راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

آرايش عروس متناسب با رنگ پوست

آرايش عروس متناسب با رنگ پوست

در /

آرايش عروس متناسب با رنگ پوست , پرشكوه: هر عروس خانمي آرزو دارد در بهترين شب زنگي اش بهترين و زيبا ترين آرايش را داشته شود . اگر آرايش صورت عروس هماهنگ و متناسب با چهره ي عروس انجام شود چهره ي عروس خانم زيبا و جذاب و بي نظير ميشود پس بهتر است آرايش عروس با رنگ پوستش هماهنگ و متناسب باشد.

آرايش عروس متناسب با رنگ پوست

اگر بتوانيد رنگ پوستتان را تشخيص بدهيد اين امر كمك شاياني به انتخاب نوع آرايشتان ميكند،شايد برايتان تشخيص رنگ و حالتي كه پوست دارد مشكل باشد و شما نتوانيد از عهده ي تشخيص آن برآييد.براي تشخيص به دنبال چه چيزهايي بايد باشيد؟

براي مثال اگر در كل صورت رنگ پريده اي داريد كه نواحي از صورتتان قرمز يا بدون رنگ باشد .چطور؟يك نكته ي جالب و قابل توجه اين است تشخيص دادن رنگ پوست به آن اندازه كه فكر ميكنيد كار سختي نيست.يك راه ساده براي تشخيص رنگ و تون پست اين است كه موقع قرار گرفتن در معرض آفتاب مشاهده كنيد كه پوست صورتتان ميسوزد يا به رنگ برنزه درمي آيد.

كساني كه پوست شان به راحتي ميسوزد و به حالت برنزه درمي آيد نشانه ي اين است اين افراد ميزان ملانين طيعي پوستشان(رنگ دانه هاي طبيعي پوست كه به پوست به طور طبيعي رنگ مي دهند) بيشتر است و ممكن است به احتمال زياد رنگ پوست اين افراد چيزي در حدود رنگ زرد مايل به زيتوني باشد.

و برعكس افرادي كه پوستشان در مقابل آفتاب سريع نمي سوزد و يا نسبت به بقيه ي افراد كمتر ميسوزد،پوستشان داراي ملانين كمتري است و اين امر باعث ميشود كه اين افراد پوستشان ته رنگي به رنگ هايي مانند بنفش،آبي،قرمز،وگلي متمايز باشد.اين نوع پوست علائم آشكار ديگري دارد،از جمله اينكه پوست هاي گلي ،نشانه هاي آشكارشان اين است كه پوستشان سريع قرمز ميشود و قرمزي روي پوستشان خود را بيشتر نشان مي دهد. آرايش عروس متناسب با رنگ پوست را باذكر مثال در ادامه مطلب مطالعه فرماييد .

افرادي كه تون رنگ پوستشان زرد مي باشد(اكثرا به عنوان زرد-خاكستري)مشهور هستند ،در اين صورت مشاهده ميكنيد كرم پودر يا پنكيك هايي كه رنگ زرد در ساختار آنها استفاده شده است صورت شما را زيباتر نميكند وبرعكس باعث ميشود چهره ي شما حالت بيمار گونه داشته باشد.

انتخاب رنگ موي مناسب:شايد به نظرتان عجيب بيايد اما با انتخاب رنگ مويي كه با چهره ي شما هماهنگ باشد چهره ي شما رابسيار تغيير مي دهد.انتخاب رنگ مويي كه مناسب پوست شما نباشد وهماهنگي نداشته باشد  چهره ي شما را كسل و خسته و گرفته جلوه مي دهد ما به شما توصيه ها و راهنمايي هايي داريم كه براساس آنها رنگ موي مناسب و هماهنگ با پوست خودتان را پيدا كنيد. البته در اين مورد ميتوانيد با مراجعه به آرايشگاه عروس و مشاوره با با آرايشگر و گريمور عروس كه كار ميكاپ عروس انجام ميدهد مشورت نماييد .

انتخاب آرايش عروس متناسب با رنگ پوست

گام نخست پيدا كردن رنگ پوستتان است.براي پيدا كردن رنگ پوستتان يك لباس سفيد بپوشيد و برويد جلوي آينه اي بايستيد و با دقت به پوستتان نگاه كنيد دقت كنيد چه رنگي روي پوستتان ميبينيد،ممكن اين پوست خود را يكي از اين رنگ ها ببينيد رنگها عبارتند از زرد،قرمز،صورتي و حتي ممكن است آبي،اگر پوستي با پس زمينه ي زرد يا قرمز داريد جزو افرادي هستيد كه در گروه داراي پوست گرم جا داريد.يا اگر رنگ هايي همچون صورتي،سفيد يا ابي داريد در گروه داراي پوست هاي سرد گنجانده ميشويد.

پوست گرم با پس زمينه ي زرد: اگر فردي هستيد كه پوستتان روشن و همراه با كك ومك مي باشد يا اگر پوستي گندمي يا تيره تر از سبز داريد و به طور طبيعي رنگ موهايتان قهوه اي يا طلايي رنگ و يا قرمز مايل به قهوه اي مي باشد پيشنهاد ما به شما اين است كه موهايتان را شاه بلوطي يا قهوه اي تيره رنگ كنيد. اگر قصد هاي لايت كردن موهايتان را داريد از رنگ هاي دارچيني و  و يا مسي براي رنگ كردن موهايتان استفاده كنيد ازاز رنگ هاي طلايي استفاده نكنيد چون رنگ طلايي با رنگ پوست شما تركيب خوب و هماهنگي به وجود نمي آورد.

پوست گرم با پس زمينه ي قرمز:افراد داراي اين تون پوست موهايشان را با رنگ هايي در طيف قرمز روشن خودداري كنند،براي اين افراد رنگ موهايي در طيف رنگ هاي عسلي،قهوه اي مايل به عسلي،و تمامي رنگ هايي كه زمينه ي طلايي دارند مناسب است چون از قرمزي پوستتان مي كاهد.اگر خيلي دوست داريد رنگ موي روشني داشته باشيد سعي كنيد كه قسمتي از آن را به صورت روشن دربياوريد نه كل موهايتان را.سعي كنيد از رنگ موهاي خيلي تيره براي موهايتان استفاده نكنيد .رنگ هاي طلايي و يا رنگ قهوه اي طلايي براي شما بهترين و مناسبترين انتخاب ميباشد.

پوست سرد با پس زمينه ي صورتي،آبي: رنگ هاي با طيف خاكستري ميتوانند پس زمينه ي پوستتان را در حد خوبي پوشش دهند براي بهتر ديده شدن ميتوانيد چند تكه از مويتان را طلايي رنگ كنيد كه به صورتتان گرمي مي بخشد. رنگ هاي كه در طيف رنگ هاي گندمي،عسلي،وخاكستري مايل به قهوه اي براي اين تون رنگ پوست پيشنهاد هاي خوبي هستند. نكاتي كه در بالا به آن اشاره شد ميتواند به بهترين انتخاب براي آرايش و ميكاپ عروس متناسب با رنگ پوست عروس كمك كند .

با پرشكوه همرا باشيد تا عروس پرشكوهي باشيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۴:۲۸ توسط:مهدي موضوع:

آرايش مخصوص فصل زمستان

آرايش مخصوص فصل زمستان

 آرايش مخصوص فصل زمستان , پرشكوه :شما در هر فصلي كه باشيد مي توانيد با الهام از آن فصل آرايش مخصوص داشته باشيد شما با داشتن آرايش زمستانه كه مخصوص فصل زمستان است چهره جذاب تر و زيباتري داشته باشيد،و اگر قصد رفتن به يك مجلس مهماني يا عروسي داريد،به شما پيشنهاد ميكنيم كه اين نوع آرايش را برگزينيد،زيرا اين سبك آرايش مناسب روزهاي سرد زمستان مي باشد و هم شما را با شكوه و فوق العاده جلوه مي دهد،زيرا برگرفته از روزهاي برفي و سرد زمستان است.

آرايش مخصوص فصل زمستان

آرايش مخصوص فصل زمستان

اين نوع آرايش خيلي ساده است ولي براي اطمينان بيشتر و تند و سريع بودن در كارتان وقتي مي خواهيد به مهماني برويد اين نوع آرايش را يك بار تمرين كنيد،با اين آرايش جذابيتي بينظير به شما مي دهدو نگاه شما را به اوج مي رساند.از اين سبك آرايش بيشتر آرايش گران معروف استفاده مي كنند و بيشتر مورد پسند آنها مي باشد:در اين سبك آرايش با يك سايه چشم نقره اي پشت چشم شما را پوشش مي دهدو به صورت شما جذابيت و در عين حال معصوميت اعطا مي كند،توصيه ما به شما اين است، براي ايام سرد و برفي فصل زمستان،اين سبك آرايش زيبا را كه خيلي مجلل و محصور كننده است را برگزينيد و حتما براي آرايش در اين فصل به بهترين سالن زيبايي و آرايشگاه عروس مراجعه كنيد .

رژهاي زمستاني

رژ لب از مهم ترين و ضروري ترين اجزاي لوازم آرايش مي باشد كه اثر زيادي در زيبايي و جذابيت چهره تان دارد،هنگامي كه شما رنگ رژ لب خود هماهنگ با فصلي كه در آن هستيد و طبق مد روز برگزينيد اطمينان داشته باشيد زيبايي و جذابيت چهره تان چندينن برابر افزايش پيدا مي كند.
فصل زمستان تداعي گر و جلوه كننده رنگ هاي سرد و بي روح است اما هنگامي كه از اين رنگ هاي سرد به صورت براق به صورت رژ لب روي لب هايتان استفاده مي كنيد شما را متعجب مي كند در اين صورت بسيار جذاب جلوه خواهند كرد از وقتي كه به صورت مات از آنها استفاده مي كنيم،اگر به رنگ صورتي براق مقدار كمي قهوه اي بيافزاييد رنگ دلچسبي ايجاد خواهد شد،از رنگ هاي فوق العاده و مناسب براي فصل زمستان ميتوان رنگ هايي با زمينه و تم بنفش تيره و مايل به رنگ بژ مي باشند.

نكات آرايش مخصوص فصل زمستان

از نكات مهم در اين نوع آرايش سايه چشم مي باشد،براي زدن سايه چشم ميتوانيد از نوع پودري و هم از نوع مات استفاده كنيد،نخست با يك برس سايه سايه را با حالت ضربه اي به پلكتان بزنيد،اگر فرد داراي پلك چروك شده باشد اين كار بهترين روش براي زدن سايه است،براي اتمام كار سايه زدن مي توانيد سايه را تا تا استخوان پلك ادامه بدهيد و براي زيبايي بيشتر مقداري از سايه را به پايين چشم بزنيد.و در نهايت براي زيبايي و جلوه بيشتر چشم هايتان،با استفاده از يك فرمژه،مژه هايتان را حالت فر دهيد و با حركات چرخشي ريمل مژه هايتان را فردار كنيد.

براي پايان بخشيدن به كار آرايش چشم هايتان مزه هايتان را با يك ريمل سياه آغشته كنيد تا سايه هايي كه از روي پلكتان روي مژه هايتان ريخته شده از بين برود و چهره تان طبيعي ديده شود،براي انتخاب رنگ سايه بايد دقت كنيد كه با رنگ پوستتان هماهنگ باشد يكي از رنگ هايي كه با هر نوع رنگ پوستي هماهنگ است نقره اي مرواريدي است،اگر رنگ اين سايه ها زياد تيره باشند صورت را مصنوعي و زشت جلوه مي دهد،از رنگ سايه هايي كه مي توانيد طبق علاقه در اين سبك آرايش بكار ببريد رنگ هاي صورتي سرد و آبي يخي و بنفش ملايم و كم رنگ مي باشد كه هركدام از اين رنگ ها به يك مقدار جذاب و زيبا هستند.

با پرشكوه , پرشكوه بمانيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۷:۴۳ توسط:مهدي موضوع:

آمادگي عروس خانم براي شب عروسي

آمادگي عروس خانم براي شب عروسي

آمادگي عروس خانم براي شب عروسي , پرشكوه : اگر ميخواهيد روز عروسي تان يك عروس ايده آل و زيبا باشيد با تكنيك هاي آمادگي براي عروس شدن كه از مهمترين نكته هاي قبل از برپايي مراسم عروسي است آگاهي داشته باشيد.شروع هركار تازه اي با مقداري سختي و دشواري همراه است اما در پس اين سختي و دشواري آرامشي نهفته است و ما بعد از تحمل سختي به آرامشي توصيف نشدني دست پيدا خواهيم كرد.

آمادگي عروس خانم براي شب عروسي

آمادگي عروس خانم براي شب عروسي

يكي از شيرين ترين و لذت بخش ترين اين شروع ها،شروع زندگي مشترك و عروس شدن است كه اين امر در شروع با سختي و مشكلاتي توام مي باشد كه شما ميتوانيد با صبوري به خرج دادن،و مديريت صحيح و همكاري و مشاركت همسرتان به خوبي از عهده اين مشكلات برآييد.در ادامه اين مقاله شما را با مسائل و مشكلاتي كه بر سر راه عروس شدن و آغاز زندگي تازه آشنا خواهيم كرد تا بتوانيد به راحتي اين مرحله را پشت سر بگذاريد و به مرحله ي زيباي زندگي پا بگذاريد.

نكات مهم در آمادگي عروس خانم براي شب عروسي :

-گذاشتن تمام وقتتان و تعطيل كردن كار حداقل يك ماه قبل از روز عروسي براي خريد جهيزيه

-جواب دادن به تلفن ها و پرسش هاي فاميل واطرافيان در مورد تاريخ روز عروسي و نحوه آن

-جست و جو كردن و گشتن كل  شهر براي پيدا كردن آرايشگاه و مزون لباس عروسي كه نسبت به بقيه آؤايشگاه ها و مزون ها قيمت داشته باشند

-آماده كردن خانه براي چيدن حهازيه و حرص و جوش خوردن ها

بيشتر بخوانيد :  رژ لب و آرايش زيبا

-مهمترين عامل تحمل كردن خونسردي هاي آقاي داماد است

-تحمل كردن سرزنش هاي والدين و در بعضي مواقع خواهر يا برادر چون در هر صورت اختلاف سليقه در خريدها و تداركات عروسي وجود خواهد داشت.

-مجبور هستيد چند شب قبل از عروسي شلوغي و سرو صدا را تحمل كنيد و در اين شلوغي بخوابيد.

-روز عروسيتان مجبور هستيد زودتر از هرروز از خواب بيداربشويد و زير دست آرايشگر در سالن زيبايي چرت بزنيد.

-اگر روز عروسيتان در يكي از روزهاي گرم فصل تابستان است شما مجبور هستيد زير نور آفتاب و در دماي چهل درجه مقابل دوربين بايستيد و لبخند بزنيد اين درحالي است كه از شدت گرما فشارتان افتاده است وآرايشي كه كلي براي آن هزينه كرده بوديد در حال ذوب شدن است.

-اگر شب عروسي شما در يكي از روزهاي سرد زمستان با دماي زير صفر درجه باشد و شما براي ژست گرفتن و لبخند زدن در اين دما  در صورتي كه تلاش ميكنيد به هم خوردن و تكان خوردن دندانهايتان را از ديد دوربين مخفي كنيد كه همزمان احساس سرما خوردگي و سوز استخوان ميكنيد.

-مجبور هستيد در طول روز عروسي لبخند به لب داشته باشيد شايد داريد از سردرد رنج ببريد و يا كلي حرص خورده باشيد اگر لبخند به لب نداشته باشيد ممكن است حرفهايي نظير (عروس پشيمان شده است) پشت سرتان زده شود.

-شما مجبور هستيد بازهم روز پاتختي صبح زود از خواب بيداربشوييد در صورتي كه اين خواب شيرين را حاضر نيستيد با هيچ چيز ديگري عوض كنيد.

-شنيدن حرف و حديث هايي در مورد عروسي بعداز مراسم عروسي از كساني كه كه احتمالش را هم نمي دهيد،حرف هايي از قبيل(شام عروسي كم بود و يا سرد بود ،عروس خانم از داماد بزرگتربود يا عروس حيف شده بود و ….)

بيشتر بخوانيد :  جديدترين مدل موي عروس

– تحمل و حوصله پرسش و پاسخ فاميل و آشناها را در مورد تحويل گرفتن فيلم عروسي و عكس ها

ممكن است براي آمادگي عروس خانم براي شب عروسي با خوردن قهوه  با اتكا بركافئين شب ها بيدار بمانيد و به كارهايتان برسيد؟سخت در اشتباه هستيد بهتر است به بدنتان سوخت و تغذيه كافي برسانيد و غذايي كه مناسب و كافي است مصرف كنيد.كافئين باعث تحريك سيستم عصبي مي شود،و شما با مصرف كافئين فقط به عصبانيت و استرس خود مي افزاييد در حالي كه نياز نيست به عصبانيت و استرس شما افزوده شود،و از مهمترين آسيبي كه كافئين مي تواند به شما بزند اين است كه در روز عروسي شما را زشت جلوه مي دهد به اين صورت كه كافئين با جذب كردن آب بدن باعث ميشود زير چشم ها كبود شود،پس براي حفظ زيبايي خود بهتر است كافئين مصرف نكنيد.

بهتر است براي آمادگي عروس خانم براي شب عروسي تداركات و كارهايي كه در مورد آنها در طول شب بيدار مي مانيد و فكر ميكنيد يك دوست وفادار و وظيفه شناس پيداكنيد و كارهايتان را به او بدهيد و خودتان به مقدار كافي بخوابيد.زيرا وقتي خود را از داشتن خواب كافي محروم مي كنيد در بدن شما هورموني توليد ميشود كه بدن شما نياز به دريافت غذاي زيادي احساس ميكند.بنابراين تعادل رژيم غذايي شما بهم ميخورد خصوصا اگر در رژيم غذايي شما مواد خوراكي با ارزش پايين غذايي وجود داشته باشد ،احساس كسلي و تنبلي خواهيد كرد ،با بي خوابي بدن بيشتر تحت تاثير ويروس ها قرار خواهد گرفت و سيستم ايمني بدن ضعيف خواهد شد.با خواب كافي مي توانيد چشماني براق و زيبا خواهيد داشت با خواب كافي در روز عروسي شاداب و پرانرژي خواهيد بود.

بيشتر بخوانيد :  مهمترين اشتباهات در آرايش عروس

با مطالعه كردن اين نوشته شما با دشواري هايي كه پيش رويتان خواهد بود آشنا شديد و اين را بدانيد اين مسائل و مشكلات فقط به شما اختصاص ندارد و براي هر شخصي اتفاق خواهد افتاد،تلاش كنيد همسرتان را بيشتر درك كنيد و از ساعات كاري خود كم كنيد تا خواب كافي و مناسبي داشته باشيد .از حرف و حديث هايي كه پشت سرتان زده مي شود بي توجه باشيد چون تنها شما نيستيد و براي همه گفته مي شود،سعي كنيد به اختلاف سليقه بين خود و همسرتان احترام بگذاريد و نگذاريد كه حرف هاي ديگران رابطه شما را كمرنگ كند چون از اين پس قرار باقي عمرتان را با او زندگي كنيد نه افراد ديگر،سعي كنيد بي خود و بي جهت استرس نكشيد،براي اينكه دچار استرس نشويد براي هر كدام از كارهايتان وقت كافي در نظر بگيرير و زماني را براي بدقولي هاي احتمالي در نظر بگيريد تا حرص و جوش كمتري بخوريد.مراقب خود و همسرتان باشيد تا زندگي خود را با زيبايي بيشتري شروع كنيد.

با پرشكوه جشن عروسي خود را پرشكوه و بدون استرس برگزار كنيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۰۳:۵۵ توسط:مهدي موضوع:

آموزش آرايش با رژ گونه

آموزش آرايش با رژ گونه

آموزش آرايش با رژ گونه , پرشكوه : در ميان لوازم آرايشتان هيچ كدام بدتر از استفاده نادرست از رژ گونه نيست،شما اگربهترين و زيباترين آرايش صورت را داشته باشيد اما با زدن اشتباهي يا انتخاب نادرست رژگونه تان آرايشتان را به طور كلي بهم مي زنيد،نگذاريد رژ گونه اشتباه چهره شما را زشت جلوه دهد،براي داشتن آرايش چهره زيبا و منحصر بفرد بايد طرز استفاده درست از رژ گونه را بلد باشيد،از بكار بردن تضاد در آرايش صورتتان بپرهيزيد.آرايشگران ماهر تكنيك هاي جالبي براي ايجاد آرايش هاي منحصر بفردي به كار مي برند.

آموزش آرايش با رژ گونه

آموزش آرايش با رژ گونه

اگر در مجله اي روي صورتي كه شفاف و سفيد است رژ گونه شاد و نارنجي ميبينيد اين بدان معني نيست كه شماهم براي آرايش هرروزتان مي توانيد چنين تكنيك هايي به كار ببريد زيرا استفاده از اين تضاد شديد مي تواند نتيجه برعكسي داشته باشد و امكان دارد چهره شما را خسته و شلخته و لكه هاي روي گونه هايتان را بيشتر جلوه دهد.اگر داراي پوستي به رنگ روشن هستيد از رژ گونه هاي صورتي روشن يا هلويي استفاده كنيد.اگر پوستي به رنگ گندمي هستيد رژ گونه هايي كه با تن گرم و برنزه هستند بيشتر مناسب اين چهره ها هستند،و اگر داراي پوستي تيره هستيد رژ گونه هايي به رنگ هاي ارغواني و تند مناسب اين تن پوست مي باشد.

نكات آموزش آرايش با رژ گونه :

در آرايش چهره تان بعد از اتمام كردن كار زدن كرم هايي كه در آرايش خود به كار ميبريد و همچنين از ضد آفتاب گرفته تا كرم پودرهايي كه براي صاف كردن و يكدست سازي پوستتان و همچنين زيبا كردن پوستتان به كار ميبريد و بعد از اتمام آن مرحله زدن رژ گونه مي باشد براي رژ گونه مي توانيد از دو رنگ نزديك به هم استفاده كنيد،نخست رژ گونه كم رنگ را از كنار بيني تان با يك برس گرد و نرم شروع به زدن نماييد وتا كنار گوش هايتان ادامه دهيد

بيشتر بخوانيد :  با اين روش ها زيباتر شويد

  اين عمل را بصورت قرينه و در هردو طرف صورتتان انجام دهيد،در مرحله نخست از رژ گونه كه تيره تر است را برداريد و با يك برس و از كنار بيني با كمي تفاوت از حالت قبلي و به شكل هفت گرد وبه صورت گونه،و روي گونه ها پيشروي نكنيد و با حركت رفت و برگشتي رژ گونه تان را به خوبي شكل دهيد.در آخرين مرحله سعي كنيد رژ گونه هايتان را محو كنيد .

اگر از رژ گونه روي برجستگي هاي گونه تان استفاده كرده ايد و آن را محو نكرده ايد مثل دلقكي كه روي دو طرف صورتش دايره اي قرمز رنگ كشيده است به نظر خواهيد رسيد.

سعي كنيد به خوبي رژ گونه تان را بزنيد،رژ گونه اي كه روي صورتتان مي زنيد بايد به خوبي از روي برجستگي استخوان گونه شما به صورت حركتي به طرف بالا در سمت استخوان گونه تان پخش شود سعي كنيد با آرامي برس را روي آن بكشيد تا صاف و يكدست شود نه اينكه به صورت خطوطي اغراق آميز ديده شود.

سعي كنيد از براق كننده زياد استفاده نكنيد،از زدن رژ گونه هايي كه زياد براق هستند پرهيز كنيد،زيرا كل صورت شما را براق نشان مي دهد. براي نتيجه بهتر ضمن مراجعه به آرايشگاه و انتخاب ميكاپ آرتيست عروس خوب جهت جشن عروسي خود با آرايشگاه عروس مشاوره فرماييد .

روش آموزش آرايش با رژ گونه:

برويد جلوي يك آينه بايستيد و بخنديد تا روي صورتتان يك سيب ايجاد شود.اگر فرم صورتتان گرد است براي كشيده نشان دادن آن مي توانيد روي برجستگي سيب صورتتان رژ گونه بزنيد ودر مرحله بعد از روي برجستگي استخوان گونه تان به طرف شقيقه ها رژ را محو كنيد،اگر صورتتان لاغر است،رژ گونه تان را به صورت حركت هاي دوراني روي گونه هايتان بزنيد و در مرحله بعد به سمت استخوان گونه محو كنيد و مستقيم به طرف گوش ها برويد.

بيشتر بخوانيد :  لباس عروس و داماد و خدمات آرايشگاهي

اگر داراي صورتي خيلي كشيده اي باشيد بايد برس رژ گونه را از خط سيب به طرف شقيقه ها بكشيد و در مرحله بعد مقداركمي رژ گونه روي پلك ها و چانه بزنيد،و اگر داراي صورتي با فرم چهارگوش هستيد كافي است رژ گونه اي به رنگ ملايم انتخاب كنيد و برروي سيب صورت و روي گودي گونه بزنيد و دوباره براي برجسته نشان دادن گونه ها با رژ گونه اي كه ۲درجه تيره تر از پوستتان است،اطراف استخوان گونه تان را تيره كنيد تا استخوان گونه تان برجسته ديده شود.

براي آموزش آرايش با رژ گونه و آرايش چهره تان از رژ گونه اي استفاده كنيد كه داراي درخشندگي ملايم و لطيفي هستند استفاده كنيد چون اين رژ گونه ها تاثيري نرم و جلوه طبيعي به چهره شما باقي مي گذارند.به حددي از رژ گونه براق استفاده كنيد كه تنها گونه شما را از حالت مات بودن خارج كند نه اينكه صورتتان تبديل به يك يك توپ براق و درخشان بشود.يك تكنيك خوب كه مي تواند باعث درخشش پوست شود به كار بردن رژ گونه كرمي و مايع در آرايش صورت است كه شما مي توانيد با نوك انگشتتان آن را روي گونه خود بماليد.

اگر بعد از آرايشي كه روي صورتتان انجام داديد و خوشتان نيامد يا به هر دليلي راضي نبوديد آرامش خود را حفظ كنيد و نگران نباشيد سعي كنيد خط هاي مختلف و همچنين نواحي صورتتان و رنگ پوست خود را به خوبي بشناسيد و آرايش كردن با اين خصوصيات صورتتان را تمرين كنيد،و همه افراد در ابتدا براي رسيدن به مهارت نياز به تمرين دارند و افرادي زيادي مثل شما وجود دارند.

بيشتر بخوانيد :  مهمترين اشتباهات در آرايش عروس

با پرشكوه آرايش پرشكوه داشته باشيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۵۸:۳۵ توسط:مهدي موضوع:

انواع مدل موي عروس

انواع مدل موي عروس

انواع مدل موي عروس , پرشكوه : علاوه بر آرايش صورت عروس مدل موي عروس نيز تاثير زيادي در زيبايي و جذابيت چهره عروس  دارد. انتخاب مدل موي عروس از بين مدل هاي متنوع و زيبا كار سختي است.مدل مويي را انتخاب كنيد كه مطابق با مد روز باشد و با ظاهر شما همخواني اشته باشد و علاوه برآن آرايشگرتان از پس انجام مدل موي انتخابي شما برآيد.

هر مدل مويي كه ديديد زود شيفته آن نشويد چون شما با مدلي كه ديديد از نظر فرم صورت،بدن و لباس فرق داريد خودتان را با آن مدل تجسم كنيد وببينيد كه واقعا مدلي كه انتخاب كرديد به شما مي آيد يا خير.

انواع مدل موي عروس

انواع مدل موي عروس

به فصل و شرايط آب و هوايي كه عروسي در آن برگزارميشود توجه كنيد و مدل مويي را انتخاب كنيد كه مناسب فصل باشد در فصل تابستان و در گرمي هوا مدلي انتخاب نكنيد كه شما را به خاطر ايجاد گرما كلافه كند.
با آرايشگرتان در ايجاد مدل موي سر خلاقيت داشته باشيد و فقط به انتخاب مدل هاي رايج بسنده نكنيد . شما مي توانيد با تغيير در يك مدل مو يا تركيب دو مدل يك مدل موي جديد خلق كنيد كه مختص خودتان باشد.
در انتخاب مدل مويتان به طرح لباس عروستان توجه كنيد و سعي كنيد مدل مويتان با مدل لباستان هماهنگي داشته باشد . مثلا اگر لباس عروستان داراي طرح شلوغي است بهتر است مدل موهايتان ساده باشد تا هماهنگي بين لباس و مدل مو برقرار باشد.

انتخاب انواع مدل موي عروس

اگر در طول عروسي ميخواهيد روي موهايتان را بپوشانيد بهتر است از مدل موي جمع و محكم استفاده كنيد از مدل موي باز استفاده نكنيد چون با پوشاندن مدل موي باز هم از پف موهايتان كاسته ميشود و موهايتان حالت وز پيدا ميكند و موهايتان حالت اوليه و زيباي خود را از دست مي دهند.
براي نشان دادن زيبايي وتماميت لباس عروس مخصوصا در قسمت ناحيه گردن از مدل موي ساده جمع شده يا حلقه شده در پشت گردن استفاده كنيد، اين مدل مو از زيباترين سبك هاي آرايش موي عروس مي باشد كه در آرايشگاه عروس استفاده ميشود در اين روش با جمع كردن موهااز روي شانه ها و اطراف صورت زيبايي يقه لباس و پشت لباس نمايان ميشود. اين مدل مو با يك كت بولرو شما را بسيار شيك نشان خواهد داد.

بيشتر بخوانيد :  جديدترين مدل موي عروس

رابطه مدل موي عروس با مدل يقه لباس عروس

بهتر است كه با مدل يقه يك طرفه مدل موي يك طرفه يا حلقه شده در يك طرف انتخاب بشود اين مدل مو در ظاهر عروس توازن ايجاد ميكند،براي اين مدل انتخاب هاي زيادي وجود دارد . يكي از اين مدل ها حلقه كردن مو در يك طرف مي باشد كه ظاهر شما را بينظيرجلوه ميدهد , براي حلقه كردن مو در يك طرف به موي بلند و متوسط نياز است طبيعتا با موهاي بلند و زياد حلقه بزرگتري درست ميشود براي درست كردن اين مدل لازم نيست از تزئينات زيادي استفاده بشود و اين مدل مو شل بسته ميشود و عروس خانم هايي كه دوست دارند  در آخرب شب موهايشان باز باشد اين مدل برايشان پيشنهاد داده مي شود.

حلقه موي بالرين:اين مدل مو يك مدل كلاسيك و شيك و جمع و جور است كه اخيرا هنرپيشگان و خوانندگان مشهور برروي فرش قرمزبسيار ديده شده.آدري هپبورن براي اولين بار در دهه۶۰از مدل موي بالرين استفاده كرد كه توجه عموم را به خود جلب كرد. اين مدل مو براي عروس خانم ها با ايجاد پيچش و ارتفاع زياد محبوب شد.براي اين مدل نيازي نيست موهاي ضخيم و بلندي داشته باشيد .از دونات مو براي حجيم نشان دادن موهايتان به عنوان پايه استفاده كنيد و موهارا دور آن بپيچيد.اين سبك و مدل موي عروس براي عروسي هاي خانواده هاي سلطنتي وشاهزاده ها مي باشد.

با پرشكوه , پرشگوه ترين ها را تجربه كنيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۵۵:۱۲ توسط:مهدي موضوع:

تكنيك هاي آرايشي ساده براي عروس

تكنيك هاي آرايشي ساده براي عروس

در /

 تكنيك هاي آرايشي ساده براي عروس : با آگاهي و دانستن تكنيك هاي آرايشي و بهداشتي و بكار بردن آنها براي ايجاد تغيير چهره تاثير زيادي در آرايش صورت و زيبايي چهره دارد.شما هم جزء افرادي هستيد كه دائما يك مدل آرايش مي كنيد؟ يا دائما از يك مدل مو و يا رنگ لوازم آرايش را به كار ميبريد؟اكنون ديگر وقت ايجاد تغيير فرا رسيده است،چهره تان را متحول كنيد….

تكنيك هاي آرايشي ساده براي عروس

تهيه  يك ليست بلند از راه كارها قسمت ساده داستان است،تصميم گيري در مورد نحوه و شيوه اعمال اين تغييرات كار ساده اي نيست،چون احتمال دارد كه به سازمان دهي و مرتب كردن دوباره زندگيتان از بالا تا پايين قسمتي از كار باشد،ولي ما در اينجا با تغيير در چهره چند مرحله ساده به شما كمك مي كنيم،ممكن است موهايتان داراي آرايش ثابت و هميشگي باشند،اگر مي خواهيد تغييراتي به وجود بياوريد،براي شروع اتوي مويتان را با يك بيگودي تعويض كنيد،در حيني كه به فركردن موهايتان مشغول هستيد ،به فكر ايجاد تغيير در قسمت هاي ديگر هستيد؟بهتر است راههاي جديد را امتحان كنيد.

جديدترين تكنيك هاي آرايشي ساده براي عروس :

يكي از شيوه هاي اساسي براي ايجاد تغيير در صورت و چهره،علاوه بر اينكه مرتب كردن و اصلاح ابروها است،رنگ كردن ابروها نيز خيلي موثراست مخصوصا اگر ابروها را با پودر دكلره مخصوص روشن كنيد صورتتان خيلي تغيير مي كند،با روشن كردن رنگ ابروها اثرات آن را روي كل صورت  ميتوانيد ببينيد،ابروهايي كه رنگشان روشن شده است نرم جلوه مي كنند،برعكس ابروهايي كه با رنگ هاي تيره رنگ شده اند ضخيم تر و كلفت تر جلوه داده مي شوند،براي روشن كردن ابروها به جاي پودر دكلره از روشن كننده هايي كه دربين سري رنگ هاي مو موجود هستن نيز مي توان به كار برد.اگر در صورتتان مدل ابروهايتان نزديك به چشمهايتان است رنگ ابروهايتان را روشن كنيد تا فاصله بين چشم ها و ابرويتان زياد شود و چهره تان بازتر ديده شود.

همانطور كه مي دانيد روشن كردن رنگ ابروها كار راحت و ساده اي است و شما بايد آن را تمرين كنيد.استفاده پي در پي از رنگ ها و پودرهاي مخصوص روشن كننده رنگ ابرو باعث تغعيف موهاي ابرو ميشود و ممكن است باعث شكنندگي موهاي ابرو شود.پس بهتر از براي جلوگيري از اين آسيب ها هرچند ماه يك بار اين كار را تكرار كنيد.پس از اينكه موهاي ابروها را از مواد روشن كننده پاك كرديد،صورتتان را خوب با آب و صابون شستشو دهيد،براي ايجاد نرمي در ابروها مي توانيد مقداري روغن بادام يا روغن زيتون به موهاي ابروهايتان بزنيد  اين كار باعث تقويت آنها نيز مي شود.و اگر دوست داريد موهاي ابروهايتان را پرپشت نشان بدهيد براي اين كار تنها از يك سايه چشم پودري كه با رنگ ابرويتان هماهنگي دارد را به وسيله يك برس روي ابروهايتان بزنيد.

در دنياي شگفت انگيزآرايش و زيبايي براي انتخاب محدوديتي وجود ندارد،در ميان انواع ژل ها،مايع ها،كرم پودرها،انتخابهاي فراوان و بي شماري وجود دارند و در واقع معتقد هستيم كه همه ي آنها را امتحان كنيد.وسايل و بساطي كه هميشه با آنها آرايش ميكنيد را كنار بگذاريد،و محصولات نو و يا نمونه هاي تازه را امتحان كنيد.با اين شيوه شما مي توانيد به انتخاب هاي جديد دست پيدا كنيد،بدون صرف هزينه اضافي. البته در آرايشگاه عروس و سالن زيبايي بايد بابت اين تكنيك هاي آرايشي ساده براي عروس هزينه پرداخت نماييد .

از انواع ماسك ها مي توان از ماسك جوانه گندم كه علاوه بر پيلينگ،باعث شادابي و طراوت پوست صورت مي شود.جوانه گندم را در ظرفي بريزيد و به صورت آسياب شده و يا چرخ شده در شير يا ماست خورده خورده اضافه كنيد و بعد از بخور دادن پوست صورت،ماسكي را كه تهيه كرده ايد را به صورت حركات دوراني و از پايين صورت به طرف بالا به روي پوست مي ماليم و به صورت حركات چرخشي روي صورت ماساژ مي دهيم و پس از گذشت ده دقيقه مواد و قطعه هايي كه روي پوست خشك شده اند را از روي صورت برمي داريم و در آخرين مرحله صورت را با آب ولرم شستشو مي دهيم.

روش دوم براي درست كردن ماسك ورت به اين طريق است كه مقداري عسل را در حرارت ملايم به حالت روان دربياوريد . مقداري از شير و آرد (از هركدام سه قاشق غذا خوري)به عسل بيافزاييد و به صورت تركيبي يكدست درست كنيد و بعد تركيب را روي پوست بماليد . بعد از اينكه ۲۰دقيقه به اين حالت دراز كشيديد و با آرامش با يك پنبه كه آغشته به شير است تركيب ماسك را با ملايمت از پايين صورت به طرف بالا از روي پوست برداريد و در انتها پوست صورتتان را با آب ولرم شستشو دهيد.

با پرشكوه , پرشكوه ترين تكنيك هاي آرايشي را بياموزيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۵۱:۰۷ توسط:مهدي موضوع:

تقويت ابروهاي كم پشت

تقويت ابروهاي كم پشت :وجود ابروهاي پرپشت و زيبا، جلوه خاصي به صورت مي بخشد و ريزش موي ابرو، هميشه باعث احساس ناراحتي در فرد مخصوصا براي زنان مي شود چون همان طور كه مي دانيم زيبايي چشم ها بستگي زيادي به ابرو ها دارد ابرو ها مثل قاب هاي چشم هستند و از آن جا كه زيبايي چشم و ابرو در تركيب كلي صورت تاثير دارد تميز و مرتب بودن ابرو مي تواند نقش زيادي در زيبايي و اعتماد به نفس ايجاد كند.

درست است كه براي زيبايي هرچه بيشتر بايد مرتب ابرو ها را تميز كرد ولي از آن جايي كه شايد خيلي از افراد اطلاعي ندارند زياد برداشتن ابرو و نازك كردن ان باعث آسيب به ابرو مي شود و با گذشت زمان رشد موي ابرو ضعيف و ابرو كم پشت مي شود. حتي گاهي پيش مي‌آيد كه قسمت‌ هايي از ابروها خالي مي‌شود و اين اتفاق باعث مي‌شود تا ابروها حالت طبيعي خود را از دست بدهند.

تقويت ابروهاي كم پشت

البته در ريزش ابرو و كم پشت شدن آن عواملي بسياري هم دخيل هستند مثل كم خوني، كم كاري تيروئيد، بالا رفتن سن، بارداري و زايمان، رژيم هاي اشتباه، انواع بيماري، رنگ كردن مداوم ابرو و استفاده از مواد آرايشي بي كيفيت كه اين مواد بي كيفيت باعث ريزش و كم پشتي ابرو مي شود. بيشتر خانم ها براي رفع اين مشكل و پر كردن قسمت خالي ابرو از مداد يا ماژيك ابرو استفاده مي كنند درست است كه بااين كار ابرو هاي شما پر پشت و زيبا نشان داده مي شود كه كاملا موقتي است استفاده مداوم از مداد ابرو باعث ريزش ابرو مي شود. ما در اين مقاله راه هاي مراقبت از ابرو و تقويت آن را برايتان به صورت مفيد شرح مي دهيم. شما اگر ريزش ابروي شديد داريد بهتر است كه در اولين فرصت به پزشك مراجعه كنيد تا علت را جويا شويد بعد از رفع مشكل ريزش مي توانيد سراغ تقويت ابرو برويد.

مطالعه كنيد :   رنگ مو , انواع رنگ مو

آرايشگاه عروس

معرفي بهترين آرايشگاه هاي تهران : سالن زيبايي عروس

راه هاي پيشگيري از ريزش موي ابرو

همان طور كه گفتيم ريزش ابروها ممكن است كه نگران كننده باشد يكي از عمده دلايل ريزش ابرو استرس زياد در طول روز است مصرف كپسول ها و قرص هاي ويتامين هم مي تواند از بروز اين مشكل پيشگيري كند. استفاده از لوازم آرايشي بهداشتي خوب و با استاندارد، رنگ نكردن زياد ابرو و استفاده نكردن از مواد آرايشي هاي متفرقه مي تواند در پيشگيري از ريزش جلوگيري كند. وازلين هم مي تواند در سلامت ابرو ها كمك كند. وازلين در مرطوب نگه داشتن ابرو هم مناسب است.

راه ديگري براي مرطوب نگه داشتن موي ابرو استفاده از روغن نارگيل، اين روغن با تحريك فوليكول هاي ابرو باعث قدرتمند شدن و ضخيم شدن موهاي نازك ابرو مي شود پس شما اگر دوست داريد كه رشد موي ابرو هايتان را بيشتر كنيد. اگر مي خواهيد موهاي ابرو را بيشتر و سالم تر كنيد؛ و اگر از ريزش مداوم موي ابرو رنج مي بريد باروغن نارگيل، رفع تمام اين مشكل ها امكان پذير است. براي اين كار شما ابتدا پوست ناحيه ابرو را به آرامي تميز كنيد و يك پنبه را با كمي روغن به پوست بزنيد و به ارامي با نوك انگشتان خودتان ماساژ دهيد. ماساژ دادن باعث جذب روغن در پوست شما مي شود.

راه هاي رشد موي ابرو

استفاده از روغن زيتون بخاطر داشتن مواد مغذي لازم براي رشد موها و طراوت پوست و مو مفيد است. شما چند قطره از اين روغن جادويي را مي توانيد به ابروهاي خود بماليد و شروع به ماساژ دادن آن نقطه از پوست خود كنيد كه رشد مو در آن نقطه كم است و از آن جايي كه ماساژ دادن پوست سبب بهبود و تسريع در رسيدن مواد مغذي به پوست مي شود. شما حداقل صبح و شب هر دفعه به مدت ۳۰ الي ۶۰ ثانيه اين كار را انجام دهيد.

مطالعه كنيد :   انواع رنگ ابرو , هزينه و قيمت رنگ ابرو

روش ديگري كه از قديم براي رشد ابرو توصيه شده است ماساژ ابرو با آب پياز است كه براي تقويت رشد ابرو به خاطر خواص گوگردي كه دارد مفيد است. يك قاشق چاي خوري از مخلوط زرده و سفيده تخم مرغ را روي ابرو هايتان بماليد و بعد از چند دقيقه با آب ولرم بشويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۱۳:۳۳ توسط:مهدي موضوع:

كانديشنر

كانديشنر : در تعريف كانديشنر بايد اين گونه نوشت كه يكي از مهم ترين موادي كه از سلامت مو مراقبت مي كند، بله كانديشنر يكي از مهمترين اعمالي است كه مي توان براي مراقبت از مو و حفظ سلامت و زيبايي آن از آن استفاده كرد. در واقع همان نرم كننده مو است كه بيشتر خانم هاي كه موهايشان را رنگ مي كنند بعد از شستشو براي حفظ حالت مو و وز نبودن مو بايد از كانديشنز استفاده كنند. بدليل فرمولاسيون شامپو و اصطكاك آن با تارهاي مو، الكتريسيته ساكن در موها ايجاد ميشود كه براي خنثي كردن آن از كانديشنر استفاده ميكنند تا از گره خوردن و وز شدن موها جلوگيري شود.

كانديشنر

معمولا بيشتر كساني كه موهاي وز و زبري دارند هم بعد از شستن موها در حمام جهت نرم كردن موها يشان از اين ماده استفاده مي كنند. استفاده از كانديشنر يك روش آسان و بي درد سر براي داشتن موهاي صاف مي باشد. در مصرف كانديشنر بايد توجه كنيد كه كانديشنر برعكس شامپو است يعني كانديشنر را نبايد به هيچ وجه روي پوست سرتان و به ريشه مو ماساژ دهيد بلكه فقط نوك و ساقه مو را به اين مواد بايد آغشته كنيد و سپس موهايتان را آبكشي نمايد.

معرفي برترين آرايشگاه هاي تهران : آرايشگاه عروس تهران

شامپو

در تعريف شامپو هم بايد گفت كه قبل از پيدايش اين ماده شوينده مو بيشتر افراد براي شستشوي موهايشان از موادي بنام سدر يا كتيرا و يا مواد معدني مثل خاك هاي سيليسي كه در آن موقع براي موها بود استفاده مي كردند. ولي با گذشت زمان و پيدايش شامپو استفاده از اين متده در سرتاسر دنيا رواج پيدا كرد در باره شامپو مي توان اينگونه نوشت كه مهمترين عملكرد شامپو، تميزكردن مو و پوست سر و برطرف نمودن چرك و آلودگي از روي سطح آن است.

تركيباتي كه در انواع شامپو ها وجود دارد شامل بار الكترونيكي منفي مي باشد كه بعد از مصرف شامپو اين تركيبات مستقيم بر روي موهايتان اثر قوي مي گذارند و اين امر باعث باز شدن كوتيكول مو و از بين رفتن رطوبت مو و نيز زبري مو مي شود كه به مو حالت كدر و مات شدن مي دهد. شامپوهاي مختلفي در سراسر دنيا وجود دارد كه تنها كاربرد مشترك اين شامپو ها پاك كنندگي مو است كه تنها اين ويژگي مشترك همه شامپوها به شمار مي آيد.

فرق شامپو با كانديشنر

حال كه ما برايتان تعريفي از ساختار كانديشنر و شامپو را به طور مختصر و دقيق شرح داديم در اينجا به تفاوت اين دو ماده با هم مي پردازيم. پس همان طور كه گفتيم مواد تشكيل دهنده شامپو بار منفي را پس از شستشو و آبكشي مو روي مو ها مي گذارد؛ كه اين بار منفي باعث باز شدن كوتيكول مو مي شود؛ كه رطوبت مو از دست مي رود و در اين حالت مو شكل مات و كدري به خودش مي گيرد. ولي كانديشنر از موادي تشكيل شده كه ساختار مولكولي آن مثبت است كه استفاده كردن از آن نتيجه بسيار خوبي بر روي موها مي گذارد. مهم ترين ان ها درخشندگي مو، صاف شدن، حالت گرفتن و راحت شانه زدن موهاي خشك و يا تر مي باشد.

انواع كانديشنر

امروزه با بالارفتن رقابت ميان توليدكنندگان مواد شوينده مو و توليد انواع شامپوها و ماسك موها و نرم كننده هاي مو ديگر شستن مو و مراقبت از آن فقط محدود به شامپو كردن معمولي آن نيست و با اين مواد داشتن موهايي زيبا و براق براي همه ممكن شده است. در توضيح كانديشنر ها بايد گفت كه در واقع ۲ نوع كانديشنر وجود دارد.

نوع اول : در توضيح كانديشنر نوع اول بايد گفت كه استفاده از اين نوع كانديشنر به جنس موي شما بستگي دارد معمولا هرچقدر كه جنس موي شما زبر وخشك باشد نياز به استفاده بيشتري از كانديشنر داريد. چون در اين حالت كوتيكول مو اسيب ديده و به حالت دهنده بيشتري نياز دارد پس حتما بعد از شامپو كردن مو و بعد از آبكشي مقداري از اين حالت دهنده را روي موها بزنيد و سپس موها را آبكشي نمايد و طوري آبكشي كنيد كه بعد از شستشو مقدار كمي از آن روي مو باقي بماند پس در هنگام آبكشي موهايتان زياده روي نكنيد. بيشتر آرايشگران از اين نوع حالت دهنده براي موهاي مراجعه كنندگان شان استفاده ميكنند.

نوع دوم : در توضيح نوع دوم هم بايد گفت كه اين حالت دهنده مو برعكس نوع اول نبايد به هيچ وجه آبكشي شود و بعد از استفاده نيازي به شستشو ندارند و بايد بطور كامل تا سري بعدي شامپو زدنتان بر روي مو بماند كه اين نوع كانديشنر براي ترميم بافت موي آسيب ديده استفاده مي شود.

روش استفاده از كانديشنر

درباره كانديشنر و انواع آن در اين مقاله براي شما توضيحاتي را ارئه داديم در اين بخش براي شما نحوه استفاده از اين كانديشنر ها را به طور واضح و كامل بيان مي كنيم. بيشتر افراد هميشه بعد از شستشوي موهايشان هميشه از حالت وز (فرهاي نامطلوب) موهايشان شاكي هستند چون در اين حالت موها اغلب حالت وز و زبري به خودش مي گيرد پس از اين وضع خرسند نيستند و دوست دارند پس از حمام كردن موهايي نرم، صاف و درخشنده داشته باشند. براي رهايي از اين حالت مو بعد از هر استحمام استفاده از يك كانديشنر آسان ترين و بي دردسرترين راه حل براي موهاي شما باشد. نحوه ي استفاده اين حالت دهنده هاي مو به اين شكل است كه پس از اينكه با شامچوي مناسب موي سرتان كاما موهايتان را شستشو داديد و آبكشي كرديد توجه داشته باشيد اگر دماي آب بالا نباشد تا مواد كانديشنر بر روي موهاي شما بماند پس از دماي كم براي آبكشي استفاده كنيد. بعد از آبكشي مو از كانديشنر

روي كف دست خود بريزيد و روي همه تارهاي مو پخش مي كنيد توجه كنيد كه منظور از همه مو ريشه مو نمي باشد و فقط روي ساقه مو و نوك مو ارام ماساژ دهيد معمولا اين مواد موجب ريزش دايم مو نمي شوند ولي ريزش موقت دارد كه طبيعي مي باشد. بعد از ۳ دقيقه موها را آبكشي ملايمي انجام دهيد. بايد در مرحله كانديشنر زدن به اين نكته هم توجه داشت كه برخلاف مرحله آبكشي شامپو كه بايد بيشتر و بهتر انجام شود در اين مرحله شما براي آب كشي حالت دهنده زياد افراط نكنيد! چون همان طور كه گفته شد بايد مقدار كمي از حالت دهنده روي سطح موي شما بماند بسيار كم در حدي كه هنوز احساس كنيد سطح موي شما كمي ليز است. پس مراقب باشيد كه باقي ماندن مقدار زياد از حالت دهنده موجب احساس سنگيني و كدر شدن مو شده و آن را به طور حتم بدحالت مي كندبهتر است كه كانديشنر را هنگامي كه قصد داريد ازحمام خارج شويد استفاده كنيد و آبكشي ملايمي روي مو انجام دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۱۰:۱۱ توسط:مهدي موضوع:

فيلم عروسي جذاب و ديدني

فيلم عروسي جذاب و ديدني , براي هرچه جذاب و ديدني تر كردن فيلم عروسي خود چه كارهايي را مي توانيم انجام دهيم؟ : براي هر چه ديدني كردن و افزايش جذابيت فيلم عروسي در دومرحله بايد كار شود مرحله نخست همان مرحله فيلم برداري است ومواردي مانند نور پردازي وتزئينات داخلي سالن وآرايش ولباس عروس و داماد وموسيقي ووديگر جلوه هاي ويزه را شامل مي شود.ومرحله ي دوم كه مربوط به بعد از فيلم برداري است ومواردي مانند ويرايش وميكس بر روي فيلم را شامل مي شود.

فيلم عروسي جذاب و ديدني

چگونگي فيلم برداري در سالن عروسي:

در هنگام فيلم برداري در سالن عروسي بايد به چند نكته ي مهم توجه كرد كه ما چند مورد را در زير براي شما عزيزان ذكر مي كنيم:

طريقه ي نور پردازي درباغ تالار عروسي براي گرفتن وضبط فيلم :

همان طوري كه همه ي ما اين را مي دانيم براي فيلم برداري طريقه ي نور پردازي از اهميت زيادي برخوردار است چنان چه اگر فيلم بردار عروسي ما زياد تجربه نداشته باشد وزياد حرفه اي نباشد اين امكان وجود دارد كه دوربين فيلم برداري را در مقا بل نور قرار دهد به طوري كه سوزه ويا افراد مد نظر در پشت نور قرار داشته باشندوفيلم شفافيت لازم را نداشته باشد.پس در اين جا تجربه ومهارت فيلم بردار از اهميت زيادي برخوردار است تا ما يك فيلم عروسي قشنگ داشته باشيم. براي هر چه بهتر و زيباتر شدن فيلم هاي عروسي مي توان از نور هاي رنگي خفيف در هنگام فيلم برداري استفاده كرد.

 

بهترين آتليه هاي عكاسي و فيلمبرداري تهران : آتليه عكاسي عروس

چگونگي تزئينات داخلي سالن عروسي:

براي داشتن يك فيلم عروسي قشنگ وزيبا وجذاب بايد مكاني كه عروسي در ان برگزار ميشود بسيار زيبا ومنحصر به فرد باشد .ومواردي مانند گل آرايي –شمع ارايي-تزينات داخلي-رنگ اميزي سالن-چيدمان ميز ها واينه كاري و… مي توانند زيبايي ان مكان را چند برابر كنند واگر در چنين مكاني فيلم برداري انجام شود بطبع ديدني وجذاب خواهد بود.

مطالعه كنيد :   فيلمبرداري با دوربين ديجيتال عكاسي

گشت و گزار عروس و داماد

از ان جايي كه سالن عروسي به دليل خيل كثير ميهمانان كمي شلوغ وخسته كننده است واين امكان وجود دارد كه اين شلوغي موجب خرابي فيلم برداري شود ودر ان خدشه وارد كندوبنابراين بهترين كار اين است كه عروس وداماد به يك فضاي دنج وبي سر وصدا رفته ودر انجا وبا خيالي اسوده وبدون هر گونه مزاحمي فيلم عروسي خود را بگيرند.و بدون هيچ گونه معذوريتي زست هاي مختلف وفيلم هاي گوناگون بگيرند ووبراي اين كار ميتوانيد از ايده هايي مانند سوار شدن به كالسكه ويا قدم زدن باهم در پارك ومشغول صحبت كردن باهم بودن و… استفاده كنيد وبر جذابيت فيلم عروسي خود بيافزاييد.وصحنه هاي بسيار زيبايي خلق كنند كه قشنگي فيلم عروسي شان را افزايش دهد.

در باغ تالار عروسي چگونه موسيقي مناسب را انتخاب كنيم؟

انتخاب موسيقي مناسب تاثير زيادي بر روي فيلم عروسي دارد ولي موسيقي را بايد متناسب با مكان وفضايي كه در ان فيلم گرفته ميشود و همين طور موضوع انتخاب كرد وبراي هر بخش از عروسي بايد موسيقي متناسب با ان بخش انتخاب شود مثلا براي ورود عروس و داماد به سالن بايد يك موسيقي آرام وقشنگ وبا يك مضمون زيبا به اجرا در بيايد ولي براي رقص ميهمانان بهتر است از اهنگ هاي شاد و مفرح استفاده شود. و همين طور براي قسمت رقص عروس ويا براي قدم زدن عروس وداماد ويا براي رقص مادران عروس ودامادوديگر بخش ها عروس وداماد بايداز قبل موسيقي هاي جداگانه پيدا كرده وان را ذخيره كنند واز اجرا كننده بخواهند كه هر كدام را در جاي مناسب ان پخش كند تا هم عروسي قشنگي داشته باشند وهم فيلم عروسي انها بسيار ديدني شود.

معرفي بهترين تالارهاي عروسي در تهران : قيمت تالار عروسي

چگونگي ويرايش و ميكس فيلم عروسي

پس از پايان فيلم برداري بايد ان را اصلاح وويرايش كرد ويك چيز هايي به ان اضافه يا از ان كم كرد ومسئوليت اين كار هميشه به عهده ي افراد با مهارت وحرفه اي مي باشد كه ان را با استفاده از نرم افزارهاي خاص ان كار انجام مي دهند.وبيشتر فيلم بردار ها با اين گونه نرم افزارها كار كرده وآشنايي دارند .در هنگام ويرايش وميكس فيلم بايد يك سري نكات را رعايت كرد كه ما چند مورد را ياد اور مي شويم.

مطالعه كنيد :   به چه روشي هايي مي توان خوش عكس بود؟

نكته ي اول : انتخاب يك موسيقي مناسب و صداگذاري

اين امكان وجود دارد كه دربعضي از قسمت هاي فيلم عروسي موسيقي به خوبي ضبط نشود ويا احساس شود كه نياز است ان موسيقي را عوض كنند و ان موسيقي مناسب ان قسمت از فيلم نيست.در اين موارد كسي كه كار ميكس فيلم را انجام مي دهد يك موسيقي ديگر مناسب را بر روي فيلم ضبط ميكند.نكته ي ديگر در اين مورد گذاشتن صدا بر روي فيلم است كه جذابيت خاصي را به فيلم ميدهد وفيلم را بسيار قشنگ مي كند. ولي اين صدا گذاري حتما بايد با صداي عروس وداماد انجام شود وصداي ان دونفر باشد.تا طبيعي تر شود.

نكته ي دوم : افكت گذاري هاي گوناگون

مواقعي كه سكانس هاي فيلم تغيير ميكند ويك سكانس تازه شروع ميشود بايد براي حفظ زيبايي وافزايش جذابيت فيلم عروسي بايد بر روي فيلم افكت هاي مختلف ايجاد كرد به عنوان مثال فيلم بردار مي تواند لحظه ورود عروس و داماد به سالن را اين گونه افكت گذاري كند كه انگار ابتدا يك نور در سالن طنين انداز مي شود وسپس عروس وداماد از زير ان نور پديدار مي شوند.از ديگر افكت ها وراه هاي جذاب كردن فيلم سياه وسفيد كردن بخش هايي از فيلم عروسي است.

نكته ي سوم : افزايش شفافيت فيلم

اين امكان وجود دارد كه برخي از قسمت هاي فيلم بعد از اتمام فيلم برداري از شفافيت لازم برخور دار نباشد ومقداري تاريك وغير شفاف فيلم برداري شده باشد در اين موارد فرد ميكس كننده مي تواند از يك سري نرم افزارهاي خاص اين كار بهره جسته وشفافيت فيلم را در حد لزوم بالا ببرد.وهمين طور اين امكان وجود دارد كه در هنگام فيلم برداري ودر يك قسمت هايي از ان دست دست فيلم بردار لرزيده باشد ودر فيلم لرزه افتاده باشد در اين جا نيز مي شود با يك نرم افزارهايي اين ايراد را برطرف كرد ويك فيلم عروسي جذاب وديدني را به عروس وداماد عزيز تحويل داد.

مطالعه كنيد :   نحوه ژست گرفتن در عكاسي حرفه اي

سخن پاياني

تجربه ثابت كرده كه علاوه بر موارد ذكر شده در بالا يك مورد ديگر كه به نظر ما مهمترين مورد نيز ميباشد در كيفيت وجذابيت فيلم عروسي بسيار اهميت دارد وان مهارت وتجربه وكار بلدي فيلم بردار است تا با مديريت درست وبا يك فيلم برداري عالي براي ما يك فيلم زيبا درست كند.كه هميشه از تماشاي ان لذت ببريم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۰۷:۰۲ توسط:مهدي موضوع:

نكات داشتن لب هاي برجسته

نكات داشتن لب هاي برجسته : معمولا لب هاي برجسته و خوش رنگ از بارزترين اجزاي صورت مي باشد امروزه راه هاي مختلفي براي اين كار وجود دارد و جراحي ها و تزريق هاي بسياري انجام مي شود اما به جز اين روش ها كه معمولا پر هزينه و همراه با دردسرهايي است مي توان با روش هاي درماني خانگي لب هايي برجسته و قلوه اي داشت.

نكات داشتن لب هاي برجسته

برترين آرايشگاه هاي عروس در تهران : سالن زيبايي عروس تهران

مراحلي كه براي انجام اين درمان ها موثر است:

لايه برداري پوست لب :

لايه بردار لب باعث نرمي لب مي شود و اين كار معمولا هر سه روز يك بار و با تهيه اسكراب لب صورت مي گيرد؛ كه مواد تهيه كننده اين اسكراب شامل عسل و شكر و وازلين است كه با اين اسكراب لايه برداري از لب انجام مي شود و در نهايت با از بين رفتن سلول هاي مرده لب باعث نرمي و صاف شدن لب هاي شما مي شود. داشتن لب هاي صاف و نرم و خوش رنگ، همان طور كه متوجه شديد نياز به لايه برداري دارد و اين امر بسيار مهم مي باشد. يك لايه بردار قوي و طبيعي تركيب روغن زيتون و شكر به مقدار مساوي با هم و مخلوط ان ها باهم سپس به آرامي و به حالت ضربه اي اين تركيب را روي لب بگذاريد.

سپس به كمك يك مسواك، خيلي آرام لب هايتان را لايه برداري نماييد. براي داشتن لب هاي برجسته روش ديگر اينكه بهتر است قبل از اينكه رژ لب تان را بزنيد با يك مسواك مرطوب يا ليف خيس لب هايتان را آرام برس كنيد و خيلي مراقب باشيد كه به شدت اين كار را انجام ندهيد زيرا پوست لب بسيار حساس است و ممكن است كه لب شما زخمي شود مسواك خيس برس كردن روي لب باعث تحريك لب تان مي شود و لب هايتان نسبت به قبل كمي متورم و برجسته مي شود.

مطالعه كنيد :   زيبايي ناخن با پديكور و مانيكور

نرم كننده لب :

بيشتر افراد نسبت به فصول سال حساسيت هايي دارند و شايع ترين آن هم پوست پوسته شدن لب و خشك شدن آن است براي مراقبت از پوست لب تان حتما قبل از اينكه فراموش كنيد و بخوابيد قبل از خواب و صبح بعد از بيدار شدن اولين كاري كه انجام مي دهيد براي نرم شدن لب هايتان بايد از يك نرم كننده مناسب استفاده كنيد.

معجزه چاي كيسه اي :

بيشتر افراد براي نرم شدن لب هايشان از چاي كيسه اي استفاده مي كنند و بسيار هم احساس رضايت دارند پس شما هم براي اينكه لب هايتان نرم شود، يك چاي كيسه اي را بعد از استفاده كردن هنگامي كه كمي خنك شد به مدت چند دقيقه حدودا ۳ دقيقه روي لب تان قرار دهيد اين كار در نرم كردن لب هايتان معجزه خواهد كرد.

استفاده از سايه سفيد :

اين روش هم روش مناسبي است تا شما لب هاي خودتان را برجسته تر نمايان كنيد پس براي اين كار و برجسته كردن لب ها و براي بزرگ و يا حجيم تر بنظر رسيدن شان بهتر است كه به قسمت بالاتر از كمان لبتان مقدار كمي از سايه ي سفيد بزنيد و سپس خط لب تان را كمي بالاتر از روي خط طبيعي لب تان بزنيد شايد در انتخاب خط لب مناسب تان دچار ترديد شويد ولي در انتخاب رنگ خط لب بايد رنگي يكسان با رنگ لبتان و يا كمي پررنگ تر از لب تان را استفاده كنيد هنگام زدن خط لب حتما حواستان باشد كه بيش از حد، خط از خط طبيعي لبتان بالا نرود، زيرا در اين صورت لبتان فرم و شكل خوبي پيدا نخواهد كرد.

مطالعه كنيد :   همه چيز درباره اكستنشن مو , هزينه و قيمت اكستنش مو

رژ لب قرمز:

رنگ قرمز جلوه و نماي خاصي به صورت شما مي دهد معمولا بيشتر خانم ها از اين رنگ رژ محبوب استفاده مي كنند شما هم براي افزايش جذابيت و جلب توجه بيشتر لب هايتان در مهماني ها، قبل از زدن رژ لب از برق لب استفاده كنيد و سپس از يك رژ حجم دهنده قرمز رنگ استفاده كنيد و بهتر است كه بصورت منظم رژتان را تجديد كنيد. پس استفاده از رژ قرمز براي داشتن لب هاي كه جلب توجه كنند و جذاب باشند خيلي مناسب است.

نوشيدن آب :

آب يكي از بهترين مواد طبيعي و نقش بسيار تاثير گذاري بر روي سلامت و زيبايي فرد دارد. آب حتي براي حجيم شدن لب ها هم مفيد است و توصيه مي كنند كه اگر براي حجيم شدن لب هايتان دنبال يك نوشيدين خاص هستيد بهترين و سالم ترين آن اين است كه آب بنوشيد، آب بتعث تازگي و زراوت پوست تان مي شود و اگر شما از ان دسته افرادي هستيد كه جنس پوست تان خشك است و عمدتا لب هاي ترك خرده داريد اين علامت كم آبي بدنتان است، بدنتان مي گويد كه شما احتياج به نوشيدن آب بيشتري داريد شما بايد آب بيشتري را روزانه مصرف كنيد تا با اين كار به پوستتان آب كافي برسد. هيدراته كردن پوست باعث نرم تر شدن پوست و در نهايت لب هاي شما هم نرم و برجسته تر مي شود. پس نوشيدن آب را فراموش نكنيد.

معرفي بهترين آرايشگاه و سالن زيبايي عروس در تهران : آرايشگاه عروس

رژ لب ارزان :

استفاده از لوازم آرايشي ارزان و بي كيفيت جدي ترين اسيب را به پوست و سلامت مي زند پس محصولاتي را تهيه كنيد كه از كيفيت خوبي برخوردار باشند. درباره رژ لب هاي ارزان بايد گفت كه استفاده اين رژ ها مي توانند لب هاي شما را خشك كنند و با داشتن سرب خطراتي را براي شما به وجود مي آورند از رژلب هاي با كيفيت كه كمي گران تر هستند تهيه كنيد و با خيال راحت استفاده كنيد. برق لب هم يكي از مواردي است كه براي لب مفيد است اگر برق لب در خانه نداشتيد مي توان با خيال راحت گفت كه وازلين همان كار را برايتان خواهد كرد. بعلاوه نقش مرطوب كننده اي عالي وازلين را نمي توان دست كم گرفت. پس بهتر است كه وازلين را جايگزين انواع برق لب ها كنيد.

مطالعه كنيد :   ترفند كاهش زمان در آرايش كردن

نكات مهم و كليدي :

  • استفاده مرتب و منظم از نرم كننده لب براي جلوگيري از ترك و خشكي پوست لب
  • خيس نكردن لب ها با زبان چون باعث خشكي و ترك خوردن لب ها مي شود
  • هنگام ترك خوردن لب ها نخنديد تا دچار شكاف لب نشويد بهتر است هميشه از نرم كننده لب استفاده كنيد.
  • براي نرم و خوش رنگ كردن لب هايتان مي توانيد از كره طبيعي نيز استفاده نماييد و لب هايتان را در روز چند مرتبه ماساژ دهيد.
  • مصرف محصولات لبني، ميوه ها و آب ميوه ها را به مقدار كافي مصرف كنيد تا دچار كمبود هيچ ويتاميني در بدنتان نباشيد و پوست زيبا و سالمي را داشته باشيد.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۰۳:۴۷ توسط:مهدي موضوع: