راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

ارسال بار هوايي و فريت بار به كانادا

ارسال بار هوايي و فريت بار به كانادا , هزينه ارسال بار به كانادا , حمل و نقل بين المملي بار به كانادا | Kannada  : خيلي از كشورهاي اروپايي , آمريكايي علي الخصوص كشور كانادا , امروزه به جذب نيروي تحصليكرده روي آورده اند و به همين منظور براي نيروهاي تحصيلكرده خدمات و تحصيلات ويژه اي را ارائه مي دهند . با اين كه از كشور ايران , مسافران بيشتري ازاقشار مختلف , سفر خود را اين كشور پهناور تعيين مي كنند اما قشري كه تمايل بيشتري مسافرت به اين كشور را دارند نيروي كار خوب و قشر تحصيلكرده مي باشد . كشور كانادا در قاره آمريكا قرار دارد . اين كشور كه در شمال ايالات متحده ي آمريكا واقع گرديده است ۱۰ استان دارد و مركز اين كشور ( كانادا ) آتاوا نام دارد .

فريت بار به كانادا

مونترال , ونكوور و تورنتو از شهرهاي معروف كشور كانادا مي باشند . ناگفته نماند كه شهرهاي ذكرشده جز شهرهاي ايراني نشين هم مي باشند . بيشتر ايراني هايي كه از اقشار مختلف به كشور كانادا مسافرت مي كنند اين شهرها را براي ساكن شدن خود و خانواده ي خود انتخاب مي كنند . با اينكه ايرانيان بيشماري مقيم اين كشور مي باشند ولي هر سال بر تعداد ايرانيان مقيم كشور كانادا افزايش مي يابد . به همين منظور يكي از مسائل بسيار مهمي براي كساني كه تمايل دارند به كشور كانادا سفر كنند , چگونگي ارسال بار به اين كشور يا در اصطلاح فريت بار به كانادا مي باشد .

در وهله اول به اين نكته بايد توجه داشته باشيبد كه هر كسي كه قصد سفر به هركشوري را داشته باشد مجاز است اندازه ي مشخصي بار همراه خود داشته باشد . از اين رو كساني كه تصيم گرفته اند بار زيادي از جمله لوازم شخصي , اثاثيه منزل و يا وسايل بيشتري به كانادا فريت بار كنند . كمك گرفتن از يك شركت بسيار معتبر كه در زمينه ي ارسال بار , فريت بار فعاليت دارد ضروري است .

شركت پادميرا فريت با افتخار اعلام مي دارد كه ارائه دهنده ي تمامي خدمات ارسال بار به كانادا ( فريت بار به كانادا ) و همچنين ارسال بار به همه ي نقاط كره ي خاكي , با برترين و مناسب ترين كيفيت , آمادگي اين را دارد كه به تمام مسافران محترم خدمات خود را ارائه دهد . در همين راستا شركت فريت بار پادميرا راه بهترين مشاوران را در زمينه ي ارسال بار به شما را معرفي مي كند .

داشتن كارشناسان با تجربه و مجرب شركت فريت بار پادميرا راه كمك شاياني براي شما در زمينه ي ارسال بار به كانادا را فراهم مي كند . برخي از نقاط ضروري و همچنين برخي از خدماتي كه شركت فريت بار پادميرا راه براي ارسال بار به كانادا را در زير براي شما شرح داده شده است .

رعايت برخي نكات بسيار مهم در ارسال بار به كانادا ( فريت بار به كانادا )

همانگونه كه در بالا به آن اشاره كرديم بيشتر كساني كه دوست دارند به كشور كانادا سفر كنند تمايل دارند لوازم بيشتري از جمله لوازم شخصي خود مانند كيف و كفش و البسه مربوط به خود و يا لوازم منزل از جمله پيانو , مبلمان , ظروف شكستني و چيني را همراه خود به اين كشور را همراه خود داشته باشند . براي اينكه بتوانيد تمامي وسايل و يا لوازم محبوب خود را به مقصد خود صحيح و سالم منتقل كنيد مي توانيد با شركت فريت بار پادميرا راه تماس بگيريد تا مشاوران اين شركت همه ي مراحل ارسال بار از كشور ايران را به تمامي شهر هاي كانادا را براي شما توضيح داده و خدمات خود را با افتخار براي شما رائه دهند .

اعلام بار به گمرك كانادا و پركردن فرم ديكلريشن ( فرم مخصوص بار شما ) پر كردن اين فرم براي ارسال بار به كانادا الزامي است . را يكي از موارد قوانين انتقال دادن بار و يا اثاثيه ي منزل يا هر وسيله ي ديگري به كشور كانادا مي باشد . پس تمامي كساني كه قصد مهاجرت و يا مسافرت به كشور كانادا را دارند مجاز هستند كه اسباب و اثاثيه ي خود را بدون پرداخت هيچ گونه عوارضي و به مدت ۴ سال بين ايران و كشور كانادا فريت بار كنند . مشاوران و كارشناسان فريت بار پادميرا راه آمادگي خود را براي كسب اطلاعات بيشتر مسافران اعلام مي دارند . به همين جهت مي توانيد با ما در تماس باشيد .

يكي از مواردي كه مسئله ارسال بار به كانادا مربوط است اينكه مسافران بايد به اين نكته توجه داشته باشند كه زماني كه به يكي از شهرهاي كانادا باري را ارسال مي كنند قبل از ارسال به مسافران و يا مهاجران به اين كشور يك پكينگ ليست و بارنامه اي صادر مي شود كه نگه داشتن آنها تا پايان يافتن مراحل ارسال نزد خود ضروري است . بار ارسال شده به كشور كانادا در انباري فرودگاه به صورت كاملا رايگان وبدون پرداخت هيچ گونه هزينه اي به مدت ۴۸ ساعت نگهداري مي شود .

گيرنده ي بار موظف است در اين مدت زمان ( ۴۸ ساعت ) براي ترخيص بار اقدامات لازم را انجام دهد . با اين حال اگر در مدت زمان تعيين شده ( ۴۸ ساعت ) نسبت به ترخيص بار اقدامي صورت نگرفته باشد , بر اساس وزن و حجم بار ارسالي براي نگهداري آن بيشتر از ۴۸ ساعت گيرنده ي بار متحمل هزينه اي بار به منظور نگهداري آن خواهد شد و هزينه ي آن را بايد پرداخت كند .

خدمات مهم شركت پاميرا راه در ارسال بار به كشور كانادا

بسته بندي بار براي ارسال به كانادا ( فريت بار به كانادا )

بيشتر مسافراني كه قصد فريت بار به كانادا را از طريق شركت فريت بار را دارند از اين جهت نگراني دارند كه آيا بار تحويل دادا شده براي ارسال صحيح و سالم به مقصد خواهد رسيد . آيا مشكلي در اين زمينه پيش نخواهد آمد . بايد به ابن نكات توجه داشته باشيد كه شركت ارسال بار هوايي و فريت بار پادميرا تمامي استانداردهاي لازم در زمينه ي بسته بندي بار و در آخر پالت بندي بار را رعايت كرده و باعث مي شود كه شما در اين زمينه هيچ نوع نگراني نداشته باشيد . نقطه قوت شركت پادميرا راه در ارسال بار به كل جهان هستي با استفاده از هواپيما , داشتن كيفيت بسيار عالي در بسته بندي مي باشد .

ساير خدمات پادميرا فريت به منظور ارسال بار به كشور كانادا

  1. بسته بندي تمامي اسباب و اثاثيه و لوازم منزل با رعايت استانداردها و قوانين هواپيمايي
  2. بارگيري لوازم و منتقل و يا حمل آن به فرودگاه
  3. انجام دادن تمامي تشريفات گمركي
  4. پالت بندي بار در صورت نياز
  5. دريافت بار نامه به منظور ارسال كردن بار به كشور كانادا

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۳:۵۷ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :