راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

موتور پمپ | sanatfa

موتور پمپ : همانطور كه از نامش پيداست موتور پمپ متشكل از دو دستگاه است كه توسط يك شاسي به هم كوپله شده است . موتور پمپ از يك موتور و يك پمپ تشكليل مي شود. كاربرد اصلي موتور پمپ در پمپاژ آب استفاده مي شود و به راحتي قابل حمل مي باشد. بر اساس سوخت موتور پمپ ها به سه دسته زير تقسيم مي شوند : موتور پمپ بنزيني , موتور پمپ ديزلي يا گازوئيلي , موتور پمپ نفت بنزيني

جهت استفاده از موتور پمپ آن را معمولا در ارتفاع ۶ متري از منبع آب قرار مي دهند و با استفاده از اتصلات مربوطه و روشن كردن موتور شروع به پمپاژ آب مي كند. موتور پمپ ها بر اساس توان موتور و قدرتي كه دارند توانايي پمپاژ آب تا ارتفاع بالا را دارند . از طرف ديگر طول عمر موتور پمپ زياد نيست ؛ لذا در استفاده بهينه از انواع موتور پمپ ها توصيه مي شود كه در هر بار كاركرد موتور پمپ زمان كاري را در بين ۲ الي ۳ ساعت در نظر بگيريد . تا عمر مفيد موتور پمپ افزايش يابد. از نظر قطر و اندازه خروجي آب موتور پمپ ها از ۱ تا ۴ اينچ متغير مي باشند كه اين بستگي به ارتفاع مورد نياز و مقدار آبدهي دارد.

موتور پمپ هوندا

موتور پمپ هوندا اصل ساخت ژاپن است . بدون شك محصولات با كيفيت شركت هوندا ژاپن رو تمامي مصرف كنندها مي شناسند . امروزه در بازار ايران انواع مدل هاي موتور پمپ هوندا موجود است و در خريد آن بايد دقت كافي داشته باشيد و يا از شركت ها و فروشگاه هاي معتبر خريداري كنيد . از مدلهاي موجود در بازار مي توان به موتور پمپ هوندا ساخت ژاپن , هوندا چيني , تايواني , تايلندي و مونتاژ ژاپن اين مدل ها هر يك بر اساس كشور سازنده داراي كيفيت و قيمت هاي متفاوتي مي باشند.

موتور پمپ ليو | LEO

موتور پمپ ليو يك برند ديگر از انواع موتور پمپ چيني است كه در بازار ايران و جهان شناخته شده است. موتور پمپ هاي ليو با سوخت بنزين و گازوئيل كار مي كنند و بيشتر جهت انتقال آب در صنعت كشاورزي مورد استفاده قرار مي گيرد.موتور پمپ ليو در دو نوع LDP و LGP توليد و عرضه بازار مي شود.

موتور پمپ روبين | Robin

تجهيزات كشاورزي كه ساخت ژاپن باشد در ايران محبوبيت بالايي دارد . يكي از محصولات ژاپني كه در بازار ايران و بين كشاورزان بسيار محبوب است موتور پمپ روبين است . كمتر كشاورزي را مي توانيد پيدا كنيد كه محصولات شركت روبين كه زير مجموعه هلدينگ سوبارو است را نشناست .شركت سوبارو ژاپن قدمت بسيار طولاني دارد و در ساخت انواع موتور آلات , موتورژنراتور و موتور هاي تك در كاربري هاي مختلف و ماشين آلات كشاورزي شهرت جهاني دارد. كيفيت بالاي محصولات شركت روبين سوبارو آن را در بازار جهان معروف كرده است.

موتور پمپ روبين


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۸:۳۸ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :