راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

آسان كارگو

آسان كارگو

خدمات فريت بار و ارسال بار هوايي آسان كارگو با سابقه اي طولاني در زمينه ارسال بار به خارج از كشور به صورت هوايي و نيز واردات بار هوايي از ساير كشورها توانسته است رضايت مشتريان خود در اين حوزه را جلب كند . استفاده از كادر مجرب و متخصص در امر حمل و نقل هوايي از ويژگي هاي خاص آسان كارگو مي باشد.همچنين در كنار نيروهاي كار آمد و متخصص آسان كارگو در اختيار داشتن بهترين و بروزترين امكانات و تجهيزات حمل و نقل زمينه اين را فراهم كرده است تا از ساير رقبا پيشي بگيريم و در صدر بهترين ها در امر جمل و نقل بين المللي باشيم .آسمان كارگو با تمامي شركت هاي هواپيمايي همكاري گسترده دارد كه شامل شركت هاي هواپيمايي امارات , قطر , ماهان , ايران اير , لوفتهانزا و … مي باشد .

خدمات ما شامل : حمل و نقل بين المللي كالاهاي وارداتي , و صادراتي مسافري و تجاري مي باشد كه به صورت هوايي انجام مي شود . مي توانيد با كارشناسان ما در تهران و نمايندگي هاي ما در شهرستان هاي تماس برقرار كنيد .

بسته بندي ( پكينگ ) بار آسان كارگو

ويژه ترين خدماتي كه خدمات ارسال بار هوايي آسان كارگو ارائه مي دهد , خدمات بسته بندي بار مسافري و تجاري با اصول استاندارد و دقيق بسته بندي مي باشد . نيرو هاي متخصص در امر بسته بندي كه در آسان كارگو فعاليت ميكنند با استفاده از استاندارد هاي هواپيمايي بين المللي اقدام به بسته بندي بار مسافري مي كنند . براي اين امر از كارتن هاي ويژه فريت بار و نيز تجهيزات محافظتي مانند نايلون هاي حبابدار , كاغذ هاي ظربه گير و…

همچنين درصورت نياز به پالت بندي واستفاده از جعبه چوبي نيز مد نظر خواهد گرفت . جهت كسب آشنايي بيشتر با نحوه بسته بندي بار مسافري مي توانيد با كارشناسان ما تماس برقرار كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۰۸:۵۴ توسط:مهدي موضوع:

اتوبار , باربري تهران , آسمان بار تهران بزرگ

اتوبار باربري تهران  ,  آسمان بار تهران بزرگ

بهترين خدمات , ارائه كيفيت بالاي اسباب كشي , بسته بندي تخصصي

باربري آسمان بار تهران با سابقه اي طولاني مدت در امر باربري و اسباب كشي در تهران توانسته است هميشه خدمات عالي و بدون نقصي را به مردم عزيز  تهران ارائه دهد . همينطور در امر باربري برون شهري ( جابجايي هاي بين شهري ) با داشتن وسايل نقليه مناسب جهت اين كار توانسته است رضايت مشتريان خود را جلب كند . مديريت آسمان بار تهران در راستاي بهبود و افزايش كارايي هر چه بهتر خدمات باربري و اتوبار در سطح شهر تهران اقدام به استخدام نيروي كار جوان و متخصص در عين حال مجرب و متشخص كرده است . بهبود ناوگان حمل و نقل شركت نيز در دستور كار قرار گرفت تا بهترين خدمات را بتوانيم به هم وطنان عزيز ارائه كنيم .

اميد است با تلاش و كوشش فراوان از سمت باربري آسمان بار تهران و ارسال نظرات شما هم وطن كيفيت خدمات حمل و نقل خود را بهبود ببخشيم . از خداوند منان سلامتي و شادي براي شما داريم.

با تشكر مجموعه آسمان بار تهران

۰۹۳۳۹۹۹۹۷۱۹

۲۲۷۲۶۶۷۰

۲۲۷۲۷۱۸۵

چرا باربري آسمان بار تهران ؟

نيروي كار مجرب و حرفه اي

دقت و سرعت عمل

وسيله نقليه مناسب

بسته بندي تخصصي

كيفيت بالا

آسمان بار تهران سيستم حمل و نقل بين شهري براي اسباب كشي و جابجايي را با استفاده از انواع وسايل نقليه اعم از نيسان , كاميون , كاميونت و تريلي فراهم كرده است .

خدمات باربري بين شهري آسمان بار تهران

جهت جابجايي  و اتوبار بين شهر هاي كشور مهمترين خدماتي كه باربري آسمان بار تهران ارائه مي كند شامل موارد زير است :

  • بسته بندي دقيق و اصولي
  • بيمه و صدور بارنامه استاندارد
  • بارگيري و تخليه اصولي بار
  • استفاده از وسيله نقليه مناسب

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۰۴:۲۸ توسط:مهدي موضوع:

خريد هاي لازم پيش از مراسم عروسي

خريد هاي لازم پيش از مراسم عروسي


خريد هاي لازم پيش از مراسم عروسي , باغ تالار عروسي شمس العماره كرج : يكي از سنت هاي كه معمولا جز اداب و رسوم هاي هر شهري به شمار مي رود خريد كردن پيش از مراسم عروسي مي باشد كه براي هر شهري تقريبا يكسان مي باشد. خريد كردن پيش از مراسم عروسي و رفتن به خانه ي بخت كار بسيار لذت بخشي مي باشد و بسيار شيرين است چون رسم به اين شكل مي باشد كه هر خانواده براي عروس و داماد خريد مي نمايند.

خانواده داماد براي عروس خانم خريد مي كنند و اقلامي مثل خريد لباس عروس ، مانتو، شلوار و كيف و… را خريداري مي كنند و در طرف مقابل خانواده عروس خانم براي داماد لوازم مورد نياز مثل كت شلوار دامادي، كفش و… را مي خرند.

خريد هاي لازم پيش از مراسم عروسي

خريد هاي لازم پيش از مراسم عروسي

خريد هاي لازم پيش از مراسم عروسي

اين يك سنت ديرينه است كه به هر نوعي به خانواده ها احترام گذاشته مي شود و زوجين نيز براي همديگر ارزش والايي را پيدا مي كنند. در اصل در هر شهري خريد كردن براي عروس وداماد با يكديگر تفاوت هاي داشته است و هر شهري براي خودش اداب و رسوم هاي خاصي را دارد. معمولا به چنين خريدهاي كه پيش از مراسم عروسي انجام مي شود خريد بازار گفته مي شود .به اين معني كه عروس و داماد با خانواده هاي خودشان به بازار مي روند و پس از اينكه اقلام ضروري را براي عروس وداماد خريداري نمودند در يك رستوران براي صرف غذا مي روند.

معمولا خريد نمودن به اين معني بوده كه لوازم عروس وداماد براي رفتن به خانه ي جديدشان بايد نو باشند به همين جهت پس از اينكه لوازم مورد نياز را خريداري كردند مثل ريش تراش، لباس خواب، سشوار، حوله حمام، لوازم ارايشي، كت و شلوار و… آن ها را درون چمدان هاي مي گذارند و آن ها را به شيوه ي خاصي تزئين مي كنند تا در خانه ي عروس و داماد جلوه ي خاصي پيدا كنند.

براي تزئين اين چمدان ها از ربان هاي رنگي و جعبه هاي تزئيني استفاده مي نمايند كه با توجه به فضاي خانه عروس وداماد و سليقه ي آن ها انجام مي گردد.
برخي از عروس و دامادها براي خريدهاي پيش از مراسم عروسي شان حساسيت هاي زيادي نشان ميدهند و از ماه ها قبل به دنبال بهترين ها هستند. آن ها مي خواهند همه چيز به بهترين شكل برايشان انجام گردد.

خريد هاي لازم در مراسم عروسي

يكي از ماندگارترين و پر رنگ ترين لحظه هاي كه براي عروس ودامادها باقي مي ماند خريد عروسي مي باشد كه خانواده ها يعني مادرها و خواهرها اماده مي شوند تا به همراه عروس خانم و آقا داماد به بازار بروند تا خريدهاي كامل و جامعي را انجام بدهند. البته گاهي ديده مي شود كه عروس و دامادها خود تمايل دارند به تنهايي براي خريد اقدام كنند و خانواده ها نيز در اين خصوص مخالفتي با آن ها نداشته اند.

خريد وسايل براي چمدان عروس ودامادها امري طاقت فرسا و سخت به شمار مي رود و سخت تر آن نوشتن ليست لوازمي مي باشد كه بايد آن ها را خريداري نمايند. براي نوشتن اين ليست بهتر است از مشورت افرادي كه تجربه داشته اند نيز استفاده نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۵۶:۳۷ توسط:مهدي موضوع:

هزينه مراسم عروسي ساده چقدر است ؟

هزينه مراسم عروسي ساده چقدر است ؟

هزينه مراسم عروسي ساده چقدر است ؟ باغ تالار عروسي كرج :  امروزه تالارهاي زيادي وجود دارد كه هر كدام از آن ها مي توانند خدمات مختلفي را در اختيارتان بگذارند. موضوع هزينه تالار عروسي از موارد مهمي مي باشد كه نبايد از آن غافل شد. هزينه تالارهاي كه در شهر تهران وجود دارند با توجه به ميزان كيفيت و خدماتي كه ارائه ميدهند متفاوت مي باشد. به صورت ميانگين براي هر نفر در مراسم عروسي ميانگين هزينه ها شامل مواردي چون ميوه ،شام و شيريني مي شود كه بين سي تا پنجاه هزار تومان مي باشد. ( البته با توجه به نوسان هاي اخيري كه در بازار ديده مي شود اين هزينه ها مي تواند با تغييراتي چشمگيري روبرو شوند).

هزينه مراسم عروسي ساده چقدر است

هزينه مراسم عروسي ساده چقدر است : اگر تالار مورد نظر از دسته تالار عروسي لوكس باشد ،ميزان هزينه ها به ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان براي هر نفر نيز خواهد رسيد. بسياري از زوج هاي جوان يكي از ضرورت هاي زندگي شان را برگزاري يك مراسم عروسي مي دانند ولي با توجه به اينكه بيشتر جوان ها با محدوديت ها و مشكلات اقتصادي روبرو هستند در آغاز زندگي شان تامين كردن هزينه هاي مختلف براي برگزاري مراسم عروسي به عنوان يك مشكل و معضل شناخته مي شود. بنا بر اين بر اساس بودجه بندي كه داريد ، مي توانيد از گرانترين تالار عروسي تا يك تالار ارزان قيمت ، يك گزينه مناسب را انتخاب كرده و مراسم خود را در آن برگزار كنيد.

هزينه مراسم عروسي ساده چقدر است

هزينه مراسم عروسي ساده چقدر است

مطمئنا بيشتر زوج ها دوست دارند مراسم عروسي را براي خودشان برگزار كنند كه حداقل كيفيت را داشته باشد و همچنين از نظر قيمتي متعادل و معقول باشد. با اين وجود بايد بدانيد كه با توجه به موقعيت جغرافيايي كه در آن زندگي مي كنيد و همچنين خدماتي كه تالارها در محدوه زندگي تان ارائه ميدهند ،قيمت تالارها با يكديگر متفاوت مي باشد.

به صورت معمولا هزينه هاي مختلفي براي برگزاري مراسم عروسي در تالارهاي عروسي وجود دارد كه مي توانيم به مواردي چون هزينه شيريني،شام ، عكاسي و فيلم برداري ، گل آرايي، خواننده، اتاق عقد، ورودي تالار و… اشاره نماييم.

علاوه بر اين موارد هزينه هاي ديگري نيز وجود داشته است كه بايد به آن ها اضافه كنيد مثل هزينه هاي جانبي شامل ماليات، پاركينگ و…

نكته حائز اهميت اينجاست كه اين قيمتها در بين تالارهاي مختلف به صورت يكسان نيست و بين آن ها تفاوت هاي نيز وجود داشته است.

براي هر نفر حداقل هزينه چقدر است؟

از مواردي كه بخش زيادي از هزينه ها را شامل مي شود به شام مرتبط مي شود كه با توجه به نوع منو غذا متفاوت خواهد بود. به صورت ميانگين براي هر نفر وعده غذا با مخلفات ۱۸ هزار تومان خواهد بود و  اگر دو مدل غذا باشد همراه با مخلفات ۲۲ هزار تومان و سه منو ۲۴ هزار تومان و اگر ميزان مدل هاي غذايي زيادتر شود به طبع هزينه ها نيز زيادتر خواهد بود.

بخش ديگري از هزينه ها به شيريني و ميوه ها وابسته است كه باز هم هزينه آن ها به شيوه سرو و كيفيت مرتبط خواهد بود. اما براي هر ميهمان به صورت ميانگين ميوه و شيريني معادل ۵ تا ۱۰ هزار تومان خواهد بود.

همه ي اين موارد به عنوان بخش هاي اصلي به شمار مي روند و البته يك مراسم عروسي شامل بخش هاي جانبي مثل نورپردازي ويژه ،موسيقي و… نيز مي باشد كه با اضافه شدن اين خدمات ميزان هزينه ها نيز زيادتر مي گردد. مثلا اگر شما از گل ارايي استفاده كنيد با توجه به مصنوعي يا طبيعي بودن گل مي تواند پانصد تا ۲ ميليون تومان و در مواردي هزينه هاي بيشتري براي شما در پي داشته باشد.

در تهران براي برگزاري مراسم عروسي ، با توجه به تالار هزينه ها متفاوت مي باشد ولي به صورت ميانگين با توجه به اينكه هزينه ها شامل هزينه تالار ، پذيرايي و شام مي شود ،براي هر نفر بايد معادل ۳۰ تا ۶۰ هزار تومان پرداخت كرد. كه اگر تالار انتخاب شده از جمله تالارهاي مجلل باشد نياز است كه مبالغ زيادتري پرداخت گردد.

هزينه ورودي سالن هاي عروسي

در روزهاي تعطيل و غير تعطيل، وسط هفته و اخر هفته ورودي تالار عروسي متفاوت مي باشد. در تهران معمولا ورودي سالنها براي وسط هفته ها از حدودا ۲۰۰ هزار تومان شروع شده و براي اخر هفته ها به ۵۰۰ هزار تومان خواهد رسيد. براي تالارهاي كه مجلل تر هستند قيمت ورودي ها گاهي تا ۳ و ۴ ميليون تومان نيز مي تواند باشد. برخي از سالن ها ترجيح ميدهند كه هزينه هاي ورودي شان را در قسمت هاي ديگر از خدمتشان در نظر بگيرند و تخفيف هاي را به مشتريان در هزينه هاي ورودي تالار ميدهند.

برخي از مديران و اداره كنندگان تالارهاي عروسي مي گويند كه قيمت تالار عروسي به درجه سالن و امكانات آن وابسته است. هزينه قيمت اتاق عقد نيز در تالارهاي متوسط شهر تهران از حدودا ۵۰۰ هزار تومان مي باشد و اين مبلغ مي تواند در تالارهاي گران حتي تا حدود ۲ ميليون تومان نيز باشد. نوع تزئينات و گل ارايي از مواردي مهمي مي باشد كه در قيمت اتاق عقد تاثيرگذار است.

باغ عروسي شيك و ارزان شمس العماره كرج با محيطي بسيار شيك و زيبا ، آماده پذيرايي از ميهمانان شما مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۵۱:۴۲ توسط:مهدي موضوع:

عروس و داماد چگونه بايد با ميهمان ها برخورد كنند ؟

عروس و داماد چگونه بايد با ميهمان ها برخورد كنند ؟

 

عروس و داماد چگونه بايد با ميهمان ها برخورد كنند ؟ باغ تالار عروسي شمس العماره : يكي از مهم ترين مراسم هاي كه در طول زندگي شما برايتان بسيار به يادماندني و شيرين است، روز جشن عروسي مي باشد. پس بايد بدانيد كه چگونه رفتار داشته باشيد تا شخصيت خود را به خوبي نشان بدهيد. بسياري از عروس و دامادها هميشه برايشان اين سوال پيش مي آيد كه چگونه رفتار كنند كه مهمان ها نيز از آن ها رضايت داشته باشند؟

پيش از هر چيزي بايد به خوبي بدانيد كه نحوه برخورد عروس و داماد با ميهمان ها بايد با نهايت دقت باشد و بسيار مهم است. خيلي مهم مي باشد كه شما با ميهمان ها خود رفتار صحيح و قدرشناسانه و صميمي داشته باشيد پس مطمئن باشيد كه در صورت قدرشناس بودن عروس و داماد ،ديگر جاي افسوس براي پنج يا ده سال آينده ديگر نيست.

عروس و داماد چگونه بايد با ميهمان ها برخورد كنند ؟

همچنين سبب مي شود كه ميهمان هاي شما هم در ذهن شان چيزي جز يك عروس وداماد زيبا، دوست داشتني و متواضع از اينكه عروس و داماد چگونه بايد با ميهمان ها برخورد كنند باقي نماند. هميشه در خاطر داشته باشيد كه اين ميهماني فقط مختص شما نيست بلكه براي ميهمان ها نيز مي باشد. براي اينكه مطمئن باشيد تصويري زيبا و به يادماندني در ذهن مهمان هايتان ايجاد مي كنيد بهتر است نكات زير را رعايت نماييد:

عروس و داماد چگونه بايد با ميهمان ها برخورد كنند

عروس و داماد چگونه بايد با ميهمان ها برخورد كنند

۱)اول اينكه بايد يك راهرو را طراحي كنيد كه ورود شما با وقار و متانت طي شود و همچنين به گونه ي دسته گل تان را در دست بگيريد كه ساقه گل در دست شما باشد و گلهاي آن به سمت جلو باشند. زماني كه در حال رفتن به سمت درب اصلي هستيد مداوم يك لبخند مليح داشته باشيد و هيچ وقت نبايد در چنين شرايطي حالتي غمناك داشته باشيد.
مي توانيد حركت هاي آهسته ي با سر داشته باشيد كه نشان دهنده احترام به حضور بزرگترها به مراسم عروسي شما باشد.

 

۲) از قبل بهتر است بوسه عروسي را تمرين كنيد كه بوسه ي وزين و شيرين باشد.

 

۳)در ذهن خود اين موضوع را نگه داريد كه پس از اينكه مراسم عروسي تمام شود براي كسي دست تكان ندهيد. چون شما در حالي هستيد كه ازدواج مي كنيد نه اينكه براي تشويق تيم فوتبال رفته باشيد. با همسر خود مجدد به راهرو بازگرديد به گونه ي كه در ذهن تمام افراد، زوجي زيبا و شاد باقي بماند.

 

۴)زماني كه زوج ها درگير گرفتن فيلم و عروسي مي شوند ،معمولا كمتر اين فرصت برايشان به وجود مي آيد كه در نخستين ساعت هاي متاهلي شان با دوستان و خانواده ها باشند. به خصوص اينكه در بسياري از موارد عروس ودامادها ديگرتر به تالار مي روند و همين موضوع زمان بيشتري را از آنها مي گيرد تا از ميهمان ها دور باشند.

 

۵)زماني كه در حال صحبت هستيد بايد به چشم هاي ميهمان هاي خوب نگاه كنيد. اين مورد بايد در هر گفتگو و زمان باشد و جز اصلي ترين اداب معاشرت به شمار مي رود. به بياني ديگر مي توان اينگونه گفت كه در زمان صحبت كردن با ميهمان ها نبايد مداوم سر خود را به اين طرف و آن طرف بچرخانيد به نوعي كه ميهمان شما فكر كند كه حواس تان با او نيست و دقت كنيد كه صحبت آن ها را قطع نكنيد و اجازه دهيد تا صحبت هايشان تمام شود.

 

۶) وقتي كه به مراسم وارد مي شويد بايد به تك تك ميزها سر بزنيد. اگر برايتان مقدور بود مجددا به سراغ ميزها برويد و تك تك از ميهمانها تشكر كنيد تا آن ها خاطره ي خوبي از شما در ذهن شان ايجاد كنند.

 

۷)دقت كنيد كه هر كجا كه مي رويد بايد به همراه همسرتان باشيد نه اينكه تنها اينكار را انجام بدهيد. تنها رفتن اصلا در مقابل چشم هاي ميهمان هاي شما جلوه ي خوبي ندارد.
به صورت كلي مي توان گفت بايد براي تمامي موارد عروس و داماد در كنار يكديگر باشد و به اين صورت نباشد كه عروس به سمت اقوام خود برود و داماد هم به سمت اقوام خود. بلكه حضور آن ها بايد در كنار يكديگر در كل مراسم باشد.

 

۸)اصلا مشروب نخوريد. مطمئن باشيد كه هيچ ميهماني از ديدن عروس يا داماد مست لذت نمي برد و خوشحال نخواهد شد. هر گونه مواردي كه به شما انرژي كاذب مي دهند را دور بگذاريد و سعي كنيد خودتان از قبل اين حالت انرژي و سرحالي را تمرين كنيد.

 

۹)گيلاس آبميوه را از پايه آن بگيريد تا خنك بماند.

 

۱۰)نه داماد و نه عروس نبايد در زمان خوردن آبميوه يا سيگار كشيدن جز در گيلاسي لوكس ديده شوند.

 

۱۱)شام عروسي بايد در يك محيط ديگر و مخصوص عروس وداماد باشد.

 

۱۲)شما توصيه مي شود كه با تمام فاميل و ميهمان ها معاشرت داشته باشيد و مطمئن باشيد كه هيچ كس از شما دلخوري نداشته باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۴۸:۳۱ توسط:مهدي موضوع:

مدت زمان دوره نامزدي چقدر بايد باشد ؟

مدت زمان دوره نامزدي چقدر بايد باشد ؟

مدت زمان دوره نامزدي چقدر بايد باشد ؟ باغ تالار عروسي شمس العماره : يكي از بهترين دوره هاي زندگي هر فردي ،دوران نامزدي او است كه پيش از تشكيل زندگي آنها صورت مي گيرد. ولي امروزه به دليل اينكه جوان ها ديرتر ازدواج مي كنند سريعا اين دوره را به پايان مي رسانند تا به مرحله هاي بعدي برسند. اما سوال اصلي اينجاست چرا جوان ها دلخوشي از اين دوره ندارند و ترجيح ميدهند زودتر تمام شود؟

مدت زمان دوره نامزدي چقدر بايد باشد ؟

از اصلي ترين و مهم ترين دلايلي كه مي تواند سبب ايجاد اين فاجعه شود ، طولاني شدن دوران عقد پسر و دختر مي باشد. برخي از زوجين چون مشكلاتي مثل تحصيلي، مادي، معنوي داشته اند تصميم مي گيرند تا زمان بيشتري عقد بمانند تا اين مشكلات برطرف گردد ولي براي زوجين مشكلات ديگري ممكن است پديد بيايد كه گاهي زندگي مشتركشان را به مخاطره مي اندازد.

مدت زمان دوره نامزدي چقدر بايد باشد

مدت زمان دوره نامزدي چقدر بايد باشد

وقتي مدت زمان دوره عقد طولاني شود مي تواند از جانب خانواده و اطرافيان حواشي را پر رنگ تر كند و حتي عروس و داماد نمي توانند چطور با آن ها كنار بيايند و آن ها را حل و فصل كنند.

در اين شرايط عموما زوجين در برزخي گير مي كنند كه بين زندگي متاهلي و مجردي است و از طرفي بايد مسئوليت هاي در خانه ي پدري را انجام بدهند و از طرفي ديگر مسئوليت هاي را به عنوان همسر بپذيرند. ضمن اينكه هر دو خانواده توقعاتي را دارند كه انتظار مي رود زوجين به بهترين شكل نقش شان را انجام بدهند و اين وضعيت براي همسران احساس ناخوشايندي را ايجاد مي كند. گاهي زوجين به اين نتيجه ميرسند كه براي استقلال فردي و ازادي شان ازدواج يك مانع شده و در اين زمينه همسرشان را مقصر خطاب مي كنند.

مديريت زمان دوره عقد

متخصصان و مشاوران اينگونه مي گويند كه بهتر است زوجين شش تا يك سال عقد بمانند و بيشتر از اين دوره توصيه نمي شود. در اين دوره دختر و پسر مي توانند خصوصيتهاي خانوادگي، اجتماعي، شخصي تان را بشناسند و از زندگي مستقل شان در آينده تصوير روشني را حاصل كنند. البته مي تواند عوامل ديگري مانند روابط عمومي بالا، تيزهوشي همسران جوان، صداقت به آن ها كمك كند كه در اين دوره كوتاه به شناخت يكديگر و درك متقابل كمك مي نمايد.

اگر دوره عقد طولاني شود چه مشكلاتي بروز خواهد داد؟

معمولا خانواده ها از دختر و پسرها در دوره هاي عقد توقعاتي دارند كه پيش از آن نيز داشته اند و سخت گيري خانواده ها زيادتر از جد مي شود مخصوصا اين گزينه براي عروس خانم صدق مي كند. اين با وجودي است كه دختر و پسر چون عقد دائم هستند يكديگر را زن و شوهر ميدانند. به همين جهت آنها مجبورند در چنين دوره ي هم توقعات خانواده ها را در نظر داشته باشند و هم اينكه به توقعات همسرشان دقت كنند. اينگونه حالتي دو گانه برايشان به وجود مي آيد كه اين امكان را دارد كنترل اوضاع را از دست بدهند و زيرفشارهاي خانواده بمانند.

افزون بر اين ها معمولا خانواده دختر با مسافرت رفتن دخترشان در اين دوره مخالف هاي را مي كنند يا اينكه سختگيري هاي را در خصوص رفت و آمد و… لحاظ مي كنند كه سبب مي شود بين عروس و داماد مشكلات و ناراحتي ها و اختلاف هاي زيادي به وجود بيايد.

رفت و آمدهاي كه در دوران عقد طولاني به وجود مي آيد ممكن است بين اعضاي خانواده نيز تنش هاي را ايجاد نمايد. افزون بر اين موارد ، بار اقتصادي اين رفت و آمدها مي تواند براي برخي از خانواده ها فشار مضاعفي را ايجاد نموده و يك زمينه براي رخ دادن ناراحتي و نارضايتي گردد.

از ديگر مواردي كه نبايد از آن غافل شد ، دلسردي همسران به يكديگر در دوران طولاني عقد است. چون وقتي اين دوره طولاني شود مشكلات زيادي را ايجاد نموده و در نهايت مي تواند منجر به سرد شدن يا دوري از طرفين در زندگي مشترك گردد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۴۴:۳۶ توسط:مهدي موضوع:

ميزان اهميت شغل همسر آينده چقدر است

ميزان اهميت شغل همسر آينده چقدر است ؟


ميزان اهميت شغل همسر آينده چقدر است ؟ باغ تالار عروسي شمس العماره : يكي از سوال هاي دختر خانم ها معمولا در اولين جلسه خواستگاري براي شان بسيار مهم است ،شغل داماد است. آن ها مي خواهند كه از وضعيت اشتغال همسر آينده شان به خوبي آگاه شوند. ولي آن چيزي كه مهم است و در زندگي واقعا تاثير زيادي داشته است، نوع شغل و ميزان درآمد است و مي توانند تاثير مستقيمي بر روي زندگي مشترك بگذارد.

ميزان اهميت شغل همسر آينده چقدر است – زماني كه پسري به سن ازدواج برسد و شرايط شغلي مناسبي داشته باشد در اصل موانع مهمي ديگر بر سر راه ندارد اما اگر كسب درآمدي نداشته باشد شروع يك زندگي براي او قطعا دشوار و سخت است. نوع شغل مي تواند در بقاي زندگي مشترك اهميت فراواني داشته است. البته دقت كنيد آن چيزي كه در اين مورد نبايد فراموش كرد كسب درآمد به صورت حلال است كه ميتواند سلامت زندگي را تضمين كند و اينگونه نيست كه پول در آوردن به هر قيمتي براي زندگي مشترك درست نيست.

ميزان اهميت شغل همسر آينده چقدر است

ميزان اهميت شغل همسر آينده چقدر است

ميزان اهميت شغل همسر آينده چقدر است

هم اكنون دخترهاي زيادي نيز شاغل هستند و به همين جهت كفويت شغلي اهميت زيادتري پيدا كرده است. اينكه شغل زن و مرد در جايگاه هم شان يكديگر باشند. سطح درآمد مرد هميشه بايد از ميزان درآمد زن بيشتر باشد تا بتواند تناسب زندگي و تعادل آن بخوبي حفظ گردد. اما در دوران فعلي هم زن و هم مرد مجبور هستند كه به فعاليتهاي اقتصادي بپردازند تا توازن شغلي بهم نخورد. به بياني ساده تر مي توان اينگونه گفت كه مرد بايد در يك جايگاه كار كند و زن هم در دو جايگاه.

زماني كه زمينه هاي شغلي مشترك وجود داشته باشد مي تواند فضاي فكري هر دو سمت را به يكديگر نزديك نمايد. اما فراموش نكنيد كه به سختي ميتوان بين شغلهاي مردان مثل شغل هاي آزاد، فعاليتهاي خدماتي و…. با شغلهاي خانم ها مثل شغل هاي هنري، فرهنگي و… زمينه مشترك ايجاد نمود.اين گونه ازدواج ها مي تواند پس از گذشت مدتي شكافت هاي عميقي را ايجاد نمايند. چون اين شغل نيست كه تنها به عنوان تامين كننده درآمد نيست. فضاي مي باشد كه ما در روز ساعت هاي زيادي را با آن سپري مي كنيم و ذهن ما درگير آن است. افراد زيادي هستند كه با آن ها ارتباط در روز داشته ايم و ارباب و همكاران زيادي وجود دارند كه دنياي اجتماعي مان را تشكيل ميدهند و شبكه ي براي روابط اجتماعي را تعريف مي كند. تفاوتي كه بين روابط و ذهنيت ما و دنياها وجود دارد ميتواند منجر به فاصله در بين زن و مرد باشد.

شغل همسر آينده چه ويژگي هاي بايد داشته باشد؟

مدت زماني كه مرد كار مي كند در زندگي مشترك تاثير زيادي را دارد. مرد بايد فرصتي را داشته باشد كه به مسائل زندگي خصوصي و شخصي اش نيز برسد و از زمان خود به خانواده اختصاص بدهد نه اينكه بخواهد همه ي زندگي اش را براي كار صرف نمايد. برخي از مشاغل واقعا سخت هستند و خسته كننده مي باشد و ديگر براي مرد فرصتي نمي ماند كه به امور خانواده رسيدگي كند. تعدادي از اين مشاغل ماموريتي مي باشند و فرد مجبور است كه در طول سال از خانه دور باشد. هر زني نمي تواند چنين شرايطي را تحمل كند. اگر مي خواهيد تصميم بگيريد بايد در زمان انتخاب اين ويژگي ها را در نظر داشته باشيد و شرايطي را بپذيريد كه طبق شيوه ي زندگي تان باشد.

اين خطرها را خواهد بپذيرفت؟

برخي از مشاغل مثل شغل هاي نظامي خطرهاي خاص خود را داشته اند يا فعاليتهاي مثل امداد و نجات كه همواره مخاطره انگيز است. اين شغل ها استرس هاي زيادي را به خانواده وارد مي كند. البته اين امكان وجود دارد كه دختري كه بخواهد ازدواج كند دوست داشته باشد تا همسري آتش نشان داده باشد.
او بايد تمامي جوانب را در نظر بگيرد و استرس و خطرها را تحمل نمايد. تنها اين نيست كه يك شغل را دوست داشته باشيد بلكه بايد در مورد آن اطلاعات كاملي را در اختيار داشته باشيد و بخوبي از معايب آن آگاه باشيد.

ممكن است در شغل هاي پر خطر شخص عضوي از بدنش را از دست بدهد يا اينكه مجروح شود. در صورتي كه همسر خود را براي چنين مشكلاتي آماده نكرده باشد مي تواند در صورت بروز اين بحران ها تحملش را از دست بدهد و كانون زندگي را متلاشي كند. هر دختري بايد براي تحمل شغل همسر خود توانايي هاي لازم را در نظر بگيرد.

لحظه هاي بدون همسر

در پاسخ به ميزان اهميت شغل همسر آينده چقدر است : مشاغلي نيز وجود داشته است كه به شيفت شب اختصاص داشته اند مثل شغل هاي نظامي و پرستاري. برخي از خانمها نمي توانند شبها تنها بماند و برايشان سخت است. به همين دليل در زمان ازدواج بايد به اين مسائل توجه كرد تا بعدها اختلافي با همسر به وجود نيايد. شما بايد در چنين مشاغلي ويژگي هاي منفي و مثبت را در نظر داشته باشيد تا مشكلاتي در آينده ايجاد نگردد. تلاش كنيد به صورت منطقي با اين مسائل روبرو شويد و آن را حل كنيد.

در آخر دخترهاي جوان بايد بدانند پاسخ مثبت گرفتن در مقابل تقضاي ازدواج هر مردي با شغلي كه داشته بر روي زندگي اجتماعي و شخصي تاثير مستقيمي را دارد و همچنين بر روي تربيت فرزندان نيز موثر است. پس بهتر است در چنين مراحلي تامل و دقت كافي را داشته باشيد كه پس از ازدواج ديگر جاي براي پشيماني نمي ماند. در آخر پس از بررسي دقيق مي توانيد به انتخاب همسر آينده تان بپردازيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۴۱:۳۶ توسط:مهدي موضوع:

مدل موي عروس را چگونه انتخاب كنيم

مدل موي عروس را چگونه انتخاب كنيم ؟ باغ تالار عروسي : اينكه تصميم بگيريم چگونه يك مدل موي زيبا در شب عروسي مان داشته باشيد قطعا مي تواند يكي از گزينه هاي تكميل شدن زيبايي ما در شب عروسي مان باشد. همه ي ما مي دانيم كه شب عروسي براي هر عروس خانمي مهم است و بيشتر آن ها در انتخاب هر چيزي نهايت حساسيت خود را در نظر مي گيرند كه البته براي مدل مو نيز به همين شيوه است.

اين يك تصميم گيري سخت است براي شما كه براي موهاي خود چند نوع مدل مو را انتخاب نموده ايد. بيشتر عروس خانم ها ترجيح مي دهند كه يك آرايشگر حرفه ي براي شان مدل مو را انتخاب كنيد تا با توجه به لباس و چهره عروس خانم، شنيون آن ها را انجام بدهد. در صورتي كه شما قصد داشته باشيد تور و تاجه نيز داشته باشيد اين يك كار كاملا تخصصي است كه بايد شينيون كار عروس آن را انجام بدهد.

نحوه ي انتخاب مدل موي عروس

زماني كه قصد داريد مدل مو ي خود انتخاب كنيد بايد لباس شب عروسي تان را در نظر بگيريد. مدل موهاي عروس در حالت معمولي به صورت جمع شده و شينيون مي باشد. در صورتي كه لباس عروس تان دكلته و يقه باز مي باشد بايد موهاي سر را به شكل جمع و باز درست كنيد اما براي لباس هاي كه پوشيده هستند و آستين دار مي باشند بهتر است كه مدل موهايتان را جمع انتخاب كنيد كه با تاج عروس و تور عروسي زيادي از حد شلوغ نباشد.

هميشه بايد در خصوص شينيون موي سرتان تصميم درست و صحيحي بگيريد. مثلا اگر لباس شما ساده بوده مي توانيد از گل هاي سر نگين دار و تاج هاي استفاده نماييد كه پر از زرق و برق مي باشند تا جلوه عروس بودن شما را چندين برابر كند.

نكات مهم در انتخاب مدل موي عروس

هميشه سعي كنيد به صورت مداوم به موهاي خود رسيدگي كنيد و اين كار را فقط يك شب انجام ندهيد بلكه حداقل يك ماه پيش از عروسي به موهايتان اهميت بدهيد. براي اينكه يك شينيون و مدل عالي مو داشته باشيد بايد موهايتان براق باشد و بدرخشد.
خانم هاي ممكن است ريزش مو داشته باشند يا موهايشان شكننده باشد، اگر شما جز اين دسته هستيد حتما چند ماه قبل از عروسي به متخصص مراجعه كنيد تا اين مشكلات برطرف گردند.

از ميوه و سبزيجات و همچنين قرص هاي ويتامينه استفاده كنيد كه علاوه بر مفيد بودن براي شما، به سلامت پوستتان نيز كمك مي كند و موجب مي شود كه شما ارايش زيباتر و جذاب تري را داشته باشيد.

براي موهاي خود از ماه ها قبل از سرم هاي مو و ماسك هاي تقويت كننده مو استفاده نماييد تا در روز عروسي تان موهاي شادابي را داشته باشيد و شينيون كار به سادگي بتواند هر مدلي را كه مي خواهد به موهاي شما بدهد.

چه زماني موهايمان را باز بگذاريم؟

در صورتي كه مي خواهيد موهاي خود را باز بگذاريد بايد موهاي شما تا سرشانه يا بلندتر باشند كه جذابيت خود را داشته باشد ولي اگر موهاي كوتاه تري داريد بهتر است اين فكر را از سرتان بيرون كنيد و به سراغ باز گذاشتن موهايتان نرويد. نكته ي بعدي براي باز گذاشتن مو اين است كه مدل لباس شما بايد دكلته يا باز باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۳۶:۱۹ توسط:مهدي موضوع:

كارواش خانگي (Household-Pressure-washers)

كارواش خانگي (Household-Pressure-washers)

در مورد اين گونه از كارواش ها بايد بگوييم كه كارواش خانگي در واقع يك دستگاه شستشوي مكانيزه از رده دستگاه هاي نظافت صنعتي مي باشد كه از قدرت پاشش آب با فشار بالا جهت انجام عمليات شستشو استفاده مي نمايد .اين نوع از كارواش ها دسته اي از شوينده هاي فشار قوي مي باشند كه بيشترين فشار قابل ارائه به وسيله ي ان ها كمتر از ۲۰۰ بار است.واغلب در عمليات نظافت و شستشوي سبك بيرون از خانه مانند تميز كردن باربيكيو ،شستن ماشين،موتور و دوچرخه ،نظافت پاسيو،شستشوي سنگ فرش پياده رو ،شستشوي نماي خانگي ،پنجره ها ،فنس ونرده ها وحتي گاهي اوقات به منظور استفاده از نماشويي حرفه اي به كار برده مي شوند.

روش استفاده از دستگاه كارواش خانگي در كار نظافت :

كارواش خانگي در عين سادگي بسيار كارآمد مي باشد .بايد بگوييم عملكرد اين دستگاه شوينده فشار قوي به اين شكل مي باشد كه آب از يك منبع خارجي وارد پمپ دستگاه شده ،موتور شروع به كار كرده وفشار آن آفزايش مي يابد وبعد از رسيدن به ميزان مورد نظر ،آب از پمپ خارج گشته واز طريق شلنگ فشار قوي دستگاه به تفنگي و لنس هدايت مي گردد.گفتني است كه تفنگي دستگاه كارواش خانگي قسمتي از ماشين است كه وظيفه كنترل خروجي آب را بر عهده دارد .در صورتي كه ماشه تفنگي آب فشار داده شود،آب از نازل دستگاه خارج شده واگر فشاروارده بر تفنگي حذف گردد،پاشش آب قطع خواهد شد.

در واقع نازل آخرين قسمت دستگاه واتر جت فشار قوي مي باشد كه وطيفه پاشش آب را بر عهده دارد.نازل ها انواع واقسام متفاوت ومختلفي دارند ونازل را با توجه به نوع عمليات مي توان انتخاب كرد.نازل نقطه اي با متمركز كردن جريان آب بر يك محدوده ي بسيار كوچك موجب آزايش يافتن قدرت اب مي شود وبراي استفاده در جاهايي مناسب مي باشد كه نياز به قدرت بالا مي باشد.يك نوع ديگر از نازل ها نازل كاردكي است اسن نوع از نازل ها ،سطح وسيع تري را پوشش مي دهند ودر اين حالت بر هر نقطه فشار كمتري وارد مي گردد.نوع ديگر نازل دوار مي باشد كه اين نازل با حركت چرخشي اب را پاشش مي كند ودر نتيجه پاشش آب خارج شده از آن در مقايسه با نازل كاردكي داراي قدرت بيشتري مي باشد وهمين طور نسبت به نزل نقطه اي سطح بيشتري را مورد پوشش قرار مي دهد.

استفاده از كارواش خانگي در نظافت داراي چه مزايايي مي باشد؟

در واقع كنار گذاشتن روش هاي قديمي شستشو وبه كار بردن دستگاه هاي نظافت وشستشوي مكانيزه مانند كارواش خانگي جهت انجام عمليات شستشو ونظافت بهره زيادي داشته وهمراه با مزاياي مختلفي مي باشد،كه ما در اينجا بعضي از تاثيراتي را كه استفاده از دستگاه هاي مكانيزه بر فرايند شستشو مي گذارد را در زير به طور مفصل توضيح داده و بررسي خواهيم كرد.

• بالا رفتن كيفيت شستشو

بايد بگوييم با اهميت ترين مزيت به كار بردن واتر جت خانگي براي كاربر هاي خانگي ،بالا رفتن كيفيت شستشو مي باشد.زمان كار با دستگاه كارواش قدرت اب فشار بالا ،به خوبي مي تواند انواع مختلف آلودگي ها، رسوب و جرم را از سطح مورد شستشو جدا بكند.قدرت پاشش آب در فشاري بيش از ۱۰۰ بار به وسيله دستگاه واترجت خانگي ، به مراتب كارآمدتر و موثرتر از اعمال فشار به وسيله نيروي انساني خواهد بود.وجهت از بين بردن آلودگي از سطوح گوناگون كافيت مي نمايد ووداراي تاثير مثبتي در كاهش انرژي صرف شده به وسيله كاربر در حين تنيجه بهتري خواهد داشت.

• آساني كاربرد

روش استفاده از دستگاه كارواش خانگي بسيار راحت مي باشد وتنها نكته اي كه بايد به ان دقت زيادي شود رعايت نكات ايمني در مورد اين دستگاه است.وتنها كافي است زمان كار با شوينده فشار قوي (واتر جت) بايد دستگاه را به منبع آب متصل نمود وسپس ان را روشن كرد تا ،رآيندي را كه نياز است بر روي آب ورودي صورت بگيرد و آب خروجي پرفشار عمليات شستشو را به انجام رساند .در مورد اين دستگاه بايد اشاره نماييم كه دستگاه شوينده فشار قوي واتر جت اين امكان را براي كابر فراهم مي سازد كه او بتواند نقاط دور از دست رس مانند سطوح مرتفع مثل نماي ساختمان و…را نيز نظافت نمايد وبشويد.وبه انجام عمليات با صرف انرژي بسيار كمتر علي رغم استفاده و كاربري راحت كمك خواهد نمود.

• بالا رفتن سرعت انجام عمليات شستشو با بهره گيري از واترجت خانگي

زمان شستشو توسط كارواش خانگي ،آلودگي و اجرام موجود روي سطوح تحت تاثير انرزي جنبشي بالاي حاصل از برخورد آب با سطح ،از سطوح آلوده جدا شده و همراه جريان اب در فرايندي هم زمان از روي آن شسته مي گردد.اين هم زماني موجب شده تا به جاي زدودن اجرم وشستشوي آن ها در دو مرحله ،اين فرآيند در يك مرحله شكل گرفته وسرعت شستشو را بالا مي برد.همين طور جايگزيني انرزي آب به جاي انرژي انساني مورد نياز ،سرعت عمليات را به نحو چشمگيري بالا خواهد برد.

• سازگار بودن دستگاه واتر جت با محيط زيست

زمان استفاده از كارواش خانگي به علت افزايش نيرو به وسيله آب پر فشار ،مصرف مواد شوينده شيميايي كاملا حذف گشته ويا به ميزان قابل توجه پايين مي ايد .و بدين شكل از ورود اين مواد مضر به محيط زيست جلوگيري مي گردد.از طرف ديگر ميزان آب مصرف شده زمان استفاده از شوينده فشار قوي در عمليات هاي نظافتي ،مانند شستشوي خودرو بسيار كمتر از انجام عمليات مشابه با استفاده ز شلنگ آب معمولي است وبه همين شكل در مصرف اب نيز صرفه جويي شده وبه محيط زيست كمك خواهد شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۲:۵۹ توسط:مهدي موضوع:

موتور پمپ | sanatfa

موتور پمپ : همانطور كه از نامش پيداست موتور پمپ متشكل از دو دستگاه است كه توسط يك شاسي به هم كوپله شده است . موتور پمپ از يك موتور و يك پمپ تشكليل مي شود. كاربرد اصلي موتور پمپ در پمپاژ آب استفاده مي شود و به راحتي قابل حمل مي باشد. بر اساس سوخت موتور پمپ ها به سه دسته زير تقسيم مي شوند : موتور پمپ بنزيني , موتور پمپ ديزلي يا گازوئيلي , موتور پمپ نفت بنزيني

جهت استفاده از موتور پمپ آن را معمولا در ارتفاع ۶ متري از منبع آب قرار مي دهند و با استفاده از اتصلات مربوطه و روشن كردن موتور شروع به پمپاژ آب مي كند. موتور پمپ ها بر اساس توان موتور و قدرتي كه دارند توانايي پمپاژ آب تا ارتفاع بالا را دارند . از طرف ديگر طول عمر موتور پمپ زياد نيست ؛ لذا در استفاده بهينه از انواع موتور پمپ ها توصيه مي شود كه در هر بار كاركرد موتور پمپ زمان كاري را در بين ۲ الي ۳ ساعت در نظر بگيريد . تا عمر مفيد موتور پمپ افزايش يابد. از نظر قطر و اندازه خروجي آب موتور پمپ ها از ۱ تا ۴ اينچ متغير مي باشند كه اين بستگي به ارتفاع مورد نياز و مقدار آبدهي دارد.

موتور پمپ هوندا

موتور پمپ هوندا اصل ساخت ژاپن است . بدون شك محصولات با كيفيت شركت هوندا ژاپن رو تمامي مصرف كنندها مي شناسند . امروزه در بازار ايران انواع مدل هاي موتور پمپ هوندا موجود است و در خريد آن بايد دقت كافي داشته باشيد و يا از شركت ها و فروشگاه هاي معتبر خريداري كنيد . از مدلهاي موجود در بازار مي توان به موتور پمپ هوندا ساخت ژاپن , هوندا چيني , تايواني , تايلندي و مونتاژ ژاپن اين مدل ها هر يك بر اساس كشور سازنده داراي كيفيت و قيمت هاي متفاوتي مي باشند.

موتور پمپ ليو | LEO

موتور پمپ ليو يك برند ديگر از انواع موتور پمپ چيني است كه در بازار ايران و جهان شناخته شده است. موتور پمپ هاي ليو با سوخت بنزين و گازوئيل كار مي كنند و بيشتر جهت انتقال آب در صنعت كشاورزي مورد استفاده قرار مي گيرد.موتور پمپ ليو در دو نوع LDP و LGP توليد و عرضه بازار مي شود.

موتور پمپ روبين | Robin

تجهيزات كشاورزي كه ساخت ژاپن باشد در ايران محبوبيت بالايي دارد . يكي از محصولات ژاپني كه در بازار ايران و بين كشاورزان بسيار محبوب است موتور پمپ روبين است . كمتر كشاورزي را مي توانيد پيدا كنيد كه محصولات شركت روبين كه زير مجموعه هلدينگ سوبارو است را نشناست .شركت سوبارو ژاپن قدمت بسيار طولاني دارد و در ساخت انواع موتور آلات , موتورژنراتور و موتور هاي تك در كاربري هاي مختلف و ماشين آلات كشاورزي شهرت جهاني دارد. كيفيت بالاي محصولات شركت روبين سوبارو آن را در بازار جهان معروف كرده است.

موتور پمپ روبين


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۸:۳۸ توسط:مهدي موضوع: