راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

اتوبار – اتوبار تهران

اتوبار – اتوبار تهران

از انجايي كه عده ي زيادي از هموطنان ما در سرتاسر كشور عزيزمان ايران مخصوصا استان تهران اجاره نشين مي باشند بنابراين براي جابجايي خود نيازمند خدمات اتوبار  و باربري مي باشند بنابراين در اين راستا ، اتوبار ماهر بار به شكل ۲۴ ساعته و با دارا بودن سال ها سابقه در زمينه حمل و نقل و اسباب كشي در استان تهران و دارا بودن مهارت زياد در زمينه بسته بندي اثاثيه منزل ،جابجايي اثاثيه منزل تمامي روز هاي هفته مهياي ارائه خدمات اتوبار به همشرايان عزيزمان در استان تهران مي باشد ،اتوبار ماهر بار به شكل حرفه اي حتي در روزهاي تعطيل سال آماده ارائه خدمات مي باشد و مي تواند بهترين خدمات را براي شما عزيزان ارائه نمايد.

يك سرويس دهي رضايت بخش داشته از انجايي كه پرسنل شركت اتوبار ماهر بار داراي تجربه ي زيادي در زمينه ي اسباب كشي در استان تهران مي باشد لذا مي تواند بهترين خدمت را براي ساكنان استان تهران ارائه دهد.به همين خاطر هم مي باشد كه شما عزيزان در صورتي كه اسباب كشي منزل خود را بر عهده شركت ما بگذاريد ،ديگر نيازي نيست كه نگران اين مسئله باشيد زيرا شركت ما از كادري مجرب دراين زمينه بهره مي برد.شركت اتوبار ماهر بار اين امكان را براي ساكنان استان تهران فراهم آورده است كه بتوانند با تيكه بر روزمه اجرايي شركت اتوبار ماهر بار نهايت استفاده را از خدمات بارز اين شركت كرده و بارهاي خود را به شكل ۲۴ ساعته به مكان مورد نظر خود انتقال دهند.

 

اتوبار

لازم به ذكر است كه شركت اتوبار ماهر بار خدمات اتوبار  را به شكل حرفه اي براي شما ارائه مي نمايد يعني پرسنل اين شركت از مرحله اول اسباب كشي تا آخرين مرحله را براي شما انجام خواهند داد و اسباب شما را به هر مكاني كه خوستار باشيد انتقال خواهند داد خوشبختانه شركت ما براي انجام اين خدمات از كادري مجرب و متخصص در اين زمينه برخوردار مي باشد در ضمن براي حمل بار و اسباب شما عزيزان ما از اتومبيل هايي مسقف و موكت كاري شده استفاده مي نماييم كه اين اتومبيل ها به صورت ويژه براي كار اسباب كشي مي باشند لازم به ذكر است كه ،كار اسباب كشي نيازمند يك فرآيند برنامه ريزي شده مي باشد كه شركت حمل بار ماهر بار به شكل كاملا حرفه اي و تضميني اين خدمات را براي ساكنان استان تهران ارائه مي دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۰:۴۳ توسط:مهدي موضوع:

عمل جراحي كوچك كردن سينه

عمل جراحي كوچك كردن سينه 

 

جراحي ماموپلاستي

معمولا داشتن سينه هاي بزرگ هميشه براي خانم ها هم جذاب نيست و بسياري از خانم از داشتن سينه‌ هاي سنگين و بزرگ دچار ناراحتي‌هاي جسمي و عاطفي گوناگون مي شوند و اين بزرگي سينه باعث مي شود كه تناسب اندام خانم ها حالت نرمالي نداشته باشد در بيشتر مواقع سينه هايي بزرگ و آويزان باعث بروز مشكلات بسياري در خانم ها مي شود كه باعث ناراحتي و شاكي بودن آن ها شده است. معمولا بيشتر بانواني كه سينه‌هاي بزرگ دارند، غالباً از درد كمر و گردن رنج مي‌ برند.

هزينه جراحي زيبايي كوچك كردن سينه

عمل كوچك كردن سينه

با پيشرفت هاي كه امروزه در متد پزشكي رواج پيدا كرده است خوشبختانه راه هاي كوچك كردن سينه و از جمله جراحي تمام اين مشكلات را براي خانم ها پايان مي‌دهد

جراحي كوچك كردن سينه چكار مي كند؟

يكي از بهترين تكنيك هاي جراحي زيبايي ، جراحي كوچك كردن سينه مي باشد كه اين جراحي براي رفع بزرگي سينه ها مورد استفاده قرار مي گيرد. جراحي كوچك كردن سينه يا ماموپلاستي اندازه و وزن سينه هاي بزرگ را در افرادي كه داراي مشكل بزرگي سينه هستند كمتر مي‌كند و در عين حال آنها را سفت‌تر مي‌كند و هاله دور سينه (پوست تيره‌تر اطراف نوك پستان) را نيز در صورت لزوم كوچكتر مي‌كند. اين جراحي باعث بالا رفتن اعتماد به نفس در بيماراني مي شود كه از آن مشكل رنج مي بردند كه با انجام آن راحتي و اعتماد به نفس بيشتري را به دست مي‌آورند.

مهم ترين موارد در كوچك كردن سينه

  • كاهش اندازه و وزن كلي سينه
  • بالا بردن سينه
  • ايجاد شكل گرد براي سينه
  • بالا كشيدن مجموعه سينه-نوك پستان
  • كاهش اندازه هاله دور سينه
  • چه كسي كانديد جراحي كوچك كردن سينه است؟
  • شما در صورتي كانديد جراحي كوچك كردن سينه هستيد كه:
  • سينه هاي بزرگي داشته باشيد كه بر فعاليت هاي روزمره شما تاثير بگذارند.
  • سينه هايي بزرگي داشته باشيد كه علايمي ايجاد كنند.
  • وزن سينه هاي شما باعث ايجاد شيارهايي در شانه شود.
  • درد گردن يا پشت ناشي از فشار سينه هاي سنگين
  • سينه ها از نظر زيبايي بزرگ باشند
  • مي خواهيد سينه هاي افتاده را اصلاح كنيد و همزمان آنها را كوچك تر نماييد.

مهم ترين شرايط لازم براي جراحي كوچك كردن سينه

  • بيماران بايد از سلامت عمومي برخوردار باشند.
  • افراد سيگاري بايد ۲-۱ هفته قبل از جراحي سيگار را ترك كنند.
  • بيماراني كه باردار هستند يا شير مي دهند بايد ۸-۴ هفته پس از پايان شيردهي جراحي كنند طوري كه بتوان اندازه واقعي سينه آنها را تعيين كرد.
  • بيمار بايد توقعات واقعي در مورد كوچك كردن سينه داشته باشد.
  • درست است كه اين جراحي بدون محدوديت خاصي بر روي تمام زنان در تمام سنين انجام شود ولي بايد سينه ها به بلوغ رشد رسيده باشند. معمولا قبل از اينكه سينه ها كاملا رشد كنند هرگز نبايد اين عمل را انجام داد. پس جراحي ماموپلاستي براي خانم هاي باردار و افرادي كه سايز سينه مناسبي دارند توصيه نمي شود.
  • معمولا داشتن سلامت جسمي و مصرف نكردن دارو هاي خاص در اين جراحي بسيار مهم است پس شما چنانچه بيماري خاصي داريد و يا از دارو هاي خاصي استفاده مي نماييد در جلسه مشاوره با پزشك تان حتما پزشك جراح خود را از اين موضوع مطلع كنيد

روش هاي كوچك كردن سينه و برش هاي آنها :

معمولا در پايان جراحي باقي ماندن جاي زخم و اسكار كاملا طبيعي است اما اين كه اين زخم ها دقيقا در كدام قسمت و با چه شدتي باشند به تبحر جراح پلاستيك در برش ها بستگي دارد.

با توجه به اين كه براي كوچك كردن سينه ۲ روش وجود دارد. و در واقع نوع تكنيك مورد نياز جهت كوچك كردن سينه براي هر فرد بستگي به ميزان افتادگي و اندازه سينه دارد.

در كل، سينه هاي كوچكتر با افتادگي كمتر نياز به برش هاي كمتري دارند و سينه هاي بزرگتر با افتادگي بيشتر نياز به برش بيشتري دارند. كه تمامي اين موارد در جلسه مشاوره قبل از انجام جراحي زيبايي سينه مشخص مي شود.

دوران نقاهت بعد از عمل كوچك كردن سينه

  • معمولاً تا سه روز درد ناشي از عمل زيادتر مي شود و پس از با مصرف مسكن ها كاهش خواهد يافت
  • بدون تجويز جراح دارويي مصرف نكنيد
  • تا ۴۸ ساعت اول مي توانيد براي كاهش درد و پيشگيري از تورم از كمپرس آب سرد استفاده نماييد
  • در زمان استراحت سرتان را كمي بالاتر از بدن قرار بگيرد تا تنفس راحتي داشته باشيد
  • شما نبايد شش هفته هر نوع فعاليت سنگين را انجام دهيد
  • اصلا نبايد اشيا سنگين بلند كنيد
  • توصيه پزشك براي شما اين مي شود تا دو هفته رژيم كم نمك را رعايت نماييد
  • آناناس تازه مي تواند به روند بهبود زخم ها، ورم و كبودي هاي تان كمك كند.
  • استفاده از سوتين طبي بعد از عمل ماموپلاستي تا زماني كه جراح براي تان تعيين كرده، در طول شبانه روز الزامي است

توصيه مي شود تا يك مدت حداقل دو هفته از مصرف هرگونه دخانيات به ويژه سيگار و نوشيدني هاي الكل دار حتما پرهيز كنيد. بي حسي سينه ها تا مدتي بعد از عمل طبيعي است و جاي نگراني ندارد. مصرف دارو هايي كه برايتان تجويز شده است را تا پايان دوره ادامه بدهيد. ۴۸ ساعت بعد از عمل مي باشد و بعد از گذشت سه الي چهار روز مي تواند به فعاليت هاي عادي روزمره ادامه دهد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۶:۰۵ توسط:مهدي موضوع:

ارسال اضافه بار مسافري به امريكا

ارسال اضافه بار مسافري به امريكا

ارسال بار به امريكا , فريت بار به امريكا : بيشترين مسافري كه از ايران به كشورهاي خارجي مسافرت مي كنند ، كشور امريكا مي باشد . لذا فريت بار مسافر و نيز ارسال بار به اين كشور به ويژه برخي از ايالت هاي آن نسبت به ساير كشورها بيشتر است . از طرفي به دليل مهاجرت زياد به آمريكا و اينكه خيلي از مسافرين قصد دارند كه برخي از لوازم شخصي خود يا اثاثيه منزل خود را به همراه خود ببرند . بنابر اين نياز مند شركتي خوب براي ارسال بار مي باشند كه تمام كارهاي فريت بار و حمل بار به امريكا را انجام دهد . شركت پادميرا راه با سابقه اي ۴۲ ساله در اين زمنيه مي تواند راهنمايي عالي براي ارسال بار شما به امريكا باشد . لذا براي كسب اطلاعات بيشتر در اين مورد مي توانيد با پادميرا راه تماس بگيريد :

كارگو

فريت بار به آمريكا

بيشترين درخواست فريت بار (ارسال بار )از ايران به آمريكا (ارسال بار به آمريكا ، فريت بار به آمريكا) مربوط به ايالت كاليفرنيا و بيشتر به دو شهر لس آنجلس و سانفرانسيسكو مي باشد. بطور كلي ورود لوازم شخصي و اثاثيه منزل به آمريكا براي مهاجرين و مسافران به آنجا رايگان مي باشد بيشتر افرادي كه از ايران به آمريكا به صورت طولاني مدت مسافرت مي كنند فكر مي كنند نمي توانند لوازم و اثاثيه شخصي خود را به آمريكا فريت نمايند.

فريت بار به امريكا

در صورتي كه اگر لوازم استفاده شده و دست دوم باشند ورود آن به آمريكا بلامانع مي باشد و غير از پرداخت مبلغي حدود ۳۰ تا ۴۰ دلار آمريكا جهت صدور قبض انبار پس از رسيدن بار به فرودگاه ، هزينه ي ديگري (هزينه هاي گمركي ) ندارد. مسافران مي توانند لوازم شخصي خود را به عنوان Used personal effects ، Used.H.H.goods به اكثر شهرهاي ايالات متحده امريكا مانند نيويورك ، واشينگتن،آتلانتا،شيكاگو،لس آنجلس،سانفرانسيسكو،بوستن، تگزاس،پورتلند،سياتل،ميامي و… فريت بار كنند.

در مورد فريت بار ( ارسال بار ) مواد غذايي | ارسال بار موارد غذايي به آمريكا

بسياري از مشتريان سوال مي كنند كه آيا مي توانند مواد غذايي را با خودشان ببرند يا نه؟

در پاسخ اين سوال بايد گفت كه هر ي از كشورها قوانين خاص خود را براي گمرك دارند . ولي به طور كلي ارسال بار مواد غذايي حتي به اندازه ي كم حساسيت زا مي باشد .يعني اينكه ممكن است در ارزيابي كه در گمرك و در هريك از فرودگاه ها در بازرسي محموله متوجه وجود مواد غذايي در بار شوند و مواد غذايي را دور بريزند يا مشكلاتي را براي گيرنده بار به وجود آورند.در نتيجه توصيه فريت بار پادميرا راه به مهاجران و مسافران محترم اين است كه مواد غذايي را در بين محموله باري خود نگذاريد حتي به اندازه ي كم هم باشد.ولي اگر اصرار بر آن داريد كه مقاديري مواد غذايي را فريت بار كنيد توصيه ما در اين است كه آن را در جعبه اي جداگانه بگذاريد تا دسترسي به آن راحت تر باشد و ديگر نياز نمي باشد كه در بين ديگر كارتن هاي فريت بار به دنبال آن بگرديد در اين صورت بار ها نيز آسيب نمي بينند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۱:۰۹ توسط:مهدي موضوع:

جراحي زيبايي ليفت ران

جراحي زيبايي ليفت ران , هزينه عمل ليفت ران , بهترين جراح ليفت ران در تهران , كشيدن پوست ران پا ها , متخصص زيبايي ماهر براي ليفت ران در تهران : يكي از مشكلاتي كه بيشتر افراد با افزايش سن به خصوص خانم ها با آن مواجه هستند مشكلاتي چون پوست اضافه اطراف ران است كه اين شل شدگي بيشتر براي اي دليل است كه پوست با افزايش سن و يا بعد از كاهش وزن قابل توجه، كشش خود را از دست مي دهد. كه اين عارضه مي تواند علاوه بر مشكلات بهداشتي نظير پيدايش اگزما و ديگر ناراحتي هاي پوستي همچنين باعث ايجاد مشكلات زيبايي نيز در افراد مي شود خوشبختانه با توجه پيشرفت هايي كه در زمينه جراحي هاي زيبايي وجود دارد اين عارضه مي تواند كه با عمل جراحي اصلاح شود.

ليفت ران

همان طور كه گفتيم با كاهش خاصيت الاستيسيته پوست شل شدگي و افتادگي پوست داخل ران ها به دنبال كاهش / افزايش وزن ، افزايش سن، قرار گرفتن در معرض مستقيم نور خورشيد و ژنتيك فرد اتفاق مي افتد.

فهرست مطالب

 

تكنيك هاي طلايي جراحي ليفت ران

  • جراحي ميني ليفت ران تكنيك اول يك اسكار كوتاه و افقي در كشاله ران دارد
  • جراحي ليفت ران تكنيك دوم با يك اسكار عمودي در طول ران همراه است

بيشترين علت شل شدگي و افتادگي قسمت خارجي ران ها به علت افزايش سن و يا بعد يك كاهش وزن اتفاق مي افتد كه شل شدگي و افتادگي پوست قسمت خارجي ران را مي توان با جراحي زيبايي پايين تنه اصلاح كرد.

ران ايده آل از ديدگاه زيبايي

در نتيجه تغييرات وزني و كاهش الاستيسيته پوست، پوست قسمت داخلي ران ها ، شل و افتاده شده و با يكديگر بر خورد مي كند. در چنين شرايطي جراحي ليفت ران مي تواند اين مشكلات را اصلاح كند. شكل دهي و بهبود فرم ران اصلي ترين هدف جراحي ليفت است. كه اين اتفاق به وسيله ي كشيدن پوست كه باعث افزايش استحكام ان مي شود صورت مي پذيرد.

معمولا در حالت ايده ال پوست قسمت داخلي ران ها بايد صاف، كشيده و بدون شل شدگي باشد. همچنين در حالت مطلوب لايه اي خفيف تا متوسط از چربي در سطح داخلي ران ها وجود دارد كه البته اين چرب در حدي است كه قمت داخلي ران ها به يكديگر برخورد نمي كند.

آيا جراحي ليفت ران روشي مناسب براي من است؟

با افزايش سن معمولا تغييرات به وجود آمده در ناحيه ران براي بسياري مشكل دار مي باشد . در بعضي از افراد ناحيه ران در مقابل رژيم هاي غذايي سرسختانه مقاومت كرده و علي رغم رژيم غذايي موثر تغييري در اندازه و فرم ران حاصل نمي شود. براي رفع اين مشكل معمولا جراحي ليفت ران ها بسيار مناسب است زيرا اين جراحي سبب مي شود كه ران ها صاف تر و خوش فرم تر به نظر برسند.

تجمع سلول هاي چربي، سلوليت و پوست اضافي به اين ناحيه باعث مي شود فرد پيرتر، سنگين وزن تر و داراي تناسب اندام كمتر از آنچه كه هست بنظر آيد. اين موضوع مي تواند منجر به كاهش اعتماد به نفس فرد شود. اما جراحي زيبايي و جراحي پلاستيك مي تواند يك راه حل مناسب باشد، جراحي ليفت ران با برداشتن بافت اضافي ظاهري زيباتر را براي اندام ايجاد خواهد كرد.

در رابطه با ليفت داخل ران ها ۲ تكنيك وجود دارد :

  • تكنيك اسكار كوتاه (جراحي ميني ليفت ران)
  • تكنيك اسكار عمودي ( جراحي ليفت ران)

تكنيك اسكار كوتاه يا جراحي ميني ليفت كه برش فقط در ناحيه چين كشاله ران داده مي شود، در اين تكنيك برخلاف تكنيك استاندارد برش طولي در قسمت داخلي ران داده نمي شود. از آنجا كه محل برش فقط در ناحيه چين كشاله ران است، اسكار جراحي معمولا مخفي مي ماند. اين تكنينك براي بيماراني مناسب است كه اضافي بافت و شلي پوست فقط از ۳/۱ فوقاني ران آنها وجود دارد و نياز به كشيدگي پوست در قسمت مياني و تحتاني ران ندارند.

در تكنيك اسكار عمودي حجم پوست اضافي برداشته شده در مقايسه با تكنيك اسكار كوتاه بيشتر است اما در عوض نتيجه نهايي در اين تكنيك بهتر و قابل توجه تر خواهد بود. معمولا از روش ليپوساكشن در هر دوي اين تكنيك ها براي حذف چربي هاي اضافي و دست يابي به ظاهري صاف تر و خوش فرم تر استفاده مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۶:۱۵ توسط:مهدي موضوع:

عمل ليپوساكشن

عمل ليپوساكشن , هزينه ليپوساكشن شكم , ران و صورت چقدر است , هزينه عمل برداشتن چربي شكم , متخصص زيبايي ماهر براي ليپوساكشن شكم و ران : امروزه با توجه به استقبال بيشتر خانم ها از جراحي هاي زيبايي و مخصوصا پيكر تراشي يكي از رايج ترين روش هاي زيبايي بدن در ايران جراحي ليپوساكشن و ليزر ليپوليز است كه درباره ليزر ليپوليز بايد بگوييم كه اين روش يك روش جراحي كاملا كم تهاجمي است كه باعث تخريب سلول هاي چربي شده و از طريق ايجاد گرما باعث تحريك اثر سفت كننده روي پوست مي شود. عمل ليپوساكش نيز شامل حذف انتخابي بافت چربي از بخش هاي مختلف بدن با استفاده از برش هاي ريز است. در تعريف دقيق تر درباره ليپوساكشن يا ليپوپلاستي بايد بگوييم كه اين روش جراحي يك روش جراحي زيبايي مي باشد كه با از بين بردن رسوبات چربي اضافي و بهبود خطوط بدن و تناسب اندام مي شود.

ليپوساكشن

فهرست مطالب

 

آيا ليپوساكشن روشي مناسب براي من است؟

عمل ليپوساكشن با از بين بردن بافت هاي چربي در مناطق مورد نظر به صورت انتخابي عمل مي كند بيشتر افراد با استفاده از رژيم غذايي و ورزش چربي سوزي مناسبي را انجام مي دهند. در بيشتر افراد نيز چربي هاي تجمع كرده در چهلو شكم به سختي از بين مي روند معمولا در زماني كه از طريق رژيم و ورزش وزن خود را از دست مي دهيد، بدن شما چربي را به صورت تعيين شده اي بر اساس ژنتيك شما از دست مي دهد. وقتي بقيه بدن لاغرتر مي شود مناطق انباشته از چربي واضح تر مي شوند. معمولا در خانمها اين مناطق در اطراف ران ، شكم، پشت و پهلو است. در مردان نيز اين بخش ها بيشتر در پهلو و شكم هستند. از اين رو بيشتر افراد ليپوساكشن را تنها راه براي خلاص شدن از اين مشكلات مي دانند.

چه كسي كانديد ليپوساكشن است؟

  • افرادي كه با انجام ورزش و رژيم هاي غذايي نيز موفق به از بين بردن چربي نيستند
  • بيماراني كه BMI (شاخص توده بدني) كمتر از ۳۵ و ترجيحا كنتر از ۳۰ داشته باشند.
  • بيماراني كه خاصيت كشساني يا ارتجايي پوست آنها بالا است

نكته مهم در افرادي كه پوست ان ها خاصيت كشساني يا ارتجايي كم است و يا اسكار زخم دارند، كانديداي مناسبي براي اين عمل نيستند.

ملاحظات مهم درباره ليپوساكشن

روشي براي كاهش وزن نيست :

مهم ترين توصيه به افرادي كه به دنبال انجام اين جراحي هستند اين است كه عمل ليپوساكشن روشي براي كاهش وزن نمي باشد. با توجه به اين كه اين جراحي تاثيراتمناسبي را بر ظاهر شما مي گذارد اما با توجه به اين كه وزن واقعي چربي برداشته شده نسبتا اندك است از اين رو تاثير زيادي بر كاهش وزن ندارد.

به سلوليت (فرو رفتگي هاي پوست) كمك نمي كند :

براي رفع سلوليت اين جراحي مناسب نيست زيرا سلوليت وضعيتي است كه در نزديكي سطح پوست روي مي دهد. و از ان جايي كه ليپوساكشن در نزديكي سطح انجام نمي شود از اين رو تاثيري بر روي چربي سلوليت ندارد.

براي ليپوساكشن به فوق تخصص جراحي پلاستيك با تجربه و با صلاحيت نياز داريد :

مهم ترين مورد درباره اين جراحي اين كه انتخاب پزشك جراح متبحر براي اين عمل بسيار ضروري است فوق تخصص جراحي پلاستيك با تجربه بهترين فرد براي انجام اين جراحي است. از اين رو در انتخاب جراح حتما بايد جراحي را انتخاب كنيد كه مطمئن شود شما كانديداي مناسبي براي اين عمل هستيد و روش هاي جايگزين را نيز به شما پيشنهاد كند و ليپوساكشن را به صورت درست انجام دهد و بتواند از عوارض احتمالي جلوگيري كند.

انواع مختلف ليپوساكشن

رايج ترين نوع عمل ليپوساكشن ، ليپوساكشن تامسنت يا با بي حسي موضعي (همراه با تزريق دارو) مي باشد. در اين روش، قبل از برداشتن چربي ها ابتدا مقدار زيادي از يك محلول دارويي به درون مناطقي از بدن كه چربي اضافي آن بايد حذف شود، تزريق مي شود. گاهي از اوقات ممكن است كه حجم محلول تزريق شده بيش از سه برابر مقدار چربي هايي باشد كه از آن موضع برداشته مي شود.

ليپوساكشن به روش فوق مرطوب نيز روشي مشابه با ليپوساكشن تامسنت مي باشد، اما تفاوتي كه دارد آن است كه حجم محلول تزريق شده در موضع محل عمل، كمتر از مقدار تزريق شده در روش تامسنت مي باشد. اغلب لازم است كه اين عمل تحت شرايط بيهوشي خفيف (نوعي از بيهوشي كه بيمار در زمان عمل به حالت خواب آلود است) يا بيهوشي عمومي (نوعي از بيهوشي كه بيمار در زمان انجام عمل كاملاً خواب است و دردي احساس نمي كند) انجام شود.

ليپوساكشن به كمك اولتراسوند (UAL) يكي ديگر از روش هاي ليپوساكشن است كه در آن از امواج اولتراسونيك براي شكستن سلول هاي چربي و تبديل آنها به حالت مايع استفاده مي شود. در مرحله بعد، اين سلول ها با استفاده از مكش وكيوم از محل مورد نظر خارج مي شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۱:۵۵ توسط:مهدي موضوع:

فريت بار مسافري و تجاري به شهرهاي كانادا

فريت بار به كانادا , فريت بار مسافري و تجاري به شهرهاي كانادا

شركت فريت بار و ارسال بار پادميرا راه متخصص ارسال بار به كانادا ، ارسال بار به تورنتو و ارسال بار به تمام شهرهاي كانادا مي باشد .لذا براي كشب اطلاعات بيشتر مي توانيد با كارشناس فريت بار و ارسال بار ما تماس بگيريد :

۰۲۱-۸۸۷۳۵۲۸۳ ____ ۰۲۱-۸۸۵۰۱۲۸۷

۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

پادميرا راه بدون هيچ نوع آسيب ديدگي بار مسافري شما را به كانادا ارسال خواهد كرد.

ارسال بار به كانادا

موقعيت كلي كانادا از نظر جغرافيايي

كانادا كشوري در قاره آمريكاي (آمريكاي شمالي ) اين كشور داراي ۱۰ استان مي باشد و از سه قلمرو تشكيل شده است موقعيت اين كشور را مي توان بدين صورت بررسي كرد :

از طرفين به اقيانوس آرام و اقيانس اطلس وصل شده و از شمال به اقيانوس منجمد شمالي و تنها همسايه ي جنوبي اين كشور ايالات متحده امريكا است. پايتخت اين كشور شهر اتاوا چهارمين شهر بزرگ كانادا است اين شهر با مساحت ۲۷۷۸ كيلومتر مربع در استان آنتاريو واقع شده است . كانادا جمعيتي در حدود ۳۵٫۱۶ ميليون نفر دارد . واحد پول كانادا دلار كانادا است .و از شهر هاي مهم و توريست پذير آن مي توان به مونترآل ، ونكوور ، تورنتو ، كبك ، نياگارا فالز ،كلگري ، اتاوا و.. اشاره كرد.

فريت بار به كانادا

كشور پهناور كانادا يكي از مهاجر پذيرترين كشور هاي دنيا مي باشد و براي هم وطنان عزيز ايراني كه قصد مسافرت يا مهاجرت به كانادا را دارند توصيه ما اين است كه جهت فريت بار ، ارسال بار خود ( فريت اثاثيه منزل يا وسايل شخصي و…) به توضيحات زير توجه فرمايند :

رعايت نكات مهم در فريت بار به كانادا – ارسال بار به كانادا

كشو كانادا داراي شهر هاي بزرگ و زيبايي است از مهم ترين آنها مي توان تو رنتو ، ونكوور ، مونترآل ، كلگري ،ادمونتون، … را نام برد . افرادي كه به قصد مسافرت يا مهاجرت به كانادا اقدام مي كنند بعد از طي مراحل دريافت ويزا براي ورود به اين كشور ، مسلما لوازم منزل كه برايشان مهم و همچنين لوازم شخصي دارند كه دوست دارند با خود به كشور كانادا ببرند براي اين كار بايد از شركت هاي فريت بار ( شركت هاي ارسال بار به كانادا) كمك بگيرند تا اثاثيه خود را به كانادا فريت بار كنند.

يكي از قوانين مهم حمل بار هوايي به كانادا بدين صورت مي باشد كه مسافران بعد از ورود اول به كانادا (تاكيد : ورود اول به كانادا) اسباب و اثاثيه اي را كه مي خواهند از ايران فريت بار كنند به گمرك مقصد يعني كانادا اعلام و فرم ديكلريشن را پر مي كنند.با پر كردن اين فرم كه يكي از الزامات فريت بار مي باشد . مهاجران تا چهار سال مي توانند اين اسباب و اثاثيه را بدون پرداخت حقوق و عوارض گمركي بين دو كشور فريت بار(ارسال بار) كنند . براي اطلاعات بيشتر مي توانيد از سايت فريت بار و حمل بار هوايي و خدمات پادميرا راه كمك بگيريد . يا با وكلايي كه در كار اقامت مهاجرين فعاليت مي كنند مشورت كنيد.

هزينه ارسال بار به كانادا

مسافرين و مهاجرين به اين نكته توجه كنند زماني كه باري از ايران به يكي از شهرهاي كانادا فريت مي شود مسلما مداركي از قبيل ليست بسته بندي يا packing List و بارنامه اي را به مهاجر يا ارسال كننده ي بار تقديم مي كنند . زماني كه بار مثلا به شهر تورنتو مي رسد تا ۴۸ ساعت اين بار به صورت رايگان و بدون نياز به پرداخت پول براي انبار داري در فرودگاه نگهداري مي شود .پس از ۴۸ ساعت اگر صاحب بار به گمرك مراجعه نكند بر اساس وزن و حجم بار فريت شده از ايشان هزينه ي انبار داري گرفته خواهد شد .

اما در صورتي كه صاحب بار در موعد مقرر به گمرك فرودگاه (قسمت بار گمرك فرودگاه ) مراجعه نمايد مي بايست مبلغي در حدود ۳۰ تا ۴۰ دلار بابت در يافت قبض انبار و بار نامه به شركت هواپيمايي پرداخت نمايد. اين مبلغ ارتباطي به وزن بار نداشته و بايد پرداخت شود. حال اگر بار وزين و حجيم باشد . گمرك و قسمت هندلينگ مبالغي را در جهت حمل و جابجايي محموله (ليفتراك و كارگر و…) از صاحب بار دريافت مي كنند.

ارسال بار به كانادا

حمل بار فريت شده بعد از تحويل به محل اقامت

اما بعدا از طي مراحل فريت بار مسافرين بايد به اين نكته توجه داشته باشند كه به دو صورت مي توانند بار خود را از فرودگاه به محل اقامت خود جابه جا كنند. اجاره وانت يا ون از خود فرودگاه كه عمدتا هزينه ي بالايي دارند . اجاره روزانه U-Haul كه در ابعاد مختلف در دسترس مي باشد . اين نوع ماشين ها نوعي از ماشين هاي اجاره اي هستند كه شركت هاي حمل ونقل داخلي به مشتريان خود به صورت روزانه و يا ساعتي اجاره مي دهند . هزينه چنداني ندارند. توصيه شركت فريت بار و ارسال بار پادميرا راه نيز براي مسافران عزيز اين مورد مي باشد.

فريت بار

البته اگر خود صاحب بار وانت يا ماشين داشته باشد مي تواند بدون هزينه بار خود را به محل اقامت خود جابجا كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۱:۲۷ توسط:مهدي موضوع:

ارسال بار به استراليا از طريق هوايي

همان طور كه مي دانيم راه هاي حمل و نقل بار از سه طريق انجام مي شود :

  1. ارسال بار به استراليا از طريق راههاي زميني : به دليل اينكه كشور استراليا يك جزيره مي باشد از ساير كشورها به آن نمي توان از طريق زميني عمل ارسال بار را انجام داد .
  2. ارسال بار به استراليا از طريق دريا : يكي ديگر از روش هاي ارسال بار به استراليا استفاده از كشتي هاي بار بري و همچنين مسافر بري است .
  3. ارسال بار به استراليا از طريق هوايي : امن ترين راه براي ارسال بار به استراليا حمل بار هوايي مي باشد در زير به طئر كامل به آن اشاره مي كنيم .

فريت بار به استراليا | ارسال بار به استراليا از طريق هوايي

ارسال بار هوايي از طريق هواپيما در اصطلاح فريت بار يا حمل بار هوايي گفته مي شود در واقع فريت بار به استراليا از طريق هواپيما يكي از امن ترين و راحترين روشهاي ارسال بار به استراليا مي باشد .شركت فريت بار و حمل بار هوايي پادميرا راه يكي از برترين شركت ها در اين زمينه مي باشد . كارشناس فريت بار و حمل بار هوايي شركت پادميرا راه بار ارئه خدمات مشاوره ي رايگان در اين زمينه مي تواند براي افرادي كه قصد فريت بار به استراليا را دارند بسيار مفيد باشد .

فريت بار به استراليا

خدمات شركت پادميرا راه براي فريت بار به استراليا

  • بسته بندي كليه لوازم منزل ( ظروف شكستني ، كتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  • بارگيري جهت حمل بار هوايي
  • انجام تشريفات گمركي با و بدون حضور مسافر : در اين مورد برخي از مسافران لازم مي دونند كه خود شخصا به همراه كارشناس فريت بار براي انجام امور گمركي حضور داشته باشد اما تعدادي از مشتريان نيز تمام امور را به عهدهي شركت فريت بار قرار مي دهند . شركت پادميرا با خواست مشتري عمل مي كند و مهمترين مسئله رضايت مشتري است .
  • پالت بندي محموله در صورت نياز : بعد از انجام امور گمركي براي جلوگيري از آسيب ديدگي احتمالي محموله آن را در صورت نياز پالت بندي مي كنند. شركت فريت بار و خمل بار هوايي پادميرا اين مسئوليت را نيز به عهده گرفته است .
  • در نهايت اخذ بارنامه براي فريت بار به استراليا : شركت پادميرا راه در كوتاهترين زمان با پايين ترين هزينه مسئوليت اخذ بار نامه شركت هاي هواپيمايي مانند ايران اير ، امارات ، تركيش ايرلاين ، لوفتهانزا و … را براي فريت بار – ارسال بار به استراليا بر عهده دارد .

توضيحاتي در رابطه با شرايط فريت بار به استراليا و شهرهاي مختلف آن

از بزرگترين شهرهاي استراليا كه مسافرين محترم از ايران قصد عزيمت به آنجا را دارند مي تواند سيدني –ملبورن-آدلايد-بريزبين-پرت و…را نام برد .  در رابطه با فريت بار به هر يك از اين شهرها با قيمتهاي مختلفي انجام مي شود كه بايستي حتما با مشاورين ما در شركت فريت بار و حمل بار هوايي پادميرا راه تماس حاصل نماييد. در واقع هرينه هاي ارسال بار به شهرهاي استرليا به دليل فاصله ي زياد از هم يكي نمي باشد. به جزء هزينه ي فريت بار به ملبورن و سيدني كه تقريبا يكي است .

فريت بار به استراليا | حساسيت گمركهاي استراليا به محموله ي آلوده

يكي از مهمترين نكاتي كه گمركات استراليا در آن بسيار حساسيت نشان مي دهند اين است كه محموله هايي كه وارد اين كشور مي شوند بايد عاري از هرگونه آلودگي اعم از حشرات موزي ، ميكروب و…باشد.اگر محموله اي با بسته بندي چرمي باشد حتما بايستي سم زدايي شود . البته گمركات استراليا براي اين كار مكاني به عنوان مكان قرنطينه دارند كه هرگونه كالايي را كه تشخيص دهند احتمال دارد آلودگي همراه داشته باشد را در آنجا قرنطينه مي كنند.

گمركات استراليا عمدتا از بسته بندي هايي كه با كارتنهاي مخصوص فريت بار (نه كارتنهايي مثل كارتن موز و ساير كارتن هاي متفرقه ) ايرادي نمي گيرند . و معمولا بارهايي كه مربوط به لوازم منزل و شخصي شامل ظروف شكستني ، كتاب ، البسه ، ظروف و لوازم آشپز خانه ، كيف و كفش ، لوازم دكوري و… كه دست دوم باشند معاف از ماليات و هزينه ي گمركي مي باشند و فقط هزينه ي جزئي هندلينگ فرودگاهي اخذ مي شود . جهت كسب اطلاعات بيشتر به قسمت درباره بسته بندي مراجعه شود و يا با كارشناسان ما در خدمات حمل بار هوايي و فريت بار پادميرا راه تماس حاصل نماييد.

شركت فريت بار پادميرا راه آماده ي خدمت رساني به مسافران عزيز براي ارسال بار به استراليا مي باشد اين شركت با ارائه خدمات مشاوره در رابطه با فريت بار به استراليا به صورت رايگان و هم چنين انجام امور اداري مربوط به فريت بار به استراليا مي تواند با بهترين كيفيت خدمات خود را ارائه نمايد . براي دريافت اطلاعات بيشتر در رابطه با ارسال بار به استراليا مي توانيد با ما تماس حاصل فرماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۴:۴۳ توسط:مهدي موضوع:

ليفت لب ، هزينه ليفت لب

ليفت لب ، هزينه ليفت لب , ليفت لب جهت بزرگ كردن , هزينه جراحي زيبايي ليفت لب : يكي از مهمترين عوامل كاهش جذابيت لب ها افزايش سن است كه با ورود فرد به ميانسالي تغييراتي در لب ها به وجود مي ايد كه اين تغييرات باعث بيشتر شدن فاصله لب ها از بيني و نازك شدن لب ها مي شود .تفاوت لب هاي دوران جواني با سالخوردگي كاملا مشهود است لب ها در زمان جواني پر و جلو آمده هستند و معمولا در جواني، لب بالايي زماني كه دهان به طور جزيي باز است، تقريبا ۲ ميلي متر بالاتر از دندان بالايي قرار دارد. زماني كه شخص پير مي شود، لب بالايي نيز پير مي شود و بلند تر مي شود و دندان بالايي زير لب پنهان مي گردد. به علاوه، لب به سمت داخل دهان بر مي گردد و جلو آمدگي طبيعي خود را از دست مي دهد.

ليفت لب

مهم ترين نشانه هاي پيري لب بالا ، باريكي ، بلندي و مشخص نبودن دندان است.

يكي از مناسب ترين روش هاي اصلاح لب روش ليفت لب است كه اين روش به اصلاح ظاهر لب بالايي بسيار كمك مي كند و اين روش مي تواند تا حالت لب را به موقعيت قبلي خود بر گرداند و بالاتر مي كشد و باعث مي شود تا لب ها جلوآمدگي طبيعي را داشته باشند.

كوچك كردن لب :

روش ديگري كه وجود دارد كوچك كردن لب ها است اين روش مناسب براي افرادي است كه احساس مي كنند لب هاي آنها بسيار كلفت هستند و مي خواهند آنها را كوچك كنند. كوچك كردن لب در اين بيماران نسبتا ساده و موفقيت آميز است.

بزرگ كردن لب با ژل يا تزريق چربي :

افرادي كه داراي لب هاي باريك هستند مي توانند تا با بزرگ كردن لب، لب ها را كلفت تر و پرتر نشان دهند. رايج ترين روش براي بزرگ كردن لب، پركننده هاي بافت نرم مانند JUVEDERM يا رستيلان است.

تزريق چربي نيز گزينه رايج ديگري براي نتايج دائمي تر، است.

در اين روش ها دوران نقاهت معمولا ۱ هفته است و اكثر بيماران در عرض ۵-۲ روز به سر كار برمي گردند. مي توانيد يك هفته بعد از جراحي ورزش سبك را شروع كنيد. از فعاليت سنگين تا ۴ هفته بعد از جراحي اجتناب كنيد.

هزينه جراحي ليفت لب

هزينه جراحي ليفت لب

شايع ترين عوارض ليفت لب عبارتند از :

با توجه به اين كه اين جراحي به صورت سرپايي و با بي حسي انجام مي شود از اين رو عوارض جدي بسيار خطرناك و جدي را به دنبال ندارد.

شايع ترين عوارض موقت ليفت لب عبارتند از  :

  • قرمزي
  • ورم كم
  • احساس درد
  • احساس خارش
  • كبودي خفيف
  • حساس شدن ناحيه درمان شده

معمولا اين مشكلات دو روز پس از جراحي حل مي شود .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۰:۵۷ توسط:مهدي موضوع:

چرا اجاره خودرو ؟

چرا اجاره خودرو ؟

مي توانيم در يك پاسخ خيلي فشرده و كوتاه در رابطه با اجاره ماشين ( خودرو سواري , ون و اتوبوس و… ) توضيح مختصري داد . بارها پيش آمده است كه مي خواستيد به همراه خانواده و يا جمعي از دوستانتان به سفرهاي دسته جمعي چند روزه برويد ولي نبود تعداد خودرو كافي منجر به اين شده است . كه شما اقدام به اجاره خودرو كرده ايد .

مورد ديگر نيز مي تواند اين باشد كه بنا به دلايلي شما نمي توانيد خودروي خودتان را استفاده كنيد ( در تعميرگاه است و … ) در اين صورت نيز اقدام به اجاره ماشين مي كنيد . تا بتوانيد به كارهاي روز مره يا حتي مسافرت خودتان برسيد .

اجاره خودرو بدون راننده

در مواردي كه در بالا اشاره كرديم شما براي مدت زمان زيادي مثلا چند روز ماشين را كرايه خواهيد كرد كه بدون راننده است و نيازي به راننده نداريد . لذا خودتان مي توانيد با استفاده از مداركي كه تحويل موسسه اجاره خودرو ارائه كرده ايد ماشين را بدون راننده كرايه كنيد .

اجاره خودرو با راننده

در مواقعي كه مدت زمان اجاره خودرو كم مي باشد . و در حدود چند ساعت است مي توانيد خودروهايي را به همراه راننده اجاره كرنيد . مانند » اجاره ماشين تشريفاتي , كرايه ماشين عروس و …

اجاره خودرو در تهران

بعضي مواقع پيش مي آيد كه قصد استفاده از خودروي شخصي خودتان را در سطح شهر تهران نداريد . در اين صورت بهترين گزينه استفاده از اجاره خودرو در تهران مي باشد . شما مي توانيد اقدام به اجاره خودرو ايراني و يا خارجي و حتي لوكس كنيد . شما مي توانيد در دو حالت در تهران اقدام به اجاره ماشين كنيد : اجاره خودرو بدون راننده , اجاره خودرو با راننده هر كدام از اين نوع رنت ماشين مزايايي را دارند .

اجاره خودرو با راننده در تهران براي مدت زمان كوتاه و به صورت ساعتي انجام پذير است . و شما مي توانيد براي برگزاري جلسات مهم و تجاري براي مهمان هاي خارجي استفاده كنيد .  اجاره ماشين بدون راننده در تهران براي مدت زمان بالاي ۳ روز قابل انجام مي باشد كه بيشتر براي مسافرت هاي كوتاه مدت مورد استفاده قرار مي گيرد و يا زماني كه مسافر خارجي داريد و به تعداد كافي خودرو موجود نيست كه بتوانيد به تهران گردي بروديد .

مهمترين مزيت اجاره خودرو بدون راننده در تهران اين است كه موسسه رنت آسان مجوز تردد به خودروهاي مورد اجاره را دريافت كرده است و شما با خيالي سوده مي توانيد در تمامي نقاط شهر تهران تردد داشته باشيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۵:۵۸ توسط:مهدي موضوع:

ليفت آندوسكوپي ابرو

ليفت ابرو 

ليفت ابرو , ليفت اندوسكوپي ابرو , هزينه عملي ليفت ابرو با جراحي , بهترين متخصص زيبايي براي انجام ليفت ابرو در تهران : همه ما مي دانيم كه عواملي مثل افزايش سن، تاثيرات جاذبه زمين، خشكي پوست و افت اثر كش ساني پوست باعث ايجاد تغييراتي در حالت كلي چهره و به خصوص در ناحيه ي اطراف چشم ها، ابروها و پيشاني مي شوند. اين تغييرات به تدريج توانايي افراد براي ابراز حالات مختلف را كاهش مي دهند. به طوري كه بافت هاي پيشاني و ابرو به تدريج شل شده و افتادگي ابرو به چشم ها حالتي خوابيده، عبوس يا افسرده مي دهد. معمولا يكي از بدترين حالت هايي كه براي بيشتر افراد نيز آزار دهنده است افتادگي ابرو ها است كه اين اتفاق معمولا به مرور زمان، براي افراد اتفاق مي افتد و بسياري از خانم ها دچار افتادگي ابرو مي شوند و اين افتادگي سبب مي شود چشم ها خسته، عصبي و يا حتي بسته به نظر برسند.

ليفت ابرو

يكي از روش هايي كه مي توان اين مشكل را رفع كرد و حالت چهره را به چهره ايي جوان تر و شادمان تبديل كرد ليفت و بالاكشيدن ابرو است.

فهرست مطالب

ليفت آندوسكوپي ابرو چه كاربردي دارد؟

كاملا طبيعي است كه افراد با گذشت سن و با كهولت سن و پيري ديگر شادابي پوست شان را مثل جواني ندارند زيرا در اين سن عضلات صورت به تدريج شروع به افتادگي مي كند. و با توجه به اين معضل و در اثر افتادن و شل شدن عضلات، چين و چروك هايي بر صورت و چين و چروك هايي عمودي بين ابروها ظاهر مي شود. كه در اين ميان ليفت آندوسكوپي يكي از روشهاي از بين بردن نشانه هاي پيري مي باشد. در واقع هدف از ليفت ابرو با آندوسكوپ اصلاح نشانه هاي پيري پيشاني و ابرو و برگرداندن انها به موقعيت بالاتر و طبيعي تر است.

ابروها و پيشاني ايده آل از نظر زيبايي

افرادي كه داراي پيشاني جوان هستند هيچ نشانه اي از پيري پوست يا چروك خوردگي را در صورتشان ندارند در زمان استراحت، پيشاني بايد صاف باشد و نبايد بين ابروها اخم باشد. ابروها بايد اندكي بالاتر باشند و دنباله ابرو بايد بالاتر از بخش داخلي قرار گيرد.

مناسب ترين افرادي كه كانديد انجام ليفت ابرو هستند؟

افرادي كه نشانه هاي زير را داشته باشند، انجام ليفت پيشاني براي اين افراد مناسب است :

  • افرادي كه داراي ابرو هايي افتاده باشند.
  • افرادي كه حالت ابرو هايشان داراي شيب رو به بيرون
  • افرادي كه داراي چين و چروك در پيشاني هستند
  • افرادي كه در قسمت ابرو و روي پلك پوست اضافه دارند

بيشتر افرادي كه اين جراحي زيبايي را انجام ميدهند، معمولا بيماران ميانسال يا مسن تر هستند. تمامي افرادي كه به دنبال انجام اين روش هستند، بايد از سلامت خوبي برخوردار باشندو سيگاري ها نيز بايد دو هفته قبل از جراحي سيگار كشيدن را ترك كنند و نبايد ۴ هفته بعد از جراحي شروع كنند.

مسائلي كه بايد براي جراحي ليفت ابرو درنظر گرفته شود

پيري پلك ها معمولا همراه با پيري پيشاني است :

با توجه به اين كه پيري پلك بالايي و ابرو معمولا همزمان با هم روي مي دهد. و به وجود آمدن اين حالت نيز معمولا باعث مي شود تا در اطراف چشم حالت بسيار ناخوشايندي به وجود بيايد. براي رفع اين مشكل انجام ليفت اندوسكوپي پيشاني همراه با بلفاروپلاستي مي تواند در صورتي كه به صورت همزمان باشد جهت نتيجه بهتر مي تواند كه انجام شوند.

تصورات اشتباهي كه در مورد عمل زيبايي پلك (بلفاروپلاستي) وجود دارد

بيشتر بيماران در تصميم براي انجام جراحي به اشتباه فكر مي كنند كه انجام بلفاروپلاستي يعني عمل زيبايي پلك باعث ليفت ابرو ها نيز مي شود؛ و اين بيماران در واقع به دنبال نتايجي هستند كه فقط ليفت ابرو مي تواندايجاد كند. اما نتيجه به اين شكل نيست بيماران مي توانند تا در بعضي از موارد، از بلفاروپلاستي پلك بالايي و ليفت ابرو به طور همزمان سود ببرند.

روش اندوسكوپي در مقابل روش باز

يكي از پيشرفته ترين روش هاي ليفت روش اندوسكوپي است كه اين روش جديدترين روش براي ليفت پيشاني است كه اين جراحي اجازه حداقل برش را مي دهد؛ در اين روش ريسك كمتري وجود دارد و زمان نقاهت نيز نسبت به ساير روش ها كوتاه تر است. انتخاب نوع ليفت به نظر جراح پلاستيك بستگي دارد زيرا در بسياري از افراد انجام ليفت باز بسيار مناسب تر از روش آندوسكوپي است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۰۶:۴۳ توسط:مهدي موضوع: