راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

قيمت و هزينه ترميم مو چقدر است؟| تعرفه كاشت مو

قيمت و هزينه ترميم مو چقدر است؟| تعرفه كاشت مو

قيمت و هزينه ترميم مو چقدر است؟ : يكي از موضوعات مهمي كه هر كسي در زمان خريد محصول يا خدمتي به آن توجه مي كند ، كيفيت است. كيفيت به عنوان شرط اصلي در هر كار و خدمتي مي باشد كه بعد از آن هزينه و قيمت كالا مورد بررسي قرار گرفته ميشود.

در مورد مسائل ترميم مو و زيبايي نيز به هزينه هاي انجام آن بسيار دقت مي شود.در ادامه اين پست تصميم گرفته ايم نكاتي در مورد هزينه ترميم مو را براي شما بيان كنيم:با ما همراه باشيد…

هزينه ترميم مو

ترميم مو به چه معناست؟

ترميم مو جز يك از تكنيك هاي مي باشد كه در آن نيازي به بانك موي شخص نمي باشد و مي توان از بانك موي شخص ديگري براي فرد متقاضي استفاده نمود. اين روش به عنوان يكي از بهترين روش هاي براي جبران ريزش موي افراد و زيبايي به شمار مي رود كه در جهان حدود ۶۰ است كه از ترميم مو استفاده مي كنند و روز به روز اين روش پيشرفته تر و بروز تر مي شود.

در ترميم مو يك لايه شبيه سازي ايجاد مي شود كه از پوست سر تهيه شده و موها روي آن كاشته ( كاشت مو ) مي شوند.بيماراني هستند كه موهاي خود را به هر دليلي از دست داده اند و مو ندارند ، بهترين راه حل براي آنها استفاده از ترميم مو است كه مي توانند با استفاده از آن روند درمان قطعي مو را سريع تر و كامل تر كنند و البته كه سبب رفع ريزش مو حاصل از بيماري شوند.

يكي از بهترين روش هاي ترميم مو

يكي از روش هاي كه توانسته استانداردهاي لازم را از كشور كانادا، اكراين و … در ترميم مو بدست بياورد روش HRT مي باشد. اين روش هم اكنون جز پيشرفته ترين و جديدترين روشهاي مي باشد كه در مراكز تخصصي مو مورد استفاده قرار مي گيرد.در روش HRT از پوست سر يك لايه نازك شبيه سازي مي شود ولي پيش از آن مطالعاتي بر روي موها انجام مي شود كه شامل رنگ ، جنس ، حالت است ولي اگر فردي مو نداشته باشد با توجه به فرم صورت،رنگ چشم ها ترميم مو براي او انجام مي شود كه هماهنگي لازم وجود داشته باشد. زماني كه روش HRT به صورت فوق حرفه ي صورت بگيرد ديگر حتي يك درصد هم افراد نمي توانند تشخيص دهند كه موهاي شما ترميم شده است.

البته موهاي كه به اين روش ترميم شده اند قابليت هاي زيادي مانند رنگ ، مش و فر را داشته اند و البته در مواردي مانند سونا، جكوزي و استخر مشكلي را پديد نمي آورند.

هزينه ترميم مو چقدر است؟

قيمت ترميم مو به مسائل و موارد متفاوتي بستگي دارد. كافيست كمي دقت كنيد و گول تبليغات بيهوده را نخوريد.بانك مويي كه استفاده مي شود مي تواند در هزينه ها بسيار تاثير گذار باشد. در برخي از مراكز و موسسه هاي اعتباري از بانك هاي مويي استفاده مي شود كه بي كيفيت هستند يا از اليافي استفاده مي كنند كه خوب نيستند و به هر علتي مجوز ندارند به همين دليل از چنين مراكزي بازرسي انجام نمي شود و اين موسسه ها حاضر مي شوند كه با هزينه ي كم براي شما ترميم را انجام بدهند كه فراموش نكنيد كيفيت كارشان نيز پايين است.

بعد از بانك مو،ابزار و وسايلي كه براي ترميم مو استفاده مي شود در هزينه آن بسيار مهم است. اين موارد سبب مي شوند كه شما در برابر كيفيت متناسب ، هزينه هاي معقولي را پرداخت نماييد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۴۸:۴۶ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :