راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

مذاكره با مدير باغ تالار عروسي

مذاكره با مدير باغ تالار عروسي | به چه روشهايي با تالارهاي عروسي مذاكره كنيم  

مذاكره با مدير باغ تالار عروسي | به چه روشهايي با مديران تالار عروسي  يا باغ تالار عروسي مذاكره كنيم : عروس و داماد هاي جوان اولين گامي كه اكثرا بعد از تعيين كردن تاريخ عروسي خود بر ميدارن مراجعه به يك تالار و مذاكره با صاحبان اين مكان ها است . چون تا هنگامي كه زمان و مكان دقيق مراسم مشخص نشود نمي توان براي كارهاي ديگر مانند چاپ كارت عروسي و يا رزرو يك آرايشگاه مناسب و…اقدامات لازم را به عمل آورد.

مذاكره با مدير باغ تالار عروسي

از انجايي كه زوج هاي جوان ما تا كنون تجربه اي در اين زمينه كسب نكرده اند پس ممكن است با مشكلاتي مواجه شوند .بنابر اين ما در اين سايت تلاش كرده ايم تا با مطرح كردن روش ها و همچنين تالار عروسي مناسب ياريگر اين عزيزان باشيم تا هم به راحتي وخيالي آسوده بتوانند تالار خود را انتخاب كنند وهم ازتخفيف هاي اين تالار ها برخوردار شوند.

اگر چه تالار ها معمولا علاقه اي ندارن در مورد هزينه تالار با مشتري زياد بحث كنند و از قيمت خود پايين بياين ولي ما دراينجا چند نكته را ياداور ميشوم تا بتوانيد قيمت انها را تغيير دهيد.

هنكام تعيين تاريخ عروسي خود زمان هاي غير معمول را انتخاب كنيد :

اگر ما زياد در مورد روز و فصل عروسي خود حساس نباشيم و بتوانيم روز و فصلي را انتخاب كنيم كه تعداد مراسم هاي عروسي در انها معمولا كمتر است .مثلا به جاي تعطيلات عيد ويا تابستان و بهار يكي از روز هاي دي را براي مراسم تعيين كنيم و حتي ميتوانيم اگر مشكلي نيست به جاي اخر هفته يكي از روز هاي وسط هفته را انتخاب كنيم تا بتوانيم راحتتر تخفيف بگيريم چون تعداد متقاضي در اين روزها بسيار كمتر است و صاحب تالار مجبور است پيشنهاد ما را قبول كند. و همچنين سعي كنيم كه اگر قصد برگزاري مراسم خود در تالار يا باغ عروسي را داريم.خيلي زودتر از تاريخ عروسي نسبت به اين كار اقدام كنيم زيرا به عنوان مثال اگر ما هشت ماه قبل بتوانيم تالار را رزرو كنيم بهتر مي توانيم مذاكره كنيم تا چهار ماه پيش يا دو ماه پيش رزرو كرده باشيم.

معرفي تالار عروسي در تهران : تبليغات تالار عروسي

به چه تعداد ميهمان دعوت كنيم :

اكثر تالارها اگر تعداد ميهمان ها زياد باشند تخفيف هاي مناسبي ميدهند ولي تعدادي نيز وجود دارن كه اين مسئله را رعايت نميكنن و بعد از تعيين شدن تعداد ميهمان ها براي كم كردن انها ممكن است وجهي دريافت كنند.بنابرين ما بايد از ابتدا تعداد ميهمان ها را به طور دقيق مشخص كنيم واز اين تعداد نيز حد اقل را در نظر بگيريم.زيرا در اكثر عروسي ها تعدادي از مدعووين به دلايلي نميتوانند حضور پيدا كنند.و چون تعداد دقيق ميهمان ها در هفته ي آخر مشخص ميشود با تالار قرار بگزاريم كه در صورت لزوم بتوانيم تعداد ميهمان ها را با همان قيمتي كه قبلا تعيين كرده ايم در هفته آخرافزايش بدهيم .

تالار عروسي

ايجاد رابطه موثربا مدير تالار

زوج هاي جوان عزيز ما هنگام مراجعه به تالاربايد طوري برخورد كنند كه صاحبان اين مكان هاتصور كنند كه انجا اولين مكاني است كه آنها مراجعه كرده اند.و با ايجاد يك رابطه ي صادقانه و دوستانه تلاش كنند تا اعنماد انها را جلب كرده و به انها نزديك شوند تا هنگامي كه بر سر قيمت و هزينه تالار چونه ميزنند به راحتي انها را تحت تاثير قرار داده و تخفيفي مناسب بگيرند.واين نكته را نيز به خاطر داشته باشند كه اولين تالاري را كه پسنديدند قرار داد نبندند شايد گزينه هاي بعدي كه مراجعه ميكنند بهتر از انجا باشند .و براي انها مورد پسند تر باشد.

رايزني با مديران تالارها براي برگزاري يك مراسم عروسي خاص و استثنايي

با داشتن يك ايده ي خوب ومتفاوت كه هزينه ي چنداني هم نداشته باشد ميتوانيم يك مراسم به ياد ماندني و رويايي برگزار كنيم كه زبان زد همگان شود و مديران اين مكان ها نيز براي گسترش شغل و حرفه ي خود احتمالا پيشنهاد ما را قبول كرده و ما را ياري خواهند كرد.تا تبليغي هم براي تالار انها باشد.

استخدام كردن يك برنامه ريز حرفه ي

استخدام يك برنامه ريز موجب ميشود كه شما براي برگزاري مراسم خود استرس كمتري داشته و يك مراسم بدون عيب و نقص داشته باشيد و همچنين به دليل تجربه ي زيادي كه اين افراد در اين زمينه دارند بيشتر مديران تالار ها ترجيح ميدهند كه براي مزاكره در مورد تالار و چگونگي بر گزاري مراسم عروسي با اين افراد همكاري داشته باشند تا به طورمستقيم خود عروس و داماد.قطعا اين كار هم به سود زوج هاي جوان خواهد بود و هم صاحبان تالارها راحتر خواهند بود.

به هيچ عنوان اين سوالات را از مديران تالار عروسي ها نكنيد:

  • پايين ترين قيمت شما چقدر مي تواند باشد؟
  • علت گراني ان چيست و ميشود تخفيف بدهيد؟
  • به چه دليل خدمات جانبي تالار زياد هزينه ميبرند؟
  • اين تالار در مقايسه با تالار هاي ديگر گران تر است چرا؟

عروس وداماد هاي عزيز ما به جاي اين پرسش ها مي توانند اينچنين با اين افراد گفتگو كنند:

از اين كه در گام نخست به تالار شما مراجعه كرديم بسيار مسروريم.و حيلي مشتاق هستيم كه مراسم عروسي خود را در اين مكان به ياد ماندني و زيبا برگزار كنيم.ولي تنها مشكل ما اين است كه هزينه بر اوردي ما از بر گزاري مراسم مقداري كمتر از قيمت پيشنهادي شما است. و يك مقدار از توان مالي ما خارج است.بنابر اين براي شما اين امكان وجود دارد كه به طور جزئي بتوانيد تعدادي از خدمات خود را تغيير داده ويك مقدار قيمت پيشنهادي خود را پايين بياوريد؟

ايجاد چنين رابطه اي موجب خواهد شد كه انها به شما اعتماد كرده و به طور دوستانه شما را راهنمايي كنند وهمچنين ممكن است كه خود پيشنهاد تخفيف به شما بدهند.ولي در اينجا بايد به اين نكته توجه داشته باشيم كه تغيير خدمات مراسم شامل موارد جزئي مانند گل آرايي ومورادي از اين قبيل باشد وشامل خدمات اصلي مراسم نشود تا خدايي نكرده به برگزاري مراسم صدمه نزند.و بتوانييد يك مراسم خوب وعالي برگزار كنيد كه هم از بعد مالي ان ابراز رضايت كنيد و هم از نحوه ي برگزاري خود مراسم.

شما عزيزان ميتوانيد با استفاده از سايت ما به تالارهاي شيك و مجلل دسترسي پيدا كرده ويك مراسم بسيار عالي ورويايي در انجا برگزار كنيد كه زبان زد همگان شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۱۷:۳۹ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :