راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

ارسال اضافه بار مسافري به امريكا

ارسال اضافه بار مسافري به امريكا

ارسال بار به امريكا , فريت بار به امريكا : بيشترين مسافري كه از ايران به كشورهاي خارجي مسافرت مي كنند ، كشور امريكا مي باشد . لذا فريت بار مسافر و نيز ارسال بار به اين كشور به ويژه برخي از ايالت هاي آن نسبت به ساير كشورها بيشتر است . از طرفي به دليل مهاجرت زياد به آمريكا و اينكه خيلي از مسافرين قصد دارند كه برخي از لوازم شخصي خود يا اثاثيه منزل خود را به همراه خود ببرند . بنابر اين نياز مند شركتي خوب براي ارسال بار مي باشند كه تمام كارهاي فريت بار و حمل بار به امريكا را انجام دهد . شركت پادميرا راه با سابقه اي ۴۲ ساله در اين زمنيه مي تواند راهنمايي عالي براي ارسال بار شما به امريكا باشد . لذا براي كسب اطلاعات بيشتر در اين مورد مي توانيد با پادميرا راه تماس بگيريد :

كارگو

فريت بار به آمريكا

بيشترين درخواست فريت بار (ارسال بار )از ايران به آمريكا (ارسال بار به آمريكا ، فريت بار به آمريكا) مربوط به ايالت كاليفرنيا و بيشتر به دو شهر لس آنجلس و سانفرانسيسكو مي باشد. بطور كلي ورود لوازم شخصي و اثاثيه منزل به آمريكا براي مهاجرين و مسافران به آنجا رايگان مي باشد بيشتر افرادي كه از ايران به آمريكا به صورت طولاني مدت مسافرت مي كنند فكر مي كنند نمي توانند لوازم و اثاثيه شخصي خود را به آمريكا فريت نمايند.

فريت بار به امريكا

در صورتي كه اگر لوازم استفاده شده و دست دوم باشند ورود آن به آمريكا بلامانع مي باشد و غير از پرداخت مبلغي حدود ۳۰ تا ۴۰ دلار آمريكا جهت صدور قبض انبار پس از رسيدن بار به فرودگاه ، هزينه ي ديگري (هزينه هاي گمركي ) ندارد. مسافران مي توانند لوازم شخصي خود را به عنوان Used personal effects ، Used.H.H.goods به اكثر شهرهاي ايالات متحده امريكا مانند نيويورك ، واشينگتن،آتلانتا،شيكاگو،لس آنجلس،سانفرانسيسكو،بوستن، تگزاس،پورتلند،سياتل،ميامي و… فريت بار كنند.

در مورد فريت بار ( ارسال بار ) مواد غذايي | ارسال بار موارد غذايي به آمريكا

بسياري از مشتريان سوال مي كنند كه آيا مي توانند مواد غذايي را با خودشان ببرند يا نه؟

در پاسخ اين سوال بايد گفت كه هر ي از كشورها قوانين خاص خود را براي گمرك دارند . ولي به طور كلي ارسال بار مواد غذايي حتي به اندازه ي كم حساسيت زا مي باشد .يعني اينكه ممكن است در ارزيابي كه در گمرك و در هريك از فرودگاه ها در بازرسي محموله متوجه وجود مواد غذايي در بار شوند و مواد غذايي را دور بريزند يا مشكلاتي را براي گيرنده بار به وجود آورند.در نتيجه توصيه فريت بار پادميرا راه به مهاجران و مسافران محترم اين است كه مواد غذايي را در بين محموله باري خود نگذاريد حتي به اندازه ي كم هم باشد.ولي اگر اصرار بر آن داريد كه مقاديري مواد غذايي را فريت بار كنيد توصيه ما در اين است كه آن را در جعبه اي جداگانه بگذاريد تا دسترسي به آن راحت تر باشد و ديگر نياز نمي باشد كه در بين ديگر كارتن هاي فريت بار به دنبال آن بگرديد در اين صورت بار ها نيز آسيب نمي بينند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۱:۰۹ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :