راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

ويژگي انتخاب آرايشگاه عروس خوب

ويژگي انتخاب آرايشگاه عروس خوب

۱۰ ويژگي انتخاب آرايشگاه عروس خوب : گفتيم كه در بي شك در كل روزهاي عمر هر فرد يك روز مهم وجود دارد و مهم ترين روزي كه او تجربه مي كند روز عروسي است.حالا كه متوجه شديم روز عروسي؛ مهم ترين روز زندگي هر كسي است. پس براي درخشيدن در آن روز بايد در جستجوي يك آرايشگاه خوب و مناسب ترجيحا نزديك به محل باغ عروسي يا تالارعروسي باشيد كه شما را از هر نظر زيبا و آراسته كند تا داماد با ديدنتان مات شما شود.

انتخاب آرايشگاه عروس

اگر خودتان دنبال ارايشگاه باشيد كمي زمان بر است ولي مي توانيد از تيم تشريفات هم در اين باره كمك بگيريد و آرايشگاه خود را در محل عروسي انتخاب كنيد. از نكات مهمي كه در انتخاب آرايشگر خوب و حرفه اي بايد بدانيد اين است كه استفاده از مواد مرغوب و خود داري از آرايشهاي غليظ وعجيب است. معمولا اين راهنمايي ها را تيم تشريفات عروسي و خدمات مجالس كه براي مراسم خود انتخاب كرديد نيز مي توانند براي شما انجام دهند.

بهترين موسسه هاس تشريفاتي در : تشريفات عروسي , خدمات مجالس

ما در اين متن نكاتي را براي شما بيان مي كنيم كه شما بايد براي انتخاب آرايشگاه مناسب به نكات زير توجه كنيد:

  • پرس وجو
  • بررسي سالن عروسي
  • تماس با ارايشگاه
  • گرفتن وقت مشاوره
  • كسب تجربه كم
  • نتيجه گيري نكردن براساس قيمت
  • بررسي كيفيت آرايشگاه
  • تعويض و يا انتخاب
  • وفادار بودن
  • انتخاب درست

پرس و جو :

بهتر است تا در گام اول از دوستان و آشنايان تان كه تازه ازدواج كرده بودند و از ارايششان خوشتان آمده در مورد آرايشگاه سوال كنيد و يا اگر در مراسم عروسي شركت كرده ايد كه از آرايش و نوع كار خوشتان امد بهتر است تا در مورد آن سوال كنيد. پرس و جو به شما كمك مي كند تا به ايده ال خودتان برسيد ممكن است در مهماني كه حضور داريد در ميان دوستان خود تان كساني كه مدل و رنگ موي آن ها را مي پسنديد و يا رنگ پوست آنها و جنس مويشان شبيه به شما است باشد بهتر است تا در مورد آرايشگاهشان از آن ها پرس و جو كنيد خجالت را كنار بگذاريد چون اين كار كمك بزرگي به راحت تر پيدا كردن آرايشگاه مد نظر شما مي كند.

بررسي سالن هاي زيبايي :

امروزه شبكه گسترده اينترنت كمك بزرگي را براي پيدا كردن چيزهايي كه نياز داريد مي كند به اين ترتيب شما مي توانيد در وب سايت ها به جستجوي آرايشگاه هاي معتبر و مد نظرتان بپردازيد. پيشنهاد ديگر اين است كه اگر آرايشگاه هاي خوب را شناسايي مي كنيد. در يك وقت مشخص به محل مربوط برويد و تمام موارد مهم را در نظر بگيريد تعداد مشتريان، نحو برخورد با مشتري، تعداد تلفن و تماس هاي آنها و رزرو مشتري، كار و دقت بسيار دقت كنيد اين موارد مي تواند به شما كمك كند مي توانيد براي اطمينان خاطر بيشتر از مشتريان آنها در مورد كيفت كارشان و همچنين ميزان رضايت آنها سوال كنيد و با جواب هاي كه مي گيريد مي توانيد تصميم بهتري بگيريد.

انتخاب بهترين سالن آرايش عروس در تهران : آرايشگاه هاي عروس در تهران

تماس با آيشگاه :

شما بعد از اينكه يك سالن خوب نظرتان را جلب كرد، بهتر است كه پس از بررسي آن با آرايشگاه مورد نظر خود تماس بگيريد؛ و اطلاعاتي درباره جنس موهايتان و رنگ مو و پوست تان با ان ها صحبت كنيد. امروزه بيشتر آرايشگاه هاي حرفه اي و مدرن براي جذب مشتري به ان ها وقت مشاوره رايگان مي دهند؛ بهتر است تا از اين فرصت استفاده كنيد و به صورت حضوري در مورد مدل آرايش و موي خود با آنها صحبت كنيد.

آرايشگاه عروس

وقت مشاوره :

گفتيم كه يكي از حسن نيت هاي آرايشگاه هاي مدرن دادن مشاوره رايگان است شما پس از گرفتن وقت مشاوره حضوري، بهتر است تا با مراجعه به آن جا در مورد ايده هاي خود با آنها صحبت كنيد و به پيشنهاداتي كه داريد را در ميان بگذاريد و از آنها در مورد نحوه آرايش و مدل موي مناسب چهره خود تان راهنمايي بگيريد. نحوه آرايش ها امروزه نسبت به گذشته كاملا تغيير كرده است و مدل هاي متنوع و زيبايي بر اساس فرم صورت و نحوي مدل موي انجام مي شود. ارايشگر بر اساس نحوه شكل و فرم صورتتان براي شما ارايش مناسبي را پيشنهاد مي كند.

كسب تجربه كم :

بهتر است تا براي اطمينان بيشتر از خدمات سالن زيبايي كه انتخاب كره ايد براي انجام يه سري كارها مثل طراحي ناخن و يا ارايش روزانه ملايم و ي رنگ كردن مو هايتان به آن جا مراجعه كنيد و بعد از اينكه كارتان تمام شد به كيفيت كار آن ها را بررسي كنيد و اگر از نحوه كار آن ها راضي بوديد و كيفيت خوبي داشت مي توانيد اين سالن را با خيال راحت انتخاب كنيد و يا برعكس اگر راضي نباشيد سالن ديگري را جايگزين كنيد.

نتيجه گيري نكردن بر اساس قيمت :

پس از اينكه تمام فيلترها را با موفقيت بررسي كرديد شما بايد درباره هزينه و بودجه اي كه براي اين كار كنار گداشته ايد تصميم بگيريد در نظر داشته باشيد كه تنها قيمت بالا نشان با كيفيت بودن يك آرايشگاه نيست؛ و شما بايد ملاك هاي ديگر را نيز در نظر بگيريد. در مورد سالني كه همواره با دادن پيشنهادات تخفيف طولاني مدت به دنبال نگه داشتن مشتريان است قدري تأمل كنيد چون آرايش گاه هاي تازه كار براي جمع كردن و جذب مشتري چنين پيشنهاداتي را ارائه مي دهند آرايشگاه هاي شناخته شده و معروف بدون انجام اين گونه تبليغات هميشه مشتري هاي خود را با ارائه خدمات با كيفيت و خوب راضي نگه مي دارند در اصل اين موضوع فهميديم كه كيفيت كار ربطي به هزينه و تخفيف ندارد.

بررسي كيفيت آرايشگاه :

شما بعد ازاينكه آرايشگاه مورد نظرتان را انتخاب كرديد در بررسي از كيفيت كار آرايشگاه مي توانيد به آرايشگاه مراجعه كنيد و با ديدن نمونه كارهاي آن ها و مقايسه ان با چيزي كه براي خودتان مي خواهيد. روش بعدي مشاهده بروشورها و كاتالوگ هاي سالن با مشتريان كه اين نوع آرايش ها روي آن ها انجام شده است. از مشتريان نظرخواهي كنيد و در مورد نحوه ميكاپ آن صحبت كنيد؛ و يك روش مناسب تر اينكه مي توانيد از وب سايت آرايشگاه بازديد كنيد و تمام نظرات مشتريان را در مورد رضايت كار ببينيد.

تعويض و يا انتخاب :

شما مجبور نيستيد كه فقط يك انتخاب داشته باشيد اگر فرصت كافي داريد و شما از كار آرايشگاه عروس مورد نظر راضي نبوديد؛ حتما به سراغ سالن ديگري برويد و سالن ديگري را براي مراسم خودتان انتخاب كنيد. نكته مهم اين كه در اين مورد بهتر از وسواس زياد نيز خود داري كنيد زيرا اين حساسيت كار شما را در انتخاب سالن خوب با مشكل مواجه مي كند.

وفادار بودن :

درست است كه شما دوست داريد كه در روز مراسم تان بسيار زيبا و بي نقص باشيد ولي اينكه بيشتر افراد از آرايشگرشان انتظار معجزه و توقعات نابه جا دارند اصلا صحيح نيست. اگر سالني كه براي اين مراسم انتخاب كرده ايد سالني است كه شما مشتري دائمي آن هستيد پس نگران نباشيد زيرا ارايشگر از سليقه شما اطلاع كافي دارد و از انتخاب نوع درست آرايش شما كاملا آگاه است پيشنهاد ما براي شما اين است كه بهتر است او را انتخاب كنيد و تنها به اسم و شهرت آرايشگاها بسنده نكنيد.

انتخاب درست :

شما قبلا حتما درباره اين كه چه مدل مو و چه نوع آرايشي را مي خواهيد با آرايشگرتان صحبت كرده ايد آرايشگر شما براساس جنس و رنگ مو و فرم صورتتان پيشنهاد شما را بررسي مي كند و شايد چند تغيير كوچك در آن ايجاد كند شما بايد اطمينان كنيد چون او با توجه به تجربه خود و دانستن مدل مو و آرايش زيبا براي شما، براي يك انتخاب درست شما را راهنمايي مي كند.

انتخاب بهترين تالار و باغ تالارعروسي در  : باغ عروسي تهران

برچسب ها: , , , , ,


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۲:۵۸ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :