راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

استفاده از مداد يا خط چشم سفيد براي آرايش

استفاده از مداد يا خط چشم سفيد براي آرايش  

استفاده از مداد يا خط چشم سفيد براي آرايش : امروزه بسياري از آرايش ها را مي بينيم كه در بين ميكاپ هايشان از مداد سفيد هم استفاده مي كنند. استفاده از مداد سفيد براي داشتن يك ميكاپ و آرايش كامل و حرفه اي نياز است. با استفاده از مداد يا خط چشم سفيد مي توانيد به چشم هايتان بهترين حالت را بدهيد؛ و از اين رنگ كه بهترين وسيله براي حالت دادن به ابروهاست استفاده كنيم.

استفاده از مداد يا خط چشم سفيد

معمولا با استفاده از مداد سفيد مي توانيد ابتدا و انتهاي ابروهايتان را مشخص كنيد و در اين صورت تا كمان آن را بهتر نشان دهيد. ديگر مزيت استفاده از مداد سفيد اين است كه مداد سفيد روي چشم ها باعث حالت دار شدن چشم و به بزرگ تر ديده شدن ان هم كمك مي كند؛ و به همين دليل است كه ما در اين مقاله به بررسي چند ترفند آرايشي مهم در استفاده از مداد چشم سفيد مي پردازيم و شما با مطالعه مطالب اين سايت ترفندهاي آرايشي خوبي را مي آموزيد.

بهترين آرايشگاه هاي عروس در تهران : آرايشگاه عروس

انواع كاربرد مداد سفيد :

  • مداد سفيد براي ابرو
  • مداد سفيد براي چشم

مداد سفيد براي ابرو

همان طور كه راجب آرايش با مداد سفيد گفتيم در اين بند راجب كاربرد آن در قسمت هاي مختلف صورت مي گوييم. مداد سفيد به غير از استفاده در زير ابرو و روي استخوان ابرو، كاربرد ديگري كه دارد كشيدن مداد سفيد براي قسمت بالاي ابرو مي باشد. براي حالت دار نشان دادن ابرو ها از مداد سفيد مي توانيد در ابتدا و انتهاي ابروها بزنيد و شما با قراردادن نقطه هايي در زير و بالاي ابرو، ابروها را بين اين نقطه ها قرار مي دهيد. اين كار ابروها را بهتر نشان مي دهد. براي پر پشت كردن و زيبا نشان دادن ابروها مي توانيد از مداد سفيد روي استخوان ابرو بزنيد.

روش ديگر براي نشان دادن بهترزيبايي چشم هاو سايه چشم هاي تان هايلايت كردن ابرو است. پس با هايلايت ابروها مي توان سايه چشم ها را هم بهتر نشان داد و فراموش نكنيد كه در انجام يك آرايش چشم خوب، هايلايت ابروها يك امر ضروري است تنها كافيست با استفاده از يك مداد سفيد بالاي ابروها را سفيد كرده و سپس آن را پخش كنيد. حالا كه كاربرد مداد سفيد بر ابرو را گفتيم با استفاده از موارد گفته شده شما مي توانيد ميكاپ و آرايشي تميز، كامل و حرفه اي داشته باشيدوجذابيت خودتان را بيشتر مي كنيد.

مداد سفيد براي چشم

  • بالاي چشم
  • زير چشم
  • داخل چشم

بي شك تاثيرگذارترين بخش در صورت هر شخصي چشم‌هاي آن شخص هستند، از آن جايي كه چشم‌ها مي‌توانند حالت چهره را بسيار متفاوت نشان دهند و در زيبايي افراد نقش مهمي دارند؛ اما با بروز شدن سبك آرايش ها در اين ميان تكنيك‌هايي براي مخفي كردن ايرادات چشم وجود دارد تا چشم‌هاي بي‌حالت و ريز را به چشماني زيبا تبديل كنند شايد برايتان سوال باشد كه چطور در آرايش چشم مي توانند چشم هاي ريز را درشت جلو دهند. شما اگر داراي چشم‌هاي ريزي هستيد و دوست داريد مانند ديگران با آرايش چشم‌هاي خود را درشت و بزرگ تر جلوه دهيد در اين مقاله ما براي شما يك ترفند عالي براي درشت كردن چشم هايتان را آموزش مي دهيم.

بيشتر بخوانيد : انتخاب بهترين آرايشگاه عروس , ترفند كاهش زمان آرايش

بالاي چشم :

شما براي اينكه چشم هايتان را درشت تر جلوه دهيد پيشنهاد ما اين است كه بعد از خط چشم بهتر است در بالاي آن مداد سفيد از مداد سفيد بكشيد و اينگونه چشم ها رو جذاب كنيد، ريمل زدن را فراموش نكنيد. توصيه ما براي خانم هايي كه چشم هايي بسيار درشت و گرد دارند اين است كه هرگز مداد چشم داخل چشم نزنند چون كه آنها را بزرگتر و بدفرم مي كند، بهتر است بجاي آن از يك مداد مشكي براي زيبايي چشم ها استفاده كنند.

زير چشم :

معمولا اين روش ارايش به كساني پيشنهاد مي‌شود كه چشم كوچكي دارند و يا رنگ پوست آن‌ها تيره است شما براي بزرگ تر شدن چشم ها مي توانيد از خط چشم سفيد، براي پركردن بخش داخلي پلك پايين استفاده كنيد. اين كار در كنار يك خط چشم تيره در پلك بالا، به روشن شدن و بزرگ‌تر شدن چشم، كمك بسيار زيادي مي‌كند؛ و اين خط چشم سفيد، به داشتن چشماني روشن و بزرگ و همچنين ايجاد يك كنتراست عالي با خط چشم تيره، به آن‌ها كمك مي‌كند. براي اينكه آرايش شما بيشتر خودش را نشان دهد و اگر مي خواهيد يك آرايش غليظ داشته باشيد مي توانيد براي اين كار در زير مژه چشم پاييني هم خط چشم بكشيد و بعد با استفاده از يك مداد سفيد خط چشم تان را بهتر وبيشتر جلوه دهيد.

داخل چشم :

معمولا اين روش خط چشم براي آن دسته از خانم هايي كه چشم هايي كوچك و نزديك بهم دارند ميكاپ مناسبي است. اين خط چشم باعث زيباتر شدن و بهتر ديده شدن چشم در صورت مي شود البته كه خيلي بهتر مي شود كه با خط چشمي مشكي در زير آن به چشم ها حالت داده شود. البته كساني كه داراي چشم هاي روشن با پوست گندمي هستند مي توانند فقط از مداد سفيد داخل چشم ها استفاده كنند.

نكته :

براي اينكه چشمان شما بي روح نباشد شما در ميكاپ چشم هايتان حتما بايد ريمل داشته باشيد زيرا مداد سفيد به تنهايي چشم تان را بي روح نشان مي دهد.

جهت انتخاب خدمات مجالس مي توانيد وارد لينك زير شويد : خدمات مجالس

مداد سفيد براي موارد ديگر

  • خانم هايي كه چشم هاي پف دار دارند با اين تكنيك و كشيدن مداد سفيد در زير چشم و پشت پلك پف چشم را مي توانيد تا حدود زيادي كمتر كنيد.
  • اگر به دنبال لب هايي هستيد كه حالت زيبايي داشته و برجسته و زيبا به نظر برسند، كافيست
  • اگر از مداد سفيد در مركز لب هاي خودتان استفاده كنيد لب هاي شما برجسته تر به نظر مي رسد پس براي حالت دادن به لب ها كافيست در اطراف آن سايه سفيد را بزنيد و با اين كار لب ها را برجسته تر نشان دهيد…
  • از مداد سفيد براي منظم تر نشان دادن چشم بعد از ريمل زدن استفاده كنيد چون بعد از ريمل خورده هاي آن داخل چشم را نامنظم مي كند.
  • با زدن مداد سفيد مي توانيد بي خوابي و خستگي چشم هايتان را رفع كنيد و حالتي زيبا به آن ها دهيد.

برچسب ها: , , , , , ,


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۲:۲۱ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :