به تحقيق و بررسي بين تالار هاي برگزاري مراسم دارد. پس بنابراين گاهي پيدا كردن سالن خدمات عروسي خوب براي شما به يك دغدغه جدي تبديل مي شود. براي همين بايد تمام موارد را لحاظ كنيد بنابراين مكاني كه شما بايد آن جا باشيد قطعا جاي مهمي براي شما و مراسم تان به ‌حساب خواهد آمد.

مزون لباس عروس

اتاق پرو سالن مراسم شما جايي است كه شما كيف‌ ها و لوازم هايتان را آن جا قرار مي‌دهيد پس بايدشما احساس راحتي كنيد. ما در اين مقاله چند مورد از مهم‌ترين ويژگي‌هاي اين فضا يا اتاق هاي پرو را برايتان شرح مي دهيم پس يكي از ملزومات تالار ها داشتن يك اتاق پرو مناسب و بزرگ مي باشد.

بهترين مزون هاي لباس عروس در تهران : مزون لباس عروس

اسنك ها

از آن جايي كه در روز مراسم شما استرس داريد و وقت و زمان كافي براي خوردن غذا نداريد پيشنهاد ما سرو اسنك است. اسنك‌ها براي چنين روزي فوق‌العاده هستند. شايد اين برايتان كمي سنگين باشد شما مي‌توانيد سراغ گزينه‌هاي سبك مانند سبزي‌ها، ذرت بوداده يا پروتئين‌هاي سبك‌تر برويد انواع قارچ‌هاي خاكي مي‌توانند از بهترين گزينه‌ها باشند تا در مراسم دچار معده درد نشويد و گرسنگي سراغتان نيايد. براي اينكه در مراسم نگران معده درد تان نباشيد در مصرف نوشيدني ها هم دقت كنيد و مطمئن شويد نوشيدني‌هاي مناسبي نيز در دسترس باشند و در طول مراسم معده درد شمارا اذيت نكند.

نوشيدن آب فراوان

تشنگي و تشنه بودن شما در طول مراسم شما را بي حال تر و كسل تر نشان ميدهد و نوشيدن آب كافي شما را سرحال تر مي كند و بدنتان را هيدراته نگه مي دارد. پس نوشيدن آب خنك برايتان خيلي بهتر از ساير نوشيدني هاي ديگر است.

شارژر تلفن همراه

هميشه از بدترين اتفاق هاي مهمان ها براي ثبت لحظات شاد مراسم شما نبود شارژ كافي تلفن هايشان است پس اين اتفاق بسيار لذت بخشي براي آن ها مي شود تا در اتاق پرو تعداد شارژر همراه قرار داشته باشد يا تعدادي شارژر در اختيارشان به امانت قرار دهيد تا پوشش لحظه‌ به لحظه مراسم را از دست ندهند.

جعبه كمك هاي اوليه

شما به عنوان ميزبان بايد براي آسايش مهمان هايتان تمام سعي خودتان را بكنيد و مكاني را كه انتخاب مي كنيد هم بايد ازهر لحاظ ميزبان خوبي براي مهمان هاي شما باشد ممكن است كه در طول برگزاري مراسم هر اتفاقي براي يكي از مهمان ها رخ دهد پس وقوع هر اتفاقي غيرقابل پس بيني است. پس براي رفع اين مشكلات چه ‌بهتر كه از مديريت سالن بخواهيد با كيت اضطراري يا همان جعبه كمك هاي اوليه در برابر اين حوادث ايمن باشيد. تا خيالتان از هر بابت راحت باشد و مراسم در نهايت ارامش برگزار شود.

چوب لباسي

خب اين كاملا مشخص است كه مهمانان در ابتداي ورود به سالن اصلي تالار قصد تعويض لباس خواهند داشت و لازم است كه اتاق پروي وجود داشته باشد تا مهمانان شما با خيالي آسوده آماده حضور در جشن شوند شايد در اتاق پرو به اندازه كافي جا براي گذاشتن لباس ها و وسايل مهمان ها و لوازم اضافي آن ها نباشد و هم‌چنين اگر در طول مراسم به تغيير لباس تان فكرمي كنيد بازهم چوب‌ لباسي‌ها به كارتان خواهد آمد. سعي كنيد با هماهنگي تداركات تالار و مديريت تعداد زيادي رگال (چوب‌ لباسي) تهيه كنيد و در اتاق پرو قرار دهيد اين‌گونه لباس‌هاي افراد چروكيده و كثيف نخواهد شد و مي‌توانيد خيال خودتان و مهمان ها را از بابت چروك نشدن لباس هايشان راحت كنيد.

مكان استراحت

در انتخاب سالن براي مراسم در رعايت نكات براي انتخاب يك مكان خوب بايد همه موارد را لحاظ كنيد شما حتما مطمئن باشيد كه در مكاني كه براي اتاق پرو شما در نظر گرفته‌ شده است، يك فضاي استراحت نيز قرار داشت باشد. شايد نياز باشد تا در طول مراسم گاهي چند ثانيه استراحت بسيار كوتاهي داشته باشيد و انرژي به مراسم برگرديد حتما اين كار مي‌تواند به آرامش و لذت بردن شما از مراسم كمك كند.

صندلي هاي اضافه

همراهان شما كه براي حاضر كردن شما با شما به اتاق پرو مي آيند بايد صندلي ها براي نشستن داشته باشند حتماً مطمئن باشيد كه در آن روز چند صندلي اضافه براي همراهان شما در اتاق پرو عروس قرار گرفته باشد بهتر است از قبل تعداد افراد حاضر و همراه تان را به تداركات اطلاع دهيد تا در آماده كردن اتاق پرو شما دچار مشكل كم يا زيادي تعداد صندلي نشوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۱۰:۲۶ توسط:مهدي موضوع:

آموزش كاشت ناخن گريم

آموزش كاشت ناخن گريم

آموزش كاشت ناخن گريم : داشتن ناخن هاي زيبا حق طبيعي هر خانمي است و امروزه كاشت ناخن و مانيكور و انجام پديكور و تمام كارهاي مربوط به ناخن روز به روز گسترش پيدا كرده است و خانم هاي زيادي به دلايل مختلفي كاشت ناخن انجام مي‌دهند؛ پس يكي از روش هاي مختلفي كه خانم ها براي زيبا تر شدن ناخن هايشان انتخاب مي كنند استفاده از روش كاشت ناخن است.

برخي از خانم ها صرفا براي داشتن ناخن هاي زيبا و دوست داشتن اين زيبايي و بعضي ديگر به دليل مشكلاتي كه ناخن‌هايشان به ان دچار شده است و براي رفع وپوشاندن ناخن‌هايي كه ديگر به گفته خودشان رنگ و روي زيبايي ندارد انواع كاشت را تجربه مي‌كنند. معمولا انجام اين نوع كاشت ناخن براي افرادي كه به دلايلي مثل استرس و اضطراب عادت به جويدن ناخن هاي خود دارند و اصلا قصد ترك اين عادت بد را ندارند يكي از مزاياي كاشت ناخن مي باشد.

بهترين آرايشگاه هاي تهران : آرايشگاه عروس

كاشت انواع متنوع و گوناگوني دارد كه ما در اين مقاله براي آشنايي شما با يكي از اين نوع كاشت ها، كاشت گريم را برايتان به طور كامل شرح مي دهيم :

امروزه يكي از مدرن ترين شيوه هاي آموزش كاشت ناخن كاشت گريم است. معمولا از اين نوع كاشت براي همه نوع ناخن استفاده مي شود اما خيلي بهتر است كه اين نوع براي ناخن هاي كوتاه و پهن انجام شود. در روش كاشت گريم ناخن هاي كه آسيب مي بينند به خوبي قابل ترميم هستند؛ كه اين آسيب ديدگي معمولا شامل مشكلات ساختاري از قبيل كوتاهي پايه و بدرنگي و كه باعث مي شود تا ناخن ظاهر زيباي خودش را از دست بدهد.

مطالعه كنيد :   10 ويژگي انتخاب آرايشگاه عروس خوب

اين نوع كاشت، يعني همان كاشت گريم به منظور صدف سازي ناخن و براي افرادي كه صفحه ناخن كوچكي دارند كاربرد بيشتري دارد براي صدف سازي از پودر تيپ بي رنگ شيشه اي استفاده مي شود كه اين پودر در كاشت گريم و كاشت ناخن استفاده مي شود. پس براي اين كاشت علاوه بر تيپ بي رنگ شيشه اي معمولا از فرمر كاغذي / پودر كاور يا همان هلويي/ پودرهاي رنگي يا سفيد / پودر كريستالي استفاده مي شود.

ناخن كار در اين روش براي زيباتر نشان دادن ناخن روي ناخن را كاور مي كشد تا در پايان كار يك ناخن مرتب و زيبا داشته باشيد. روش كاشت گريم نسبت به كاشت هاي ديگر كمي پرهزينه تر است چون كه در اين روش به خاطر داشتن مهارت بالاي ناخن كار در طرح زدن با قلم و سرعت و مهارت استفاده از قلم هاي گرد (تنها قلم مناسب براي كاشت آكريليك) از محبوبيت زيادي بين خانم ها برخوردار است.

نسبت به كاشت هاي ديگر اين نوع كاشت براي ترميم بايد كاملا با سهان تراشيده شود و سپس از اول با يك طرح متفاوت دوباره روي ناخن انجام شود معمولا هزينه ترميم هم چندان تفاوتي با كاشت ندارد و همان طور كه گفتيم اين روش هزينه بالايي دارد؛ اما از آن جايي كه اين گريم زيبايي خاصي به ناخن فرد مي دهد بسياري از افراد مشتاق اين روش هستند.

كاشت ناخن به روش گريم :

با ايجاد خش روي ناخن صدف ناخن طبيعي را آماده پذيرش مواد كاشت ميكنم. مرحله بعد اينكه به ناخن ها ضد قارچ مي زنند و بعد از استفاده از ضدقارچ، با استفاده از پرايمر صدف ناخن را اماده چسباندن مواد روي صدف ناخن مي كنند. بعد از اينكه ناخن ها اماده شدند و با استفاده از پودر هلويي صدف ناخن نسبت به اندازه واقعي كمي درشت مي كنند؛ و ناخن كار براي اينكه نوك ناخن را فرم دهد با كمك فرم دهنده و يا پودر هاي رنگي نوك ناخن را به فرم دلخواه در مي آورند. معمولا ناخن كار هاي حرفه اي كه در انجام مانيكور تبحر خاصي دارند مي توانند براي فرم دادن به نوك ناخن از فرم دهنده استفاده نكنند.

مطالعه كنيد :   فرق شامپو با كانديشنر

پس نتيجه اي كه از كاشت ناخن مي توان گرفت اين است كه كاشت ناخن زيبايي دست و ناخن هايتان را دوچندان مي كند، مخصوصا براي خانم هاي كه ناخن هاي كوتاه، بدفرم و بدشكل دارند. شايد براي شما سوال پيش بيايد كه آيا اين نوع كاشت به ناخن شما آسيب وارد مي كنددر پاسخ بايد گفت كه در صورتي كه كاشت با روش بهداشتي انجام شود آسيب و ضرري به ناخن نمي رساند و به هيچ وجه هيچ اختلالي در رشد ناخن شما ايجاد نمي كند به همين دليل براي زيبايي ناخن هايتان روش خوبي است وشما هيچ ضرري نمي كنيد.

جدي ترين توصيه ما براي شما در صورت انجام كاشت ناخن اين است كه شما براي انجام كاشت مناسب و عالي حتما بايد يك سالن و ناخن كار خوب را انتخاب كنيد. تا خيالتان از كاشت تان راحت شود و گرفتار مسائل و مشكلات بروز بيماري و درمان طولاني مدت و پرهزينه آن نشويد. پس دقت در انتخاب سالن را فراموش نكنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۵۸:۰۸ توسط:مهدي موضوع:

عكاسي پرتره و نكات مهم آن

عكاسي پرتره و نكات مهم آن

عكاسي پرتره و نكات مهم آن : مي توان عكاسي پرتره را اينگونه شرح داد كه اين گونه از عكاسي به معني عكاسي از يك فرد ويا گروه كوچكي از انسان ها به شمار ميرود كه در ان چيزي كه از اهميت زيادي برخوردار است چهره وبيان حالات ان است.

عكاسي پرتره

در اين نوع عكاسي هدف اين است كه با نشان دادن شباهت ها وحالت ها وشخصيت و موضوع يك داستان خاصي را بيان كنند.در تصوير معمولا تمركز بر روي چهره ي فرد است.در برخي موارد هم ممكن است قسمت هاي ديگر بدن فرد به عنوان پس زمينه در كادر تصوير قرار گيرد. ممكن است شما يك سري از پرتره هايي را ببينيد كه هدفي غير حرفه اي دارند وفقط براي كارهاي شخصي ويا براي جمع اوري خاطرات تهيه مي شوند.ولي در اين ميان يك سري از اين عكس ها نيز براي هدف تبليغاتي تهيه مي شوند كه بر روي پوستر ها وبيلبورد ها وجلد هاي سي دي وجلد هاي كتاب و…به كار مي روند.

بيشتر بخوانيد : آتليه عكاسي عروس

به غير از موارد هدف شما از اين نكاتي كه مادر مورد عكاسي پرتره در اختيار شما قرار مي دهيم لذت خواهيد برد در صورتي كه عكاسي پرتره يكي از هنر هاي مورد علاقه ي شما است بنابراين حتما سعي كنيد كه اين مقاله را مطالعه كنيد ودر صورتي هم كه تازه در اين راه داريد قدم بر ميداريد اميد واريم كه اين نكات براي شما مفيد واقع شود.تا در عكاسي پرتره موفق شويد.

رعايت نكات مهم در عكاسي پرتره

نكته ي اول : سعي كنيد كه هدفتان را حتما مشخص كنيد.

پيش از انكه شروع به گرفتن عكس كنيد بايد هدف ان را مشخص كنيد.اينكه شما با چه روشي عكس مي گيريد وظاهر ان عكس بر چگونگي استفاده از ان عكس تاثيرگزار است.با اين روش شما مي توانيد با اين نكته پي ببريد كه ايا شما به يك نماي بزرگ از صورت نياز داريد ويا يك زاويا از ان مي تواند براي شما كافي باشد.وهمين طور مي توانيد مشخص كنيد كا اين عكس بايد به ثورت عمودي تهيه شود ويا افقي؟به عنوان مثال زماني كه ما براي تبريك تولد يك كودك يا براي تبليغ ازصورت او عكس مي گيريم حتما بايد ان عكس را به صورت افقي بگيريم.

نكته ي دوم: موضوع عكاسي خود را انتخاب كنيد.

آتليه عكاسي عروس

سعي كنيد با توجه به نوع عكسي كه مد نظر داريد موضوع ويا مدل تان را نيز تعيين كنيد. واين مدل مي تواند هر فردي باشد وبستگي به شما دارد كه ايا او را براي اين كار مناسب ميدانيد ويا نه؟در صورتي كه براي يك پروژه ي بازرگاني مي خواهيد عكس تهيه كنيد بهتر است كه فردي را براي اين كار برگزينيد كه داراي يك ظاهر دوستانه وصميمي باشد.ولازم نيست كه مدلي كه انتخاب مي كنيد زياد زيبا وجذاب باشد.وتنها اين نكته اهميت دارد كه مدل شما در ديده بيننده چگونه باشد وبتواند پيامي را كه هدف شماست را به طرز صحيحي به بيننده خود انتقال دهد. چنان چه شما مي خواهيد كه يك عكسيرا بگيريد كه بامزه باشد ويا براي استفاده ي شخصي شما باشد شما مختار هستيد كه هر موصوعي را كه دوست داريد براي اين كار انتخاب كنيد.

نكته ي سوم : موقعيت را درست انتخاب كنيد.

هميشه تلاش كنيد براي اين كار از انتخاب پس زمينه هاي شلوغ پرهيز كنيد زيرا موضوع شما را از لحاظ بصري به داخل محيط خواهد كشاند.سعي كنيد ان دسته از محيط ها را انتخاب كنيد كه تاكيد وتمركز بيشتري را به موضوع شما خواهد دادوهمين طور مي شود پرده هاي پس زمينه را نيز به كار برد.

نكته ي چهارم:برنامه ريزي ژست ها

پيش از اين كه كار خود را شروع كنيد سعي كنيد كه كعدادي ژست در ذهن خود اماده كنيد.اين كار شما موجب خواهد شد كه عكس هاي شما بيشتر انرژتيك شوند.وديگر لازم نخواهد بود كه در حين انجام كار بيش از اندازه در مورد ژست ها تفكر وفكر كنيد.وهمين طور مدل شما نيز خسته نمي شود و در وقت شما نيز صرفه جويي مي شود.پس سعي كنيد در ابتداي كار خود يك وقتي را براي برنامه ريزي در مورد ژست ها اختصاص دهيد وهمين طور ان ژست ها نز بتيد خلاقانه وخوب باشند.وهنگامي كه براي گرفتن عكس به محل عكاسي مي ايد اطمينان حاصل كنيد كه همه ي كارها وبرنامه ريزي ها را به درستي انجام داده ايد.ودر اوردن صحيح احساسات مدل ها بستگي زيادي به كار شما دارد.

نكته ي پنجم:گرفتن عكس از حالت هاي متفائت احساسي

سعي كنيد از حالت هاي مختلف ومتفاوت چهره ي مدل عكس بگيريد وتنها بر روي لبخند اوتمركز نكنيد ومدل شما ممكن است كه حالت هاي متفاوتي را در اين بين به خود بگيريد .در برخي از اين ها ممكن است دندان هاي مدل ديده شود ودر برخي ديده نشود ويا ممكن است در يك حالت چهره ي او جدي ودر حالت ديگر به طور مرموز باشد.ويا ممكن است در بعضي از حالت ها تصوير پرتره حالتي غمگين وناراحت داشته باشد.پس شما تلاش كنيد كه حالت هاي متفاوت تصوير پرتره را تجربه كنيد در اخر كار به اين نتيجه خواهيد رسيد كه اين كار شكا تجربه ي بسيار خوبي بود.

نكته ي ششم : اسباب و وسايل مختلف را به كار ببريد.

در صورتي كه شما از اسباب و وسايل مختلف را به كار ببريد مدل شما احساس راحتي بيشتري خواهد كرد .استفاده از اين وسايل موجب مي شود كه تصوير شما حالت درام بگيرد.واينها مي توانند وسايلي باشند كه در تعريف عكس شما كمك كننده باشند.ويا مي توانند به تصوير شما حالتي جالب ويا مرموز را بدهند.تجربه ثابت كرده است كه تصاويري كه در انها از اسباب و وسايل استفاده شده است تاثير بيشتري بر بينننده ي خود داشته اند.

نكته ي هفتم:تهيه ي يك تصوير صادقانه

معمولا يك تصوير هنگامي كه صادقانه باشد اين مزيت را دارا است كه مي تواند داستان هاي بيشتري را بيان كند. يك عكاس بايد بتواند در هنگامي كه از مدل خود مي خواهد ژست مد نظر را در مقابل دوربين به خود بگيرد ظاهر صادقانه ي تصوير خود را نيز حفظ كند.براي اين كار كافي است كه شما از مدل خود درخواست كنيد كه هنگام گرفتن عكس به سمت ديگري نگاه بكند.به عنوان مثال به چيز هايي مانند يك گل ويا چيز ديگر در ان اطراف نگاه كند.با اين روش شما مي توانيد ظاهر تصوير را طوري نشان دهيد كه بدون روش هنري تهيه شده است.ودر اين حالت تصوير شما ظاهري جالبتر را به خود خواهد گرفت.

نكته ي هشتم:از لنز هاي مختلف استفاده كنيد.

هنگامي كه عكاسي پرتره تهيه مي كنيد لنز هاي مختلف را به كار ببريد.اين كار شما موجب خواهد شد كه نتايج متنوعي را از كار خود بگيريد.وتصوير شما ظاهري متفاوت خواهد داشت.ولي اين تفاوت ها زماني به وجود خواهند امد كه شما مثلا از لنز ۵۰mmيا ۲۴mm استفاده كرده باشيد.اگر از هر كدام از اين لنز ها كه استفاده كنيد نتيجه ي مد نظر را به شما خواهند داد.

نكته ي نهم:كادر بند ي هاي متفائت را به كار ببريد.

راه وروش هاي مختلفي براي براي استفاده از كادر بندي در تصوير موجود است.تنها با قراد دادن ژست مدل در يك قاب در يا خم شدن بر روي يك ميز فريم يا كادر مناسب به وجود مي ايد.سعي كنيد كه راه هاي خلاقانه پيدا كنيد كه تصوير شما را هرچه جذابتر كنندوشما بتوانيد نگاه بيننده ها را به سوي موضوع خود معطوف كنيد.سعي كنيد كه از خلاقيت خود استفاده كرده و از محيط اطراف خود به عنوان يك فريم استفاده كنيد و يك عكس بسيار فوق العاده تهيه كنيد.

نكته ي دهم:از نور پردازي هاي مختلف استفاده كنيد.

اين امكان براي شما فراهم است كه با استفاده از نور پردازي هاي متفاوت به تصوير پرتره ي خود يك احساس خاص ونادر را بدهيد.شما مي توانيد با نور پردازي كم تصوير را تيره كرده ويا با يك نور پردازي بيش از اندازه تصوير را روشن تر كنيد.هنگامي كه شما از نور پردازي استفاده مي كنيد بايد تصوير چهره يك حالت واضحي داشته باشد.و هنكامي كه شما در يك فضاي باز مشغول عكاسي هستيد نبايد چهره ي مدل درست و مستقيم در برابر خورشيد قرار بگيرد.وسعي كنيد كه بر روي چهره نور پردازي كنيد تا چهره به درستي و واضح نشان داده شود.

معرفي بهتري آتليه هاي عكاسي : آتليه عكاسي

همين طور شما مي توانيد در فضاي باز در ساعت هاي طلايي روز عكاسي كنيد تا بتوانيد يك درخشش خاصي در پوست مدل ايجاد كنيد.هنگامي كه مي خواهيد در يك محيط بسته عكاسي كنيد مي توانيد اين كار را در كنار يك پنجره انجام دهيد مزيتي كه اي كار شما دارد در اين حالت يك نور ملايم وغير مستقيمي بر موضوع شما خواهد تابيد ودر ضمن شما مي توانيد از وسايل نور پردازي نيز استفاده كنيد.

نكته ي يازدهم عكاسي پرتره : پر كردن فريم

قطعا يك تصوير پرتره مي تواند ظاهر متفاوتي از عكس هايي كه در شبكه هاي اجتماعي ديده مي شوند داشته باشد.وشما مي توانيد اين كار را با پر كردن فريم عكس ونشان دادن جزئيات بيشتر عملي سازيد.مي توان بر روي چهره بزرگ نمايي كرد ويا مي توان به طرزي خلاقانه بر روي دست ها ويا موها ويا چشم ها و…بزرگ نمايي كنيد.اين كار شما موجب خواهد شد كه شما بتوانيد يك عكس متمايز وبي نظير را تهيه كنيد.

نكته ي دوازدهم : سعي كنيد كه از زاويه هاي مختلف استفاده كنيد.

در عكاسي پرتره علاوه بر اينكه شما از نور پردازي و كادر بندي مختلفي استفاده مي كنيد مي توانيد از زاويه هاي گوناگوني نيز استفاده كنيد.اين كار موجب ايجاد جذابيت بيشتر در كار شما خواهد شدو همين طور مي شود افكت هاي مختلفي در عكس به وجود اورد وتاكيد بيشتري بر روي برخي از قسمت هاي سوژه داشت.سعي كنيد زاويه هايي را كه به نظرتان خوب ومناسب مي ايد تجربه كنيد.وبه طور يقين مي توانيد از انجام ان لذت ببريد وعكس هاي قشنگي تهيه كنيد.هنگامي كه اين عكس ها را به طور خالصانه تهيه مي كنيد مي توانيد از يك لنز وايد (wide-angle)براي عكاسي از محيط اطراف شي ء استفاده كنيد تا داستان كار را بهتر بيان كرده باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۵۳:۴۰ توسط:مهدي موضوع:

براي خوش عكس شدن در روز عروسي چه راز هايي وجود دارد؟

براي خوش عكس شدن در روز عروسي چه راز هايي وجود دارد؟

براي خوش عكس شدن در روز عروسي چه راز هايي وجود دارد؟ : هميشه همه ي افراد با دين عكس هاي مدل ها ويا سلبريتي ها اين سوال برايشان پيش مي ايد كه چه چيزي ورازي وجود دارد كه موجب مي شود اين افراد تا اين حد خوش عكس باشند. ما سعي مي كنيم در اين مطلب به شما بگوييم كه چه گونه عكس بگيريد تا در روز عروسي خود بسيار فوق العاده به نظر اييد.

خوش عكس شدن در روز عروسي

معمولا يكي از بزرگترين دغدغه هاي عروس خانم ها در روز عروسي خود شيوه ي ايستادن ولبخند زدن و ژست گرفتن در روبه روي دوربين مي باشد.چه ان عكس هاي حرفه اي كه در اتليه گرفته مي شود وچه عكس هايي كه ميهمانان با گوشي ها و موبايل هاي خود به عنوان يادگاري با عروس خانم مي گيرند.مشخص است كه همه عروس خانم ها بدون استثنا مي خواهند در شب عروسي خود مانند يك پرنسس باشند و مثل يك ستاره در چشن عروسي خود كه بهترين شب زندگي انها است بدرخشند.وقشنگ تر وزيباتر از همه ي عمر خود در عكس هاي عروسي خود ثبت وضبط شوند و يادگاري بسيار با ارزشي براي اينده ي خود به جا بگذارند.

مطالعه كنيد : بهترين آتليه عكاسي عروس

ما به شما اطمينان مي دهيم كه در اينجا نكته هاي طلايي ومهم ژست گرفتن در مقابل دوربين را به شما ياداور شويم تا با استفاده و با به كار گيري انها بتوانيد زيباتر و قشنگتر و خوش تيپ تر و خوش اندام تر از هميشه در مقابل دوربين ظاهر شويد , ديده شويد.

نكته ي اول : پيش از اينكه روز موعود فرا رسد سعي كنيد كه ژست هاي سلبريتي ها را در خانه ودر مقابل اينه تمرين كنيد.زيرا انها به خوبي مي دانند كه چگونه در مقابل دوربين ژست بگيرند كه لااقل ده كيلو كمتر از وزن واقعي خود به نظر ايند.سعي كنيد كه حركات انها را تقليد كنيد تا يواش يواش بدن خود را براي گرفتن ژست هاي مختلف اماده كنيد.

تعداد تمرين ژست گرفتن در عكاسي عروس

  1. سعي كنيد در روبه روي اينه ايستاده وكمر خود را ۴۵ درجه به سمت چپ ويا راست بچرخانيدوهمزمان با ان باسن خود را نيز به همراه انحناي كمر بچرخانيد.
  2. تلاش كنيد وزن خود را روي پاي عقب بيندازيد.
  3. پاي ديگر بايد به سمت جلو باشد.
  4. سعي كنيد زانوي خود را مقداري به پايين بياوريد تا بدنتان زياد سفت نشده ومصنوعي به نظر نرسد.
  5. مي توانيد يك دست را به كمر بگيريد ووشكم را منقبض وجمع كنيد.

نكته ي دوم : معمولا بيشتر لباس هاي عروس استين ندارند وبدون استين هستند وهنگام پوشيدن اين گونه لباس ها معمولا وبه طور ناخود آگاه همهي عروس خانم ها دوست دارند كه دست هاي خود را نزديك بدن خود نگه دارند ويا به نحوي انها را در پشت خود پنهان كنند واين امر موجب مي شود كه بازوهاي انها بزرگتر به نظر ايد وهمچنين شانه هايشان پهن تر ديده شود بنابراين براي پيش گيري از اين موارد عروس خانم هابايد سعي كنند موقعي كه لباس بدون استين به تن دارند بازوها وارنج ها خود را مقداري از بدن خود فاصله بدهند.واز هم ديگر نيز دور نگه دارند.تا خوش تيپ تر ديده شوند.

نكته ي سوم : تلاش كنيد كه عضلات چهره ي خود را رها كرده وريلكس نگه داريددر صورتي كه حس مي كنيد به خاطر لبخند زدن هاي پي در پي عضلات صورت شما سفت وماسيده شده است تلاش كنيد به عضلات صورت خود مقداري استراحت بدهيدوبراي چند ثانيه هم شده انها را رها كرده ومنبسط كنيد.وهمين طور چشمان خود را بسته وواجازه دهيد تا عضلات لب ها وگونه هايتان به حالت اوليه ي خود برگردد.وشما مي توانيد از عكاسان درخواست كنيد كه هنگامي كه سرتان به طرف پايين است وچشمانتان را بسته ايد از شما عكس بگيرند يقينا عكس زيبايي از كار در خواهد امد.

آتليه عكاسي عروس

نكته ي چهارم : بيشتر با چشمانتان لبخند بزنيد.بعضي وقت ها مي توانيد خنده ي روي لبانتان را كمتر كرده ويك ژست جدي به خود بگيريد وبه همراه تلالو ونشاط توي چشم هايتان لبخند بزنيد.به اصطلاح سعي كنيد تا چشمانتان بخندند.

نكته ي پنجم : بايد از افتادن غبغب خود در عكس جلوگيري كنيد .در بيشتر موارد برجسته افتادن غبغب در عكس هاي هر فردي حتي افراد لاغر نيز موجب ناراحتي انها مي شود .براي پيش گيري از اين امر مي توان در هنگام گرفتن عكس بايد گردن خود را ايستاده نگه داشته وهم زمان با ان سرتان را به سمتي چرخش دهيد وغبغب را بالا بكشيد.ويا يك روش ديگر نيز براي پنهان كردن غبغب وجود دارد وان هم اين است كه سعي كل سطح زبان تان را به سقف دهانتان بچسبانيد.به اين روش نيز غبغب برجسته ديده نخواهد شد.

نكته ي ششم : هنگامي كه مي خواهيد بايستيد سعي كنيد كه راست ومحكم بايستيد.هيچ وقت قوز نكنيد.شانه ها را به سمت عقب بكشيد وسينه را باز نگه داريدوهمين طور عضلات شكم را منقبض كرده وان را جمع كنيد.

نكته ي هفتم : سعي كنيد كه معجزه ي لبخند را فراموش نكنيد وبهتر است كه اين را بدانيد كه لبخند ها وخنده هاي مصنوعي زيبا ودرخشان نيستندوبه بيننده ي خود حس مصنوعي بودن را انتقال مي دهند.سعي كنيد خندين را حس كرده وبعد لبخند بزنيدوتلاش كنيد شاد باشيد وبخنديد وبدانيد كه اين لبخند واقعي خودتان است كه عكس هاي شما را زيباتر وجذابتر خواهد كرد.ودر برخي از موارد به دليل استرس ونگراني عروس خانم ويا اقا داماد نمي توانند ان طور كه بايد از ته دل بخندند ويا لبخند بزنند وبه مشكل برمي خورند در اينجا بايد انها از يك ترفند كوچك استفاده كنند كه اين كار را براي انها بسيار اسان خواهد كرد وان ترفند اين است.

انتخاب بهترين آتليه عكاسي و فيلمبرداري عروس در : آتليه عكاسي

در اينجا عروس خانم واقا داماد مي توانند يك خاطره ي شيريني را كه در گذشته داشتن به ياد اورند تا اين لبخند به اساني بر لبان انها بنشيند.وبتوانند يك عكس زيبا از خود به جا بگذارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۴۹:۱۶ توسط:مهدي موضوع:

عكاسي از عروس و داماد

عكاسي از عروس و داماد  

عكاسي از عروس و داماد , چطور مي شود از عروس وداماد يك عكس خوب گرفت؟ : براينكه از عروس وداماد يك عكس خوبي گرفته شود هم عكاس بايد به اندازه ي كافي با تجربه باشد وهم عروس وداماد بايد مقداري خلاقيت واستعداد از خود نشان دهند تا بشود تصوير خوب وبا نشاطي را به جا گذاشت.در ضمن بايد به اين نكته اشاره كنيم كه هنر عكاس وشناختش نسبت به تناسب هاي فيزيكي ورنگي جزء جدا نشدني يك عكاسي خوب است. بنابراين جند پيشنهاد وراهنمايي را براي شما براي گرفتن عكس هاي با نشاط در روز عروسي ذكر مي كنيم كه بهتر است مطالعه كنيد.

عكاسي از عروس و داماد

بهترين راه هاي گرفتن يك عكس خوب از عروس و داماد

۱) اولين و مهمترين نكته در داشتن يك عكس خوب اين است كه هر فردي بايد در محيط اتليه بتواند احساس راحتي وارامش بكندواهميت اين موضوع براي عروس وداماد ها دوچندان است زيرا انها تا روز عروسي لحظات پر فشاري را پشت سر گذاشته اند واين امر موجب شده است كه در اكثر لحظات اشفته ودل نگران باشند.ودر صورت ادامه ي اين شرايط امكان دارد كه عكس هاي زياد خوبي گرفته نشودبنابراين پيشنهاد ما به همهي عروس وداماد ها اين است كه هنگامي كه براي گرفتن عكس به آتليه عكاسي عروس مراجعه مي كنند همه ي دل نگراني ها واسترس هاي خود را پشت در بگذارند وبراي يكي دو ساعت هم كه شده ارامش خود را حفظ كنند تا عكاس نيز بتواند كار خود را به درستي انجام دهد.

۲) معمولا هيچ عكاسي از عروس و داماد انتظار ندارد كه در حد يك مدل ايده ال باشد بنابراين لازم نيست كه انها نگران فرم بدن وچهره ي خودشان باشند.زيرا كه يك عكاس حرفه اي وبا تجربه مي تواند عكس هاي زيبايي از چهره ها واندام هاي متضاد تهيه كند.

۳) بهتر است كه عروس و داماد ها قبل از اينكه در آتليه حضور بيابند در اينترنت وشبكه هاي اجتماعي عكس هاي عروسي را سرچ كنند و ژست ها وفيگور هاي مختلف را ببينندويكي دو مورد از انها را با عكاس در ميان بگذارند تا با عكاس به يك اشتراك نظر برسند واگر قبلا هم ان را تمرين كرده باشند كه بهتر خواهند توانست كه ان را به كمك عكاس در اورند وتعدادي عكس خوب بگيرند.

۴) زوج هاي جوان عزيز بايد سعي كنند كه با عكاس همكاري لازم را داشته باشند زيرا براي تهيه يك عكس رومانتيك وبا نشاط وزيبا عكاس به طور حتم به همكاري ان دونفر نياز دارد.

۵) اگر لباس هاي عروس وداماد ساده باشد وزياد رنگا رنگ نباشداز شلوغ كاري رنگ ها جلوكيري به عمل مي ايد وعكس هاي بهتر وزيباتري تهيه مي شود.

۶) بهتر است كه عروس وداماد براي انتخاب دسته گل وتزيين ماشين عروس با عكاس خود مشورت كنند.

۷) ما پيشنهاد مي كنيم ان دسته از داماد ها كه خود را چاق مي دانند سعي كنند كه از لباس هاي تيره استفاده كنند وان دسته از عروس خانم ها هم كه خود را لاغر مي دانند تلاش كنند كه لباس هاي پف دار بپوشند.

اميد واريم كه مطالب ذكر شده براي شما عروس وداماد هاي عزيز مفيد واقع شود وشما بتوانيد در روز عروسي وهنگامي كه به آتليه مراجعه مي كنيد از انها استفاده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۴۴:۲۰ توسط:مهدي موضوع: