راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

ارسال بار به استراليا از طريق هوايي

همان طور كه مي دانيم راه هاي حمل و نقل بار از سه طريق انجام مي شود :

  1. ارسال بار به استراليا از طريق راههاي زميني : به دليل اينكه كشور استراليا يك جزيره مي باشد از ساير كشورها به آن نمي توان از طريق زميني عمل ارسال بار را انجام داد .
  2. ارسال بار به استراليا از طريق دريا : يكي ديگر از روش هاي ارسال بار به استراليا استفاده از كشتي هاي بار بري و همچنين مسافر بري است .
  3. ارسال بار به استراليا از طريق هوايي : امن ترين راه براي ارسال بار به استراليا حمل بار هوايي مي باشد در زير به طئر كامل به آن اشاره مي كنيم .

فريت بار به استراليا | ارسال بار به استراليا از طريق هوايي

ارسال بار هوايي از طريق هواپيما در اصطلاح فريت بار يا حمل بار هوايي گفته مي شود در واقع فريت بار به استراليا از طريق هواپيما يكي از امن ترين و راحترين روشهاي ارسال بار به استراليا مي باشد .شركت فريت بار و حمل بار هوايي پادميرا راه يكي از برترين شركت ها در اين زمينه مي باشد . كارشناس فريت بار و حمل بار هوايي شركت پادميرا راه بار ارئه خدمات مشاوره ي رايگان در اين زمينه مي تواند براي افرادي كه قصد فريت بار به استراليا را دارند بسيار مفيد باشد .

فريت بار به استراليا

خدمات شركت پادميرا راه براي فريت بار به استراليا

  • بسته بندي كليه لوازم منزل ( ظروف شكستني ، كتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد
  • بارگيري جهت حمل بار هوايي
  • انجام تشريفات گمركي با و بدون حضور مسافر : در اين مورد برخي از مسافران لازم مي دونند كه خود شخصا به همراه كارشناس فريت بار براي انجام امور گمركي حضور داشته باشد اما تعدادي از مشتريان نيز تمام امور را به عهدهي شركت فريت بار قرار مي دهند . شركت پادميرا با خواست مشتري عمل مي كند و مهمترين مسئله رضايت مشتري است .
  • پالت بندي محموله در صورت نياز : بعد از انجام امور گمركي براي جلوگيري از آسيب ديدگي احتمالي محموله آن را در صورت نياز پالت بندي مي كنند. شركت فريت بار و خمل بار هوايي پادميرا اين مسئوليت را نيز به عهده گرفته است .
  • در نهايت اخذ بارنامه براي فريت بار به استراليا : شركت پادميرا راه در كوتاهترين زمان با پايين ترين هزينه مسئوليت اخذ بار نامه شركت هاي هواپيمايي مانند ايران اير ، امارات ، تركيش ايرلاين ، لوفتهانزا و … را براي فريت بار – ارسال بار به استراليا بر عهده دارد .

توضيحاتي در رابطه با شرايط فريت بار به استراليا و شهرهاي مختلف آن

از بزرگترين شهرهاي استراليا كه مسافرين محترم از ايران قصد عزيمت به آنجا را دارند مي تواند سيدني –ملبورن-آدلايد-بريزبين-پرت و…را نام برد .  در رابطه با فريت بار به هر يك از اين شهرها با قيمتهاي مختلفي انجام مي شود كه بايستي حتما با مشاورين ما در شركت فريت بار و حمل بار هوايي پادميرا راه تماس حاصل نماييد. در واقع هرينه هاي ارسال بار به شهرهاي استرليا به دليل فاصله ي زياد از هم يكي نمي باشد. به جزء هزينه ي فريت بار به ملبورن و سيدني كه تقريبا يكي است .

فريت بار به استراليا | حساسيت گمركهاي استراليا به محموله ي آلوده

يكي از مهمترين نكاتي كه گمركات استراليا در آن بسيار حساسيت نشان مي دهند اين است كه محموله هايي كه وارد اين كشور مي شوند بايد عاري از هرگونه آلودگي اعم از حشرات موزي ، ميكروب و…باشد.اگر محموله اي با بسته بندي چرمي باشد حتما بايستي سم زدايي شود . البته گمركات استراليا براي اين كار مكاني به عنوان مكان قرنطينه دارند كه هرگونه كالايي را كه تشخيص دهند احتمال دارد آلودگي همراه داشته باشد را در آنجا قرنطينه مي كنند.

گمركات استراليا عمدتا از بسته بندي هايي كه با كارتنهاي مخصوص فريت بار (نه كارتنهايي مثل كارتن موز و ساير كارتن هاي متفرقه ) ايرادي نمي گيرند . و معمولا بارهايي كه مربوط به لوازم منزل و شخصي شامل ظروف شكستني ، كتاب ، البسه ، ظروف و لوازم آشپز خانه ، كيف و كفش ، لوازم دكوري و… كه دست دوم باشند معاف از ماليات و هزينه ي گمركي مي باشند و فقط هزينه ي جزئي هندلينگ فرودگاهي اخذ مي شود . جهت كسب اطلاعات بيشتر به قسمت درباره بسته بندي مراجعه شود و يا با كارشناسان ما در خدمات حمل بار هوايي و فريت بار پادميرا راه تماس حاصل نماييد.

شركت فريت بار پادميرا راه آماده ي خدمت رساني به مسافران عزيز براي ارسال بار به استراليا مي باشد اين شركت با ارائه خدمات مشاوره در رابطه با فريت بار به استراليا به صورت رايگان و هم چنين انجام امور اداري مربوط به فريت بار به استراليا مي تواند با بهترين كيفيت خدمات خود را ارائه نمايد . براي دريافت اطلاعات بيشتر در رابطه با ارسال بار به استراليا مي توانيد با ما تماس حاصل فرماييد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۴:۴۳ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :