راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

نكات مهم در انتخاب آرايشگاه عروس

نكات مهم در انتخاب آرايشگاه عروس

نكات مهم در انتخاب آرايشگاه عروس: خانم هاي محترم مي دانند كه بهترين روز زندگيشان روز عروسي آنهاست بنابراين بايد به زيباترين شكل ممكن آراسته و جذاب باشند و دنبال آرايشگاهي خوب باشند كه بهتر است در نزديكي باغ عروسي يا تالار عروسي باشد البته مي توانند از تشريفات مجالس عروسي در آنجا مراسم خود را برگزار مي كنند استفاده كنند و در محل عروسي آرايشگاه خود را انتخاب كنند. از ويژگي هاي يك آرايشگاه خوب اين است كه از مواد مرغوب استفاده كند و از آرايشهاي غليظ و عجيب خودداري كند. تشريفات عروسي و خدمات مجالس كه براي برگزاري مراسم خود انتخاب كرده ايد مي توانند شما را در انتخاب آرايشگاه مناسب ياري دهند.

انتخاب آرايشگاه عروس

معرفي بهترين برندهاي و سالن هاي زيبايي در تهران : سالن آرايش عروس تهران

براي انتخاب يك آرايشگاه عروس مناسب به موارد زير توجه داشته باشيد:

پرس و جو در رابطه با سالن زيبايي

از دوستان يا آشنايان يا كساني كه مي شناسيد و اطلاع داريد كه به تازگي در مراسم عروسي شركت كرده است يا خود به تازگي ازدواج كرده است در مورد آرايشگاهي كه انتخاب كرده است سوالاتي بپرسيد و ببينيد كه از آنجا راضي بوده اند. در ميان دوستانتان حتما هستند كساني كه مدل موهايشان شبيه شماست از مدل و رنگ موي آنها و آرايشگاهي كه مي روند از آنها بپرسيد اين امر شما را در پيدا كردن آرايشگاه خيلي ياري مي دهد.

بررسي سالن هاي زيبايي وآرايش

آرايشگاه هاي معتبري كه در اطراف محل زندگي شما قرار دارند رات شناسايي كنيد و به محل كار انها برويد به همه حركاتشان دقدت كنيد از جمله تعداد مشتريان ، تلفن و تعداد تماس هاي آنها و رزرو كردن مشتري ، نحوه برخورد با مشتري و … از مشتري هاي انجا از نحوه كار و كيفيت انجا بپرسيد و همچنين رضايت انهارا نيز بپرسيد مس توانيد در وب سايت ها هم جست و جوي ارايشگاه هاي معتبر باشيد.

تماس با آريشگاه عروس

پس از تحقيق و بررسي كه آرايشگاه مناسبي پيدا كرديد با آنجا تماس بگيريد و در مورد ويژگي هاي مو وپوست خود با انها صحبت كنيد تا آنها هم بتوانند طبق نياز ما آرايشگر ماهر و خوبي به شما معرفي كنند. آرايشگاه هاي سطح بالا براي مشاوره دادن هيچ هزينه اي نمي خواهند و به شما وقت مشاوره رايگان مي دهند. بنابراين مي توانيد به صورت حضوري نيز با آنها در مورد مو و رنگ آن يا پوست خود با آنها صحبت نماييد.

گرفتن وقت مشاوره از مديريت آرايشگاه

بعد از اينكه وقت مشاوره حضوري شما تعيين شد برويد و در مورد فكرهايي كه داريد با آنها صحبت كنيد و از آنها بخواهيد كه آرايشگر خبره و ماهري به شما معرفي كنند.يك آرايشگر خوب بهتر از شما مي تواند در مورد مو و فرم صورت شما نظر دهد و آرايش هاي خوبي براي شما در نظر خواهد داد كه صددرصد از پيشنهاد هاي خود شما بهتر است.

كسب تجربه كم

بعد از انتخاب آرايشگاه و آرايشگر خوب و مناسب قبل از روز عروسي از آنها وقتي براي آرايش مختصر و كوچك بگيريد و به آنجا برويد. بعد از اينكار به كيفيت كار آنها نظر كنيد مثلا به رنگ مو ، رنگ ناخون و غيره دقت كنيد . با اين كار شما مي توانيد تجربه مختصري از آرايشگاه خود بدست بياوردي و بدانيد كه براي روز عروسي اين آرايشگاه خوب و قابل رضايت است.

نتيجه گيري نكردن بر اساس قيمت

پس از اينكه تحقيقهاي خود را كرديد با توجه به بودجه اي كه داريد قيمت آرايشگاه را در نظر بگيريد توجه داشته باشيد كه قيمت بالا نشان دادن كيفيت آرايشگاه نيس و بايد به نكات ديگري نيز توجه داشت. سالن هاي مورد نظر پيشنهاد هايي به مشتري مي دهند مانند اقساطي پرداختن هزينه آرايشگاه كه اغلب براي نگه داشتن مشتري هاي خود هستند اين امر براي آرايشگاه هاي تازه تاسيس كار عادي هست كه جذب مشتري كند آرايشگاه هاي حرفه اي و شناخته شده با ارائه مواد مرغوب و با كيفيت مشتري هاي خود را نگ مي دارند.

بررسي كيفيت آرايشگاه و سالن زيبايي

پس از انتخاب آرايشگاه و آرايشگر بروشور ها وكاتالوگ هاي آنها را مطالعه كنيد .استايل خود را در نظر بگيريد و در با نمونه كارهاي مشابه ديگر مشتريان مقايسه كنيد و از آنها در مورد رضايت خود از آرايشگاه مورد نظر را بپرسيد.

تعويض و يا انتخاب

اگر از آرايشگاهي كه انتخاب كرديد راضي نيستيد مي توانيد سالن ديگري انتخاب كنيد بهتر است از وسواس زياد در انتخاب پرهيز كنيد و منصفانه انتخاب كنيد.

وفادار بودن

اگر آرايشگر خاصي داريد كه سالها به آنجا مي رويد و او از نحوه سليقه شما اطلاع دارد بهتر است آن را انتخاب كنيد و به آرايشگاه هاي بزرگ و گران قيمت بخاطر اسم و شهرت انجا نرويد و از آرايشگر انتظار معجزه و جادو نداشته باشيد. چون آرايشگر تلاش خود را براي بهنر ارائه نمودن خدمات انجام خواهد داد.

انتخاب درست

در مورد مدل مو و پوست خود با آرايشگر صحبت كنيد و او با توجه به سليقه و فرم صورت شما و با استفاده از تجربه خود پيشنهاد هاي زيبايي مي دهد كه شما مي توانيد يك انتخاب خوب و درست داشته باشيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۱۳:۰۲ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :