راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

متخصص پوست و مو

متخصص پوست و مو  

 متخصص پوست و مو , بهترين متخصص پوست در تهران و غرب تهران , معرفي كلينيك تخصصي پوست و مو  , بهترين كلينيك پوست و مو در تهران و شمال تهران

متخصص پوست و مو

فهرست مطالب

تخصص پوست و مو چه نوع تخصصي در پزشكي مي باشد؟

در واقع متخصص پوست و مو پزشكي مي باشد كه در زمينه بيماري هاي پوست ومو و ناخن و نواحي حاوي مايع مخاطي (مانند داخل دهان ،بيني ،و چشم ها ) داراي تخصص مي باشد.تعداي از مهمترين توانايي هاي متخصصين پوست و مو عبارت از موارد زير مي باشد:

  • متخصصين اين رشته مي توانند بيش از ۳۰۰۰ بيماري مربوط به پوست و مو را تشخيص داده و آن ها را درمان كنند كه از جمله ان ها مي توان به سرطان پوست ،اگزما،درمان جاي جوش و آكنه و عفونت ناخن اشاره داشت.
  • كمك كردن به بهبود سلامتي وشادابي وزيبايي پوست ومو وناخن مراجعين به عنوان نمونه :تزريق بوتاكس جهت از برطرف كردن چين و چروك و جوانسازي پوست،از بين بردن جاي جوش ،بازيابي زيبايي پوست بعد از جراحي هاي سرطان پوست ،جراحي صورت جهت درمان چاقي صورت .
  • متخصصين پوست و مو بيماراني از كليه سنين از نوزاد گرفته سنين بالاي ۱۰۰ سال را مي توانند درمان كنند.

متخصص پوست و مو چه وظايفي را بر عهده دارد؟

پزشكان متخصص رشته پوست و مو به تشخيص ،درمان و جلوگيري از بيماري هاي مربوط به پوست ،مو و ناخن ها مي پردازند .تخصص پوست و مو ،فلوشيپ هاي از چمله زيبايي پوست و ليزر ،كاشت مو و درماتوپاتولوژي (ارزيابي و تفسير ميكروسكوپي ضايعات پوستي )،دارد.

الف-دكتراي پوست :

به تشخيص و درمان و پيشگيري از بيماري هاي مربوط به پوست ،مو وناخن ها مبادرت مي ورزد.

ب- درماتوپاتولوژي :

به وسيله نمونه گيري و بررسي نمونه ها با ميكروسكوپ مي تواند بيماري هاي مربوط به پوست ومو ناخن ها را تشخيص دهد.

ج- جراح پوست :

اين جراح عمل جراحي بيماري هاي پوست ،مو و ناخن ها را انجام مي دهد.

د-جراحي زيبايي پوست :

بيشتر به ظاهر بيمار و انجام عمل جراحي زيبايي توجه دارد و در عين حال به درمان پوست ،مو وناخن ها هم مي پردازد.

روش هايي كه متخصصان آن ها را ابداع كرده اند:

  • تزريق كردن پر كننده ها (فيلر) و توكسين بوتولينوم براي جوان سازي پوست صورت.
  • جراحي زيبايي براي محو كردن رد جوش و فرو رفتگي هاي پوست.
  • جراحي به وسيله ليزر جهت از بين بردن رگ هاي كوچك ،لكه هاي پيري ،جاي خالكوبي يا چين و چروك.

پزشكان متخصص پوست دوره هاي مخصوصي را براي انجام عمل جوتنسازي پوست به پركننده ها مي گذرانند پس هم دانش پزشكي وهم مهارت مورد نياز براي انجام موفق عمل هاي زيبايي را به دست مي آورند.

توجه!!!

بايد دقت شود كه كيفيت و امنيت عمل جراحي زيبايي اغلب بستگي به مهارت فردي پزشك متخصص جراح دارد.

چگونه مي توان فهميد كه پزشكان پوست و مو متخصص هستند يا نه؟

در صورتي كه مشكلات پوست و مو داريد بايد حتما به متخصص پوست و مو مراجعه نماييد اما همه پزشكان پوست متخصص نمي باشد ،چگونه پزشك متخصص پوست را از ساير پزشكان تشخيص دهيم؟

روش تشخيص پزشك متخصص پوست ومو

همان گونه كه همه ما مي دانيم پوست و موهاي ما بيشتر از ساير بخش هاي بدن ما جلوي چشم مي باشند،همين امر موجب مي شود كه با به وجود آمدن كوچكترين تغييراتي در آن ها افراد دچار نگراني شده و سعي كنند كه راه چاره اي پيدا كنند.

مسئله ي زيبايي يكي از دغدغه هاي افراد به خصوص خانم ها از زمان هاي دور دست بوده است و براي دستيابي به زيبايي بويژه در خصوص پوست و موي خود از هيچ هزينه اي مضايقه نمي كنند ولي نكته مهم و قابل تامل اين مي باشد كه زيبايي را به چه قسمت و به وسيله چه كساني بايد به دست آورد!

متخصص پوست

پزشك پوست و مو بايد متخصص باشد يا نه؟

هنگامي كه در خيابان راه مي رويم تابلوهاي متعددي را مشاهده مي كنيم كه شرحي چند كلمه اي از فعاليت هاي زيبايي آن مركز يا پزشك مربوطه تحت عنوان كيلينيك زيبايي و پوست ،متخصص زيبايي يا پوست ،مو و زيبايي و ليزر مشاهده مي شود. با توجه به افزايش اين قبيل تابلو ها و تبليغاتي كه در اين زمينه در شبكه هاي اجتماعي و تراكت هاي تبليغاتي ديده مي شود با چه روشي مي توان تشخيص داد كه كدام مركز يا كدام پزشك به راستي متخصص پوست ،مو و زيبايي مي باشد تا جهت انجام اقدامات لازم بدون هيچ نگراني و ترسي مراجعه نمود؟


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۰:۲۶ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :