راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

ليفت آندوسكوپي ابرو

ليفت ابرو 

ليفت ابرو , ليفت اندوسكوپي ابرو , هزينه عملي ليفت ابرو با جراحي , بهترين متخصص زيبايي براي انجام ليفت ابرو در تهران : همه ما مي دانيم كه عواملي مثل افزايش سن، تاثيرات جاذبه زمين، خشكي پوست و افت اثر كش ساني پوست باعث ايجاد تغييراتي در حالت كلي چهره و به خصوص در ناحيه ي اطراف چشم ها، ابروها و پيشاني مي شوند. اين تغييرات به تدريج توانايي افراد براي ابراز حالات مختلف را كاهش مي دهند. به طوري كه بافت هاي پيشاني و ابرو به تدريج شل شده و افتادگي ابرو به چشم ها حالتي خوابيده، عبوس يا افسرده مي دهد. معمولا يكي از بدترين حالت هايي كه براي بيشتر افراد نيز آزار دهنده است افتادگي ابرو ها است كه اين اتفاق معمولا به مرور زمان، براي افراد اتفاق مي افتد و بسياري از خانم ها دچار افتادگي ابرو مي شوند و اين افتادگي سبب مي شود چشم ها خسته، عصبي و يا حتي بسته به نظر برسند.

ليفت ابرو

يكي از روش هايي كه مي توان اين مشكل را رفع كرد و حالت چهره را به چهره ايي جوان تر و شادمان تبديل كرد ليفت و بالاكشيدن ابرو است.

فهرست مطالب

ليفت آندوسكوپي ابرو چه كاربردي دارد؟

كاملا طبيعي است كه افراد با گذشت سن و با كهولت سن و پيري ديگر شادابي پوست شان را مثل جواني ندارند زيرا در اين سن عضلات صورت به تدريج شروع به افتادگي مي كند. و با توجه به اين معضل و در اثر افتادن و شل شدن عضلات، چين و چروك هايي بر صورت و چين و چروك هايي عمودي بين ابروها ظاهر مي شود. كه در اين ميان ليفت آندوسكوپي يكي از روشهاي از بين بردن نشانه هاي پيري مي باشد. در واقع هدف از ليفت ابرو با آندوسكوپ اصلاح نشانه هاي پيري پيشاني و ابرو و برگرداندن انها به موقعيت بالاتر و طبيعي تر است.

ابروها و پيشاني ايده آل از نظر زيبايي

افرادي كه داراي پيشاني جوان هستند هيچ نشانه اي از پيري پوست يا چروك خوردگي را در صورتشان ندارند در زمان استراحت، پيشاني بايد صاف باشد و نبايد بين ابروها اخم باشد. ابروها بايد اندكي بالاتر باشند و دنباله ابرو بايد بالاتر از بخش داخلي قرار گيرد.

مناسب ترين افرادي كه كانديد انجام ليفت ابرو هستند؟

افرادي كه نشانه هاي زير را داشته باشند، انجام ليفت پيشاني براي اين افراد مناسب است :

  • افرادي كه داراي ابرو هايي افتاده باشند.
  • افرادي كه حالت ابرو هايشان داراي شيب رو به بيرون
  • افرادي كه داراي چين و چروك در پيشاني هستند
  • افرادي كه در قسمت ابرو و روي پلك پوست اضافه دارند

بيشتر افرادي كه اين جراحي زيبايي را انجام ميدهند، معمولا بيماران ميانسال يا مسن تر هستند. تمامي افرادي كه به دنبال انجام اين روش هستند، بايد از سلامت خوبي برخوردار باشندو سيگاري ها نيز بايد دو هفته قبل از جراحي سيگار كشيدن را ترك كنند و نبايد ۴ هفته بعد از جراحي شروع كنند.

مسائلي كه بايد براي جراحي ليفت ابرو درنظر گرفته شود

پيري پلك ها معمولا همراه با پيري پيشاني است :

با توجه به اين كه پيري پلك بالايي و ابرو معمولا همزمان با هم روي مي دهد. و به وجود آمدن اين حالت نيز معمولا باعث مي شود تا در اطراف چشم حالت بسيار ناخوشايندي به وجود بيايد. براي رفع اين مشكل انجام ليفت اندوسكوپي پيشاني همراه با بلفاروپلاستي مي تواند در صورتي كه به صورت همزمان باشد جهت نتيجه بهتر مي تواند كه انجام شوند.

تصورات اشتباهي كه در مورد عمل زيبايي پلك (بلفاروپلاستي) وجود دارد

بيشتر بيماران در تصميم براي انجام جراحي به اشتباه فكر مي كنند كه انجام بلفاروپلاستي يعني عمل زيبايي پلك باعث ليفت ابرو ها نيز مي شود؛ و اين بيماران در واقع به دنبال نتايجي هستند كه فقط ليفت ابرو مي تواندايجاد كند. اما نتيجه به اين شكل نيست بيماران مي توانند تا در بعضي از موارد، از بلفاروپلاستي پلك بالايي و ليفت ابرو به طور همزمان سود ببرند.

روش اندوسكوپي در مقابل روش باز

يكي از پيشرفته ترين روش هاي ليفت روش اندوسكوپي است كه اين روش جديدترين روش براي ليفت پيشاني است كه اين جراحي اجازه حداقل برش را مي دهد؛ در اين روش ريسك كمتري وجود دارد و زمان نقاهت نيز نسبت به ساير روش ها كوتاه تر است. انتخاب نوع ليفت به نظر جراح پلاستيك بستگي دارد زيرا در بسياري از افراد انجام ليفت باز بسيار مناسب تر از روش آندوسكوپي است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۰۶:۴۳ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :