راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

نكات داشتن لب هاي برجسته

نكات داشتن لب هاي برجسته : معمولا لب هاي برجسته و خوش رنگ از بارزترين اجزاي صورت مي باشد امروزه راه هاي مختلفي براي اين كار وجود دارد و جراحي ها و تزريق هاي بسياري انجام مي شود اما به جز اين روش ها كه معمولا پر هزينه و همراه با دردسرهايي است مي توان با روش هاي درماني خانگي لب هايي برجسته و قلوه اي داشت.

نكات داشتن لب هاي برجسته

برترين آرايشگاه هاي عروس در تهران : سالن زيبايي عروس تهران

مراحلي كه براي انجام اين درمان ها موثر است:

لايه برداري پوست لب :

لايه بردار لب باعث نرمي لب مي شود و اين كار معمولا هر سه روز يك بار و با تهيه اسكراب لب صورت مي گيرد؛ كه مواد تهيه كننده اين اسكراب شامل عسل و شكر و وازلين است كه با اين اسكراب لايه برداري از لب انجام مي شود و در نهايت با از بين رفتن سلول هاي مرده لب باعث نرمي و صاف شدن لب هاي شما مي شود. داشتن لب هاي صاف و نرم و خوش رنگ، همان طور كه متوجه شديد نياز به لايه برداري دارد و اين امر بسيار مهم مي باشد. يك لايه بردار قوي و طبيعي تركيب روغن زيتون و شكر به مقدار مساوي با هم و مخلوط ان ها باهم سپس به آرامي و به حالت ضربه اي اين تركيب را روي لب بگذاريد.

سپس به كمك يك مسواك، خيلي آرام لب هايتان را لايه برداري نماييد. براي داشتن لب هاي برجسته روش ديگر اينكه بهتر است قبل از اينكه رژ لب تان را بزنيد با يك مسواك مرطوب يا ليف خيس لب هايتان را آرام برس كنيد و خيلي مراقب باشيد كه به شدت اين كار را انجام ندهيد زيرا پوست لب بسيار حساس است و ممكن است كه لب شما زخمي شود مسواك خيس برس كردن روي لب باعث تحريك لب تان مي شود و لب هايتان نسبت به قبل كمي متورم و برجسته مي شود.

مطالعه كنيد :   زيبايي ناخن با پديكور و مانيكور

نرم كننده لب :

بيشتر افراد نسبت به فصول سال حساسيت هايي دارند و شايع ترين آن هم پوست پوسته شدن لب و خشك شدن آن است براي مراقبت از پوست لب تان حتما قبل از اينكه فراموش كنيد و بخوابيد قبل از خواب و صبح بعد از بيدار شدن اولين كاري كه انجام مي دهيد براي نرم شدن لب هايتان بايد از يك نرم كننده مناسب استفاده كنيد.

معجزه چاي كيسه اي :

بيشتر افراد براي نرم شدن لب هايشان از چاي كيسه اي استفاده مي كنند و بسيار هم احساس رضايت دارند پس شما هم براي اينكه لب هايتان نرم شود، يك چاي كيسه اي را بعد از استفاده كردن هنگامي كه كمي خنك شد به مدت چند دقيقه حدودا ۳ دقيقه روي لب تان قرار دهيد اين كار در نرم كردن لب هايتان معجزه خواهد كرد.

استفاده از سايه سفيد :

اين روش هم روش مناسبي است تا شما لب هاي خودتان را برجسته تر نمايان كنيد پس براي اين كار و برجسته كردن لب ها و براي بزرگ و يا حجيم تر بنظر رسيدن شان بهتر است كه به قسمت بالاتر از كمان لبتان مقدار كمي از سايه ي سفيد بزنيد و سپس خط لب تان را كمي بالاتر از روي خط طبيعي لب تان بزنيد شايد در انتخاب خط لب مناسب تان دچار ترديد شويد ولي در انتخاب رنگ خط لب بايد رنگي يكسان با رنگ لبتان و يا كمي پررنگ تر از لب تان را استفاده كنيد هنگام زدن خط لب حتما حواستان باشد كه بيش از حد، خط از خط طبيعي لبتان بالا نرود، زيرا در اين صورت لبتان فرم و شكل خوبي پيدا نخواهد كرد.

مطالعه كنيد :   همه چيز درباره اكستنشن مو , هزينه و قيمت اكستنش مو

رژ لب قرمز:

رنگ قرمز جلوه و نماي خاصي به صورت شما مي دهد معمولا بيشتر خانم ها از اين رنگ رژ محبوب استفاده مي كنند شما هم براي افزايش جذابيت و جلب توجه بيشتر لب هايتان در مهماني ها، قبل از زدن رژ لب از برق لب استفاده كنيد و سپس از يك رژ حجم دهنده قرمز رنگ استفاده كنيد و بهتر است كه بصورت منظم رژتان را تجديد كنيد. پس استفاده از رژ قرمز براي داشتن لب هاي كه جلب توجه كنند و جذاب باشند خيلي مناسب است.

نوشيدن آب :

آب يكي از بهترين مواد طبيعي و نقش بسيار تاثير گذاري بر روي سلامت و زيبايي فرد دارد. آب حتي براي حجيم شدن لب ها هم مفيد است و توصيه مي كنند كه اگر براي حجيم شدن لب هايتان دنبال يك نوشيدين خاص هستيد بهترين و سالم ترين آن اين است كه آب بنوشيد، آب بتعث تازگي و زراوت پوست تان مي شود و اگر شما از ان دسته افرادي هستيد كه جنس پوست تان خشك است و عمدتا لب هاي ترك خرده داريد اين علامت كم آبي بدنتان است، بدنتان مي گويد كه شما احتياج به نوشيدن آب بيشتري داريد شما بايد آب بيشتري را روزانه مصرف كنيد تا با اين كار به پوستتان آب كافي برسد. هيدراته كردن پوست باعث نرم تر شدن پوست و در نهايت لب هاي شما هم نرم و برجسته تر مي شود. پس نوشيدن آب را فراموش نكنيد.

معرفي بهترين آرايشگاه و سالن زيبايي عروس در تهران : آرايشگاه عروس

رژ لب ارزان :

استفاده از لوازم آرايشي ارزان و بي كيفيت جدي ترين اسيب را به پوست و سلامت مي زند پس محصولاتي را تهيه كنيد كه از كيفيت خوبي برخوردار باشند. درباره رژ لب هاي ارزان بايد گفت كه استفاده اين رژ ها مي توانند لب هاي شما را خشك كنند و با داشتن سرب خطراتي را براي شما به وجود مي آورند از رژلب هاي با كيفيت كه كمي گران تر هستند تهيه كنيد و با خيال راحت استفاده كنيد. برق لب هم يكي از مواردي است كه براي لب مفيد است اگر برق لب در خانه نداشتيد مي توان با خيال راحت گفت كه وازلين همان كار را برايتان خواهد كرد. بعلاوه نقش مرطوب كننده اي عالي وازلين را نمي توان دست كم گرفت. پس بهتر است كه وازلين را جايگزين انواع برق لب ها كنيد.

مطالعه كنيد :   ترفند كاهش زمان در آرايش كردن

نكات مهم و كليدي :

  • استفاده مرتب و منظم از نرم كننده لب براي جلوگيري از ترك و خشكي پوست لب
  • خيس نكردن لب ها با زبان چون باعث خشكي و ترك خوردن لب ها مي شود
  • هنگام ترك خوردن لب ها نخنديد تا دچار شكاف لب نشويد بهتر است هميشه از نرم كننده لب استفاده كنيد.
  • براي نرم و خوش رنگ كردن لب هايتان مي توانيد از كره طبيعي نيز استفاده نماييد و لب هايتان را در روز چند مرتبه ماساژ دهيد.
  • مصرف محصولات لبني، ميوه ها و آب ميوه ها را به مقدار كافي مصرف كنيد تا دچار كمبود هيچ ويتاميني در بدنتان نباشيد و پوست زيبا و سالمي را داشته باشيد.

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۰۳:۴۷ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :