راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

انواع هايلايت مو

انواع هايلايت مو , هزينه و قيمت هايلات مو : در اين مقاله قصد داريم تا براي شما هايلايت مو و انواع مختلف آن را شرح دهيم. در تعريف هايلايت مو در واقع بايد بگوييم كه هايلايت مو يعني ايجاد تكه هاي روشن مو در لا به لاي موهاي تيره است. امروزه علاوه بر انواع مش ها و رنگ هاي متنوع مو هايلايت مو طرفداران بسياري پيدا كرده است و يكي از تكنيك هاي پر طرفدار رنگ در سالن هاي زيبايي مي باشد كه در مقابل رنگ موهاي معمولي هايلايت جذابيت بيشتري را دارد.

انواع هايلايت مو

در اين زمينه خلاقيت آرايشگران در ايجاد تنوع رنگي زياد باعث شده است كه رنگ هاي متعددي از هايلايت ابداع شود كه همگي آن ها از محبوبيت زيادي برخوردار است و امروزه هايلايت مو به يكي از بهترين راه هاي افزايش جذابيت تبديل شده است. براي داشتن يك موي هايلايت شده زيبا كافيست به يك سالن زيبايي و يك متخصص رنگ و مش مراجعه نماييد تا نتيجه خوب و عالي را در زيبايي مو و چهره تان به دست بياوريد.

بهترين آرايشگاه هاي عروس : سالن آرايش عروس تهران

هايلايت طبيعي

از آن جايي كه فهميديد هايلايت كردن مو مثل رنگ كردن معمولي نيست و براي انجام نياز به يك متخصص هايلايت است پس احتياج به فردي متخصص و حرفه اي دارد. همان طور كه گفتيم هايلايت مو مدل هاي مختلفي دارد براي مثال مي توانيد تنها روي موها، زير يا حتي انتهاي آن را رنگ كنيد. هايلايت طبيعي همان گونه كه از اسمش مشخص است روشي است كه رنگ هايلايت در اين رنگ نبايد خيلي روشن باشد در اين صورت موي شما از حالت طبيعي خارج مي شود رنگ هايلايت طبيعي بايد ۱ يا ۲ درجه از رنگ اصلي و زمينه مو روشن تر باشد و نه زياد معمولا اين نوع هايلايت طبيعي براي موهاي مناسب است كه شاداب و سالم باشند براي داشتن هايلايت طبيعي از رنگ هايي با تناژ قهوه اي مايل به طلابي براي هايلايت موهايتان استفاده نماييد به اين شكل شما حتما هايلايت طبيعي تري خواهيد داشت.

هايلايت تيكه اي

در اين نوع هايلايت رنگ هايلايت حتما بايد از رنگ مو پايه خودتان روشن تر باشد. در اين روش دسته هاي باريك و ۳ سانتي از مو رو جدا كرد و رنگ را روي مو مي زنند. معمولا اين روش هايلايت براي خانم هايي كه موهاي زبر و ضخيمي دارند انتخاب مناسبي مي باشد در اين نوع هايلايت تكه اي مو را با كلاه مش يا فويل تا ۳ درجه و يا اگر رنگ هاي خيلي خاصي مثل مسي يا قرمز ميخواهند در اين صورت با دكلره مو را كاملا روشن مي كنند هايلايت كار مي داند كه براي اين تكنيك از فويل هايلايت استفاده مي كنند پس دسته هاي كوچك و مساوي از مو را جدا مي كنند و با فاصله از هم روي آنها رنگي ۳ يا ۴ درجه روشن تر از رنگ پايه موهايتان كه با اكسيدان ۹ درصد مخلوط كرده است را ميزند. معمولا بعد از ۳۰ دقيقه موها يتان را مي توانيد شستشو دهيد.

در مورد رنگ مو بيشتر بدانيد : رنگ مو

هايلايت مخفي

براي اينكه يك تغيير شيك و خاص را در موهايتان تجربه كنيد بهتر است كه اين نوه هايلايت را امتحان كنيد و با اضافه كردن چند رشته هايلايت درون موهايتان يك موي زيبا داشته باشيد مقداري از موهاي تان كه در زير است را انتخاب كنيد بهتر است آن قسمت از مو كه در ديد نيست را انتخاب كنيد و سپس موها را رنگ نماييد انتخاب رنگ كاملا سليقه اي است اما معمولا براي موهاي روشن از هايلايت تيره و براي تيره از هايلايت روشن استفاده مي كنند همان طور كه گفتيم اين روش براي كساني مناسب است كه مي خواهند تغيير كوچكي در مو ايجاد كنند و اين مدل مو زماني كه موهاي شما باز است جلوه زيبايي دارد؛ و موهاي رنگي لابه لاي موهايتان خود نمايي خواهند كرد.

هايلايت مو

هايلايت آمبره

آمبره در معني لغوي به معني سايه است امروزه اين نوع هايلايت در بين خانم ها از محبوبيت زيادي برخوردار است در روش آمبره مو ريشه مو تيره تر از قسمت انتهايي مو است و به همين دليل اين شيوه رنگ كردن مو و تركيب رنگ آمبره با ايجاد تناليته اي مواج در بين موها سبب مي شود تا بخش پاييني موها از قسمت هاي بالايي موها روشن تر به نظر برسد به اين تكنيك آمبره مي گويند. معمولا براي انجام آمبره بهتر است كه از سايه هايي به رنگ طبيعي چهره، مو و چشم استفاده شود بهتر است كه با يك متخصص حرفه اي راجب نوع رنگ آمبره مشورت نماييد. پس پيشنهاد ما براي شما اين است كه روش آمبره يك هايلايت طبيعي است و مي توانيد براي داشتن موهاي جذاب اين نوع هايلايت را امتحان كنيد.

هايلايت بالياژ

اين نوع هايلايت هم در واقع مثل هايلايت آمبره است بالياژ در لغت به معني مش در هواي آزاد است، در اين نوع روش هايلايت رنگ به صورت رفت و برگشت و در يك شيب طبيعي تر مي باشد؛ و آن جايي كه اين روش بدون فويل و كلاه صورت مي گيرد اين روش به مدرن ترين و طبيعي ترين تكنيك هايلايت شناخته شده است. بالياژ نوعي تكنيك است كه با ايجاد سايه هاي طبيعي در بين مو سبب مي شود تا مو پر حجم و زيبا ديده شود. اين تكنيك براي انواع موهاي بلند و كوتاه قابل اجرا است ومثل روش آمبره باعث تيرگي در ريشه موها و روشني در انتهاي موها مي شود. از مزيت هاي ديگر اين روش اين است كههر چه موي شما رشد كند و ريشه مو شما طبيعي باشد موها تازگي خود را از دست نداده و مي تواند تازگي و زيبايي خود را بدون نياز به ترميم مداوم حفظ نمايد. پس بدون نياز به ترميم مي توانيد با خيال راحت از اين روش هايلايت استفاده كنيد.

هايلايت فويل

امروزه در دنياي آرايش و رنگ مو از فويل استفاده هاي زيادي مي شود بخاطر تميز و منظم در آمدن كار بسياري از خانم ها ترجيح مي دهند كه براي هايلايت موها از فويل استفاده كنند اين مدل از هايلايت مناسب موهاي رنگ شده با پايه ۶ به بالا است كه در اين روش پس از برداشتن فويل ها تكه هاي روشن مو به شكلي كاملا منظم و خط كشي شده مي باشد. فويل ها را بسته به اندازه موها برش مي زنند پس همانطور كه گفتيم ابتدا مي بايست فويل ها را به قطعات كوچكي متناسب با موها ببريد. معمولا اندازه عرض فويل ۱۰ الي ۱۵ و طول آن ۲۰ الي ۲۵ سانت است. معمولا به شكل مستطيل و كمي بلندتر برش مي زنند و قسمت هاي از مو كه قرار است رنگ شوند را پس از رنگ كردن درون فويل ها مي گذارند. دقت كنيد كه چون فويل ها تا مي شوند بايد ۲ برابر طول مو باشد.

هايلايت كردن پر حجم مو

يكي از عمده مشكلاتي كه خانم ها دارند و هميشه از آن حساس نارضايتي مي كنند داشتن موهاي كم پشت و نازك است كه اين مشكل باعث شده است تا براي زيباتر كردن موهاي شان با مشكل مواجه شوند. معمولا وقتي كسي موهايش را رنگ مي كند متوجه پر پشت شدن موهايش مي شود. بله رنگ كردن موها باعث حجيم شدن و پر پشتي مو مي شود مخصوصا وقتي كه قرار باشد كه شما به يك مهماني خاص يا عروسي دعوت شويد؛ و نمي توانيد موهاي كم پشت خود را براي مهماني مرتب كنيد بهترين راه يك آرايشگر حرفه اي را انتخاب كنيد تا يك رنگ موي مناسب، مدل مو و آرايشي مناسب چهره تان را برايتان انتخاب كند حتما هم لازم نيست كه كل موهايتان را رنگ كنيد با هايلايت قسمتي از مو مي توانيد موهايتان را حجيم تر جلوه دهيد. اگر بعد از رنگ كردن مو از موها به درستي مراقبت كنيد، رنگ آنها چندين هفته دوام مي آورد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۲۶:۵۰ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :