راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

تقويت ابروهاي كم پشت

تقويت ابروهاي كم پشت :وجود ابروهاي پرپشت و زيبا، جلوه خاصي به صورت مي بخشد و ريزش موي ابرو، هميشه باعث احساس ناراحتي در فرد مخصوصا براي زنان مي شود چون همان طور كه مي دانيم زيبايي چشم ها بستگي زيادي به ابرو ها دارد ابرو ها مثل قاب هاي چشم هستند و از آن جا كه زيبايي چشم و ابرو در تركيب كلي صورت تاثير دارد تميز و مرتب بودن ابرو مي تواند نقش زيادي در زيبايي و اعتماد به نفس ايجاد كند.

درست است كه براي زيبايي هرچه بيشتر بايد مرتب ابرو ها را تميز كرد ولي از آن جايي كه شايد خيلي از افراد اطلاعي ندارند زياد برداشتن ابرو و نازك كردن ان باعث آسيب به ابرو مي شود و با گذشت زمان رشد موي ابرو ضعيف و ابرو كم پشت مي شود. حتي گاهي پيش مي‌آيد كه قسمت‌ هايي از ابروها خالي مي‌شود و اين اتفاق باعث مي‌شود تا ابروها حالت طبيعي خود را از دست بدهند.

تقويت ابروهاي كم پشت

البته در ريزش ابرو و كم پشت شدن آن عواملي بسياري هم دخيل هستند مثل كم خوني، كم كاري تيروئيد، بالا رفتن سن، بارداري و زايمان، رژيم هاي اشتباه، انواع بيماري، رنگ كردن مداوم ابرو و استفاده از مواد آرايشي بي كيفيت كه اين مواد بي كيفيت باعث ريزش و كم پشتي ابرو مي شود. بيشتر خانم ها براي رفع اين مشكل و پر كردن قسمت خالي ابرو از مداد يا ماژيك ابرو استفاده مي كنند درست است كه بااين كار ابرو هاي شما پر پشت و زيبا نشان داده مي شود كه كاملا موقتي است استفاده مداوم از مداد ابرو باعث ريزش ابرو مي شود. ما در اين مقاله راه هاي مراقبت از ابرو و تقويت آن را برايتان به صورت مفيد شرح مي دهيم. شما اگر ريزش ابروي شديد داريد بهتر است كه در اولين فرصت به پزشك مراجعه كنيد تا علت را جويا شويد بعد از رفع مشكل ريزش مي توانيد سراغ تقويت ابرو برويد.

مطالعه كنيد :   رنگ مو , انواع رنگ مو

آرايشگاه عروس

معرفي بهترين آرايشگاه هاي تهران : سالن زيبايي عروس

راه هاي پيشگيري از ريزش موي ابرو

همان طور كه گفتيم ريزش ابروها ممكن است كه نگران كننده باشد يكي از عمده دلايل ريزش ابرو استرس زياد در طول روز است مصرف كپسول ها و قرص هاي ويتامين هم مي تواند از بروز اين مشكل پيشگيري كند. استفاده از لوازم آرايشي بهداشتي خوب و با استاندارد، رنگ نكردن زياد ابرو و استفاده نكردن از مواد آرايشي هاي متفرقه مي تواند در پيشگيري از ريزش جلوگيري كند. وازلين هم مي تواند در سلامت ابرو ها كمك كند. وازلين در مرطوب نگه داشتن ابرو هم مناسب است.

راه ديگري براي مرطوب نگه داشتن موي ابرو استفاده از روغن نارگيل، اين روغن با تحريك فوليكول هاي ابرو باعث قدرتمند شدن و ضخيم شدن موهاي نازك ابرو مي شود پس شما اگر دوست داريد كه رشد موي ابرو هايتان را بيشتر كنيد. اگر مي خواهيد موهاي ابرو را بيشتر و سالم تر كنيد؛ و اگر از ريزش مداوم موي ابرو رنج مي بريد باروغن نارگيل، رفع تمام اين مشكل ها امكان پذير است. براي اين كار شما ابتدا پوست ناحيه ابرو را به آرامي تميز كنيد و يك پنبه را با كمي روغن به پوست بزنيد و به ارامي با نوك انگشتان خودتان ماساژ دهيد. ماساژ دادن باعث جذب روغن در پوست شما مي شود.

راه هاي رشد موي ابرو

استفاده از روغن زيتون بخاطر داشتن مواد مغذي لازم براي رشد موها و طراوت پوست و مو مفيد است. شما چند قطره از اين روغن جادويي را مي توانيد به ابروهاي خود بماليد و شروع به ماساژ دادن آن نقطه از پوست خود كنيد كه رشد مو در آن نقطه كم است و از آن جايي كه ماساژ دادن پوست سبب بهبود و تسريع در رسيدن مواد مغذي به پوست مي شود. شما حداقل صبح و شب هر دفعه به مدت ۳۰ الي ۶۰ ثانيه اين كار را انجام دهيد.

مطالعه كنيد :   انواع رنگ ابرو , هزينه و قيمت رنگ ابرو

روش ديگري كه از قديم براي رشد ابرو توصيه شده است ماساژ ابرو با آب پياز است كه براي تقويت رشد ابرو به خاطر خواص گوگردي كه دارد مفيد است. يك قاشق چاي خوري از مخلوط زرده و سفيده تخم مرغ را روي ابرو هايتان بماليد و بعد از چند دقيقه با آب ولرم بشويد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۱۳:۳۳ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :