راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

انواع لايت مو

انواع لايت مو  

انواع لايت مو : هايلايت و در كل رنگ كردن مو و ايجاد تغيير بزرگ در رنگ مو يكي از پرطرفدارترين تكنيك هايي آرايشي است كه در بين خانم هاي عاشق رنگ مو كاربرد وسيعي داشته است چون كمك زيادي به زيبايي موها و در نهايت زيبايي چهره شخص كرده است.

انواع لايت مو

در اينجا ما شما را با انواه لايت هاي روز دنيا آشنا مي كنيم

لو لايت (low light)

لو لايت مخصوص موهاي روشن و بلوند مي باشد معمولا اين لايت با دو روش فويل و كلاه مش قابل انجام است لو لايت به طور كل يعني ايجاد تكه هاي تيره روي موهاي روشن، انجام لو لايت در جذابيت چهره فرد و جوان تر ديدن شدن و درخشان شدن موي فرد تاثير گذار است آرايشگر با انجام لو لايت چهره‌ي مشتري را از‌يكنواختي در مي آورد و با ايجاد رفله‌هاي تيره، نوعي سايه روشن زيبا بر روي موي مشتري ايجاد مي كند؛ كه اين روش براي كساني كه ريشه مو دارند و نميخواهد رنگ يا مش خود را تمديد كنند هم مناسب است.

همان گونه كه گفتيم لو لايت يعني روي موهايي با زمينه روشن، تكه هاي تيره درآوردن. معمولا روش لو لايت براي موهاي روشن اروپايي بسيار مناسب و راحت است. در زمان هايي كه موهاي روشن شخص دچار زردي يا بدرنگي شده هم مي توان رگه هاي تيره از پايه ۳ و ۴ از هر رنگي كه دوست دارد روي موهاي روشن او ايجاد كرد.

بهترين آرايشگاه عروسي در تهران : آرايشگاه عروس

هاي لايت (Hight Light)

در تعريف هاي لايت، هاي لايت برعكس لو لايت است.‌ پس در اين روش آرايشگر بر عكس لو لايت تكه هاي روشن را بر روي تيره در مي آورد. در روش ‌ هايلايت كردن مو را تا ۳ درجه روشن مي كنند و در دكلره تا ۸ درجه روشن مي كنند.

و رگه هاي خيلي روشن و انواع بلوند‌هاي دودي، زيتوني و رنگهاي خاص مثل مسي، صورتي، قرمز، سورمه اي ايجاد مي‌كنند. هايلايت روي موي طبيعي خيلي طبيعي تر و بهتر مي شود چون همان طور كه گفتيم مخصوص موهاي تيره است. هايلايت با دو روش فويل و كلاه مش قابل انجام است در اين روش رگه هاي از مو را با استفاده از رنگ هاي (دودي) يا دكلره تا حدود ۳ تا ۸ درجه مي توانند روشن كنند.

سان‌ لايت (Sun light)

اين روش لايت در ۲ حالت صورت مي پذيرد و داشتن زمينه موي روشن بهترين حالت براي انجام سان لايت است.

روش اول : وقتي موهاي زمينه خيلي روشن باشد از لابه لاي موهاي شخص تكه ها و رگه هاي روشن تري در مي آورند معمولا از بلوند خيلي روشن استفاده مي شود.

روش دوم : همان طور كه گفتيمروش دومي نيز براي انجام سان لايت وجود دارد كه در اين روش بيضي بالاي سر را كاملا با روش دكلره بلوند مي كنند در اين روش هم خيلي بهتر است كه زمينه‌ي مو بسيار روشن باشد زيرا يك هارموني بسيار زيبا را موهايتان ايجاد مي كند ولي از ان جايي كه سليقه هاي اشخاص با هم متفاوت است عده اي نيز سان لايت را روي زمينه تيره دوست دارند كه آن روش هم زيبايي خاص خود را دارد.

مون‌ لايت (moon light)

روش مون لايت كاملا برعكس روش سان لايت است؛ يعني تمام مراحل را عين سان لايت انجام مي دهند با اين تفاوت كه در اين روش بيضي بالاي سر از رستنگاه مو تا تاج سر كاملا تيره رنگ مي كنند و قسمت هاي زيرين موها بلوند مي شود.

سان لايت پر طرفدار تر از اين روش است و روش مون لايت به نسبت سان لايت از طرفداران كمتري برخوردار بوده واين روش مخصوص افرادي با سليقه هاي خاص و منحصر به فرد است.

هاف‌لايت (half light)

در اين روشن مو را به ۲ رنگ متفاوت از هم در مي آورند و همان گونه كه از اسمش مشخص است نصف موها در اين روش روشن شده و نصف باقي موها تيره مي شوند. با توجه به اندازه موي فرد مو را به قسمت مساوي تقسيم مي كنند و نصف پايين مو را دكلره كرده و قسمت هاي بالاي مو را يك رنگ تيره تر انتخاب مي كنند انتخاب نوع رنگ مو كاملا سليقه اي است؛ مثلا اگر موي فرد پايه‌ي ۵‌ يا ۶ زيتوني باشد و نيمه‌ي روشن شده بلوند زيتوني كه يك رنگ موي بسيار زيبا و جذاب مي شود. اين نوع‌ هاف لايت با بعضي از شينيونها بسيار زيباست و چهره فرد را بسيار جذاب مي كند و در زيبايي او تاثير دارد.

بيشتر بدانيد : رنگ مو

مووي لايت (movie light)

يكي از انواع هايلايت هاي فانتزي موي لايت است كه اغلب كساني كه اين مدل را انتخاب مي كنند كساني هستند كه تنوع طلب و روحيه خيلي شاد و فانتزي دارند. در اين روش لايت به اين ترتيب كه مستطيل بالاي سر را به طور كامل دكلره كرده و به هفت قسمت افقي تقسيم مي كنند. سپس هر يك از اين مستطيل ها را به به رنگ هاي شاد فانتزي مثل نارنجي، بنفش، آبي، صورتي، سبز و… رنگ آميزي مي كنند. در مرحله آخر موهاي شما به شكل رنگين كماني در خواهد آمد. جنس اين رنگ هاي فانتزي دائمي نيست و اين رنگ ها از نوع رنگ هاي موقتي است كه معمولا به شكل رنگ هاي شامپويي در بازار موجود است كه معمولا پس از چند بار شستشو كمرنگ وكمرنگ تر مي شوند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۲۲:۵۷ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :