راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

خريد لباس عروس , قيمت لباس عروس شيك و زيبا

خريد لباس عروس , قيمت لباس عروس شيك و زيبا

خريد لباس عروس , قيمت لباس عروس شيك و زيبا : همان طور كه مي دانيد رويايي ترين و خاطره انگيزترين لباسي كه هر خانم در زندگي خودش آرزوي پوشيدنش را دارد بي شك پوشيدن لباس سپيد عروسي است. با توجه به حساسيت موضوع شما بايد در انتخاب لباسي كه مي خواهيد بپوشيد نهايت دقت را داشته باشيد. اگر قصد خريد لباس عروسي تان را داريد شما بايد حتما با دانش كافي و اطلاعات لازم اقدام به اين كار بكنيد. پس بايد در انتخاب لباس عروس كاملا نكات را عايت كنيد يكي از مهمترين انتخاب هاي شما قبل از مراسم عروسي تان انتخاب و خريد لباس عروس ايده آل است. هر مقدار لباس عروس شما مناسب تر و با كيفيت و دقت بيشتري انتخاب شود جلوه و شكوه شما در شب عروسي بيشتر است. نكاتي كه در ادامه مي آيد مي تواند به شما در خريد بهتر لباس عروس تان كمك كند.

مزون لباس عروس

مزون هاي لباس عروس در تهران : مزون لباس عروس

جست و جوي خود را از نه ماه تا يك سال قبل آغاز كنيد

اگر شما بودجه لازم براي خريد لباس عروس خود را داريد بهتر است كه اين كار را براي لحطه آخر نگذاريد چون شما براي اين كار نياز به زمان زيادي هستيد و در واقع اين زمان براي اطمينان از درست اجرا شدن طرح سفارش شما خواهد بود تا طرح سفارش داده شما به طور عالي و بي ايراد انجام و اجرا شود. كانلا مشخص است كه ممكن است شما در طول پروسه خريد لباس عروس با مدلهاي مختلفي مواجه شويد؛ اما درصورتي كه زمان شما كم باشد نمي تواند مورد مناسب را انتخاب كنيد ولي در صورتي كه زمان كافي داشته باشيد با بررسي همه موارد، بهترين مدل را انتخاب خواهيد كرد. هر لباسي بسته به نوع قيمت و طراحي كه دارد در مزون ها براي بازديد عروس خانم ها قرار داده شده است بسياري از عروس خانم ها لباس هاي ساده دوست دارند و بيشتر در مورد اينكه آيا خدمات جانبي مثل كم و زياد كردن جزئيات خاص روي لباس عروس در قيمت تمام شده لباس عروس محاسبه شده است بعضا مشاهده شده اين هزينه تا هشتاد درصد قيمت اصلي را شامل مي شود. پس بهتر است در هنگام انتخاب تمام موارد را از فروشنده سوال نماييد.

براي خريد لباس عروس با بودجه اي كه داريد كنار بياييد

مهم ترين مسئله در انتخاب و خريد يا اجاره لباس عروس ميزان بودجه لازم و كنار گذاشته شده براي تهيه لباس عروس است. شما بايد در گام اول انتخاب هايتان را براساس مقدار پولي كه براي اين كار كنار گذاشته ايد محدود و مشخص كنيد؛ مثلا اگر شما براي خريد يا اجاره اين لباس مقداري پول در نظر گرفته باشيد حتما اين به اين معنا نيست كه بايد همه آن پولي كه كنار گذاشته ايد را صرف خريد آن كنيد.

مطالعه كنيد :   چه لباس عروسي به شما ميايد

خريد لباس عروس

حتما قبل از انجام هر تصميمي راجب بودجه و پس اندازتان براي اين كار با فروشنده مشاوره كنيد چون بسياري از مراكز طراحي و مزون هاي لباس عروس بخشي از مبلغ كل را را به عنوان بيعانه مي گيرند؛ و لازم نيست شما كل مبلغ را ابتدا پرداخت كنيد و از طرف ديگر شما حتما بايد يك طرحي را سفارش يا انتخاب كنيد كه مطمئن هستيد مي توانيد هزينه دوخت يا اجاره ان لباس را بدون هيچ مشكلي پرداخت كنيد. درست است كه چشم تمام ميهمانان آن شب به لباس شما دوخته مي شود ولي نبايد بخاطر اين مسئله خودتان را دچار بحران كنيد و از نظر اقتصادي به مشكل بخوريد.

قبل از خريد حضوري از سايت هاي لباس عروس ديدن كنيد

بعد از مسئله بودجه در انتخاب نوع لباس عروس شكل و ظاهر لباس از اهميت خاصي برخوردار است پس در انتخاب مدل لباس عروس خودتان دقت كنيد. پيشنهاد ما براي شما اين است كه حتما بهتر است كه قبل از مراجعه حضوري براي خريد لباس حتما از يك سايت لباس عروس ديدن كنيد و چيزي را كه در تصورتان داريد را در خودتان تصور كنيد به طور كل مدل هايي مثل دنباله دار، دكلته، كلاسيك و … وجود دارد .

شما با ديدن تصاوير اين نوع لباس ها و با در نظر گرفتن ويژگي هريك از ان لباس ها و مدل ها به راحتي مي توانيد طرح مناسب فرم بدنتان را انتخاب كنيد. اين تصويري كه در ذهنتان داريد كمك مي كند تعداد زيادي از انتخاب ها كنار گذاشته شوند و شما در انتخاب نوع اصلي وقت بيشتري داشته باشيد يشنهاد ديگر ما براي شما اين است كه بهتر است كه مدل لباس عروس را خود و يا با همكاري يك طراح لباس انتخاب كنيد. چون هر لباسي را كه در مدل مي بينيد شايد براي شما مناسب نباشد و حتما مدلي را كه در نظر داريد بپوشيد. نسبت به دوخت لباس و خوابيدن آن به تن شما مطمن شويد. از انتخاب لباسهايي كه در ظاهر چشمتان را گرفته ولي هيچ تناسبي با اندام شما ندارد، به طور حتم خوددراي كنيد چون اگر لباس تن شما راحت نباشد حتما از اين انتخاب بعدها پشيمان خواهيد شد.

مطالعه كنيد :   نكاتي در انتخاب لباس عروس صورتي يا نامزدي با رنگ صورتي

به دنبال شباهت ها باشيد

اگر تصميم خودتان را مبني بر دوخت لباس عروسيتان گرفته باشيد شما بايد ابتدا با مراجعه به سايت هاي دوخت و طراحي لباس عروس تمامي مدل هاي مد نظر خود را مشاهده كنيد و اطلاعات آن لباس ها را يادداشت كنيد و در نهايت براي انتخاب راحت تر و با مشورت با يكي از دوستان نزديكتان مدلي را كه از نظر جنس پارچه و نوع دوخت انتخاب كرده ايد را به طراح و خياط لباس عروسيتان واگذار كنيد اگر دنبال شباهت ميان لباسي كه ديده ايد و لباسي كه مي خواهيد به تن كنيد بسيار زياد باشد حتما جزئيات را به طور دقيق به خياط خودتان توضيح دهيد. تا بعد از اتمام كار همان چيزي باشد كه انتظارش را داشته ايد.

ارتباط خود را با فروشنده يا طراح لباس حفظ كنيد

معمولا در انتخاب لباس عروس هميشه استرس هايي وجود دارد كمبود وقت و رفتن سراغ ديگر كار هاي مراسم مي تواند اين نگراني را بيشتر كند اما شما حتي اگر خيلي مشغله داريد و يا شاغل هستيد يا بسيار سرگرم خريد جهيزيه يا تداركات ديگر براي عروسي هستيد با وجود تمام اين مشكلات ومسائل نمي توانيد بيشتر از يك روز در هفته به طور كامل به خود اختصاص دهيد، باز هم سعي كنيد يك روز از هفته را انتخاب كنيد و به طراح لباس خود سر بزنيد و از روند كار دوخت اطلاع داشته باشيد مشخص است كه اين گونه مي توانيد بدانيد دقت و توجه لازم نسبت به طرح مورد نظر شما صورت مي گيرد يا خير و وقتي ايرادي يا مشكلي در نوع دوخت صورت گرفته باشد قبل از اتمام كار و تحويل سفارش شما رفع شود.

قيمت لباس عروس

دقيقا بيان كنيد كه لباس عروس شما چه حسي را به مهمان ها انتقال دهد؟

كاملا واضح و مشخص است كه انتخاب مدل لباس عروس يك نظر كاملا شخصي و سليقه اي است اما از آنجايي كه اين لباس از مهمترين و قشنگ ترين لباس هاي زندگي هر شخصي است دقت در نوع و انتخاب ان بسيار مهم است. بسياري از عروس خانم ها لباس هاي كار شده و تزئيني و مجلسي دوست دارند و تعدادي هم لباس هاي ساده و آستين دار و …

مطالعه كنيد :   انتخاب لباس عروس مناسب

بسياري از افراد با توجه به عقايد خود لباس عروسي شان را انتخاب مي كنند. اينجا هم باز نظرها و سليقه كاملا با هم متفاوت است زيرا عده اي از عروس خانم ها به دنبال لباسهاي دكلته و برخي لباس هاي پوشيده را پسند مي كنند.

بازخورد خود را به فروشنده نشان دهيد

شما بايد بازخورد خود را به فروشنده نشان دهيد و تمام چيز هاي كه از لباس مورد نظرتان انتظار داريد را به طور كامل بيان كنيد بعضي از عروس خانم ها خجالت مي كشند اين تفكر غلط كه بيان ديدگاه ها در مقابل فروشنده خوب نيست شما را از انتخاب در حالت نامناسب باز ميدارد شما نبايد فراموش كنيد كه اين لباس فقط يك بار بر تن شما خواهد رفت پس در انتخاب ان نهايت دقت را داشته باشيد و حتما با فروشنده مشورت كنيد و مطمئن باشيد با اين كار شما تجربه يك خريد به ياد ماندني از انتخاب لباس عروسي تان را خواهيد داشت.

از راحت بودن لباس اطمينان كسب كنيد

روز عروسي شما بي شك مهم ترين روز زندگي شما است و در آن روز بيشتر از زمان هاي ديگري بايد سر پا و اكتيو باشيد داشتن لباس عروس مناسب و راحت اين روز را برايتان صد چندان زيبا مي كند چون وقتي احساس راحتي داشته باشيد روزتان را هم خوب سپري خواهيد كرد و از مراسم لذت خواهيد برد. شما بايد وقتي كه لباس تان را از خياط يا مزون تحويل گرفتيد بهتر است كه براي مدتي آن را تن كنيد، كمي راه برويد، غذا بخوريد حتي برقصيد و هر فعاليت روزمره اي انجام دهيد تا مطمئن شويد در روز مراسم علاوه بر زيبايي شما احساس راحتي در لباس را خواهيد داشت. لباسي را كه تهيه مي كنيد بايد سايز شما باشد. اگر قصد اضافه وزن يا كاهش آن را داريد، لباسي تهيه كنيد كه امكان گشاد يا تنگ كردن آن وجود داشته باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۰۲:۵۰ توسط:مهدي موضوع:

سوال از طراح لباس عروس

سوال از طراح لباس عروس , پنج سوالي كه مي توانيد از طراح لباس عروس بپرسيد : بي شك پوشيدن لباس عروس براي يك خانم از مهم ترين و خاص ترين لباس هايي است كه او در طول عمر خود بر تن ميكند. اگر شما قرار است كه به زودي ازدواج كنيد و عروس شويد. پس بهتر است كه شما با مطالعه اين مقاله كمي بيشتر درباره انتخاب لباس عروستان اطلاعات كسب كنيد همانطور كه گفتيم دقت داشتن در انتخاب مدل آن بسيار مهم است.

از آن جايي كه امروزه و با به روز شدن طراحي ها و دوخت هاي لباس عروس مدل هاي متنوعي وجود دارد. دانستيد كه مهم ترين مسئله پيش از برگزاري مراسم انتخاب لباس عروس مي باشد؛ اما ممكن است كه هنگام اماده سازي لباستان براي شما سوالاتي پيش بياييد كه ما اينجا برايتان مهم ترين نكاتي را كه بايد بدانيد را مي گوييم.

لباس عروس شيك

برندهاي برتر طراحي لباس عروس در تهران : مزون لباس عروس تهران

چقدر طول مي كشد تا لباس آماده شود؟

قطعا سوالي كه اكثر عروس خانم ها در مراجعه به خياط يا مدير مزون از آن ها مي پرسند اين سوال است كه لباس آن ها چه موقعي حاضر مي شود؟ كاملا مشخص است كه زمان آماده شدن لباس چقدر برايتان اهميت دارد اولين توصيه ما به شما قبل از هر سوالي يا هر فكري اين است كه هميشه سعي كنيد كه خودتان را گرفتار مد نكنيد و به جاي آن بهتر است كه روي استايل خودتان و آن چيزي كه براي شما از همه چيز مناسب‌‌تر است تمركز كنيد و بهترين انتخاب را انجام دهيد.

همان طور كه گفتيم مهم ترين اطلاعاتي كه در اولين ملاقات با طراح لباس عروسي تان مي توانيد به دست آوريد، تاريخ دقيق آماده شدن لباس تان است. شما بايد تاريخ دقيق را براي آماده شدن لباستان به طراح خودتان بدهيد سعي كنيد يك هفته زودتر از مراسمتان لباس تان را تحويل گرفته باشيد و اگر هنوز تاريخي تعيين نكرده ايد، نزديك ترين زمان به روز عروسي تان را براي آن مشخص كنيد. فراموش نكنيد كه زماني را كه براي دوخت لباستان به طراح تان مي دهيد بسته به نوع لباستان است .

سوال از طراح لباس عروس

هر چقدر كه لباستان پر كار تر باشد مشخص است كه نياز به زمان بيشتري هم هست و از آن جايي كه شما يك طراح ممتاز و معروف را براي دوخت لباستان انتخاب كنيد و طراح لباس شما هرچه حرفه اي تر باشد، تعداد سفارشاتي كه مي گيرد بيشتر خواهد بود، پس شما بايد وقت را هدر ندهيد و در اولين فرصت به سراغش برويد. بعد از اتمام كار شما بايد چند جلسه براي اندازه گيري دقيق و رفع ايرادات نهايي به مزون مراجعه كنيد و از آن جايي كه معمولا جلسات اندازه گيري و بررسي طرح ها دست كم سه جلسه زمان خواهد برد پس شما بايد در انتخاب زمان دقت كافي داشته باشيد.

با توجه به فرم بدن من چه اشكالي را مناسب مي دانيد؟

از دشوارترين و اساسي ترين تصميم هاي كه عروس قبل از روز عروسي مي گيرد انتخاب يك لباس عروس در ميان انبوه مدل لباس عروس كه به تن شما بيايد و شما را زيباتر و هيكل شما را بهتر از هر موقع ديگري نشان دهد. اين انتخاب و جستجو اصلا ساده نيست و نياز به گشت و گزار بسيار و امتحان كردن تعداد زيادي از اين مدل‌ها دارد. كاملا مشخص است كه هر لباسي به هر عروسي نمي‌آيد و همان گونه كه قبلا برايتان نوشتيم هر لباسي از هر نوعي كه باشد بايد بر اساس فرم اندامش انتخاب شود عروس خانم ها هميشه دنبال لباس هايي هستند تا اندام آن ها را زيباتر و خوش‌فرم‌تر نشان دهد.

بسياري از عروس خانم ها هميشه براي خودشان در روياهيشان يك لباس عروس مثل پرنسس ها يا شخصيت كارتوني معروف مثل سيندرلا را انتخاب مي كنند درست است كه انتخاب مدل و طرح لباس يك سليقه شخصي است و به خودتان مربوط است اما توجه داشته باشيد كه هر نوع مدلي كه انتخاب مي كنيد با توجه به فرم و استايل بدنتان مناسب باشد بنابراين شايد شما مجبور شويد كه لباس عروسي متفاوت تر از ان چه كه در روياهايتان بر تن مي كنيد را انتخاب كنيد. اطمينان و اعتماد داشتن به طراح لباس مي تواند كمك بزرگي را در انتخاب نوع و شكل لباستان به شما بكند پس شما حتما به طراح لباس عروس خود اطمينان كنيد، چون كاملا مشخص است كه آن ها در اين زمينه تجربه و اطلاعات كامل تري نسبت به شما دارند. با ان ها راجب تمام مسائل مشورت كنيد و از نظرات ان ها استفاده كنيد.

بهترين رنگ براي لباس من چه خواهد بود؟

بي شك ما هر وقت كه اسم لباس عروس به گوشمان رسيده است يك لباس سفيد پر زرق و برق با دامن پفي بزرگ را تصور مي كنيم. درست است كه طرح و مدل لباس ها بر اساس وجود فرهنگ هاي متفاوت مختلف است اما بيشتر لباس هاي عروس رنگ سفيد دارند و از آن جايي كه رنگ سفيد به معني پاكي و روشني است اكثرا هم فكر مي كنيم كه انتخاب رنگ سفيد براي مراسم عروسي به علت مفهموم نمادين اين رنگ است.

مزون لباس عروس

اما از ان جايي كه امروزه دنياي مد و طراحي دچار تغييرات متفاوتي شده است طراحان مد و زيبايي رنگ هاي مختلفي را به جاي رنگ سفيد كه سالها مورد توجه بوده است را براي عروس خانم ها پيشنهاد مي كنند. معمولا بعضي عروس ها هم دنبال لباس عروس به شكل هاي فانتزي و رنگ هاي متنوع ديگر هستند و اگر بتوانند كه رنگ مناسبي انتخاب و پارچه هاي زيبايي را تهيه كنند يك ايده جالب مي شود كه در اين باره طراح لباس تان مي تواند كمك بزرگي به شما بكند قرار نيست كه شما فقط مدل هاي پيشنهادي طراحتان را تاييد كنيد شما تمام پيشنهادتان را به طراح خودتان ارائه دهيد تا بهترين انتخاب را داشته باشيد.

بهترين پوشش براي زير لباس عروس چه خواهد بود؟

شما با خواندن اين مقاله پي مي ببريد كه مساله ي لباس زير مناسب چقدر اهميت دارد و اين مسئله حتي مهم تر از انتخاب لباس مي باشد چون شما اگر لباس زير نامناسبي را انتخاب كرده باشيد حتي اگر شما يك لباس فوق العاده را به تن داشته باشيد اما باز هم لباس شما در بدن شما بد و نا فرم جلوه مي كند. از آن جايي كه لباس عروس ها به خودي خود دوخت پيچيده و مشكلي دارند معمولا بعضي ها در انتخاب لباس زير براي پوشيدن لباس زير مشكل دارند.

توجه داشته باشيد لباسي كه انتخاب مي كنيد بايد راحت و مناسب باشد شما بايد لباسي را كه روز عروسي مي خواهيد تن كنيد را چند بار امتحان كنيد تا مطمئن شويد روز مراسم و آن تايم طولاني كه لباس تن تان خواهد بود اذيت نخواهيد شد و كاملا احساس راحتي داشته باشيد معمولا لباس زير هايي با جنس دانتل، يا لباس زير هاي كه داراي خاصيت انعطاف پذيري هستند بهترين جنس و بافت براي لباس زير هستند پس در انتخاب اين نوع از لباس ها دقت لازم را داشته باشيد.

آيا مي توان بعد از انتخاب لباس به فكر كاهش وزن بود؟

حتماً همان طور كه مي دانيد داشتن اندام مناسب براي عروسي مهم ترين مسئله اي است كه نمي توان از آن غافل شد علي الخصوص وقتي كه به روز پرو كردن لباس عروسي تان نزديك مي شويد. هرچند كه روز عروسي روز جشن و شادماني است ولي استرسي كه با خود به همراه دارد را نمي توان ناديده گرفت. بسياري از عروس ها بعد از تحويل گرفتن لباس عروسشان احساس مي كنند كه مي توانند در اندك فرصت مانده به مراسم شان مي توانند وزن كم كنندو اين سوال بارها و بارها پرسيده شده است پس به جواب آن دقت كنيد.

كاهش وزن در فاصله نزديك با روز مراسم اصلا كار مناسبي نيست؛ و بسيار ممكن است كه مشكلات جزئي را برايتان پيش بياورد. پس بهتر است كه صرف نظر كنيد در ضمن بايد به شما ياد اور اين هم باشيم كه همسر شما به همين شكلي كه هستيد وارد رابطه عاطفي با شما شده است پس بخاطر چند كيلو خوتان را دچار دردسر نكنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۹:۰۷ توسط:مهدي موضوع:

۵ سوال مهم قبل از انتخاب آرايشگر

۵ سوال مهم قبل از انتخاب آرايشگر : همان طوركه شاهد هستيم امروزه تعداد مراكز زيبايي در شهرهاي مختلف روز به روز در حال افزايش است. شما با يك جستجو در سايت ، خيلي راحت متوجه مي شويد كه اين مراكز زيبايي چه خدماتي را براي مشتريان خودشان ارائه مي دهند معمولا بسياري از مشتريان اين سالن هاي زيبايي خانم هاي جواني هستند كه مي خواهند در فاصله زماني باقي مانده تا عروسي شان مو، ناخن، پوست شان را اصلاح و خود را براي مراسم ازدواج شان آماده كنند و با توجه به اين نيازها است كه بازار خدمات اين مراكز و سالن ها بسيار داغ شده است.

5 سوال مهم قبل از انتخاب آرايشگر

شما بايد در انتخاب سالن مناسب و دقت كنيد وشما تحقيقات جامع و كاملي راجب ارايشگري كه شما را ارايش مي مي كند كسب كنيد قطعا شما آن روز بايد زيباتر و جذاب تر از هميشه باشيد پس شما قبل از هر كاري، بايد از دو نكته مهم راجب آرايشگرتان مطمئن شويد. مشخص است كه شما در روز مراسمتان تا شب بايد مرتب و با آرايش باشيد گريه كردن شما در مراسم طبيعي است پس بايد جوري آرايش شويد كه چيزي در صورتتتان به هم نخورد ممكن است در ابتدا انتخاب يك مدل آرايش به دليل زياد بودن گزينه ها سخت باشد ما به شما در اين مقاله سوالاتي كه بهتر است از آريشگر خود بپرسيد و يك انتخاب عالي داشته باشيد را بيان مي كنيم…

برترين آرايشگاه هاي عروس در تهران : سالن آرايش عروس

آيا مي توانم نمونه كارتان را ببينم؟

امروزه آرايش ها و سبك هاي متفاوت و بروزي در بين آرايشگر ها رايج شده است و اين نوع آرايش ها و سبك ها باعث ايجاد رقابت بين آرايشگر ها و مراكز زيبايي شده است. ههان طور كه گفتيم هر آرايشگر سبك آرايش به خصوص خودش را دارد اما آرايشگر خوب بايد با تمامي سبك ها آشنايي داشته باشد شما براي آنكه در شب عروسيتان بدرخشيد بايد يك آرايشگر حرفه اي را انتخاب كنيد؛ و بهترين روش شناخت آريشگر خوب در ديدن نمونه عروس هاي كه او ميكاپ كرده است شما با مشاهده نمونه آرايش ها ميتوانيد با سبك كاري وي آشنا شويد و انتخاب مناسبي را انجام دهيد. در مورد نوع آرايش خودتان و چيزي كه دوست داريد با آرايشگر خود به طور كامل صحبت كنيد و تمام خواسته هايتان از نوع اريش صورت و موي خودتان را به او بگويد.

آيا امكان دارد كه به محل جشن هم بياييد؟

در بيشتر كشورهاي اروپايي معمولا در روز عروسي آرايشگر هم همراه عروس در مراسم حضور دارد البته اين موضوع در كشور ما رواج ندارد و خيلي بعيد است كه آرايشگر در مراسم باشد و در صورت حاضر شدن هزينه هاي را بايد برايشان پرداخت كرد حضور داشتن ارايشگر در مراسم معمولا استرس را هم كم مي كند. پس اگر نگراني بابت هزينه ها نداريد و آرامش را ميخواهيد حتما از آرايشگر خود دعوت كنيد كه در طول روز و تا انتهاي شب همراهتان باشد. بيشتر عروس ها معمولا هنگام عكس برداري دوست دارند كه مدل هاي متفاوتي داشته باشند. پس اگر هزينه كافي داشته باشيد و ارايشگرتان قبول كند خيلي بهتر مي شود كه آن روز را كنارتان باشد.

آرايشگاه عروس

آيا خدمات آرايشي ديگر هم شامل كارهاي شما خواهد بود؟

از ان جايي كه پوست خانم ها حساس است معمولا آرايشگر از عروس مي خواهد كه يك يا دو روز قبل از عروسي را براي انجام وكس و اصلاح انتخاب ميكنند. معمولا اگر اين تغييرات را روز عروسي انجام دهند ممكن است كه باعث التهاب هاي پوستي و سرخ شدن صورتشان شود كه اين اتفاق قطعا خوش آيند و رضايت بخش نيست. بنا به صلاح ديد آرايشگر بعضي از كارهاي روي مژه نيز ميتواند در روز هاي قبل از عروسي انجام شود. پس در مراجعه به سالن زيبايي خود از آرايشگر راجب ساير خدماتي كه سالن آن ها به مشتري ها ارائه مي دهد سوال كنيد و در صورت لزوم نمونه كارهاي مركز زيبايي را ببيند.

از چه برند هايي استفاده مي كنيد؟

امروزه با مطرح شدن انواع برند ها در ميان آرايشگر ها سبك جديدي از آرايش به وجود امده است هر نوع لوازم ارايشي از يك برند خاص و معروف است كه طرفداران زيادي دارد. معمولا بيشتر آرايشگر ها با تعداد محدودي برند آرايشي كه دارنمعمولا ارايشگر ها از هر برند خاص براي ميكاپ استفاده مي كنند مثلا براي پوست از يك مارك استفاده مي كنند در حالي كه شايد پيشنهاد كنند كه براي آرايش چشم شما محصول برند ديگري بهتر باشد. اگر شما دوست داشته باشيد با صلاح ديد ارايشگر از بعضي لوازم خودتان در ميكاپ شما استفاده شود با ارايشگر خود در ميان بگذاريد.

ميكاپ آرتيست ها معمولا مارك هاي مورد علاقه خود را دارند و با آن ها كار مي كنند. ممكن است پوست شما نسبت به بعضي كرم پودر ها يا لوازم ارايشي ديگر حساسيت داشته باشد شما حتما در هنگام مراجعه برند مورد استفاده آرايشگر را هم سوال كنيد تا در روز مراسم دچار مشكل خاصي نشويد پس قبل از روز عروسي با آرايشگر راجب تمام مسائل خود هماهنگي كنيد.

آيا اجازه مي دهيد با روش كار شما از نزديك آشنا شوم؟

از آن جايي كه شب عروسي و عروس شدن بهترين اتفاق زندگي فرد هست بنابراين حساسيت و استرس داشتن براي آن روز هم بي دليل نيست. بعضي از عروس خانم ها در انتخاب آرايشگر خود حساسيت هاي زيادي دارند و برايشان خيلي مهم ايت كه ان شب تفاوت تر تز ساير روزها و عروس هاي كه ديده اند باشند همان طور كه در اين مقاله گفتيم انتخاب يك ارايشگر و سوالاتي كه مي خواهيد از ان ها بپرسيد را برايتان نوشتيم…

بعضي از عروس خانم ها بخاطر حساسيت زياد اين موضوع و نداشتن مشكل مالي قبل از مراسم و براي آشنايي با سبك كار ارايشگر چند بار مدل هاي متنوعي را روي خودشان تست مي كنند اين كار هزينه بر است و نياز به زمان كافي هم هست با اين كار شما با سبك هاي مختلف آرايشگر آشنا مي شويد و راحت تر مي توانيد بهترين سبك آرايشي متناسب با تيپ چهره خود را پيدا كنيد و آن را برگزينيد تا در روز عروسي به معناي هرچه تمام تر بدرخشيد. همان طور كه گفتيم اين كار هزينه بر است و شايد هر كسي نتواند از عهده هزينه آن بيايد پيشنهاد ديگر ما اين است كه شما اگر تصميم خود را براي انتخاب يك طراح آرايشي گرفته ايد، پس به مركز زيبايي و سالن مراجعه كنيد و بدون پرداخت هيچ هزينه اي نمونه آرايش هاي آرايشگر را مشاهده كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۶:۱۰ توسط:مهدي موضوع:

دانلود آهنگ حس عاشقي حامد همايون با لينك مستقيم , كيفيت عالي

دانلود آهنگ حس عاشقي حامد همايون با لينك مستقيم , كيفيت عالي

حامد همايون آهنگ حس عاشقي

دانلود آهنگ جديد و زيباي حس عاشقي از حامد همايون با كيفيت عالي

دانلود آهنگ حس عاشقي حامد همايون با لينك مستقيم به همراه متن و پخش آنلاين

دانلود آهنگ حس عاشقي حامد همايون

خيلي از كاربران گرامي سايت عروس سيتي دنبال دانلود اهنگ شاد خفن عروسي هستند . قصد داريم تا در بخش دانلود آهنگ وب سايت راهنماي عروسي ؛ عروس سيتي آهنگ هاي تمامي خوانندگان معروف پاپ ايران را معرفي كنيم . بهترين كيفيت را انتخاب كرده ايم و به صوت مستقيم براي شما قرار داديم . همي مي توانيد متن آهنگ ها را بخوانيد و هم به صورت انلاين پخش كنيد . اميد واريم از وب سايت عروس ستي لذت ببريد. در زير متن كامل اهنگ حس عاشقي حامد همايون را براي شما قرار داديم.

براي دانلود بهترين آهنگ هاي عروسي و رقص عروس و داماد  : دانلود آهنگ عروسي

در انتها مي توانيد اقدام به دانلود موزيك زيباي حس عاشقي و دانلود فول آلبوم حامد همايون عزيز اقدام كنيد.

متن آهنگ حس عاشقي از حامد همايون

بوي عطرت منو ديوونه كرده
حس عاشقي تو قلبم لونه كرده
شونه به شونه توي خيابون
باز مرور ميشه همه خاطره هامون

چشماي نازت صورت ماهت
دلمو برده اون طرز نگاهت
خنده هات خواب يه شهرُ بهم زد
با تو ميشه كل دنيا رو قدم زد

حسي كه داشتي تو قلب من كاشتي
از تو ممنونم كه اينجوري دوسم داشتي
تو شدي جونم اي مهربونم
من جهانم رو به لبخند تو مديونم

حسي كه داشتي تو قلب من كاشتي
از تو ممنونم كه اينجوري دوسم داشتي
تو شدي جونم اي مهربونم
من جهانم رو به لبخند تو مديونم

با تو هر لحظه آرامش محضه
زندگي بي تو واسم پوچه نمي ارزه
تو فقط بگو بخند دور تو ميگردم
آخ كنار تو چقدر ديوونگي كردم

حسي كه بين من و تو اتفاق افتاد
زندگيم بي تو فلج بود با تو راه افتاد
من هوامو از نفس هاي تو ميگيرم
دستمو عشقم بگير من بي تو ميميرم

حسي كه داشتي تو قلب من كاشتي
از تو ممنونم كه اينجوري دوسم داشتي
تو شدي جونم اي مهربونم
من جهانم رو به لبخند تو مديونم

حسي كه داشتي تو قلب من كاشتي
از تو ممنونم كه اينجوري دوسم داشتي
تو شدي جونم اي مهربونم
من جهانم رو به لبخند تو مديونم

.:: دانلود آهنگ حس عاشقي از حامد همايون با لينك مستقيم ::.

.::*::.  دانلود فول آلبوم حامد همايون  .::*::.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۲:۳۳ توسط:مهدي موضوع:

دانلود فول آلبوم حامد همايون(دوباره عشق)

دانلود فول آلبوم حامد همايون(دوباره عشق)

دانلود تمامي آهنگ هاي حامد همايون با لينك مستقيم

دانلود موزيك و آهنگهاي شاد حامد همايون با كيفيت عالي (۳۲۰)

حامدهمايون عشق ناب

پخش آنلاين و دانلود آهنگ جديد حامد همايون به نام عشق ناب

ديوانه ي توام دردانه مني تو

عشق نابمو و جانانه ي مني

ويرانه بودمو تو جان من شدي

آخر به حكم عشق خواهان من شدي

ساقيا امشب مست و ديوانم

هي بچرخان و هي برقصانم

چتر دستاتو رو سرم وا كن

حس كنم با تو زير بارانم

هي بچرخان و بچرخان و بچرخانم

هي هي برقصان و برقصان و برقصانم

ديوانه ي توام دردانه مني

تو عشق نابمو و جانانه ي مني

ويرانه بودمو تو جان من شدي

آخر به حكم عشق خواهان من شدي

ساقيا امشب مست و ديوانم

هي بچرخان و هي برقصانم

چتر دستاتو رو سرم وا كن

حس كنم با تو زير بارانم

هي بچرخان و بچرخان و بچرخانم

هي هي برقصان و برقصان و برقصانم


بيوگرافي حامد همايون

سيد حامد محمود زاده از سال ۱۳۹۴ تبديل به يكياز محبوبترين خواننده هاي پاپ ايراني شد . حامد محمودزاده ( حامد همايون ) اولين كنسرت خود را با قويترين آهنگ شروع كرد . آهنگهاي حامد همايون در سال ۱۳۹۴ با استقبال بي نظيري مواجه شد . يكي از اولين آهنگ هاي حامد همايون به نام فرمول يك است كه براي برنامه صبحگاهي شبكه اول اجرا كرده است . حامد براي اولين بار توسد موسسه ترانه شرقي معرفي شد . اولين حظور حامد همايون در برنامه تلويزيوني مربوط به ويژه برنامه شب يلداي سال ۱۳۹۵ بود كه در برج ميلاد برگزار مي شد. در نهايت حامد همايون اولين آلبوم خود به نام دوباره عشق در ۲۳ ام دي ماه ۱۳۹۵ را منتشر كرد.

حامد همايون

***بيشتر ترانه هاي سروده شده در كشورم حس غم و اندوه دارد . ما تصميم گرفتيم سردمدار ترانه هاي شاد و مثبت باشيم


***

آلبوم معروف دوباره عشق حامد همايون

آلبوم دوباره عشق حامد همايون خواننده برتر پاپ كشورمون داراي ۱۸ آهنگ مي باشد كه در سال ۱۳۹۵ و در دي ماه منتشر شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۹:۴۰ توسط:مهدي موضوع:

ارسال بار هوايي و فريت بار به كانادا

ارسال بار هوايي و فريت بار به كانادا , هزينه ارسال بار به كانادا , حمل و نقل بين المملي بار به كانادا | Kannada  : خيلي از كشورهاي اروپايي , آمريكايي علي الخصوص كشور كانادا , امروزه به جذب نيروي تحصليكرده روي آورده اند و به همين منظور براي نيروهاي تحصيلكرده خدمات و تحصيلات ويژه اي را ارائه مي دهند . با اين كه از كشور ايران , مسافران بيشتري ازاقشار مختلف , سفر خود را اين كشور پهناور تعيين مي كنند اما قشري كه تمايل بيشتري مسافرت به اين كشور را دارند نيروي كار خوب و قشر تحصيلكرده مي باشد . كشور كانادا در قاره آمريكا قرار دارد . اين كشور كه در شمال ايالات متحده ي آمريكا واقع گرديده است ۱۰ استان دارد و مركز اين كشور ( كانادا ) آتاوا نام دارد .

فريت بار به كانادا

مونترال , ونكوور و تورنتو از شهرهاي معروف كشور كانادا مي باشند . ناگفته نماند كه شهرهاي ذكرشده جز شهرهاي ايراني نشين هم مي باشند . بيشتر ايراني هايي كه از اقشار مختلف به كشور كانادا مسافرت مي كنند اين شهرها را براي ساكن شدن خود و خانواده ي خود انتخاب مي كنند . با اينكه ايرانيان بيشماري مقيم اين كشور مي باشند ولي هر سال بر تعداد ايرانيان مقيم كشور كانادا افزايش مي يابد . به همين منظور يكي از مسائل بسيار مهمي براي كساني كه تمايل دارند به كشور كانادا سفر كنند , چگونگي ارسال بار به اين كشور يا در اصطلاح فريت بار به كانادا مي باشد .

در وهله اول به اين نكته بايد توجه داشته باشيبد كه هر كسي كه قصد سفر به هركشوري را داشته باشد مجاز است اندازه ي مشخصي بار همراه خود داشته باشد . از اين رو كساني كه تصيم گرفته اند بار زيادي از جمله لوازم شخصي , اثاثيه منزل و يا وسايل بيشتري به كانادا فريت بار كنند . كمك گرفتن از يك شركت بسيار معتبر كه در زمينه ي ارسال بار , فريت بار فعاليت دارد ضروري است .

شركت پادميرا فريت با افتخار اعلام مي دارد كه ارائه دهنده ي تمامي خدمات ارسال بار به كانادا ( فريت بار به كانادا ) و همچنين ارسال بار به همه ي نقاط كره ي خاكي , با برترين و مناسب ترين كيفيت , آمادگي اين را دارد كه به تمام مسافران محترم خدمات خود را ارائه دهد . در همين راستا شركت فريت بار پادميرا راه بهترين مشاوران را در زمينه ي ارسال بار به شما را معرفي مي كند .

داشتن كارشناسان با تجربه و مجرب شركت فريت بار پادميرا راه كمك شاياني براي شما در زمينه ي ارسال بار به كانادا را فراهم مي كند . برخي از نقاط ضروري و همچنين برخي از خدماتي كه شركت فريت بار پادميرا راه براي ارسال بار به كانادا را در زير براي شما شرح داده شده است .

رعايت برخي نكات بسيار مهم در ارسال بار به كانادا ( فريت بار به كانادا )

همانگونه كه در بالا به آن اشاره كرديم بيشتر كساني كه دوست دارند به كشور كانادا سفر كنند تمايل دارند لوازم بيشتري از جمله لوازم شخصي خود مانند كيف و كفش و البسه مربوط به خود و يا لوازم منزل از جمله پيانو , مبلمان , ظروف شكستني و چيني را همراه خود به اين كشور را همراه خود داشته باشند . براي اينكه بتوانيد تمامي وسايل و يا لوازم محبوب خود را به مقصد خود صحيح و سالم منتقل كنيد مي توانيد با شركت فريت بار پادميرا راه تماس بگيريد تا مشاوران اين شركت همه ي مراحل ارسال بار از كشور ايران را به تمامي شهر هاي كانادا را براي شما توضيح داده و خدمات خود را با افتخار براي شما رائه دهند .

اعلام بار به گمرك كانادا و پركردن فرم ديكلريشن ( فرم مخصوص بار شما ) پر كردن اين فرم براي ارسال بار به كانادا الزامي است . را يكي از موارد قوانين انتقال دادن بار و يا اثاثيه ي منزل يا هر وسيله ي ديگري به كشور كانادا مي باشد . پس تمامي كساني كه قصد مهاجرت و يا مسافرت به كشور كانادا را دارند مجاز هستند كه اسباب و اثاثيه ي خود را بدون پرداخت هيچ گونه عوارضي و به مدت ۴ سال بين ايران و كشور كانادا فريت بار كنند . مشاوران و كارشناسان فريت بار پادميرا راه آمادگي خود را براي كسب اطلاعات بيشتر مسافران اعلام مي دارند . به همين جهت مي توانيد با ما در تماس باشيد .

يكي از مواردي كه مسئله ارسال بار به كانادا مربوط است اينكه مسافران بايد به اين نكته توجه داشته باشند كه زماني كه به يكي از شهرهاي كانادا باري را ارسال مي كنند قبل از ارسال به مسافران و يا مهاجران به اين كشور يك پكينگ ليست و بارنامه اي صادر مي شود كه نگه داشتن آنها تا پايان يافتن مراحل ارسال نزد خود ضروري است . بار ارسال شده به كشور كانادا در انباري فرودگاه به صورت كاملا رايگان وبدون پرداخت هيچ گونه هزينه اي به مدت ۴۸ ساعت نگهداري مي شود .

گيرنده ي بار موظف است در اين مدت زمان ( ۴۸ ساعت ) براي ترخيص بار اقدامات لازم را انجام دهد . با اين حال اگر در مدت زمان تعيين شده ( ۴۸ ساعت ) نسبت به ترخيص بار اقدامي صورت نگرفته باشد , بر اساس وزن و حجم بار ارسالي براي نگهداري آن بيشتر از ۴۸ ساعت گيرنده ي بار متحمل هزينه اي بار به منظور نگهداري آن خواهد شد و هزينه ي آن را بايد پرداخت كند .

خدمات مهم شركت پاميرا راه در ارسال بار به كشور كانادا

بسته بندي بار براي ارسال به كانادا ( فريت بار به كانادا )

بيشتر مسافراني كه قصد فريت بار به كانادا را از طريق شركت فريت بار را دارند از اين جهت نگراني دارند كه آيا بار تحويل دادا شده براي ارسال صحيح و سالم به مقصد خواهد رسيد . آيا مشكلي در اين زمينه پيش نخواهد آمد . بايد به ابن نكات توجه داشته باشيد كه شركت ارسال بار هوايي و فريت بار پادميرا تمامي استانداردهاي لازم در زمينه ي بسته بندي بار و در آخر پالت بندي بار را رعايت كرده و باعث مي شود كه شما در اين زمينه هيچ نوع نگراني نداشته باشيد . نقطه قوت شركت پادميرا راه در ارسال بار به كل جهان هستي با استفاده از هواپيما , داشتن كيفيت بسيار عالي در بسته بندي مي باشد .

ساير خدمات پادميرا فريت به منظور ارسال بار به كشور كانادا

  1. بسته بندي تمامي اسباب و اثاثيه و لوازم منزل با رعايت استانداردها و قوانين هواپيمايي
  2. بارگيري لوازم و منتقل و يا حمل آن به فرودگاه
  3. انجام دادن تمامي تشريفات گمركي
  4. پالت بندي بار در صورت نياز
  5. دريافت بار نامه به منظور ارسال كردن بار به كشور كانادا

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۳:۵۷ توسط:مهدي موضوع:

زيبا سازي پوست براي روز عروسي

زيبا سازي پوست براي روز عروسي

زيبا سازي پوست براي روز عروسي , پرشكوه : مي توان با بهره گيري از تكنيك هايي زيبا سازي پوست براي روز عروسي يك عروس رويايي و بينظير جلوه كنيد و منحصربفردترين مراسم عروسي را داشته باشيد.اگر قرار است مراسم عروسي شما در ماه هاي آينده برگزار شود از همين امروز براي رسيدگي كردن به پوستتان وقت بگذاريد،بدون شك تمام عروس خانم ها دوست دارند در روز عروسي شان عروسي باشند بينظيركه روي پوستشان هيچ رد و اثري از جوش و التهاب ديده نشود.

زيبا سازي پوست براي روز عروسي

زيبا سازي پوست براي روز عروسي

اگرعروسيتان نزديك است ومي خواهيد بيشتر از هميشه به پوستتان برسيد و پوستي زيبا و روشن داشته باشيد چند پيشنهاد برايتان داريم كه خوب و كارساز است:اگر صورتتان جوش و آكنه دارد بهتر است يك ماه مانده به تاريخ عروسي يك دوره براي پوستتان پاكسازي پوست داشته باشيد چون با اين كار جوش هايي كه در سطح صورتان است از بين مي روند.براي نگه داري كردن از پوستتان و همچنين حفظ طراوت و شادابي پوستتان تا روز عروسي تان نكاتي را بايد رعايت كنيد:در طول اين يك ماه سعي كنيد پوستتان را پاكيزه نگه داريد و براي پاك كردن آرايش از روي صورتتان از لوسيون ها و يا ژل هاي تميز و پاك كننده آرايش صورت استفاده كنيد.

پوست هاي خشك:اگر داراي پوستي خشك هستيد توصيه مي كنيم در اين فاصله يك ماه تا روز عروسي،هر روز به طور مرتب و مداوم پوست خود را با كرم هاي مرطوب كننده پوست مرطوب نگه داريد.

پوست هاي چرب،اگر داراي پوستي چرب هستيد توصيه مي كنيم از كرم هايي كه فاقد چربي باشند براي پوست خود استفاده كنيد.

پوست هاي خيلي چرب:براي آرايش صورتتان توصيه ميكنيم از كرم هاي ضد آفتاب بدون چربي و كرم هاي پودر دار استفاده كنيد براي اطمينان بيشتر بهتر است كرم ضد آفتاب را دكتر برايتان تجويز كند.

با انجام لايه برداري و پاكسازي پوست،شما مي توانيد از داشتن پوستي صاف بهره مند بشويد بهتر است اين كار چند هقته قبل از مراسم عروسي و ضمن مراجعه به سالن زيبايي و آرايشگاه عروس انجام شود.چون پوست برخي از افراد به دليل دريافت مواد شيميايي در اثر عمل پاكسازي و لايه برداري پوست،پوسته پوسته ميشود،و اين پوست هاي جدا شده و مرده روي پوست هنگام آرايش روي صورت به صورت برجستگي هايي ديده ميشود و در برخي از افراد بعد از عمل لايه برداري و پاكسازي پوست صورتشان ملتهب و به مقدار زيادي قرمز مي شود و شما نيز با آرايش كردن اين التهاب و قرمزي را تشديد مي كنيد.

بنابراين در برنامه زماني خود وقت كه براي پاك سازي يا لايه برداري يا هر درمان پوستي ديگر نظير بوتاكس را به حداقل دو هفته قبل از مراسم عروسي خود انتقال دهيد چون ممكن است اين درمان ها با عوارضي همراه شود در صورت داشتن وقت كافي فرصت براي از بين رفتن اين عوارض وجود خواهد داشت و هيچ التهاب و قرمزي روي پوست شما باقي نخواهد ماند.

اگر زمان باقي مانده براي روز عروسيتان كمتر از دو هفته مي باشد بهتر است محصولات مراقبت از پوست خود را عوض نكنيد اگر قصد داريد عوض كنيد بايد چند ماه قبل از تاريخ عروسي اين كار رابكنيد چون تعويض كردن اين محصولات و جايگزين كردن يك محصول ديگر ممكن است باعث بروز واكنش هاي آلرزي زا همچون،خشكي پوست،چرب شدن پوست شما،و يا بعضي مشكلات پوستي ديگر كه از بين رفتن آنها زمان زيادي نياز است.

اطمينان حاصل كنيد كه پزشك پوست خود را چند ماه قبل از تاريخ عروسي تان مي توانيد ملاقات كنيد،چون دكتر شما تنها كسي است كه مي تواند براي شما يك محصول براي مراقبت از پوست مخصوص قبل از روز عروسي براي شما تجويز كند.و شما ديگر نگران پوست خود نخواهيد شد و آسوده خاطر خواهيد بود كه براي روز عروسيتان پوستي درخشنده و عالي خواهيد داشت.

ماسك هايي براي درخشش و زيبايي پوست

اگر تا روز عروسي به مدت يك ماه يا ۴هفته وقت داريد توصيه ميكنيم هرهفته يك بار و هربار به مدت ۱۰تا۲۰ دقيقه از اين ماسك ها استفاده كنيد.

۱-به مقدار كمي انگور را در داخل روغن زيتون بجوشانيد و آن را از صافي بگذرانيد و بعد از سرد شدن روي پوست خود بماليد.با اين روش پوستي شفاف و لطيف خواهيد داشت.

۲-اگر به هلو آلرزي نداشته باشيد ،ميتوانيد به مقدار كمي هلو را رنده كرده و روي پوست خود بماليد.

ماسك هايي براي مسدود كردن منافذ ريز پوست

۱-براي اين كار ميتوانيد يك زردآلوي رسيده را قطعه قطعه و دوباره له كنيد:و چند قطره روغن بادام را روي تركيب بچكانيد و روي صورت خود بماليد و اجازه دهيد تركيب به مدت ۲۰دقيقه روي پوست تان بماند و بعد از ۲۰دقيقه با آب ولرم صورتتان را شستشو دهيد.

۲-راه ديگر ماساژ دادن صورت با گلاب است كه روش موثري مي باشد.

براي رفع خستگي پوست

۱-يك موز سالم و كامل رسيده را خوب له كنيد و به اين تركيب نصف يك قاشق مرباخوري عسل اضافه كنيد و خوب آنهارا باهم تركيب كنيد و روي صورت خود بماليد.

۲-يك قاشق آبليمو را با دوقاشق عسل مخلوط كنيد و به مدت يك ربع يا ۱۵دقيقه مخلوط را روي صورت خود بماليد و بعد با آب نيمه گرم آن را بشوييد.

با پرشكوه روز عروسي خود بدرخشيد و پرشكوه باشيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۸:۳۲ توسط:مهدي موضوع:

كراتين كردن در صاف كردن مو

كراتين كردن در صاف كردن مو

كراتين كردن در صاف كردن مو , پرشكوه : در حال حاضر با وجود مواد و دستگاه هايي كه در سالن هاي آرايش و زيبايي وجود دارد صاف و لخت بودن موهاديگر آرزوي دست نيافتني نيست،شما با كسب اطلاعاتي در مورد تاثير كراتينه كردن در صاف كردن موها به شما كمك ميكند در مورد صاف كردن موهاي وز و فردار خود و نحوه ي استفاده از كراتينه كردن موها كمك مي كند.

كراتين كردن در صاف كردن مو

كراتين كردن در صاف كردن مو

در سالهاي اخير كه در سالن هاي آرايشي تراكينه كردن موها بازار آنها را حسابي گرم كرده است و مخصوصا قبل از عيد نوروز بازار كراتينه كردن موها گرم تر ميشود چون بيشتر خانم ها دوست دارند در عيد نوروز چهره متفاوت تر و زيباتري داشته باشند.و تبليغات و تعريفات و بازارگرمي هايي كه آرايشگران از اثرات كراتينه كردن مو مثل ترميم مو و نرم كردن و صاف كردم موها،آنقدر تاثيرگذارو دلپذير است كه توجه هرفردي را جلب ميكندو در آنها وسوسه ايجاد ميكند اما به دليل هزينه ي بالايي كه دارد ممكن است از علاقه و وسوسه فرد به كراتينه كردن موها كم كند،در اينجا چند سوال پيش مي آيد كه به انها مي پردازيم،

تاثير كراتين كردن در صاف كردن مو , پرشكوه:

آيا واقعا كراتينه كردن موها را مثل روز اول سالم و ابريشمي مي سازد؟در كراتينه كردن موها،محلولي استعمال مي شود كه كراتينه با موها تركيب شده و در نتيجه كراتينه موجب براق شدن و كاهش وز مو مي شود اما به طور مستقيم موجب صاف شدن موها نمي شود.
كراتينه كردن موها ممكن است داراي عوارضي مي باشد كه موجب اسيب رساندن به ساقه مو و همچنين موجب شكنندگي و ريزش مو از ريشه ميشود اين عوامل باعث ميشود كه كراتينه كردن مورد تاييد نباشد و هيچ كدام از متخصصان پوست خودشان اين كار را نمي كنند و به هيچ وجه نمي توان به سالن هايي كه اين كار را انجام مي دهند اعتماد كرد.
شما اگر مشتري كراتينه كردن مو هستيد بايد بدانيد كه هرنوع كراتينه كردن مو داراي خطراتي مي باشد،و شما حق داريد از اين خطرات آگاه شويد.و با داشتن آگاهي كامل اقدام به كراتينه كردن براي صاف كردن و براق كردن موها برگزينيد،كراتين يك پروتئين اساسي است كه در بدن پستان داران كه اغلب در مو،پشم،شاخ ها،و ناخن ها يافت مي شود.
كراتينه كردن مو براي چه كساني مناسب است؟

كراتينه كردن مو به طور كلي به دو صورت انجام مي شود،از يك نوع كراتينه كردن براي موهاي آسيب ديده كه براثر دكلره شدن موها و يا ساير مواد شيميايي را احيائ ميكند.از اين نوع كراتينه مو بسته به ميزان آسيب ديدگي موها ممكن است در چندين جلسه انجام شود تا عمل احيائ كردن موهاي آسيب ديده به خوبي انجام شود.اين نوع كراتينه كردن مو اثراتي مشابه ويتامينه كردن مو دارد با اين تفاوت كه اثرات كراتينه كردن مقداري از ويتامينه كردن محسوس تر است.نوع ديگر كراتينه كردن مو وجود دارد كه علاوه بر احيا كردن موهايي كه بر اثر دكلره كردن يا رنگ كردن متععدد سوخته و آسيب ديده اند به موهايتان خاصيت صاف كنندگي نيز مي دهند كه در اصطلاح به اين نوع كراتينه برزيلي و گاها نانو كراتين نيز ناميده ميشود.

اگر قصد داريد تنها آسيب ديدگي موهاي خود را برطرف كنيد و قصد صاف كردن موهاي خود را نداريد برايتان كراتين نوع اول كه فقط خاصيت احيائ كنندگي مو را دارد پيشنهاد مي كنيم.ولي اگر ميخواهيد علاوه بر احيائ كردن موهايتان به صاف كردن موها و نرم شدن آنها نيز فكر ميكنيد كراتين برزيلي براي شما انتخاب مناسبي خواهد بود.براي اين منظور به يك سالن زيبايي مطمئن مراجعه فرماييد .
آيا كراتينه موهاي آسيب ديده در اثر حرارت را مي توان احيائ كرد؟
اگر موهايتان داراي آسيب جزئي در حد خشك و شكننده شدن مو يا سوختگي موها به وسيله ي دكلره يا مواد شيميايي باشد كراتينه كردن مو مي تواند باعث بهبود موها شود ولي در صورتي كه موها دچار سوختگي شديد در اثر حرارت باشد با كراتين نميشود اين نوع آسيب ديدگي را بهبود بخشيد.

افرادي كه از كراتينه كردن براي درمان موهاي خود استفاده ميكنند ممكن است نتيجه هاي درمان دربين اين افراد متفاوت باشد به اين صورت كه در بعضي از افراد همانگونه كه انتظار داشتن جواب داده است و در برخي افراد ممكن است بعد از چند هفته موها به حالت اوليه بازكردنن و افراد رضايت كمتري داشته باشند.فرماليد ماده اي سرطان زا بوده كه در تركيب و فراورده هاي كراتينه كردن موها وجود دارد و بسياري از افراد نگران كاربرد فرمالدئيد در مواد كراتينه كردن موها هستند و به اين منظور تصميم ميگيرند در مراتب بعد از مواد كراتينه فاقد فرمالدئيد استفاده كنند.درست است كه در حال حاضر كراتينه كردن مو در سالن هاي آرايشي بازار گرمي دارد اما افراد بايد از خطرات آن آگاهي داشته باشند.

پرشكوه موهاي زيبا و پرشكوه را براي شما آرزو دارد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۵:۰۹ توسط:مهدي موضوع:

رژ لب و آرايش زيبا

رژ لب و آرايش زيبا

رژ لب و آرايش زيبا , پرشكوه : آرايش لبها مي تواند به جذابيت و زيبايي صورت بيافزايد،با رژ لب مي توان فرم لبها را زيباتر و اصلاح نمود .تاثير رژ لب در زيبايي چهره انكار ناپذير است و بين رژ لب و زيبايي  لب رابطه مستقيمي وجود دارد.روزانه انواع مختلفي از رژ لب هاي روانه بازار ميشود و به تنوع آنها اضافه ميشود .رژ لب يكي از پرمصرف ترين محصولات آرايشي خانم هاست ،در انتخاب رژ لب علاوه بر سليقه شخصي است ،به روز بودن و درست انتخاب كردن رنگ و بافت رژ نقش بسزايي دارد.

رژ لب و آرايش زيبا

رژ لب و آرايش زيبا

براي خوش فرم كردن و زيبا نشان دادن لبهايتان قبل از زدن رژ خط لبهايتان را با يك مدادخط لب خنثي يا كم رنگ بكشيد.دقت كنيد كه براي كشيدن خط لب روي خط خود لبتان بكشيد نه خط خارج از لب را. در مرحله بعدي خط لب مورد نظرتان را ترسيم كنيد قدم بعدي پركردن سطح لبهايتان با رژ لب مورد علاقه تان استبعد از زدن رژ نوبت پخش كردن و تركيب رنگ رز با خط لبتان بوسيله برس برس مخصوصتان مي باشد تركيب و پخش كردن رژ لب و خط لب براي از بين بردن خط تفكيك آنها مي باشد.

يكي از مشكلاتي كه خانم ها با آن روبه رو هستند در آرايش لب ها انتخاب رنگ رژ مناسب با لب و رنگ پوست آنهاست.انتخاب رنگ و نوع رژ لب مناسب لب هاي شما تاثير بسزايي در آرايش لب ها و زيبايي آرايش صورت شما دارد  .

استفاده از رژ لب و آرايش زيبا :

يكي از مهمترين مسائلي كه در مورد آرايش صورتو مخصوصا آرايش لبها وجود دارد مسِله رنگ پوست به خصوص صورت است چون قرار است با آرايشزيبايي هاي خود را نمايان كنيد وعيوب خود را كم رنگتر رنگ رژ لبتان ارتباط مستقيمي با ررنگ پوست صورت شما دارد.بنابراين اگررنگ پوست صورت خود را در انتخاب رنگ رژتان ناديده بگيريد با ناهماهنگي و منظره بد در چهره خود مواجه مي شويد  براي انتخاب رنگ رژ هماهنگ با رنگ صورتتان  رژ لب را كنار لب قرار دهيد تا به ميزان هماهنگي رنگ رژ با رنگ صورت پي ببريد. براي زدن رژ لبهايتان را در حالت لبخند نگه مي داريم و در آرامش كامل رژ را ميزنيم.

با آرايش درست لبها مي توانيد صورتتان را جذابتر يا برعكس از جذابيت صورتتان كم كنيد، رژ نزدن  بهتر از اين است كه رژ لبتان را به صورت پخش شده و نامرتب و با رنگهاي نامناسب بزنيد. استفاده از ژلب تنها آرايش ساده اي مي باشد كه احتياج به مراجعه به سالن زيبايي و يا آرايشگاه عروس ندارد .

از مداد هاي مخصوص خط لب در مرحله اول لب بالايي رابه اي صورت كه ابتدا لب بالايي را از گوشه لب به سمت وسط لب مي كشيم و ادامه مي دهيم حالا نوبت لب پايينتان است  مثل لب بالا از گوشه لب به سمت وسط لب ميكشيم .بهتر است رنگ مدادلبتان را يك درجه تيره تر از رنگ رژتان انتخاب كنيد.بعداز كشيدن خط لبتان نوبت انتخاب و تعيين كردن رنگ رژ مناسب است ،رژ  لب را نخست به لب بالايتان و در مرحله دوم به لب پايينتان بزنيد. شما مي توانيد فرم لبهايتان را با آرايش ترميمي به صورت دلخواه خود دربياريد.

درست مانند كرم كه در تن رنگ هاي مختلف است رژ لب نيز همين حالت را دارد پيدا كردن تن رنگي مناسب براي زيبا ديده شدن شما ضروري است.اگر رنگ پوست تيره اي داريد دستتان در انتخاب رنگ رژ بازتر است ولي از رژهاي زياد روشن يا كمرنگ خودداري كنيد رنگ گوجه اي،شكلاتي،و رنگ هاي قرمز مناسب است.

براي افراد داراي رنگ پوست متوسط يا متعادل  مي توانند از رژ لب نارنجي رنگ استفاده كنند  و تمام طيف قرمز براي رنگ پوست شما مناسبتر است.

اگر رنگ پوست روشني داريد از طيف رنگ هاي روشن همچون صدفي و صورتي و بژ براي رنگ رژتان استفاده كنيد.

با پرشكوه رژ لب مناسب براي خود را بيابيد تا همواره پرشكوه باشيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۱:۲۷ توسط:مهدي موضوع:

جوانسازي و زيبايي و پاكسازي پوست عروس

جوانسازي و زيبايي و پاكسازي پوست عروس

جوانسازي و زيبايي و پاكسازي پوست عروس , پرشكوه : Peelingبه معناي برداشتن يك لايه سطحي از روي پوست است،اين عمل در اصطلاح پيلينگ ،سايش يا لايه برداري سطحي گفته مي شود،كه با اين كار يك لايه سطحي از سلولهاي مرده پوست كه شامل جوش،جاي جوش ولكه هاي قهوه اي روي پوست برداشته مي شود.

جوانسازي و زيبايي و پاكسازي پوست عروس

جوانسازي و زيبايي و پاكسازي پوست عروس

پلينگ عملي است كه در دوران خردسالي و جواني به صورت خودكار وخود به خود به صورت كامل و كافي انجام مي شود،ولي با گذشت زمان سلولهاي پوست نيز مانند ساير اعضاي بدن فرسوده مي شو و قدرت اين عمل را مانند بسياري از بقيه اعمال فيزيولوژيك بدن تا مقداري از دست مي دهند.

تاثير جوانسازي و زيبايي و پاكسازي پوست عروس :

در واقع با گذشت زمان و با بالا رفتن و افزايش سن،پوست قدرت خود را در دفع اين سلولهاي مرده پوست از دست مي دهد و با شستشوي عادي نميتوانيم آنها را از روي پوست پاكسازي كنيم.و قدرت پوست در ساختن الياف كلاژن و الاستيك و ماده سيماني زمينه اي پوست كه باعث سفتي و حالت ارتجاعي پوست هست با گذشت زمان كم مي شود،در اين موقع است كه اصطلاح رنگ رخسار خبر مي دهد از ضمير صادق ميشود و پوست با زبان بي زباني و با ظاهري ناخوشايند در صورتي كه سطح پوست صاف نيست و دچار زبري و تيرگي و كدرشده است از ما كمك مي خواهد.در اين موقعيت دست بع عمل پيلينگ يا لايه برداري سطحي پوست مي زنيم كه مي تواند بهترين روش براي جوانسازي و زيبايي و پاكسازي پوست عروس باشد و در زيبايي و آرايش صورت تاثير زيادي ميتواند داشته باشد.

بنابراين بايد با انديشه و راهكارهايي از جمله پيلينگ كردن كه با اين روش باعث پاكسازي و نوسازي پوست مي شود ميتوان به ياري پوست شتافت و اين نعمت خدا و عضو زيبا و محبوب براي استفاده مهيا كرد،پوست بدن مثال كارخانه اي مي باشد كه دائما به توليد سلول هاي تازه مشغول مي باشد.سلول هاي فرسوده و مرده به طور مرتب در طول يك صف به بيرون پوست در حركت هستند و سلولهاي تلازه و جديد دائما در لايه تحتاني جايگزين سلولهاي مرده و فرسوده مي شود.همانند مو كه براي مشاهده رشد غير قابل ديدن آن ميتوان از رنگ مويي كه روي موها است پي برد،با عمل پيلينگ و با برداشتن لايه خارجي به اين فرايند كمك كرده و فرايند توليد كلاژن را افزايش مي دهد.خاصيت كلاژن استحكام بخشيدن و جوان سازي پوست مي باشد و از افتادن و شل شدن پوست ممانعت مي كند.

پيلينگ شيميايي پوست :در اين نوع از روش پاكسازي و جوان سازي پوست پزشك متخصص بنابر تشخيص خود و نوع مشكل پوستي مراجعه كننده از اسيدهاي خاصي نظير اسيدهاي ميوه(آلفا هيدروكسي اسيدها)يا تري كلرواستيك اسيد براي لايه برداري پوست بهره مي جويد.فرآيند لايه برداري پوست بر طبق نوع و غلظت و مدت زماني كه به كار برده مي شود قادر است تاثير سطحي،متوسط و يا عميق بر روي لايه هاي پوست اعمال كند كه هريك داراي مراقبت و ويژهگي هاي مخصوص خود هستند.

در پيلينگ پوست با گليكوليك اسيد ۵درصد،فرد قادر است بعداز روز انجام درمان و با دوري از نور آفتاب به سر كار خود مراجعه كند و فعاليت هاي روزمره خود را از سر بگيرد.اما اوضاع در پيلينگ پوست با غلظت تري كلرواستيك اسيد ۳۳تا۵۰درصد،شخص مراجعه كننده براي درمان تا زماني كه پوسته ها مي ريزند بايد در منزل باشد و از نور خورشيد دور بماند و از پوست خود مراقبت كامل را داشته باشد.اگر روش درماني پيلينگ به وسيله متخصص پوست و مو و در فرد بيمار مناسب انجام شود بدون شك نتيجه خوبي را به دنبال دارد،

از اين شيوه درماني براي از بين بردن جاي جوش صورت و جاي ازبين بردن لك هاي گوناگون صورت همچون لك هايي كه در اثر بارداري ،و همچنين در از بين بردن جوشگاه هاي پوست صورت مثل آكنه هاي مزمن و در آخر براي مبارزه با علائم پيري پوست و از بين بردن چين و چروك سطحي پوست بهره برد.

روش لايه برداري مكانيكي پوست عروس : از رايج ترين و متداول ترين روش هاي لايه برداري مكانيكي،ميتوان به روش ميكرودرم ابريژن اشاره كرد،در اين روش با كمك دستگاهي،پودرهاي اكسيد آلومينيوم كه در واقع نوعي كريستال سخت مي باشد،آن را با فشار روي سطح پوست مي پاشند و بعد از اين مرحله يك بار ديگر با يك فشار منفي به داخل يك مخزن ديگر در دستگاه بازگشت داده مي شود.با اين روش كه پوست به وسيله كريستال ها خراش داده ميشود و سپس مكش و ايجاد فشار منفي روي پوست تاثير خوبي در بالا بردن كيفيت پوست دارد و فرد مراجعه كننده با احساس رضايت تمام در پي اتمام كار معالجه خواهد داشت.

بعد از عمل لايه برداري مكانيكي تاثير داروهاي پوست،چندين برابر افزايش پيدا مي كند و در حقيقت كمك مناسبي براي درمان دارويي نظير از بين بردن لك هاي صورت مي باشد.ايجاد فشار منفي روي پوست باعث رها سازي موادي موادي در پوست مي شود كه كار ساخت كلاژن را تحريك مي كند.ودر دراز مدت باعث بالا رفتن ساخت كلاژن در پوست و كم كردن چين و چروك پوست و جلوگيري از نشانه هاي پيري پوست مي شود.

روش لايه برداري با ليزر : از روش هاي رايج و متداول در كلينيك هاي زيبايي و در مطب متخصصان پوست و مومي توان به ليزر درماني اشاره كرد،و كاربردي ترين روش در درمان اغلب بيماري هاي پوستي نظير ضايعات عروقي(همانژيم)،ماه گرفتگي،درمان و بهبود زخم هاي برجسته و كلوئيد،ازبين بردن جوشگاه هايب كه در اثر آكنه هاي نئوكولتيك،از بين بردن برخي از لك ها نظير كك و مك،لنتيگو(به لكه هاي قهوه اي رنگي اطلاق مي شود كه اغلب در سنين ميانسالي در ناحيه هايي مانند صورت و پشت دست ها كه اغلب در معرض تابش آفتاب مي باشند ايجاد مي شود) و باعث جوان سازي پوست مي شود.اين روش در برخي از سالن هاي زيبايي عروس انجام ميگيرد .

مراقبت هاي بعد از پيلينگ : بعد از اتمام كار لايه برداري يا پيلينگ بايد به مدت ۲هفته از پوستتان محافظت كنيد.مراقبت از پوست بعد از عمل لايه برداري برحسب عمق لايه برداري انجام شده كه با تري كلرواستيك انجام مي شود متنوع است.اغلب بعد از انجام عمل پيلينگ،اگر اين عمل در مطب دكتر يا در مراكز بهداشتي و زيبايي روي شما انجام شده باشد،دكترتان به شما دستوراتي درباره شيوه ها و طرز مراقبت از پوست در اختيارتان مي گذارند.و شايد ممكن است دبروشورهايي در اختيار شما گذاشته شود كه در آنها دستورات مورد نياز در مورد محافظت بهداشتي پس از عمل پيلينگ داده شده است.

مراقبت در برابر آفتاب: در مراحل اوليه درمان بعد از انجام عمل لايه برداري شيميايي در روزهاي انجام لايه برداري پوست نبايد در معرض آتاب قرار بگيريد.و بعد از تمام شدن مرحله اوليه،بايد به طور مرتب از كرم ضد آفتاب استفاده كنيد و تا جايي كه ممكن است جلوي آفتاب نباشيد.چون پوستي كه تازه لايه برداري شده است در برابر آفتاب آسيب پذير است.در برخي از افراد عمل لايه برداري با عوارضي همچون عوض شدن رنگ پوست،ايجاد حساسيت و سوختگي هاي سطحي پوست همراه باشد در اين صورت بايد به پزشك متخصص رجوع كرد.

استفاده از مواد آرايشي روي پوست بعد از عمل پيلينگ كلا ممنوع است چون پوست حالت شاخي خود را از دست داده است و آن ناحيه حساس شده است،بهتر است به مدت چند ماه از كرم هاي آرايشي استفاده نشود مخصوصا اگر پوستتان دچار حالت سوزش بعد از استفاده از كرم ها ميشود.

با پرشكوه پوستي زيبا و جذاب و پرشكوه خواهيد داشت .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۸:۰۰ توسط:مهدي موضوع: