راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

شركت فريت بار پك آرا

شركت فريت بار پك آرا

با يشرفت هايي كه در ۱۰۰ سال اخير در صنعت هوانوردي  داشته ايم و با تكنولوژي امروز همگام بوده شاهد حمل و ارسال بار به اقصا نقاط جهان  هستيم كه  حتي ياد آوري و زمان انجام ارسال بار در گذشته كمي خنده دار بنظر مي آيد.

با توجه به اين پيشرفت ها شركت ارسال بار هوايي پادميرا با در دست داشتن كارمندان مجرب كليه امكانات حمل و نقل  و مجوز هاي لازمه از سازمان هواپيمايي كشوري جمهوري اسلامي  و داشتن مديران با  بيش از ۳۰ سال سابقه در امور حمل هوايي با مدارك و استاندارد هاي  بين المللي در خدمت مردم شريف ايران زمين هستيم . تا با انجام دادن صحيح و اصولي وبا كيفيت كليه امور حمل و نقل و ارسال بار به اقصا نقاط جهان كمكي براي جامعه ايران و ايراني باشيم.

خلاصه اي از مجموع خدمات ارسال بار و فريت بار پك آرا

ارسال خدمه و پرسنل متخصص بسته بندي و پكينگ در محل و منزل مورد نظر :

متخصصين در محل و منزل كه توسط مسافر و يا صاحب كالاي ارسالي  مشخص شده با تعين وقت قبلي با اوپراتور شركت هماهنگ شده و در آنجا مستقر ميشوند . با به همراه داشتن كليه وسايل و متريال استاندارد  بسته بندي اعم از اندازه هاي مختلف كارتن هاي مخصوص ارسال بار وفريت بار كيسه حباب دار فوم چسب هاي مخصوص تري ام كاغذ  بسته بندي يونوليت انواع ضربه گير و …  شروع به بسته بندي ميكنند. اثاثيه ممكن است ظروف و سرويس چيني و شكستني باشد كتاب و كتابخانه  آلبوم عكس  ويا پيانو و لوازم منزل مانند مبل صندلي ميز و… در هر صورت با تمام امكانات مدرن وسايل بسته بندي شده و آماده براي مرحله بعدي ارسال بار هوايي و فريت بار مي شود.

حمل بار  به فرودگاه امام خميني (ره ) براي فريت بار

متخصصين حمل  در محل حاضر شده و مشغول بار گيري محموله جهت ارسال بار و فريت ميشوند. با در اختيار داشتن انواع  خودرو هاي سبك وسنگين  مانند ون مسقف وانت بار خاور و ۱۸ چرخ محموله به فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) منتقل مي شود.

 انجام تشريفات گمركي

كار مندان شركت فريت بار پادميرا راه در فرودگاه امام خميني(ره) حضور داشته و تخليه وسيله نقليه انجام ميشود.

توزين (مشخص شدن وزن) وتشريفات لازمه گمركي توسط متخصصين با استاندارد هاي گمرك جمهوري اسلامي  انجام ميشود.

صدور بارنامه هواپيمايي براي فريت بار

بعد از مشخص شدن تعداد  وزن و ابعاد  بار بارنامه هواپيمايي كه حاوي مشخصات فرستنده و گيرنده ميباشد. با در نظر داشتن مقصد كالا و براورد زمان بارنامه با ايرلاين هواپيمايي خارجي و يا ايراني توسط نماينده شركت  صادر ميشود.

صدور پكينگ ليست (ليست عدل بندي)

با اتمام مراحل ذكر شده  ليستي از ريز محموله تهيه ميشود كه با شماره كذاري روي بسته ها مشخص ميگردد. ليست به زبان فارسي و انگليسي ميباشد.

دليوري مدارك ارسال بار و فريت بار

بعد از پايان كار پاكتي كه حاوي مدارك بار مانند قبض باسكول كپي جواز گمركي بارنامه و بيمه نامه ليست بسته بندي و… توسط نماينده درب منزل و يا محل مورد نظر تحويل داده ميشود.

پيگيري و تركينگ

سرويس ۲۴ ساعته تركينگ شركت فريت بار پادميرا راه در هر ساعت شبانه روز در صورت نياز شما را از محل فعلي محموله و زمان رسيدن بار به بمقصد مطلع مي گرداند. شما ميتوانيد به  محض رسيدن بار به مقصد نهايي با خبرشويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۲:۳۰ توسط:مهدي موضوع:

آسان كارگو

آسان كارگو

خدمات فريت بار و ارسال بار هوايي آسان كارگو با سابقه اي طولاني در زمينه ارسال بار به خارج از كشور به صورت هوايي و نيز واردات بار هوايي از ساير كشورها توانسته است رضايت مشتريان خود در اين حوزه را جلب كند . استفاده از كادر مجرب و متخصص در امر حمل و نقل هوايي از ويژگي هاي خاص آسان كارگو مي باشد.همچنين در كنار نيروهاي كار آمد و متخصص آسان كارگو در اختيار داشتن بهترين و بروزترين امكانات و تجهيزات حمل و نقل زمينه اين را فراهم كرده است تا از ساير رقبا پيشي بگيريم و در صدر بهترين ها در امر جمل و نقل بين المللي باشيم .آسمان كارگو با تمامي شركت هاي هواپيمايي همكاري گسترده دارد كه شامل شركت هاي هواپيمايي امارات , قطر , ماهان , ايران اير , لوفتهانزا و … مي باشد .

خدمات ما شامل : حمل و نقل بين المللي كالاهاي وارداتي , و صادراتي مسافري و تجاري مي باشد كه به صورت هوايي انجام مي شود . مي توانيد با كارشناسان ما در تهران و نمايندگي هاي ما در شهرستان هاي تماس برقرار كنيد .

بسته بندي ( پكينگ ) بار آسان كارگو

ويژه ترين خدماتي كه خدمات ارسال بار هوايي آسان كارگو ارائه مي دهد , خدمات بسته بندي بار مسافري و تجاري با اصول استاندارد و دقيق بسته بندي مي باشد . نيرو هاي متخصص در امر بسته بندي كه در آسان كارگو فعاليت ميكنند با استفاده از استاندارد هاي هواپيمايي بين المللي اقدام به بسته بندي بار مسافري مي كنند . براي اين امر از كارتن هاي ويژه فريت بار و نيز تجهيزات محافظتي مانند نايلون هاي حبابدار , كاغذ هاي ظربه گير و…

همچنين درصورت نياز به پالت بندي واستفاده از جعبه چوبي نيز مد نظر خواهد گرفت . جهت كسب آشنايي بيشتر با نحوه بسته بندي بار مسافري مي توانيد با كارشناسان ما تماس برقرار كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۰۸:۵۴ توسط:مهدي موضوع:

اتوبار , باربري تهران , آسمان بار تهران بزرگ

اتوبار باربري تهران  ,  آسمان بار تهران بزرگ

بهترين خدمات , ارائه كيفيت بالاي اسباب كشي , بسته بندي تخصصي

باربري آسمان بار تهران با سابقه اي طولاني مدت در امر باربري و اسباب كشي در تهران توانسته است هميشه خدمات عالي و بدون نقصي را به مردم عزيز  تهران ارائه دهد . همينطور در امر باربري برون شهري ( جابجايي هاي بين شهري ) با داشتن وسايل نقليه مناسب جهت اين كار توانسته است رضايت مشتريان خود را جلب كند . مديريت آسمان بار تهران در راستاي بهبود و افزايش كارايي هر چه بهتر خدمات باربري و اتوبار در سطح شهر تهران اقدام به استخدام نيروي كار جوان و متخصص در عين حال مجرب و متشخص كرده است . بهبود ناوگان حمل و نقل شركت نيز در دستور كار قرار گرفت تا بهترين خدمات را بتوانيم به هم وطنان عزيز ارائه كنيم .

اميد است با تلاش و كوشش فراوان از سمت باربري آسمان بار تهران و ارسال نظرات شما هم وطن كيفيت خدمات حمل و نقل خود را بهبود ببخشيم . از خداوند منان سلامتي و شادي براي شما داريم.

با تشكر مجموعه آسمان بار تهران

۰۹۳۳۹۹۹۹۷۱۹

۲۲۷۲۶۶۷۰

۲۲۷۲۷۱۸۵

چرا باربري آسمان بار تهران ؟

نيروي كار مجرب و حرفه اي

دقت و سرعت عمل

وسيله نقليه مناسب

بسته بندي تخصصي

كيفيت بالا

آسمان بار تهران سيستم حمل و نقل بين شهري براي اسباب كشي و جابجايي را با استفاده از انواع وسايل نقليه اعم از نيسان , كاميون , كاميونت و تريلي فراهم كرده است .

خدمات باربري بين شهري آسمان بار تهران

جهت جابجايي  و اتوبار بين شهر هاي كشور مهمترين خدماتي كه باربري آسمان بار تهران ارائه مي كند شامل موارد زير است :

  • بسته بندي دقيق و اصولي
  • بيمه و صدور بارنامه استاندارد
  • بارگيري و تخليه اصولي بار
  • استفاده از وسيله نقليه مناسب

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۰۴:۲۸ توسط:مهدي موضوع: