راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

ليفت لب ، هزينه ليفت لب

ليفت لب ، هزينه ليفت لب , ليفت لب جهت بزرگ كردن , هزينه جراحي زيبايي ليفت لب : يكي از مهمترين عوامل كاهش جذابيت لب ها افزايش سن است كه با ورود فرد به ميانسالي تغييراتي در لب ها به وجود مي ايد كه اين تغييرات باعث بيشتر شدن فاصله لب ها از بيني و نازك شدن لب ها مي شود .تفاوت لب هاي دوران جواني با سالخوردگي كاملا مشهود است لب ها در زمان جواني پر و جلو آمده هستند و معمولا در جواني، لب بالايي زماني كه دهان به طور جزيي باز است، تقريبا ۲ ميلي متر بالاتر از دندان بالايي قرار دارد. زماني كه شخص پير مي شود، لب بالايي نيز پير مي شود و بلند تر مي شود و دندان بالايي زير لب پنهان مي گردد. به علاوه، لب به سمت داخل دهان بر مي گردد و جلو آمدگي طبيعي خود را از دست مي دهد.

ليفت لب

مهم ترين نشانه هاي پيري لب بالا ، باريكي ، بلندي و مشخص نبودن دندان است.

يكي از مناسب ترين روش هاي اصلاح لب روش ليفت لب است كه اين روش به اصلاح ظاهر لب بالايي بسيار كمك مي كند و اين روش مي تواند تا حالت لب را به موقعيت قبلي خود بر گرداند و بالاتر مي كشد و باعث مي شود تا لب ها جلوآمدگي طبيعي را داشته باشند.

كوچك كردن لب :

روش ديگري كه وجود دارد كوچك كردن لب ها است اين روش مناسب براي افرادي است كه احساس مي كنند لب هاي آنها بسيار كلفت هستند و مي خواهند آنها را كوچك كنند. كوچك كردن لب در اين بيماران نسبتا ساده و موفقيت آميز است.

بزرگ كردن لب با ژل يا تزريق چربي :

افرادي كه داراي لب هاي باريك هستند مي توانند تا با بزرگ كردن لب، لب ها را كلفت تر و پرتر نشان دهند. رايج ترين روش براي بزرگ كردن لب، پركننده هاي بافت نرم مانند JUVEDERM يا رستيلان است.

تزريق چربي نيز گزينه رايج ديگري براي نتايج دائمي تر، است.

در اين روش ها دوران نقاهت معمولا ۱ هفته است و اكثر بيماران در عرض ۵-۲ روز به سر كار برمي گردند. مي توانيد يك هفته بعد از جراحي ورزش سبك را شروع كنيد. از فعاليت سنگين تا ۴ هفته بعد از جراحي اجتناب كنيد.

هزينه جراحي ليفت لب

هزينه جراحي ليفت لب

شايع ترين عوارض ليفت لب عبارتند از :

با توجه به اين كه اين جراحي به صورت سرپايي و با بي حسي انجام مي شود از اين رو عوارض جدي بسيار خطرناك و جدي را به دنبال ندارد.

شايع ترين عوارض موقت ليفت لب عبارتند از  :

  • قرمزي
  • ورم كم
  • احساس درد
  • احساس خارش
  • كبودي خفيف
  • حساس شدن ناحيه درمان شده

معمولا اين مشكلات دو روز پس از جراحي حل مي شود .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۰:۵۷ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :