راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

اجاره ماشين عروس لوكس

اجاره ماشين عروس لوكس , اجاره ماشين عروس لوكس : همانطور كه مي دانيم در برگزاري مراسم عروسي يكي از كليدي ترين موارد داشتن ماشين عروس با تزيين زيبا و دلنشين مي باشد . خيلي از عروس و دامادها حتي با داشتن ماشين , مي خواهند ماشين عروس شيك و لاكچري اجاره كنند . از طرف ديگر موسسات زيادي براي اجاره خودرو وجود دارند كه اجاره ماشين عروس نيز از مهمترين فعاليت هاي آنها مي باشد.

اجاره ماشين عروس لوكس

تصور كنيد يك ماشين مدرن و لوكس رو تزيين كنيد و عروس و داماد با آن به سمت خونه خوشبختي خودشان حركت كنند چه حال خوبي هستش . ماشين هاي لوكس زيادي وجود دارند كه با قيمت هاي متقاوتي در موسسات اجاره داده مي شوند . شايد در بين اين ماشين هاي لوكس بتوان به مدل هايي همچون : بنز s500 كه تعداد محدودي وجود دارد و يا بي ام وي X4 , پورشه پانارما , مازاراتي و… اشاره كرد .

چرا اجاره ماشين عروس لوكس

زندگي براي همه هر روز مدرنتر و بروز تر مي شود و تمامي خودروها روز به روز به صورت لوكس و پيشرفته در مي آيند و همه عاشق اين تكنولوژي هستند . در اين بين وقتي مي خواهيم مراسم عروسي برگزار كنيم . هميشه به دنبال لوكسترين و شيك ترين تالار عروسي مي گرديم و به دنبال آن خواستار اين هستيم كه يك تيم حرفه اي تشريفات عروسي و خدمات مجالس عروسي ما را مديريت كنند . در اين شرايط نبود يك ماشين عروس لوكس جاي خالي بزرگي را خواهد داشت .

اجاره ماشين عروس در دو حالت صورت مي پذيرد

  1. اجاره ماشين عروس با راننده
  2. اجاره ماشين عروس بدون راننده

هر كدام از موارد بالا به دليل گراني بيش از اندازه اين نوع ماشين هاي لوكس شرايط خاصي براي اجاره دارند. بهترين راه استفاده از اجاره ماشين با راننده مي باشد. شما در اين صورت مسئوليت كمتري داريد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با اجاره ماشين عروس لوكس مي توانيد به صفحه اختصاصي موسساتي كه در سايت معرفي شده اند سر بزنيد و با آنها تماس گرفته و كسب اطلاع كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۳۹:۵۲ توسط:مهدي موضوع:

انواع رنگ ابرو

  رنگ ابرو انواع رنگ ابرو , هزينه و قيمت رنگ ابرو : وقتي راجب رنگ ابرو حرف مي زنيم به نظر رنگ كردن ابرو كار ساده اي مي آيد اما توجه به نكاتي در اين زمينه هم باعث مي شود تا شما ابروهاي زيبا تري داشته باشيد. تغيير رنگ ابرو فقط مختص مداد زدن و سايه زدن ابرو نيست. بيشتر خانم ها كه دوست ندارند ابروهايشان رارنگ بزنند از مداد ابرو براي تغيير رنگ ابروهايشان استفاده مي كنند. بسياري از آرايشگر ها در جواب اينكه چه نوع رنگي براي ابرو مناسب است در جواب آن ها به اين نكته اشاره مي كنند كه رنگ ابروها بايد يك درجه تيره‌تر از رنگ موها باشد با وجود اين بيشتر خانم ها قبول نمي كنند.

رنگ ابرو

ما در اين مقاله بسياري از نكات ضروري رنگ كردن ابرو و تكنيك هاي مخصوص آن را برايتان به طور كامل شرح داده ايم كه با مطالعه اين مقاله نكات كاربردي بسياري را خواهيد فهميد.

معرفي بهترين برندهاي آرايشگاه در تهران : آرايشگاه عروس در تهران

مواد مورد نياز براي رنگ ابرو

  • رنگ مخصوص ابرو
  • برس سر باريك رنگ
  • اكسيدان مخصوص ابرو
  • گوش پاك كن يا پنبه براي پاك كردن رنگ از روي ابرو
  • كرم يا وازلين براي چرب كردن قسمت هايي كه نبايد رنگ بگيرد
  • ظرف شيشه اي براي مخلوط كردن رنگ

هماهنگي رنگ مو با پوست

بعضي ها در رنگ كردن ابروهايشان به رنگ موي كه دارند توجه مي كنند درست است كه رنگ مو با ابرو بايد نزديك باشد اما در اين ميان توجه به رنگ پوست هم بسيار مهم است؛ مثلا خانم هايي كه موهاي تيره و پوست گندمي دارند و رنگ ابرو هايشان هم مشكي است اين تركيب رنگ در صورتشان جذاب است پس در بسيار از اوقات شما مي‌توانيد براي انتخاب رنگ ابرو ابتدا بدون در نظر گرفتن رنگ مو ، به رنگ پوست‌تان توجه كنيد و رنگ ابرو را براساس رنگ پوست تان تغيير يا ثابت نگه داريد. پس خانمي كه پوست روشن دارد و رنگ موهايش هم بلوند باشد وابروهاي تيره دارد بايد نسبت به رنگ موهايش تا ۲ درجه رنگ ابرو را روشن كند. در مورد افراد با پوست تيره هم بايد گفت كه روشن كردن رنگ ابروي اين افراد باعث مي شود تا رنگ صورت شان بازتر شود. براي رنگ موهاي به رنگ فندقي يا قرمز بهتر است كه ابرو را تيره كرد.

بيشتر بخوانيد : هايلايت مو

اكسيدان مخصوص ابرو

بيشتر خانم ها دوست دارند كه با رنگ كردن ابروهايشان يك تغيير را در خودشان ايجاد كنند همان طور كه قبلا گفتيم رنگ كردن ابرو بر اساس رنگ مو و رنگ پوست صورت مي گيردپس خانم ها اغلب براي ايجاد تناسب بين رنگ مو و ابروي خودشان تصميم به رنگ كردن ابرو مي گيرند. رنگ ابرو اكسيدان مخصوصي دارند كه نسبت به اكسيدان هاي مو دوز ضعيف تري دارد و از آن جايي كه موي ابرو نسبت به موي سر كوتاه است خب كاملا مشخص است كه خيلي سريع هم رنگ مي گيرد پس شما بايداز اكسيدان خيلي ضعيفي استفاده كنيد تا اسيبي به ابروي شما وارد نشود. توجه داشته باشيد كه همان اكسيداني را كه براي رنگ‌ كردن موها استفاده مي كنيد براي ابرو يا مژه‌هاي‌تان هم به كار بريد.

معمولا آرايشگران در سالن هاي زيبايي وقتي مي خواهند ابرو را رنگ كنند از اكسيدان شماره ۳ استفاده مي كنند. توصيه ما به شما اين است كه رنگ مخصوص ابرو و اكسيدان مخصوص را شما حتما از فروشگاه هاي معتبر لوازم آرايشي و بهداشتي تهيه كنيد.

هماهنگي رنگ مو با رنگ ابرو

همان طور كه گفتيم ما در اين مقاله براي شما اصول درست رنگ كردن ابرو را آموزش مي دهيم. بعضي از خانم ها علاقه زيادي به رنگ كردن موهايشان دارند و معمولا بعد از رنگ كردن مو هايشان در رنگ كردن ابروي خود دچار ترديد مي شوند درست است كه به غير از رنگ كردن مي توان با مداد ابرو و سايه هاي پودري به طور موقت ابروها را تغيير رنگ داد، اما اگر كه موهايتان را به رنگ روشن تر رنگ كرده باشيد، براي طبيعي نشان دادن رنگ ابروها مي توان آنها را رنگ كرد. بهتر است كه يك آرايشگر حرفه اي اين كار را انجام دهد تا از هرگونه آسيب به چشم جلوگيري شود.

پس در ست كردن رنگ مو و ابرو و ايجاد تغيير در چهره خانم هايي كه موهاي آنان قهوه اي متوسط و يا خرمايي هستند آن ها بايد ابروها را به همان رنگ خرمايي و يا يك درجه تيره تر در آورند و خانم هايي كه موهاي آنها قهوه اي روشن است نبايد از قهوه اي تيره براي ابروها استفاده كنند در حاليكه خانم هاي با موهاي بلوند مي توانند از بين رنگ هاي بلوند تا رنگ هاي قهوه اي روشن به دلخواه انتخاب كنند.

بعد از رنگ كردن ابرو براي پر كردن قسمت هاي خالي ايرو هم از مداد ابرو استفاده كنيد براي داشتن يك چهره و استايل طبيعي نبايد رنگ هاي خيلي غير طبيعي انتخاب شود. پس دررنگ ابرو اين نكته را فراموش نكنيد كه به طور كلي سعي كنيد ابروهايتان را در چهار پايه رنگي نسبت به موها حفظ كنيد: يا دو درجه روشن تر يا دو درجه تيره تر كنيد و اگر بيش از اين درجه ها را ترجيح مي دهيد حتما از مداد ابرو يا سايه ابرو كمك بگيريد.

انتخاب رنگ ابرو مناسب

همان طور كه مي دانيم در ريبايي چهره تك تك عضو ها نقش دارند در صورت هم ابرو نقش فوق العاده اي دارد داشتن ابروي مرتب و خوش رنگ هميشه چهره را جذاب نشان مي دهد؛ و اگر ابروي ژوليده و بد رنگ داشته باشيم در لحظه‌ي اول برخورد با ديگران، رنگ ابروي ما نامناسب و فيس ما نا مطلوب به چشم مي‌آيد. پس دقت در انتخاب رنگ ابرويي كه با چهره و رنگ موي شما مناسب باشد، اهميت ويژه‌اي دارد. رنگ ابرو بسته به نوع رنگ مو و رنگ پوست است پس در انتخاب رنگي كه مي خواهيد استفاده كنيد نكات زير را رعايت كنيد:

انواع رنگ ابرو

  • رنگ موي روشن= رنگ ابروي خاكستري ملايم
  • رنگ موي قهوه اي روشن= رنگ ابروي قهوه اي روشن يا ماسه اي كم رنگ
  • رنگ موي قرمز= رنگ ابروي مشكي
  • رنگ مويي مشكي= رنگ ابروي قهوه اي تيره

روشن كردن ابرو

معمولا ابرو بخاطر اينكه كم پشت و موي كوتاه تر دارد خيلي زود رنگ مي گيرد اما بسياري از خانم ها هم هستند كه رنگ ابرو تيره و تار ابروي كلفت و ضخيمي دارند معمولا اين دسته از افراد براي روشن شدن ابروي خود دچار مشكل مي شوند و براي اين كار مجبورند تا از پودر دكلره استفاده كنند اما استفاده زياد از اين پودر به طور حتم به ريشه مو آسيب وارد مي نمايد.

نكاتي كه براي روشن كردن ابرو بايد رعايت شود تا رنگ ابروي مناسب و دلخواه به دست بيايد:

  • اصلاح و كوتاهي ابرو قبل از انجام دكلره
  • شستشويي ابرو با شامپو براي تميز شدن ابرو
  • براي جلوگيري از هر گونه اسيب به پوست با يك گوش پاك كن اطراف ابرو را با وازلين چرب كنيد
  • ماده دكلره را آماده كنيد و در يك كاسه بلوري بريزيد؛ تهيه ماده دكلره با توجه به نوع آن متفاوت است مي‌توانيد از فروشنده يا آرايشگرتان كمك بخواهيد
  • با برس مخصوص رنگ ابرو يا برس تميز ريمل مواد را روي ابروها بماليد.
  • چندين بار با حركات رفت و برگشتي موها را برس بزنيد
  • حدود ۵ الي ۱۰ دقيقه بايد براي رنگ گرفتن ابرو صبر كرد
  • براي روشن كردن زياد ۱۰ دقيقه و اگر زياد تمايل به روشني نداريد ۵ دقيقه كافي مي باشد و مدام چك كنيد تا مبادا موي شما بسوزد
  • با استفاده از تكه اي پنبه مواد را از زوي ابرو پاك كنيد
  • ابروهايتان را با اب ولرم بشوييد و خشك نماييد

ممكن است كه ابروي شما كمي زردي داشته باشد براي رفع اين زردي مقدار كمي از وارياسيون بنفش رابا اكسيدان مخلوط كنيدو به روي ابروهايتان بزنيد و حدود ۱۰ دقيقه زمان دهيد و بعد پاك كنيد زردي ابروي شما كاملا گرفته مي شود و شما حالا يك ابروي ايده ال خودتان را داريد.

تيره كردن ابروها

در اين روش هم ابتدا با يك گوش پاك كن پوست اطراف ابرو را كاملا چرب مي كنيد تا رنگ نگيرد و پوست ملتهب نشود.

رنگي را كه انتخاب كرده ايد را حدود يك سانتي‌متر داخل ظرف شيشه‌اي بريزيد و حدود ۳ قطره اكسيدان روي آن بريزيد و خوب مخلوط كنيد.

مواد را از قسمت تاج ابرو و قسمت كلفت ابرو با دقت بزنيد و توجه داشته باشيد كه تمام ابرو را پوشانده باشيد.

از ان جايي كه رنگ‌هاي تيره و مشكي زود مي گيرند ۲ دقيقه زمان كافي است.

تا جايي كه ديگر پنبه رنگ نگيرد ابرو ها را با پنبه مرطوب پاك كنيد.

پس همانطور كه متوجه شديد تيره كردن ابرو بسيار آسان تر از روشن كردن آن است و مدت زمان لازم براي تيره شدن ابروي روشن ۲ دقيقه است و نبايد زمان زيادي رنگ روي ابرو بماند زيرا اگر زياد تيره شود در روشن كردن مجدد رنگ ابرو حتما دچار مشكل خواهيد شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۳۴:۱۵ توسط:مهدي موضوع:

برگزاري عروسي در زمستان


برگزاري عروسي در زمستان : معمولا وقتي كه يكي از اقوام از برگزاري مراسم عروسي در فصل زمستان خبر مي دهد بي شك با شنيدن اسم فصل زمستان ياد سوز ، برف و سرما مي افتيم و ممكن است كه اين تصور را داشته باشيم كه عروسي در زمستان اصلا اتفاق خوب و جالبي نيست. شايد تصور كنيد كه برنامه هاي جشن به خوبي برگزار نشود؛ اما بهتر است كه زود تصميم نگيريم و عجله نكنيم و كمي راجب جشن در زمستان تحقيق كنيم. ما در اين مقاله شما را با مزاياي برگزاري جشن ازدواج در زمستان آشنا مي كنيم و شما با مطالعه كامل اين مقاله اطلاعات جالبي را در اين زمينه به دست مي آوريد.

عروسي در زمستان

ما در اين مقاله چند دليل آورده‌ايم كه چرا عروسي در زمستان خوب است. مطمئنا گرفتن جشن عروسي با هزينه كم، براي هر كسي يك شانس بزرگ محسوب مي شود؛ و از آن جايي كه زمستان فصل سردي است و بيشتر به همين علت از برگزاري در اين فصل جلوگيري مي كنند تالار ها و ساير خدمات دهنده هاي مراسم عروسي براي مشتريان خود در اين فصل تخفيف هاي ويژه و خوبي را در نظر مي گيرند.

تالار عروسي مخصوص فصل زمستان : تالار عروسي تهران

اگر در منطقه اي زندگي مي كنيد كه پوشيده از برف است مي توانيد يادگاري هاي خوبي از آن روز در برف ثبت كنيد. سالني كه براي برگزاري اين مراسم بر مي گزينيد بايد شومينه و سيستم گرمايشي خوبي داشته باشد تا مهمان هايتان راحت باشند برعكس تابستان بايد از نوشيدني هاي گرم از مهمانان پذيرايي كرد. در تزيين دكوراسيون سالن برگزاري مراسم در زمستان استفاده از وسايل چوبي و شمع هاي زيبا و ريسه هاي رنگي ريز و روشن مي تواند زيبايي مراسم را دو چندان كند و مهمانان را از اين زيبايي شگفت زده كند و حال و هوايي گرم و صميمانه به مراسم مي‌دهد؛ كه مي‌توانيد از اين تزئينات در بيشتر نقاط مكان جشن استفاده كنيد.

همچنين مي توانيد با برگ ها و شاخه هاي خشك، قنديل ها و اشكال ساختگي و ميوه هاي كاج در گوشه و كنار سالن يا ميزها مراسم تان را رنگ و بويي خاص تر بدهيد اين تزيئنات خيره كننده باعث مي شود تا سالن شما مثل يك الماس در ميان برف هاي اطراف بدرخشد. قطعا با نوراني كردن و ريسه هاي رنگي و ال اي دي هاي ريز مكان شما بسيار جذاب و رمانتيك مي شود.

قطعا بايد به جاي بستني و انواع نوشيدني هاي خنكي كه در فصل هاي ديگر سرو مي شود سرو كردن شيريني‌هاي گرم يا دسرها و غذا هاي سنتي گرم (شله زرد و فرني به جاي بستني و آبميوه تابستاني) هم از ديگر مزاياي عروسي گرفتن در فصل زمستان است كه مي تواند جشن شما را كاملا متفاوت و متمايز تر از تمام جشن هاي ديگر كند و شما يك مراسم سنتي، متفاوت و جالب را تجربه كنيد.

برگزاري عروسي در زمستان

اين مراسم همان مراسمي است كه شما ماه ها برايش برنامه ريزي كرده ايد پس علاوه بر طرح هاي كه طراح دكورتان براي تزيين سالن انجام داده است حتما خود شما هم ايده هاي خاص و لاكچري را براي اجرا در نظر داريد كه دوست داريد آن را هم در سالن اجرا كنيد شما مي توانيد ميزهاي نوشيدني را كنار شومينه ها قرار دهيد تا مهمانان بتوانند نوشيدني هاي مثل شيركاكائوي داغ يا چاي را هنگامي كه از گرماي آتش لذت مي برند، بنوشند. در كنار غذاها حتما از سوپ داغ هم استفاده كنيد تا حال و هواي زمستاني تان را گرم و دلچسب كند.

معرفي بهترين موسسه هاي تشريفاتي : تشريفات عروسي در تهران

حتما به آرايشگرتان بگوييد كه در آرايش شما از المان هاي فصلي هم استفاده كند مثلا در ديزاين ناخن هايتان طرحي از بلور هاي زيباي برف را انتخاب كنيد و يا شنل لباس عروستان را خز دار سپيد مثل پرنسس ها انتخاب كنيد با اين تغييرات زمستاني مي توانيد تبديل به يك ملكه برفي زيبا شويد.

هديه ياد بود هم در فصل زمستان معمولا متفاوت تر از ساير فصل ها مي شود شما اگر هنوز هديه‌ يا يادگاري براي مهمان‌ها و ساقدوش‌هايتان تهيه نكرده‌ايد و در فكر تهيه يك هديه ماندگار و زيبا هستيد پيشنهاد ما به شما اين است كه تعداد گوي شيشه اي با شن هاي شناور يا همچنين شما مي توانيد گيفت هاي كوچكي را كه تهيه كرده ايد را با يك برگ پاييزي، يك ميوه كاج يا يك مگنت برفي شكل آماده كنيد بي شك شما يك يادگاري بي نظير و ماندگار را براي مهمان هايتان هديه خواهيد كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۳۰:۰۹ توسط:مهدي موضوع:

انواع هايلايت مو

انواع هايلايت مو , هزينه و قيمت هايلات مو : در اين مقاله قصد داريم تا براي شما هايلايت مو و انواع مختلف آن را شرح دهيم. در تعريف هايلايت مو در واقع بايد بگوييم كه هايلايت مو يعني ايجاد تكه هاي روشن مو در لا به لاي موهاي تيره است. امروزه علاوه بر انواع مش ها و رنگ هاي متنوع مو هايلايت مو طرفداران بسياري پيدا كرده است و يكي از تكنيك هاي پر طرفدار رنگ در سالن هاي زيبايي مي باشد كه در مقابل رنگ موهاي معمولي هايلايت جذابيت بيشتري را دارد.

انواع هايلايت مو

در اين زمينه خلاقيت آرايشگران در ايجاد تنوع رنگي زياد باعث شده است كه رنگ هاي متعددي از هايلايت ابداع شود كه همگي آن ها از محبوبيت زيادي برخوردار است و امروزه هايلايت مو به يكي از بهترين راه هاي افزايش جذابيت تبديل شده است. براي داشتن يك موي هايلايت شده زيبا كافيست به يك سالن زيبايي و يك متخصص رنگ و مش مراجعه نماييد تا نتيجه خوب و عالي را در زيبايي مو و چهره تان به دست بياوريد.

بهترين آرايشگاه هاي عروس : سالن آرايش عروس تهران

هايلايت طبيعي

از آن جايي كه فهميديد هايلايت كردن مو مثل رنگ كردن معمولي نيست و براي انجام نياز به يك متخصص هايلايت است پس احتياج به فردي متخصص و حرفه اي دارد. همان طور كه گفتيم هايلايت مو مدل هاي مختلفي دارد براي مثال مي توانيد تنها روي موها، زير يا حتي انتهاي آن را رنگ كنيد. هايلايت طبيعي همان گونه كه از اسمش مشخص است روشي است كه رنگ هايلايت در اين رنگ نبايد خيلي روشن باشد در اين صورت موي شما از حالت طبيعي خارج مي شود رنگ هايلايت طبيعي بايد ۱ يا ۲ درجه از رنگ اصلي و زمينه مو روشن تر باشد و نه زياد معمولا اين نوع هايلايت طبيعي براي موهاي مناسب است كه شاداب و سالم باشند براي داشتن هايلايت طبيعي از رنگ هايي با تناژ قهوه اي مايل به طلابي براي هايلايت موهايتان استفاده نماييد به اين شكل شما حتما هايلايت طبيعي تري خواهيد داشت.

هايلايت تيكه اي

در اين نوع هايلايت رنگ هايلايت حتما بايد از رنگ مو پايه خودتان روشن تر باشد. در اين روش دسته هاي باريك و ۳ سانتي از مو رو جدا كرد و رنگ را روي مو مي زنند. معمولا اين روش هايلايت براي خانم هايي كه موهاي زبر و ضخيمي دارند انتخاب مناسبي مي باشد در اين نوع هايلايت تكه اي مو را با كلاه مش يا فويل تا ۳ درجه و يا اگر رنگ هاي خيلي خاصي مثل مسي يا قرمز ميخواهند در اين صورت با دكلره مو را كاملا روشن مي كنند هايلايت كار مي داند كه براي اين تكنيك از فويل هايلايت استفاده مي كنند پس دسته هاي كوچك و مساوي از مو را جدا مي كنند و با فاصله از هم روي آنها رنگي ۳ يا ۴ درجه روشن تر از رنگ پايه موهايتان كه با اكسيدان ۹ درصد مخلوط كرده است را ميزند. معمولا بعد از ۳۰ دقيقه موها يتان را مي توانيد شستشو دهيد.

در مورد رنگ مو بيشتر بدانيد : رنگ مو

هايلايت مخفي

براي اينكه يك تغيير شيك و خاص را در موهايتان تجربه كنيد بهتر است كه اين نوه هايلايت را امتحان كنيد و با اضافه كردن چند رشته هايلايت درون موهايتان يك موي زيبا داشته باشيد مقداري از موهاي تان كه در زير است را انتخاب كنيد بهتر است آن قسمت از مو كه در ديد نيست را انتخاب كنيد و سپس موها را رنگ نماييد انتخاب رنگ كاملا سليقه اي است اما معمولا براي موهاي روشن از هايلايت تيره و براي تيره از هايلايت روشن استفاده مي كنند همان طور كه گفتيم اين روش براي كساني مناسب است كه مي خواهند تغيير كوچكي در مو ايجاد كنند و اين مدل مو زماني كه موهاي شما باز است جلوه زيبايي دارد؛ و موهاي رنگي لابه لاي موهايتان خود نمايي خواهند كرد.

هايلايت مو

هايلايت آمبره

آمبره در معني لغوي به معني سايه است امروزه اين نوع هايلايت در بين خانم ها از محبوبيت زيادي برخوردار است در روش آمبره مو ريشه مو تيره تر از قسمت انتهايي مو است و به همين دليل اين شيوه رنگ كردن مو و تركيب رنگ آمبره با ايجاد تناليته اي مواج در بين موها سبب مي شود تا بخش پاييني موها از قسمت هاي بالايي موها روشن تر به نظر برسد به اين تكنيك آمبره مي گويند. معمولا براي انجام آمبره بهتر است كه از سايه هايي به رنگ طبيعي چهره، مو و چشم استفاده شود بهتر است كه با يك متخصص حرفه اي راجب نوع رنگ آمبره مشورت نماييد. پس پيشنهاد ما براي شما اين است كه روش آمبره يك هايلايت طبيعي است و مي توانيد براي داشتن موهاي جذاب اين نوع هايلايت را امتحان كنيد.

هايلايت بالياژ

اين نوع هايلايت هم در واقع مثل هايلايت آمبره است بالياژ در لغت به معني مش در هواي آزاد است، در اين نوع روش هايلايت رنگ به صورت رفت و برگشت و در يك شيب طبيعي تر مي باشد؛ و آن جايي كه اين روش بدون فويل و كلاه صورت مي گيرد اين روش به مدرن ترين و طبيعي ترين تكنيك هايلايت شناخته شده است. بالياژ نوعي تكنيك است كه با ايجاد سايه هاي طبيعي در بين مو سبب مي شود تا مو پر حجم و زيبا ديده شود. اين تكنيك براي انواع موهاي بلند و كوتاه قابل اجرا است ومثل روش آمبره باعث تيرگي در ريشه موها و روشني در انتهاي موها مي شود. از مزيت هاي ديگر اين روش اين است كههر چه موي شما رشد كند و ريشه مو شما طبيعي باشد موها تازگي خود را از دست نداده و مي تواند تازگي و زيبايي خود را بدون نياز به ترميم مداوم حفظ نمايد. پس بدون نياز به ترميم مي توانيد با خيال راحت از اين روش هايلايت استفاده كنيد.

هايلايت فويل

امروزه در دنياي آرايش و رنگ مو از فويل استفاده هاي زيادي مي شود بخاطر تميز و منظم در آمدن كار بسياري از خانم ها ترجيح مي دهند كه براي هايلايت موها از فويل استفاده كنند اين مدل از هايلايت مناسب موهاي رنگ شده با پايه ۶ به بالا است كه در اين روش پس از برداشتن فويل ها تكه هاي روشن مو به شكلي كاملا منظم و خط كشي شده مي باشد. فويل ها را بسته به اندازه موها برش مي زنند پس همانطور كه گفتيم ابتدا مي بايست فويل ها را به قطعات كوچكي متناسب با موها ببريد. معمولا اندازه عرض فويل ۱۰ الي ۱۵ و طول آن ۲۰ الي ۲۵ سانت است. معمولا به شكل مستطيل و كمي بلندتر برش مي زنند و قسمت هاي از مو كه قرار است رنگ شوند را پس از رنگ كردن درون فويل ها مي گذارند. دقت كنيد كه چون فويل ها تا مي شوند بايد ۲ برابر طول مو باشد.

هايلايت كردن پر حجم مو

يكي از عمده مشكلاتي كه خانم ها دارند و هميشه از آن حساس نارضايتي مي كنند داشتن موهاي كم پشت و نازك است كه اين مشكل باعث شده است تا براي زيباتر كردن موهاي شان با مشكل مواجه شوند. معمولا وقتي كسي موهايش را رنگ مي كند متوجه پر پشت شدن موهايش مي شود. بله رنگ كردن موها باعث حجيم شدن و پر پشتي مو مي شود مخصوصا وقتي كه قرار باشد كه شما به يك مهماني خاص يا عروسي دعوت شويد؛ و نمي توانيد موهاي كم پشت خود را براي مهماني مرتب كنيد بهترين راه يك آرايشگر حرفه اي را انتخاب كنيد تا يك رنگ موي مناسب، مدل مو و آرايشي مناسب چهره تان را برايتان انتخاب كند حتما هم لازم نيست كه كل موهايتان را رنگ كنيد با هايلايت قسمتي از مو مي توانيد موهايتان را حجيم تر جلوه دهيد. اگر بعد از رنگ كردن مو از موها به درستي مراقبت كنيد، رنگ آنها چندين هفته دوام مي آورد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۲۶:۵۰ توسط:مهدي موضوع:

انواع لايت مو

انواع لايت مو  

انواع لايت مو : هايلايت و در كل رنگ كردن مو و ايجاد تغيير بزرگ در رنگ مو يكي از پرطرفدارترين تكنيك هايي آرايشي است كه در بين خانم هاي عاشق رنگ مو كاربرد وسيعي داشته است چون كمك زيادي به زيبايي موها و در نهايت زيبايي چهره شخص كرده است.

انواع لايت مو

در اينجا ما شما را با انواه لايت هاي روز دنيا آشنا مي كنيم

لو لايت (low light)

لو لايت مخصوص موهاي روشن و بلوند مي باشد معمولا اين لايت با دو روش فويل و كلاه مش قابل انجام است لو لايت به طور كل يعني ايجاد تكه هاي تيره روي موهاي روشن، انجام لو لايت در جذابيت چهره فرد و جوان تر ديدن شدن و درخشان شدن موي فرد تاثير گذار است آرايشگر با انجام لو لايت چهره‌ي مشتري را از‌يكنواختي در مي آورد و با ايجاد رفله‌هاي تيره، نوعي سايه روشن زيبا بر روي موي مشتري ايجاد مي كند؛ كه اين روش براي كساني كه ريشه مو دارند و نميخواهد رنگ يا مش خود را تمديد كنند هم مناسب است.

همان گونه كه گفتيم لو لايت يعني روي موهايي با زمينه روشن، تكه هاي تيره درآوردن. معمولا روش لو لايت براي موهاي روشن اروپايي بسيار مناسب و راحت است. در زمان هايي كه موهاي روشن شخص دچار زردي يا بدرنگي شده هم مي توان رگه هاي تيره از پايه ۳ و ۴ از هر رنگي كه دوست دارد روي موهاي روشن او ايجاد كرد.

بهترين آرايشگاه عروسي در تهران : آرايشگاه عروس

هاي لايت (Hight Light)

در تعريف هاي لايت، هاي لايت برعكس لو لايت است.‌ پس در اين روش آرايشگر بر عكس لو لايت تكه هاي روشن را بر روي تيره در مي آورد. در روش ‌ هايلايت كردن مو را تا ۳ درجه روشن مي كنند و در دكلره تا ۸ درجه روشن مي كنند.

و رگه هاي خيلي روشن و انواع بلوند‌هاي دودي، زيتوني و رنگهاي خاص مثل مسي، صورتي، قرمز، سورمه اي ايجاد مي‌كنند. هايلايت روي موي طبيعي خيلي طبيعي تر و بهتر مي شود چون همان طور كه گفتيم مخصوص موهاي تيره است. هايلايت با دو روش فويل و كلاه مش قابل انجام است در اين روش رگه هاي از مو را با استفاده از رنگ هاي (دودي) يا دكلره تا حدود ۳ تا ۸ درجه مي توانند روشن كنند.

سان‌ لايت (Sun light)

اين روش لايت در ۲ حالت صورت مي پذيرد و داشتن زمينه موي روشن بهترين حالت براي انجام سان لايت است.

روش اول : وقتي موهاي زمينه خيلي روشن باشد از لابه لاي موهاي شخص تكه ها و رگه هاي روشن تري در مي آورند معمولا از بلوند خيلي روشن استفاده مي شود.

روش دوم : همان طور كه گفتيمروش دومي نيز براي انجام سان لايت وجود دارد كه در اين روش بيضي بالاي سر را كاملا با روش دكلره بلوند مي كنند در اين روش هم خيلي بهتر است كه زمينه‌ي مو بسيار روشن باشد زيرا يك هارموني بسيار زيبا را موهايتان ايجاد مي كند ولي از ان جايي كه سليقه هاي اشخاص با هم متفاوت است عده اي نيز سان لايت را روي زمينه تيره دوست دارند كه آن روش هم زيبايي خاص خود را دارد.

مون‌ لايت (moon light)

روش مون لايت كاملا برعكس روش سان لايت است؛ يعني تمام مراحل را عين سان لايت انجام مي دهند با اين تفاوت كه در اين روش بيضي بالاي سر از رستنگاه مو تا تاج سر كاملا تيره رنگ مي كنند و قسمت هاي زيرين موها بلوند مي شود.

سان لايت پر طرفدار تر از اين روش است و روش مون لايت به نسبت سان لايت از طرفداران كمتري برخوردار بوده واين روش مخصوص افرادي با سليقه هاي خاص و منحصر به فرد است.

هاف‌لايت (half light)

در اين روشن مو را به ۲ رنگ متفاوت از هم در مي آورند و همان گونه كه از اسمش مشخص است نصف موها در اين روش روشن شده و نصف باقي موها تيره مي شوند. با توجه به اندازه موي فرد مو را به قسمت مساوي تقسيم مي كنند و نصف پايين مو را دكلره كرده و قسمت هاي بالاي مو را يك رنگ تيره تر انتخاب مي كنند انتخاب نوع رنگ مو كاملا سليقه اي است؛ مثلا اگر موي فرد پايه‌ي ۵‌ يا ۶ زيتوني باشد و نيمه‌ي روشن شده بلوند زيتوني كه يك رنگ موي بسيار زيبا و جذاب مي شود. اين نوع‌ هاف لايت با بعضي از شينيونها بسيار زيباست و چهره فرد را بسيار جذاب مي كند و در زيبايي او تاثير دارد.

بيشتر بدانيد : رنگ مو

مووي لايت (movie light)

يكي از انواع هايلايت هاي فانتزي موي لايت است كه اغلب كساني كه اين مدل را انتخاب مي كنند كساني هستند كه تنوع طلب و روحيه خيلي شاد و فانتزي دارند. در اين روش لايت به اين ترتيب كه مستطيل بالاي سر را به طور كامل دكلره كرده و به هفت قسمت افقي تقسيم مي كنند. سپس هر يك از اين مستطيل ها را به به رنگ هاي شاد فانتزي مثل نارنجي، بنفش، آبي، صورتي، سبز و… رنگ آميزي مي كنند. در مرحله آخر موهاي شما به شكل رنگين كماني در خواهد آمد. جنس اين رنگ هاي فانتزي دائمي نيست و اين رنگ ها از نوع رنگ هاي موقتي است كه معمولا به شكل رنگ هاي شامپويي در بازار موجود است كه معمولا پس از چند بار شستشو كمرنگ وكمرنگ تر مي شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۲۲:۵۷ توسط:مهدي موضوع:

برگزاري مراسم عروسي در باغ عروسي مختلط

برگزاري مراسم عروسي در باغ عروسي مختلط : براي زوج هاي جوان برگزاري مراسم شب عروسي بسيار مهم است چون كه يكبار در طول زنگي برايشان اتفاق مي افتد. اكثر افراد بخاطر دردسر هاي عروسي اين مراسم را نمي گيرند ولي اگر بخواهند مراسم عروسي را برگزار كنند تمام تلاش خود را مي كنند كه در اين مراسم سنگ تمام بگذارند.

امروزه يكي از مسائلي كه افراد را به خود درگير مي كند اين است كه سالن عروسي مرد و زن جدا مي باشد. بديهي است كه خيلي از دخترها دوست دارند تنها شب عروسي كه دارند در كنار پدر و برادر هاي خود باشند و اين شب با شكوه و به يادماندني را در كنار هم بگرانند اما در هر حال اين قانوني در كشور ماست كه همگي بايد به احترام بگذاريم در رعايت آن كوشا باشيم. البته در ميان خانواده هايي وجود دارند كه مراسم عروسي خود را در باغ عروسي برگزار مي كنند و همه خانواده در كنار هم مي باشند و مراسم به صورت مختلط برگزار مي شود.

برگزاري مراسم عروسي در باغ عروسي

مشاهده ليست قيمت تالارهاي عروسي تهران : قيمت تالار عروسي

بهتر است براي برگزاري مراسم عروسي مختلط اصرار زيادي نكنيم

براي اينكه به قوانين كشور خود احترام بگذاريم بهتر است از خواسته هاي خود دست برداريم و اصراري براي برگزار كردن مراسم عروسي به صورت مختلط نداشته باشيم. بجاي اينكه افكار و انرژي خود را به اين موضوع صرف كنيم مي توانيم تمام انرژي خود را براي پيدا كردن محلي مناسب مانند تالار يا باغ عروسي صرف كنيم و در اين فكر باشيم كه كاري انجام دهيم كه به مهمانان در اين مراسم خوش بگذرد و شبي خوب داشته باشند. مي توانيم با كارهاي مختلف زيادي مهمانان خود را شگفت زده كنيم و آنقدر به خود و مهمانان خوش بگذرد كه فكر مختلط بودن مهماني به كلي از ذهن شما بيرون برود . به اين منظور مي توانيد از تيم تشريفات مجالس بهره ببريم و از آنها راهنمايي بخواهيم.

تالار عروسي

تشريفات مجالس مي تواند در همه نقاط شهر تهران و اطراف آن متناسب با هزينه و تعداد مهمانان و سليقه برايتان تالارها وباغ عروسي هايي معرفي و در اختيارتان بگذارد. اين تالارها و باغ ها بسيار شيك و مجهز به تمام امكانت مي باشد و برگزاري مراسم عروسي در آن محل ها بسيار باشكوه و زيبا خواهد بود. وجود فضايي ويژه براي مراسم عروسي و محل مناسبي براي بازي كردن بچه ها و پذيرايي در فضايي باز و مجلل از مهمانان شبي به ياد ماندني براي شما و مهمانانتان خواهد بود .

يك تصور غلطي در ذهن اكثر افراد وجود دارد كه اگر يك مراسم عروسي در تالار باشد مختلط نيس و اگر در باغ باشد حتما آن عروسي مختلط است. ولي اينگونه نيست شما مي توانيد براي مراسم عروسي خود باغي اجاره كرده و با رعايت قانون و شئونات به صورت جداگانه مراسم خود را برگزار كنيد. در باغ ها مي تواند امكاناتي باشد كه هرگز در تالار ها نمي تواند باشد مانند : فضاي باز و هوايي آزاد ، تزئينات متفاوت و زيبا ،چايخانه سنتي ، كافي شاپ، بازارچه سنتي براي مهمانان مي تواند باشد.

البته بايد به فصلي كه مراسم عروسي را در آن مي گيريم دقت كنيم بديهي است كه باغ عروسي فقط در فصل هاي بهار وتابستان جالب و زيبا خواهد بود ود در فصل هاي ديگر مي توان از تالار براي برگزاري مراسم عروسي استفاده كرد. چون كه فضاي باغ بزرگ و باز مي باشد و مراسم در شب برگزار مي شود بايد تمام فضاي باغ را با چراغ هايي نوراني پر كنيم تا در شب نور كافي وجود داشته باشد.

البته دور از ذهن ها نباشد كه تالار عروسي مزايايي نسبت به باغ را دارا مي باشد كه شما در حالت تغيير ناكهاني آب و هوا در امان خواهيد بود در بعضي مواقع ديده شده است كه با گل آرايي و شمع آرايي و تزيينات زيبا تالار از باغ جذابتر و زيباتر نيز شده است.

مطمئن ترين كار اين است كه شما براي كاهش اين نگراني ها مي توانيد مراسم خود را به تشريفات مجالس بسپاريد تا مراسمي با شكوه و زيبا داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۱۶:۴۱ توسط:مهدي موضوع:

موسيقي آذربايجاني

موسيقي آذربايجاني به موسيقي سنتي مردمان آذربايجاني اطلاق مي‌شود. هنرمندان آذربايجاني با خلاقيت خود، موسيقي منحصربه‌فردي را مي‌آفرينند. كساني كه اين نوع موسيقي را به‌همراه سروده‌هاي خود به‌زبان تركي آذربايجاني مي‌خوانند، عاشيق خوانده مي‌شوند.

دانلود آهنگ آذري جديد

عاشيق‌ها در وصف آذربايجان و دلاوري‌هاي بزرگان آن، در مراسم جشن و عزاداري، سروده‌هاي زيبايي را به‌همراه موسيقي آذربايجاني مي‌خوانند و مورد توجه مردم قرار مي‌گيرند.

 

عاشيق‌ها از دوران قبل از اسلام در بين مردمان ترك‌تبار وجود داشته‌اند.

دانلود آهنگ شاد آذري براي رقص لزگي

موسيقي آذربايجاني از دو نوع يا شاخهٔ اصلي تشكيل شده كه از لحاظ تقسيم‌بندي موسيقايي منشاء و حالت‌هاي مختلفي دارند. معمولاً نوع سازهاي موسيقي آذربايجاني، خاستگاه و دوستداران اقسام موسيقي با هم تا حدي متفاوتند، هرچند بسياري دوستدار هردو هستند. تعداد بسياري از موسيقي‌دانان آذربايجاني با آشنايي به هردو نوع از اين موسيقي‌ها توانسته‌اند آثاري هنري بزرگي در قالب اپرا‌ها، موسيقي سمفونيك و موسيقي براي باله خلق نمايند. از مهم‌ترين گونه‌هاي موسيقي آذربايجاني مي‌توان به موسيقي ميخانه‌اي، هنر اجراي آذربايجاني تار، بالابان، ناقارا، باغلاما و گارمان اشاره كرد.

دانلود آهنگ عروسي آذري , دانلودآهنگ آذري رقص عروس , دانلود آهنگ آذري براي رقص عروس

اگرچه موسيقي موغام آذربايجان به دستگاه‌هاي موسيقي ايراني نزديك است و در بعضي مواقع حتي يكي هم هستند، ولي طرز اجراي اين دو موسيقي ملي در انسان احساس بسيار متفاوتي ايجاد مي‌كند. موسيقي آذربايجاني مملو از حس قهرماني و جسارت است. در حالي كه موسيقي ايران عارفانه است. درست است كه موسيقي آذربايجان نيز داراي مقام‌هاي حزين و غمگين و عارفانه است، ولي به‌هنگام شنيدن آن، اميد و تحرك در آن احساس مي‌شود. در اين موسيقي حركت و ديناميسم وجود دارد.

اهنگ رقص اذري , دانلود آهنگ آذري شاد براي رقص پا ,


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۰۱:۵۰ توسط:مهدي موضوع:

كارت عروسي

انتخاب كارت عروسي , بهترين مدل كارت عروسي را انتخاب كنيد : هميشه وقتي كه تاريخ عروسي به طور دقيق مشخص شد و ؛ عروس و داماد تالار و محل عروسي را هم انتخاب كردند وبا ان قرار داد بستند بعد نوبت به دعوت ميهمانان براي عروسي خود مي رسد وانها به فكر تهيه يك ليست از ميهمانان مي افتند وپس از ان كه با در نظر گرفتن يك سري مسائل خاص ليست ميهمانان خود را تعيين وتهيه كردند .حال نوبت به ان مي رسد كه يك كارت عروسي مناسب را انتخاب و سفارش دهند تا به وسيله ي ان بتوانند دوستان وآشنايان وقوم وخويش خود را به مراسم عروسي شان دعوت كنند.

انتخاب كارت عروسي

در اغلب موارد زوج هاي جوان عزيز براي تهيه وسفارش اين كارت ها بسيار دغدغه دارند هم براي انتخاب ان وهم دوست دارند هرچه زودتر انها را تهيه كرده وبه دست آشنايان و دوستان وفاميل برسانند وبهتر است كه اين كار را حدود دوهفته قبل از عروسي انجام دهند وكارت ها را تهيه كرده وبه دست ميهمانان خود برسانند تا ميهمانان نيز بتوانند برنامه ي كاري وزندگي خود را طوري برنامه ريزي كنند كه بتوانند سر وقت در جشن مراسم انها حاضر شوند وخود را در شادي انها سهيم سازند.

بهترين تالار هاي عروسي در تهران : باغ تالار عروسي تهران

در نظر اول سفارش وتهيه كارت عروسي براي برپايي يك مراسم عروسي در باغ تالار ويا سالن عروسي كار بسيار اساني به نظر مي رسد ولي در برخي موارد اين امكان وجود دارد كه مشكلاتي در اين زمينه به وجود ايد كه عروس وداماد محترم ما را دچار استرس ونگراني بكند.چنان چه عروس ودامادهاي محترم قبل از سفارش وتهيه كارت عروسي خود به نكاتي كه ما در اين جا ذكر خواهيم كرد توجه لازم را داشته باشند استرس انها در اين زمينه بسيار كاهش خواهد يافت وبه راحتي هم خواهند توانست بهترين كارت عروسي را براي خود انتخاب وسفارش دهند.

نكات مهم در انتخاب كارت عروسي

قيل از اينكه نكات مهم در انتخاب كارت عروسي را بخوانيد حتما با موسسه تشريفات عروسي و يا خدمات مجالس كه مسئول برگزاري مراسم عروسي شما مي باشد مشورت كنيد . خدمات مجالس و تشريفا عروسي بهتر از هر كس ديگري مي توانند در اين زمينه راهنمايي كنند چرا كه كليت تم عروسي شما را آنها بهتر مي شناسند و راحتر مي توانند شما را راهنمايي كنند تا اينكه چه نوع كارت عروسي انتخاب كنيد.

معرفي بهترين موسسات برگزار كننده مراسم عروسي در تهران : تشريفات عروسي

به كار بردن تصاوير در كارت عروسي :

چند سالي است كه استفاده از تصاوير بر روي كارت هاي عروسي رونق پيدا كرده است ولي هستند تعدادي از زوج هاهم كه دوست ندارند بر روي كارت عروسي انها هيچ تصويري باشد.ولي بايد به اين نكته توجه شود كه به كار بردن تصوير بر روي كارت عروسي موجب جذابيت بيشتر ان مي شود وكارت عروسي را بهتر از قبل مي كند.واخيرا هم رواج پيدا كرده كه عروس وداماد يك عكس هنري قشنگ از خودشان را بر روي كارت عروسي شان چاپ مي كنند.

وتعدادي از زوج ها هم استقبال بسيار زيادي از چاپ عكس خود بر روي كارت عروسي شان مي كنند ولي يك تعداد از عروس وداماد ها هم دوست دارند بر روي كات عرو.سي انها تصاوير فانتزي به كار برده شودواين بستگي به سليقه ي شخصي هر كدام از زوجين دارد ونمي شود براي ان قانوني خاص تعيين كرد.

به كار بردن شعر هاي قشنگ از شعراي معروف قديم و جديد :

استفاده از يك قطعه شعر زيبا وقشنگ مي تواند قشنگي كارت عروسي شما را چند برابر افزايش دهد.وچنان چه اين قطه شعر مقداري كوتاه وپر معني هم انتخاب شود زيبايي كارت را چندين برابر بالا خواهد برد.توصيه ما به شما عزيزان اين است كه يك شعري را براي كارت خود انتخاب كنيد كه در عين تكراري نبودن بسيار شاد وپويا هم باشد.ووقتي كارت شما به دست دوستان واشنايان واقوام مي رسد هم براي انها اين قطعه شعر موقعي كه ان را مي خوانند تازه گي داشته باشد وهم كارت شما از لحاظ زيبايي نظر انها را به خود جلب كند, براي انها جذاب باشد.شما اين قطعه شعر را مي توانيد از ديوان شاعران معروفي مانند حافظ وسعدي وديگر شاعران قديمي انتخاب كنيد ويا هم مي توانيد انها را از كتاب هاي شعر شاعران جديد برگزيند.اين شعر مي تواند يك قطعه شعر نو هم مانند شعر هاي سهراب سپهري ويا نيما ويا ديگر شاعران هم باشد.فقط بايد داراي معنا ومفهوم قشنگ ومربوط به عشق وزندگي باشد.

استفاده از فونت و رنگ هاي زيبا و جذاب :

سعي كنيد متن روي كارت دعوت عروسي را با فونت زيبايي نوشته وچاپ كنيد در صورتي كه دوست داريد بر روي كارتان يك قطعه شعر چاپ شود مي توانيد فونت نستعليق را به كار ببريد زيرا زيبايي كارت شما را به حد زيادي افزايش خواهد داد.ومتن مربوط به محل برگزاري مراسم وهمين طور وقت ان را هم بهتر است براي ان كه به اساني قابل خواندن باشد.با يك فونت ساده تايپ شود تا براي همه به اساني قابل خواندن باشد .در قسمت چاپ متن كارت عروسي هم شما مي توانيد از رنگ هاي مختلف استفاده كنيد زيرا اين كار بر زيبايي كارت شما خواهد افزود به عنوان مثال شما مي توانيد در بخشي از كارت كه نام هاي عروس وداماد نوشته مي شود از رنگ هاي شاد وجذابي مانند بنفش ويا قرمز استفاده كنيد.

كارت عروسي چه جنسي داشته باشد و چگونه ان را تزيين كنيم؟

در اكثر موارد جنس كارت هاي عروسي كاغذي مي باشد اما يك تعداد ازاين جنس ها داراي قيمت زيادي مي باشند.مثل كارت هاي چرم ويا روغني و…و تهيه ان به تعداد زياد براي زوجين هزينه ي زيادي را در برخواهد داشت.ما مي توانيم براي افزايش زيبايي وجذاب كردن اين كارت ها بر روي يك طرف كارت از يك شي كوچك تزئيني استفاده كنيم اين شي تزئيني مي تواند چيز هاي مختلفي مانند يك پاپيون كوچك ويا يك تعداد مرواريد ويا گل هاي كوچك وزيبا باشد كه انها را با استفاده از يك چسب به پشت كارت مي چسبانيم.و زيبايي ان را چند برابر مي كنيم.

استفاده از خلاقيت در چاپ كارت دعوت عروسي :

يك سري از زوج هاي محترم دوست دارند كه كارت هاي عروسي انها از ديگر كارت هاي عرو.سي متفاوت باشد وبراي همين هم تلاش مي كنند كه با استفاده از خلاقيت خود خودشان كارت عروسي شان را طراحي وتزئين كنند.به عنوان مثال تعدادي از عروس وداماد ها علاقه مند هستند كه متن روي كارت عروسي به زبان محلي ومادري انها چاپ شود ويا در صورت دارا بودن طبع شعر علاقه دارند يك قطعه از شعر هايي كه خودشان سروده اند را بر روي كارت چاپ كنند.

در اين شرايط بهتر است در زير شعر ذكر كنند كه شعر متعلق به خودشان است و يك سري از افراد هم دوست دارند بر روي كارت عروسي يك ضرب المثل معروف ورايج ويا يك عبارت به خصوصي را كه همه به ان اشنا هستند را چاپ كنند.شما نيز مي توانيد با استفاده از اين موارد مي توانيد بر زيبايي و جذابيت كارت خود بيفزاييد.ويك تفاوت در كارت خود با ديگر كارت ها ايجاد كنيد .ولي به اين نكته توجه داشته باشيد كه تفاوت داشتن صرفا به معني به كار بردن هزينه ي زياد نيست ودر اغلب موارد مي توان با استفاده از يك مبلغ ناچيز ودر عوض خلاقيت زياد يك تفاوت فاحش ايجاد كرد.

به اعياد و مناسبت ها هم توجه داشته باشيد:

چنان چه تاريخ برپايي جشن عروسي شما هم زمان با يك روز خاص ويا يك عيد مذهبي باشد.مي توانيد بر روي كارت دعوت عروسي خود به اين روز هاي خاص هم اشاره كنيدمثلا چنان چه روز عروسي شما هم زمان با ميلاد يكي از ائمه اطهار است اين امكان براي شما وجود دارد كه با چاپ يه قطعه شعر در وصف ان معصوم بزرگواربر جذابيت كارت خود بيفزاييد.

درج ادرس وزمان برگزاري مراسم جشن :

بايد قبل از چاپ كارت عروسي خود تكليف يك سري از مسائل مانند زمان برگزاري مراسم ومحل وتالارويا باغ تالار را به طور دقيق مشخص كنيد ودر مورد انها تصميم نهايي را بگيريد .سپس اقدام به چاپ كارت كنيد ودر ان به طور مشخص آدرس وزمان عروسي را چاپ كنيد تا ميهمانان دچار سر در گمي نشوندوتلاش كنيد تا حدود دوهفته قبل از عروسي ان را به دست قوم وخويش ودوستان خود برسانيد تا انها براي عروسي شما امادگي لازم را داشته باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۲۸:۴۴ توسط:مهدي موضوع:

انتخاب دسته گل عروس

دسته گل عروس , مدل دسته گل عروس , تزيين دسته گل براي عروس  

انتخاب دسته گل عروس , مدل دسته گل عروس , تزيين دسته گل براي عروس : دسته گل عروس يكي از ملزومات مهم براي عروس خانم در شب عروسي مي باشد كه انتخاب ان براي عروس خانم ها بسيار مهم است وانها در انتخاب ان حساسيت زيادي را به خرج مي دهند. زيرا انها دوست دارند كه زيباترين وبهترين وخاص ترين دسته گل عروس را داشته باشند. و آن دسته از عروس خانم ها كه داراي سليقه ي زيادي در اين زمينه هستند اهميت خاصي به مدل دسته گل خود مي دهند.

مدل دسته گل عروس

بنابراين شما عزيزان هم كه قصد برگزاري مراسم عروسي وتهيه دسته گل عروس را داريد بايد به يك سري نكات مهمي در اين زمينه توجه داشته باشيد وانها را رعايت كنيد.چنان چه شما از ان دسته از عروس خانم ها هستيد كه در انتخاب دسته گل عروسي خود بسيار حساس هستيد وتا به حال از هيچ كدام از دسته گل هاي را كه در دستان عروس خانم ها بوده اند را پسند نكرده ايد.شما بايد به يك گل فروشي مراجعه كنيد وبا كمك و راهنمايي گل فروش سعي كنيد كه براي خود يك دسته گل زيبا وقشنگ مطابق سليقه ي خود طراحي و تهيه كنيد.

بهترين گل فروشي هاي تهران : گل فروشي

مديريت طراحي و ديزاين دسته گل عروس با تشريفات عروسي

برگزاري مراسم عروسي در زندگي هر فردي يك بار اتفاق مي افتد و برگزاري باش كوه آن هميشه آرزوي هر زوجي مي باشد. لذا هميشه مشكلاتي در اين راستا پيش مي آيد كه خود عروس و داماد در انتخاب برخي از مسائل عاجز مي مانند . پيشنهاد عروس سيتي مشاوره گرفتن از موسسات تشريفات عروسي و خدمات مجالس است در زير به برخي از نكات مهم از زبان مديريان حرفه اي تشريفات و خدمات مجالس در انتخاب دسته گل مناسب ارائه مي كنيم :

وقتي گل هاي دسته گل تان را انتخاب مي كنيد به اين نكته توجه كنيد كه گل هايي را براي ان برگزينيد كه مقداري با دوام باشند تا مجبور نشويد كه انها را زود دور بريزيد وبعد از يكي دو هفته انها را خشك كرده وبه عنوان يادگاري نگه داريد.در انتخاب و سفارش گل ها براي دسته گل عروس تان سعي كنيد دقت زيادي را به خرج دهيد زيرا شما براي اين كار هزينه ي زيادي را صرف مي كنيد وقتي كه شما اين گل ها را خشك كرديد مي توانيد بعدا از انها استفاده هاي مفيدي را بكنيد .

مثلا مي توانيد براي تزيين يك ميز شام دو نفره ورومانتيك از انها به كار ببريد ويا مي توانيد ان ها را بر روي كارت پستال هاي مختلف چسبانده وبعدا هر وقت كه نياز شد ان را به افرادي كه دوست شان داريد هديه بدهيد.چنان چه قصد داريد بعدا دسته گل عروسي خود را خشك كرده واز ان در زمينه هاي مختلف استفاده كنيد ما به شما عزيزان پيشنهاد مي كنيم كه در دسته گل عروس خود گل هايي مانند داوودي-زنبق-اركيده رز-سوسن به كار ببريد.زيرا جلوه ي اين دسته از گل ها بعد از خشك شدن بهتر از گل هاي ديگر است.روشي كه با ان مي توانيد گل هاي دسته گل تان را خشك كنيد به اين طريق است كه در يك جاي خشك وبدون جريان هوا دسته گل عروس خود را به حالت بر عكس اويزان كنيد واجازه دهيد كه چند روزي به همين حالت بماند و خشك شود.

بهترين موسسه تشريفاتي در تهران : تشريفات مجالس

در صورتي كه شما دوست داريد براي مراسم عروسي خود يك دسته گل بزرگ سفارش دهيد به اين نكته توجه كنيد كه شما در طول مراسم وساعت هاي زيادي بايد اين دسته گل را در دست خود نگه داريد ودر صورت داشتن حجم و وزن زياد حتما شما را خسته كرده وموجب كلافه شدن شما خواهد شد.بنابر اين وقتي مي خواهيد دسته گل انتخاب كنيد حتما سعي كنيد كه ان را با توجه به قد وقواره خود سفارش دهيد مثلا اگر قد وقامت شما كوتاه است ومقداري ريز نقش هستيد شما حتما بايد يك دسته گل كوچك براي اين كار انتخاب كنيد واز انتخاب دسته گل هاي بزرگتر اجتناب كنيد زيرا هيچ وقت بزرگي دسته گل دليل بر زيبايي ان نمي تواند باشد ومي شود يك دسته گل كوچك را به بهترين حالت وزيباترين شكل ممكن طراحي ودرست كرد وزيبايي يك دسته گل به گل هاي به كار رفته در ان وبه طراحي ان بستگي دارد.نه به اندازه وبزرگي ان.

دسته گل عروس

در هنگام سفارش دسته گل عروسي تان در صورتي كه اطلاعات زيادي در مورد تركيب رنگ ها وتناسب وتضاد گل ها در كنار هم نداريد مي توانيد از گل فروش محترم كمك گرفته واز او بخواهيد كه شما را در اين مورد راهنمايي بكند تا دسته گلي در خور را انتخاب كنيد.معمولا عروس خانم ها دسته گل خود را به صورت تك رنگ سفارش مي دهند .در صورتي كه اگر از دورنگ متضاد ويا يك تركيب متناسب از رنگ هاي مختلف استفاده مي كردند جلوه وشكوه بهتري به ان مي داد ودسته گل انها جذابيت وزيبايي زيادي را دارا مي شد.اگر شما تنها از يك رنگ در ان به كار ببريد دسته گل شما بي روح وبي احساس وپزمرده ديده خواهد شد بنابراين در هنگام سفارش ان تلاش كنيد كه چندين گل زيبا وقشنگ در ان به كار ببريد زيرا هر گلي زيبايي خود را دارا مي باشد وهر كدام از انها يك قشنگي خاصي به دسته گل مي دهند.

به اين نكته توجه داشته باشيد كه در گل ارايي ويا سفارش دسته گل عروس خود از گل هاي معطروگل هايي كه عطر وبوي بسيار تندي دارند استفاده نكنيد زيرا اگر بخواهيد از اين گونه گل ها در انها به كار ببريد ممكن است عطر انها موجب حساسيت ويا سر درد شما ويا ميهمانان شده وشما را به عطسه يندازد.زيرا تعداد زيادي از افراد به عطر بعضي از گل ها حساسيت والرزي دارند. وشما مجبور مي شويد در طول مراسم سر درد بكشيد.پس تلاش كنيد از ان دسته گل ها در دسته گل به كار ببريد كه زياد معطر نيستند ودر عين حال زيبايي خاصي را دارا مي باشند.

نكته مهم ديگر در انتخاب بهترين دسته گل عروس

نكته ي ديگري كه عروس خانم ها بايد در هنگام سفارش گل هاي دسته گل خود به ان توجه خاصي داشته باشند اين است كه در هر كشور ودر هر آداب ورسومي گل ها براي خود يك زبان خاصي را دارا مي باشند وهر كدام از انها نماد يك مطلب خاص مي باشد.وداراي پيام خاصي براي ان كسي است كه ان گل به او هديه داده مي شود مثلا گل رز قرمز در فرهنگ ما ايرانيان نماد عشق ومحبت وعلاقه مي باشد.و وقتي يك عاشق مي خواهد عشق وعلاقه ي خود را به معشوقش نشان دهد به او يك شاخه ويا دسته گل رز قرمز هديه مي دهد. و گل هاي ديگر مانند لاله ويا سوسن ويا اركيده وياسمن ويا گل هاي ديگر نيز هر كدام داراي مفهوم خاصي مي باشند.

در صورتي كه شما مي خواهيد هزينه ي زيادي براي دسته گل وهم اين طور براي گل ارايي ماشين ويا تالار عروسي صرف نكنيد وقصد صرفه جويي در اين زمينه ها را داريد شما مي توانيد از گل هايي كه در ان فصل ودر منطقه ي زندگي شما وجود دارند براي اين كار استفاده كنيد زيرا انها بطبع داراي قيمت پاييني خواهند بود .وهمين طور گل هاي فصلي داراي دوام زيادي هستند و از انجايي كه اين دسته گل بايد چندين ساعت در دستان شما تر وشاداب بماند بهتر است اين گونه گل ها در دسته گل استفاده كنيد تا هم ديرتر پزمرده شوند و هم از اول داراي شادابي وطراوت زيادي باشند.

به راحتي هم گل فروش بتواند سر وقت انها را پيدا كرده وبراي شما حاضر واماده كند. همين طور اگر شما بخواهيد از گل هاي فصلي استفاده كنيد اين امكان براي شما وجود دارد كه گل فروش يك گلي را براي شما معرفي كند كه بسيار زيبا وجذاب باشد وشما تا به ان روز اصلا هيچ آشنايي با ان نداشتيد وبه اين طريق بتوانيد از ان در دسته گل خود استفاده كنيد, و از زيبايي ان لذت ببريد.

شما مي توانيد گل مورد علاقه ي خود را هم در بين گل هايي كه براي دسته گل خود سفارش مي دهيد جاي دهيد ودر حالتي هم كه گل مورد علاقه ي شما در محل زندگي شما وجود ندارد وبايد ان را ازيك منطقه ويا حتي از يك كشور ديگر تهيه كنند بهتر است در اين صورت چند روز زودتر ان را سفارش دهيد تا سر وقت حاضر شود ودر ان تاخير ايجاد نشود.

نكات مهم در انتخاب دسته گل عروس

هماهنگي دسته گل با لباس عروس خانم :

عروس خانم در هنگام سفارش دسته گل بايد به لباس عروس خود دقت كند و ببيند كه تزئينات لباس او در كجاي ان قرار دارد واگر تزئينات لباسش در پايين تنه ودر دامنش قرار دارد سعي كند كه از دسته گل هاي اويزان كه قسمت پايين لباسش را پوشش خواهد داد است استفاده نكند زيرا اين ها زيبايي لباسش را محو خواهند كرد وبهتر است از دسته گل معمولي استفاده كند ويا اگر تزئينات لباس اودر قسمت بالا قرار دارد بهتر است براي جلوه گر شدن ان دسته گل هاي كوچكتر به كار ببرد.

دسته گل عروس

بيشتر بدانيد : مزون لباس عروس

هماهنگي آن با نوع مراسم :

اگر مراسم شما داراي يك حالت سنتي وقديمي است بهتر است براي دسته گل نيز از گل هايي استفاده كنيد كه زياد به روز وجديد نباشندواگر هم تم عروسي شما امروزي است بهتر است از گل هاي شيك امروزي در دسته گل شما استفاده شود.

هماهنگي دسته گل با نوع گل ارايي تالار :

بهتر است گل هايي كه در دسته گل استفاده مي شود مقداري متفاوت از گل هاي مورد استفاده در گل ارايي باشند.تا بيشتر جلوه كرده وجذاب باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۲۴:۰۸ توسط:مهدي موضوع:

انواع دسته گل عروس

دسته گل عروس  

انواع دسته گل عروس  , ديزاين انواع دته گل براي عروس خانم , بهترين نوع گل ( رز , لاله , آلاله , ليليوم , ادريسي , ياسمن سفيد ) براي استفاده در دسته گل عروس  : از انجايي كه دسته گل در تمام طول مراسم همراه عروس خانم است پس از تمام گل هاي موجود در مراسم مهمتر است و انتخاب ان دقت بيشتري مي خواهد بنابر اين در اينجا چند نكته را ياد اور ميشويم تا عروس خانم هاي ما راحتر بتوانند دسته كل عروسي خود را انتخاب كنند.

انواع دسته گل عروس

بهترين گل فروشي هاي تهران بزرگ : گل فروشي

بيشتر سعي كنيم كه دسته گل را متناسب با فصل عروسي خود انتخاب كنيم :

معمولا گل هايي كه مخصوص هر فصل هستند در ان فصل كيفيت ودوام خوبي دارند پس بهتر است كه ما تلاش كنيم در هر فصل از گل هاي مخصوص ان فصل براي دسته گل خود استفاده كنيم وهم چنين اين نكته را نيز به خاطر داشته باشيم كه هر چه گل هاي ما تازه و شادابتر باشند دوام بهتري خواهند داشت.وديرتر كيفيت خود را از دست خواهند داد.ويك نكته هم كه در انتخاب گل هاي فصلي وجود دارد اين است كه اگر ما به دنبال گل هاي فصلي باشيم واز گل فروش محترم در اين مورد پرسش كنيم ممكن است كه با گل هايي مواجه بشويم كه تا كنون هيچ آشنايي با ان ها نداشتيم و دسته گل عروس ما را بسيار زيبا جلوه دهند .وهمچنين اگر دسته گل عروسي ما از گل هاي فصلي انتخاب شوند بطبع قيمت ان پايينتر خواهد بود.

راهنماي انتخاب دسته گل براي عروس : مدل دسته گل عروس

هماهنگي دسته گل عروس با تم مراسم عروسي

هنگامي كه به گل فروش مراجعه ميكنيم ومي خواهيم دسته گل عروسي خود را سفارش بدهيم بايد گل فروش را در جريان اين امر قرار دهيم كه تم عروسي ما به چه صورت است .به عنوان مثال آيا مراسم عروسي ما يك مراسم سنتي است يا يك مراسم مد روز و رنگارنگ امروزي.و اگر سنتي است بايد گل  دسته گل عروس را نيز مانند مراسم ساده سغارش دهيم مانند گل هاي سوسن ويا الاله و اگر يك مراسم شاد امروزي است  پس بهترين گزينه اين است كه دسته گل عروس نيز مانند مراسم شاداب و رنگارنگ باشد واز تعداد زيادي گل رنگارنگ در دسته گل استفاده شود.

جاي دادن گل مورد علاقه ي خود در دسته گل عروسي

بهتر است سعي كنيم موقعي كه براي سفارش دسته گل عروس به گل فروش مراجعه ميكنيم.در مورد گل هاي مورد علاقه ي خود نيز با گل فروش صحبت كنيم وببينيم آيا گل هاي دلخواه ما در ان فصل وجود دارند يا نه چون بسياري از گل ها فصلي هستند ودر هر فصلي موجود نيستند وهم چنين ما بايد به منطقه اي كه در ان زندگي ميكنيم نيز توجه كنيم چون ممكن است ان گل ها اصلا در كشور يا شهري كه ما ساكن هستيم وجود نداشته باشد ودر صورت موجود بودن  انها  از گل فروش خواهش كنيم كه از ان گل ها نيز در دسته گل عروسي ما استفاده كنند. در صورتي هم كه دلمان خواست خودمان دسته گل عروسمان را درست كنيم تمام تلاش خود را به كار بريم كه از گل هاي تازه و شاداب دلخواه خود استفاده كنيم.

دسته گل عروس

هماهنگي دسته گل عروس با قد و قامت عروس خانم

عروس خانم هاي عزيز بايد بلندي و كوتاهي قد خودوهمچنين هيكل خود رادر انتخاب و سفارش دسته گل عروس  در نظر بگيرند وبه اين نكات توجه كنند كه  دسته گل عروس مناسب قد و هيكل خود را سفارش دهند .به عنوان مثال اگر قد بزرگ ويا هيكل درشتي دارند بهتر ان است كه دسته گل عروس خود را نيز مقداري بزرگ انتخاب كنند.ودر صورتي كه از قد وقواره ي كوچكي برخوردار هستند بهترين گزينه اين است كه دسته گل عروس خود را در سايز هاي كوچكتر سفارش دهند.ويااگر  داراي قد بسيار بلندي هستنند سعي كنند كه  دسته گل هاي اويزان ودنباله دار را به كار برند زيرا اين فرم دسته گل ها بيشتر با قد شما هماهنگي داشته وقد شما را رعنا تر نشان خواهد داد.

همامنگي رنگ دسته گل عروس با رنگ آرايش وپوست عروس خانم

عروس خانم هاي عزيز ما بايد به اين نكته توجه داشته باشند كه بتوانند رنگ دسته گل عروس خود را با رنگ آرايش خود هماهنگ كنند به عنوان نمونه اگر داراي رنگ روشني هستنند زياد سعي نكنند كه از رنگ هاي تيره در دسته گل خود استفاده كنند چون اين كار باعث خواهد شد كه ان عروس به صورت بي حال ورنگ پريده ديده شود.وهمين طور اگر داراي رنگ پوست تيره هستيد سعي نكنيد كه از رنگ هاي زياد روشن در دسته گل عروس خود استفاده كنيد.ويك عروس خانم باهوش بيشتر بايد به دنبال اين باشد كه  رنگ هايي را در دسته گل عروس خود به كار برد كه مكملي براي رتگ آرايش خود باشد.وهمين طور سعي كند كه از تجربه ي افرادي كه در اين زمينه بيشتر تجربه و مهارت دارند مانند گل فروش ها يا آرايشگرها استفاده كند.

بهترين تشريفات عروسي در تهران : تشريفات عروسي تهران

هماهنگي دسته گل عروس با لباس عروس خانم

عروس خانم هاي محترم بايد در انتخاب و سفارش دسته گل عروس خود دقت زيادي كنند كه بتوانند ان را با موارد زيادي هم خواني دهند كه يكي از اين موارد نيز لباس عروس خانم است .شمابايد توجه كنيد كه حتما قبل از انتخاب دسته گل عروس لباس عروس را انتخاب كنيد و ببينيدكه آيا ميخواهيد لباس شما به چه صورت ديده شود.مثلا اگر قسمت جلوي لباس شما بسيار زيباست وشما مي خواهيد بيشتر به چشم بيايد پس مناسبتر اين است كه از يك دسته گل كوچك ودر عين حال بسيار شكيل استفاده كنيد.ويا نه داراي پايين تنه ي بسيار ساده اي است بهتر است براي پوشش دادن قسمت پايين ان  يك دسته گل عروس اويزان و دنباله داررا به كار ببريم.تا بيشتر قسمت بالاي لباس ما كه زيباتر است خود نمايي كند.ودر عين حال دسته گل عروس را بايد به صورتي انتخاب كنيم كه زياد  جزئيات لباس عروس ما را پوشش ندهد.وزيبايي ان را از بين نبرد.

انواع دسته گل هاي عروس با گل هاي متفاوت

از انجايي كه هر كدام ز گل ها معنا ومفهوم خاصي دارنند و هر كدام نماد يك مسئله ي خاص هستند پس ما بايد دقت كنيم كه گل يا گل هايي را كه براي دسته گل عروس خود انتخاب مي كنيم طوري باشد كه گوياي احساسات وعواطف ما باشد.وبا سليقه ي ما سازگاري داشته باشد.

مدل دسته گل عروس

دسته گل رز

گل رز يكي از پر طرفدار ترين گل ها در دسته گل هاي عروس خانم ها است وهمان طور كه در همه ي نقاط جهان نيز جا افتاده ودر همه ي قصه ها وافسانه ها نيز وجود دارد هميشه نماد عشق و محبت بوده و هست البته رنگ قرمز ان نماد عشق ومحبت است ورنگ صورتي ان نماد فيض ونعمت ورنگ سفيد ان نماد خلوص است.و هر وقت يك عاشق ميخواسته ويا ميخواهد عشق خود را به معشوق خود نشان دهد  به ان دسته گل رزقرمز هديه ميدهد.گل هاي رز انواع و اقسام گوناگوني در رنگ هاي متفاوت دارند.كه چند نمونه را به شما معرفي ميكنيم.

  1. گل رز دو رگه : گل هاي هم شكل ومعمولي كه در هر گل فروشي پيداميشود
  2. گل رز خوشه اي : شكل ان شبيه رز هاي باغچه اي است وحدود پنج تا ده گل به يك شاخه متصل است
  3. گل رز باغچه اي :  كه عطر وبوي بسيار قشنگي دارد .ودر عين حال گرانتر از ساير گونه ها است.

دسته گل لاله

گل هاي لاله ميتوانند انتخاب بسيار خوبي براي دسته گل عروس خانم ها باشند زيرا هم نماد عشق وارامش و خوشي هستند وهم داراي طيف گسترده ايي از انواع رنگ ها هستند .و به راحتي ميشود ساير موارد عروسي را با ان هماهنگ كرد.گل هاي لاله داراي رنگ هاي گوناگون مانند صورتي كرم زردو يا رنگ هاي شادتر مانند قرمز ارغواني بنفش هستند كه در همه ي فصول نيزمعمولا يافت ميشوند وهمچنين نيز از قيمت پايين و خوبي نيز برخوردارهستند.ودر اكثر ميهماني ها و عروسي ها در قسمت هاي متنوع از ان استفاده ميشودولاله نيز داراي انواع مختلف است.

مانند گل لاله ي هلندي : كه در هر گل فروشي ميتوان ان را پيدا كرد.

گل لاله ي فرانسوي : كه از قيمت زيادي برخوردار است ولي بسيار زيبا با ساقه هاي بلند وبرگ هاي بزرگ است.

توصيه ما به شما عروس خانم هاي عزيز اين است كه اگر ميخواهيد ساده وشكيل ديده شويد از گل لاله در دسته گل عروسيه خود استفاده كنيد.

دسته گل شيپوري

گل شيپوري در رنگ هاي مختلفي از جمله نارنجي وزردو ارغواني روشن وبنفش تيره و رنگ استخواني ديده ميشود كه رنگ استخواني ان پر طرفدارتر از بقيه رنگ هاي ان است وبيشتر در دسته گل هاي عروس مورد استفاده قرار ميگيرد وهمچنين اين گل داراي دو گونه متفاوت است نوع كوچكتر ان كه بيشتر در دسته گل هاي كوچكتر و ظريفتر مورد استفاده  است ونوع ديگر ان كه داراي گل بر گ هاي بزرگتر و ساقه هاي بلند است و از ان در دسته گل هاي عروس بزگتر استفاده ميشود.ويك نكته ديگر در مورد گل شيپوري اين است كه اگر به انتهاي دسته گل شيپوري يك روبان از نوع ساتن بسته شود بسيار چشم نوازي كرده و زيبا ديده ميشود.

دسته گل ياسمن سفيد

گل ياسمن در كشور ما بيشتر نماد تعلق خاطر وعلاقه است وبه همين دليل ميتواند انتخاب مناسي براي دسته گل عروس باشد وهمچنين ميتوان از ان روي كت اقا داماد نيز استفاده كرد چرا كه داراي شكل ظريف وزيبايي است.گل ياسمن داراي شكل ستاره اي ميباشد وبه صورت بوته يي ميرويد.وداراي عطر خيلي زيبايي است وداراي قيمت مناسبي است چون در تمام فصول سال ميتوان ان را در گل فروشي ها يافت.

دسته گل الاله

گل الاله داراي شكل بزرگ با گل برگ هاي بسيار است كه داراي انواع مختلف رنگ ها از جمله زرد وسفيد وصورتي ميباشد اگر گل الاله را همراه گل رز در دسته گل عروسي خود قرار بدهيم يك دسته گل بسيار زيبا به وجود ميايد كه توجه همگان را به خود جلب ميكند.

دسته گل ادريسي

اين گل داراي گل برگ هاي بزرگ وبسيار زيادي است وميتوان از ان در دسته گل هاي بزرگ استفاده كردوداراي رنگ هاي مختلف از جمله صورتي وسفيدوآبي وسبز ميباشد واين نوع دسته گل نيز بسيار زيبا جلوه ميكند.

دسته گل ليليوم

گل ليليوم يا همان سوسن  يكي از پر طرفدارترين گل هايي است كه در دسته گل عروس كار برد دارد.اين نوع گل داراي انواع ونزاد هاي مختلفي است واين امر موجب ميشود كه دست گل فروش در درست كردن دسته گل با اين نوع گل بازتر باشد.وهمچنين از اين گل در تزيين ماشين عروس نيز بيشتر استفاده ميشود ولي با اين وجود داراي قيمت بالايي است.اين گل داراي انواع مختلفي است ولي بيشتر نوع هلندي ان در دسته گل عروس استفاده ميشود زيرا داراي مقاوت بالايي در مقابل بي ابي است و از انجايي كه دسته گل عروس يايد ساعت هاي زيادي سر حال و شاداب باشد انتخاب بسيار مناسبي براي دسته گل عروس است.و هم چنين اين گل نماد خلوص وعظمت است.

دسته گل پائونيا

گل پائونيا كه به گل صد برگ شهرت دارد داراي گل برگ هاي درشت وزيادي است وميتواند براي دسته گل هاي بزرگ انتخاب مناسبي باشد.وهمچنين اين گل داراي عطر بسيار دل انگيزي است.شما عزيزان ميتوانيد يك دسته گل بسيار زيبا با اين گل  سفارش دهيد ويا ميتوانيد ان را با گل هاي ديگر تركيب كنيد تا دسته گل عروس بسيار زيبايي به وجود ايد.اين گل نماد رحمت ومهرباني است.

دسته گل مرواريد

اگر شما عزيزان قصد برگزاري عروسي خود در فصل هاي بهار ويا تابستان را داريد گل مرواريد انتخاب مناسبي براي دسته گل عروس شما خواهد بود.زيرا كه اين گلي زيبا وگرم است كه انرزي زيادي به شما خواهد بخشيد.

دسته گل ليلي كالا

گل ليلي كالا يكي از نزادهاي گل نيلوفر است وگل بسيار با ظرافتي است كه اگر عروس خانم ها ازان استفاده كنند اين نشان دهنده ي ان است كه ان عروس خانم داراي احساسات بسيار لطيف وظريفي است وبه همين دليل توجه عروس خانم ها را به خود جلب ميكند.وداراي رنگ ها وسايز هاي مختلفي است وميتوان به راحتي از ان براي درست كردن دسته گل عروس استفاده كرد.خميدگي وانحناي اين گل نيز بر زيبايي ان افزوده وزيبايي ان را چند برابر كرده .است

دسته گل اركيده

گل اركيده  نيزدر اغلب دسته گل هاي عروس ها به چشم ميخورد وداراي طبع گرمي است وشايد هم به همين دليل عروس خانم ها ان را براي دسته گل عروسي خود انتخاب ميكنند.تا بر جذابيت خود بيفزايند.اركيده نماد زيبايي است.

دسته گل گل نخود

اين گل داراي گلبرگ هاي موج دار و عطر بسيار زيبايي است وهمين امرهم باعث شده كه اغلب ان را در جشن هاي عروسي يا به عنوان دسته گل عروس ويا دسته گل هاي ساغدوش ها استفاده كنند.

متفاوت بودن دسته گل عروس با دسته گل هاي ساغدوش ها

اگر چنان چه عروس خانم داراي ساغدوش هستنند بايد دسته گل خود را به گونه اي انتخاب كنند كه با دسته گل هاي ساغدوش هاي خود متفاوت باشند تا بيشتر جلوه ي خود را نشان بدهد.

موسسه خدمات عروسي و تشريفات مجالس

عروس براي اولين بار است كه به دنبال كارهاي عروسي مي رود و از اين نظر تجربه اي ندارد ولي موسسات عروسي و خدمات مجالس هميشه كارشان با تزيين و برگزاري مراسم عروسي مي باشد لذا مشاوره گرفتن و سپردن برخي از كارهاي مهم به اين موسسات مي تواند شما را در برگزاري مراسم عروسي باشكوه ياري كند. از پيشنهادهاي برگزار كننده مراسم عروسي خود حتما بهرمند شويد . انها دسته گل عروس شما را بر اساس برخي از معيارهاي مي شنجد و رنگ بندي آن را پيشنهاد مي دهند .

بهترين موسسات تشريفاتي تهران بزرگ را مي توانيد اينجا پيدا كنيد : تشريفات مجالس


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۱۹:۳۲ توسط:مهدي موضوع: