راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

برگزاري مراسم عروسي در باغ عروسي مختلط

برگزاري مراسم عروسي در باغ عروسي مختلط : براي زوج هاي جوان برگزاري مراسم شب عروسي بسيار مهم است چون كه يكبار در طول زنگي برايشان اتفاق مي افتد. اكثر افراد بخاطر دردسر هاي عروسي اين مراسم را نمي گيرند ولي اگر بخواهند مراسم عروسي را برگزار كنند تمام تلاش خود را مي كنند كه در اين مراسم سنگ تمام بگذارند.

امروزه يكي از مسائلي كه افراد را به خود درگير مي كند اين است كه سالن عروسي مرد و زن جدا مي باشد. بديهي است كه خيلي از دخترها دوست دارند تنها شب عروسي كه دارند در كنار پدر و برادر هاي خود باشند و اين شب با شكوه و به يادماندني را در كنار هم بگرانند اما در هر حال اين قانوني در كشور ماست كه همگي بايد به احترام بگذاريم در رعايت آن كوشا باشيم. البته در ميان خانواده هايي وجود دارند كه مراسم عروسي خود را در باغ عروسي برگزار مي كنند و همه خانواده در كنار هم مي باشند و مراسم به صورت مختلط برگزار مي شود.

برگزاري مراسم عروسي در باغ عروسي

مشاهده ليست قيمت تالارهاي عروسي تهران : قيمت تالار عروسي

بهتر است براي برگزاري مراسم عروسي مختلط اصرار زيادي نكنيم

براي اينكه به قوانين كشور خود احترام بگذاريم بهتر است از خواسته هاي خود دست برداريم و اصراري براي برگزار كردن مراسم عروسي به صورت مختلط نداشته باشيم. بجاي اينكه افكار و انرژي خود را به اين موضوع صرف كنيم مي توانيم تمام انرژي خود را براي پيدا كردن محلي مناسب مانند تالار يا باغ عروسي صرف كنيم و در اين فكر باشيم كه كاري انجام دهيم كه به مهمانان در اين مراسم خوش بگذرد و شبي خوب داشته باشند. مي توانيم با كارهاي مختلف زيادي مهمانان خود را شگفت زده كنيم و آنقدر به خود و مهمانان خوش بگذرد كه فكر مختلط بودن مهماني به كلي از ذهن شما بيرون برود . به اين منظور مي توانيد از تيم تشريفات مجالس بهره ببريم و از آنها راهنمايي بخواهيم.

تالار عروسي

تشريفات مجالس مي تواند در همه نقاط شهر تهران و اطراف آن متناسب با هزينه و تعداد مهمانان و سليقه برايتان تالارها وباغ عروسي هايي معرفي و در اختيارتان بگذارد. اين تالارها و باغ ها بسيار شيك و مجهز به تمام امكانت مي باشد و برگزاري مراسم عروسي در آن محل ها بسيار باشكوه و زيبا خواهد بود. وجود فضايي ويژه براي مراسم عروسي و محل مناسبي براي بازي كردن بچه ها و پذيرايي در فضايي باز و مجلل از مهمانان شبي به ياد ماندني براي شما و مهمانانتان خواهد بود .

يك تصور غلطي در ذهن اكثر افراد وجود دارد كه اگر يك مراسم عروسي در تالار باشد مختلط نيس و اگر در باغ باشد حتما آن عروسي مختلط است. ولي اينگونه نيست شما مي توانيد براي مراسم عروسي خود باغي اجاره كرده و با رعايت قانون و شئونات به صورت جداگانه مراسم خود را برگزار كنيد. در باغ ها مي تواند امكاناتي باشد كه هرگز در تالار ها نمي تواند باشد مانند : فضاي باز و هوايي آزاد ، تزئينات متفاوت و زيبا ،چايخانه سنتي ، كافي شاپ، بازارچه سنتي براي مهمانان مي تواند باشد.

البته بايد به فصلي كه مراسم عروسي را در آن مي گيريم دقت كنيم بديهي است كه باغ عروسي فقط در فصل هاي بهار وتابستان جالب و زيبا خواهد بود ود در فصل هاي ديگر مي توان از تالار براي برگزاري مراسم عروسي استفاده كرد. چون كه فضاي باغ بزرگ و باز مي باشد و مراسم در شب برگزار مي شود بايد تمام فضاي باغ را با چراغ هايي نوراني پر كنيم تا در شب نور كافي وجود داشته باشد.

البته دور از ذهن ها نباشد كه تالار عروسي مزايايي نسبت به باغ را دارا مي باشد كه شما در حالت تغيير ناكهاني آب و هوا در امان خواهيد بود در بعضي مواقع ديده شده است كه با گل آرايي و شمع آرايي و تزيينات زيبا تالار از باغ جذابتر و زيباتر نيز شده است.

مطمئن ترين كار اين است كه شما براي كاهش اين نگراني ها مي توانيد مراسم خود را به تشريفات مجالس بسپاريد تا مراسمي با شكوه و زيبا داشته باشيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۱۶:۴۱ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :