راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

نكاتي در انتخاب لباس عروس صورتي يا نامزدي با رنگ صورتي

نكاتي در انتخاب لباس عروس صورتي يا نامزدي با رنگ صورتي  

نكاتي در انتخاب لباس عروس صورتي يا نامزدي با رنگ صورتي : مسلما شما با شنيدن اسم لباس عروس ، لباسي سفيد و بلند در ذهن تان مجسم ميشود. معمولا همه عروس خانم ها لباس عروس خود را بين طيف سفيد تا شيري و كرم انتخاب مي كنند و بيشتر عروس خانم ها لباس هاي پفي رنگي را مناسب مراسم نامزدي يا حنابندان مي دانند؛ اما بسياري از عروس خانم ها هم هستند كه اين عروس هاي خوش ذوق دوست ندارند كه مانند بقيه عروس ها درجشن شان حاضر شوند آن ها هميشه به دنبال طرح ها و ايده هاي نو مي گردند تا در شب جشن شان يك سورپرايز بزرگ براي تمام مهمان ها باشند.

لباس عروسي صورتي

همان طور كه گفتيم لباس هاس رنگي مخصوص جشن هاي فانتزي و جشن سالگرد ازدواج است؛ اما با گذشت زمان و تغيير سبك، لباس عروس رنگي نيز بين عروس خانم ها معمول شده است. ايده ي لباس عروس رنگي، مانند صورتي ، طلايي و يا نقره اي، براي تغييري مدرن در يك مراسم سنتي، بي نظير است. لباس هايي با پارچه هاي براق و جزئيات ظريف، مدل هاي جديد و مدرن مي باشند كه در عين حال شكل سنتي هم دارند اما استفاده از آن در جشن هاي كلاسيك كه اغلب تم جشن سفيد و كرم است نيز مانعي ندارد چون اين جشن مختص خود شما است و خودتان هر طور كه دوست داريد مي توانيد در مراسم تان حاضر شويد است.

بهترين مزون هاي لباس عروسي در  : مزون لباس عروس در تهران

از آن جايي كه در بين تمام رنگ هاي زيبا، صورتي رنگ مورد علاقه بسياري از خانم‌ها مي باشد و اگر شما هم جز ان دسته از افرادي هستيد كه دوست داريد در جشن عروسي‌تان از اين رنگ استفاده شود نكاتي را كه ما در اين مقاله برايتان پيشنهاد مي كنيم را با دقت مطالعه كنيد.

انتخاب لباس عروس با رنگ صورتي و پوشيدن آن براي مراسم عروسي در واقع انتخابي خاص و منحصر به فرد است. عموما بيشتر دختر خانم ها لباس نامزي را رنگي انتخاب مي كنند اما هستند عروس خانم هاييي كه مي خواهند متفاوت تر از ديگران باشند و در اين ميان از ميان تمام رنگ ها لباس عروسي صورتي را براي خود انتخاب مي نمايند. پيشنهاد ويژه ما براي شما اين است كه براي زيبايي بيشتر لباس عروسي تان بهتر است كه از تلفيق رنگ صورتي و سفيد براي آن استفاده كنيد.

براي اينكه متفاوت تر از بقيه عروس ها باشيد بايد آرايش شما هم با همه آن ها متفاوت باشد؛ و از ان جايي آرايش عروس ظاهراً عمري هزار ساله دارد، اما همان طور كه هميشه ديده ايم تنها زماني ظاهر عروس باشكوه خواهد شد كه لباس سفيد رنگ را برتن مي‌كند. با اين حال اگر تصميم خودتان را گرفته باشيد براي متفاوت بودن مي‌توان استايل ها و آرايش صورتي را انتخاب كنيد.

كه اين تركيب رنگ و نوع آرايش بسيار هم مي‌تواند زيبا باشد كنار رنگ لباس و ارايش صورتي شما بايد يك تم صورتي را هم اجرا كنيد تا مراسم تان بسيار گرم و جذاب باشد.

معمولا عروس خانم ‌هاي كم سن و سال هميشه به دنبال لباسي شيك و متفاوت كه متناسب با سن شان باشد هستند. لباس هاي پف دار با شكوفه هاي ريز و رنگي بسيار زيبا و شيك مي شود وقتي كه عروس خانم ها اين لباس هاي رنگي را مي بينند مطمئنا عاشق اين مدل لباس رنگي خواهند شد. چون كه رنگ‌ هاي ملايم و شكوفه‌ هاي ريز موجود در اين لباس آن را به متفاوت‌ ترين لباس عروسي ممكن تبديل كرده است.

حالا كه لباس پف دار صورتي را براي مراسم تان انتخاب مي كنيد بهتر است كه دسته گل عروسي كه با اين لباس بايد در دست داشته باشيد تلفيقي از گل هاي سفيد رنگ گل‌هاي رز ريز و درشت صورتي باشد. چون كه وجود گل‌ها و شكوفه هاي رنگي موجود در اين لباس با دسته گلي كه در دست خواهيد داشت جلوه اي زيبا به شما مي دهد. شما با اين تركيب لباس به عنوان پرنسس در ميان مهمانان شناخته مي‌شويد.

ما سه پيشنهاد ويژه براي استفاده از تم صورتي در آرايش و لباستان به شما ارائه مي دهيم:

اولين پيشنهاد ما : استفاده از گل هاي رز صورتي به همراه گل ها و شكوفه هاي سفيد در سالن است. سالن شما وقتي به گل‌ هاي رز و و نوار هاي زرق و برق دار مزين شود زيبايي خاصي را براي مهمان ها رقم مي زند.

پيشنهاد دوم ما : به شما در نحوه آرايش تان است همان طور كه گفتيم رنگ صورتي يكي از رنگ‌ هاي بسيار ظريف و زيباي دخترانه است و از آن جايي كه اين رنگ كاربرد زيادي در طراحي لباس نيز دارد؛ و در بسياري از مواقع خانم‌ها تمايل دارند كه از اين رنگ از لباس براي نامزدي خود استفاده نمايند و با اين رنگ لباس زيبايي و ظرافت دخترانه خود را بيشتر از هميشه نشان دهند. اصلي ترين چيزي كه بيشتر از هر بخشي اهميت دارد اين است كه در كنار لباس و استايل مناسب استفاده از يك آرايش جذاب كه با رنگ لباس نيز هماهنگ باشد بدون شك آرايش شما وقتي كامل و زيبا مي شود كه خط چشم صورتي رنگ به همراه مقداري براق كننده اين آرايش چهره با رژ لب صورتي و گل‌هاي رز به عنوان تاج گل سرتان زيباترين تركيب ممكن را براي شما رقم خواهد زد.

براي اينكه لباس عروس تان را در زمان مناسب بگيريد حتما يك يا دو روز زودتر بايد تهيه كنيد براي اينكه لباس تان پف داشته باشد لباس تان را دو سه روز قبل از عروسي حتما يك بخار بدهيد تا چروك هايش باز شود.

پيشنهاد سوم ما : استفاده از گل هاي صورتي كم رنگ و پر رنگ در تم شما يا در لباس شما به همراه استفاده از اين رنگ سايه ملايم بر صورت تان بسيار جالب توجه و زيبا خواهد بود.

شما با مطالعه اين مقاله و با دنبال كردن راه حل‌هاي نوشته شده در مطالب بالا مي‌توانيد با كمال ارامش و بدون هيچ نگراني مطمئن باشيد كه انتخاب تم صورتي براي لباستان براي مراسم جشن تان بسيار رويايي مي شود و شما با اين تم زيبا مورد توجه و ستايش مهمانان قرار مي گيريد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۸:۴۱ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :