راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

باربري زعفرانيه

باربري زعفرانيه  

باربري زعفرانيه , هزينه و نرخ اتوبار در زعفرانيه : تهران بزرگ داراي مناطق بسيار زيادي مي باشد كه جمعيت زيادي در آنها ساكن مي باشند. يكي از مناطق مرفه نشين اين كلانشهر مي توان به زعفرانيه اشاره داشت كه بدليل خوب بودن اوضاع مالي اهالي اين منطقه خانوارها به تعويض كردن خانه و تنوع داشتن تمايل بسيار زيادي دارند . اما يك دغدغه بزرگ در تعويض كردن خانه وجود دارد و آن نيز اسباب كشي كردن با خانه جديد مي باشد . افرادي جمع شدند و براي رفع اين دغدغه راه چاره اي انديشيدند ، آنان تصميم به تاسيس شركتي كردند كه كارهاي اسباب كشي را انجام دهند و ديگر خانوار هاي محترم نگران اسباب كشي نباشند . شركت باربري زعفرانيه تاسيس شد و ديگر مشكل اثاث كشي از بين رفت زيرا كه تمام كارهاي اسباب كشي را اين شركت بر عهده مي گيرد و عزيزان يك جابجايي شيرين را تجربه مي كنند .

باربري زعفرانيه

خدمات اتوبار زعفرانيه

اتوبار زعفرانيه بعد از تاسيس شدن و كسب تجارب بيشتر در امر باربري و اطمينان از كار خود هميشه در اختيار مردم عزيز مي باشد . اين شركت با استفاده از نوين ترين روش هاي بار بري و با استفاده از بهترين لوازم و وسايل نقليه براي حمل بار تا كنون توانسته بهترين خدمات را براي مردم عزيز ارائه كند . باربري زعفرانيه داراي افراد و تيم هاي حرفه اي در همه زمينه ها بوده است ، تيم هاي خبره در امر بسته بندي كه با استفاده از ابزار ها و لوازم بسيار جديد و با كيفيت تمام اثاث و لوازم منازل و ادارات را بسته بندي مي كنند تا در حمل و نقل آسيبي به آنها وارد نشود .

آيا شركت باربري زعفرانيه فقط براي خدمت به اهالي آن منطقه مي باشد ؟

در جواب اين سوال بايد بگوييم كه اين شركت بعد از كسب تجربه هاي بيشتر و آشنايي با نوين ترين روش هاي باربري و داشتن كادري بسيار مجرب در اين زمينه تصميم به زدن شعبات ديگر در سطح شهر كرد تا به تمام مردم اين شهر خدمت رساني كند . اين شركت تمام كار هاي خود را با داشتن برنامه اي دقيق انجام مي دهد . مديريت اين شركت به دست فردي مقتدر و تحصيل كرده مي باشد كه براي تمامي حركت هاي شركت برنامه مناسبي دارد و در گسترش دادن اين شركت تمام تلاش خود را مي كند .

آيا بسته بندي لوازم و اثاث در اسباب كشي ضرورت دارد ؟

در حالت كلي اسباب كشي يك امر بسيار سخت و خسته كننده مي باشد و اين كار مراحل خاص خود را دارد كه اگر اين مراحل را رعايت نكنيد اسباب كشي بسيار سختتر از آن چيزي مي شود كه تصور داشتيد. در امر اسباب كشي بسته بندي لوازم مهمترين قسمت كار مي باشد كه بايد خيلي دقيق به آن توجه كرد كه مزيت هاي بسيار زيادي دارد از جمله راحتتر شدن حمل ، بارچيني دقيق و راحت ، آسيب ديدگي بسيار كمتر ، كم شدن مفقودي در حمل و نقل و غيره .

اما سوال اينجاست كه آيا هر كسي مي تواند كار بسته بندي را انجام دهد ؟

نخير ، كار بسته بندي لوازم منزل يك كار بسيار تخصصي مي باشد و بايد به دست تيم هاي حرفه اي بسته بندي انجام شود و اين افراد و تيم براي بسته بندي از لوازم و وسايل نوين و جديدي استفاده مي كنند كه كار آنها را بسيار دقيق تر مي كند . شركت باربري ما داراي تيم هاي بسيار تخصصي در اين زمينه مي باشند و در صورت تماس شما عزيزان با ما آنها را به منازل و محل زندگي شما مي فرستيم تا خدمات خود را در اختيار شما قرار دهند .

بسته بندي لوازم منزل در زعفرانيه

شركت باربري زعفرانيه براي بسته بندي لوازم چه خدماتي را ارائه مي كند ؟

باربري زعفرانيه شعبه آسمان بار تهران بزرگ در همه خدمات خود به بهترين شكل ممكن عمل مي كند و در امر بسته بندي نيز بهترين خدمات را دارد كه در اختيار مشتريان عزيز قرار خواهد داد . باربري زعفرانيه با د اشتن افرادي بسيار كار كشته در زمينه بسته بندي و استفاده از بهترين لوازم اين كار را براي شما انجام خواهند داد. از وسايل استفاده شده در بسته بندي مي توان به موارد زير اشاره نمود :

  • كارتون هاي ضخيم و با دوام در ابعاد مختلف
  • استرچ رپ ( نوغي نوار پلاستيكي )
  • بابل رپ (نايلون هاي حبابدار )
  • چسب نواري
  • برچسب
  • استفاده از پوشال و انواع ضربه گير ها
  • و ديگر لوازمي كه در صورت نياز تهيه خواهند شد . افراد اصلا دغدغه تهيه اين وسايل را نداشته باشند زيرا كه تمام اين لوازم را شركت باربري تهيه خواهد كرد .

***نكته مهم

يك نكته بسيار مهمي در اينجا وجود دارد كه بسياري از افراد بر اين باور مي باشند كه بعضي از لوازم نيازي به بسته بندي ندارند اما اصلا اينگونه نيت و بايد تمام لوازم خانه از وسايل آشپزخانه گرفته تا وستايل اتاق خواب ها و تلوزيون و… بايد كاملا بسته بندي شوند تا از آسيب ديدگي جلوگيري شود .

ماشين هاي مورد استفاده در باربري زعفرانيه

در اين شركت از ماشين هاي بسياري استتفاده مي شوند كه داراي سقف و بدون مي باشند مانند :كاميون ، كتميونت ، وانت بار ، نيسان بار و ترانزيت كه همگي آنها د ادراي رانندگان بسيار ماهر مي باشد كه به تمام خيابان ها و كوچه هاي اين شهر آشنايي كامل دارند و مي توانند بار را در اسرغ وقت به مقصد برسانند. از ماشين هاي سقف دار در مواقع خاص استفاده مي شود مانند هواي باراني كه لوازم و بار ها دچار باران زدگي نشوند . بارگيري اين ماشين ها توسط تيم ها و افراد بسيار حرفه اي در بارچيني انجام مي گيرد كه جوري بارگيري مي كنند كه اصلا فضاي خالي در ميان بار ها باقي نماند و باعث تكان خوردن و آسيب ديدن بارها نشود .

شرايط استخدام باربري زعفرانيه و ساعات كار اين شركت

شرايط بسياري براي استخدام شدن در اين شركت نياز است كه مهمترين آنها متهل بودن و داشتن اخلاقي خوب و اجتماعي مي باشد كه در هنگام تست گيري از افراد به اين نكات بسيار توجه خواهد شد و بعد از استخدام نيز تمام آموزش هاي لازم به اين افراد داده مي شود تا براي مشتريان مشكلي درست نكند ، پس تمام افرادي كه در اختيار ما هستند از هر نظر مطمئن بوده و قابل اطمينان مي باشند. يكي از مهمترين امتيازات شركت ما ۲۴ ساعته بودن فعاليت ما مي باشد كه مردم در هر لحظه از شبانه روز كه به سرويس احتياج داشتند مي توانند با شركت ما تماس بگيرند . اين كار مارا در نظر مردم بسيار محبوب كرده و هر ساله به تعداد مشتريان ما افزوده مي شود . تلاش ما اين است كه تمام مشتريان عزيز از ما راضي باشند .

ديگر خدمات شركت زعفرانيه

باربري زعفرانيه خدمات بسيار زيادي را دارد كه مي توان به وي آي پي و غيره اشاره داشت . يكي از بهترين خدمات ما اين است كه بازاريان و توليدكنندگتن محترم مي توانند با ما وارد قرار داد شوند و تمام كالاها و محصولات خود را به موقه و بدون داشتن دغدغه هاي بارگيري و پيدا كرده ماشين باربري به مقصد ارسال كنند . كه با اين خدمات استقبال بسيار زيادي هم شده است و تعداد كثيري از مشتريان ما را بازاريان و توليد كنندگان تشكيل مي دهند .

در صورت تماس گرفتن با اين شركت خدمات و اقدامات اين باربري چيست ؟

در صورتي كه شما عزيزان با ما تماس مي گيريد از لحظه تماس گرفتن كارشناسان و تيم هاي ما به بررسي ميزان بار و كار شما مي پردازند . باربري آسمان بار تهران با داشتن كادر مجرب و خوش اخلاق به تمام خدكات مورد نياز را براي شما ارائه خواهند داد و تمام تلاش خود را مي كند تا لبخند رضايت هميشه بر لبتان باشد . از جمله خدماتي كه شركت باربري زعفرانيه ارائه مي دهد مي توان به موارد زير اشاره نمود :

  • بسته بندي كردن لوازم و اثاث با استفاده از نوين ترين روش و وسايل
  • استفاده از ماشين هاي حمل بار امن و سقف دار
  • محاسبه كردن هزينه ها به صورت قانوني و عادلانه
  • صدور بارنامه و بيمه نامه معتبر
  • احترام گذاشتن به نظرات و و خواسته هاي مشتريان و انجام دادن آنها
  • استفاده از نيروي جوان و كتر كشته در همه زمينه ها

و ديگر خدمات بسياري كه در مورد نياز به مردم ارائه خواهد شد ، فقط كافي مي باشد شما عزيزان براي كارهاي اثاث كشي با شماره هاي ما تماس بگيريد .

نرخ و چگونگي محاسبه هزينه ها

تمام شركت هايي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند داراي مجوز هستند كه از اتحاديه دولتي باربري پيروي مي كنند ، تمام نرخ هاي اين شركت ها و شركت ما تابع اين اتحاديه مي باشد و محاسبه كردن هزينه هاي باربري طبق خدماتي است كه به نشتريان عزيز ارائه مي دهيم و به عواملي چون : مسافت طي شده ، تعداد و دفعات رفت و آمد ماشين هاي باربري ، تعداد كارگران ، لوازم استفاده شده در بسته بندي ، مدت زمان كار تيم ها و … بستگي دارد و با توجه داشتن به همه اين موارد هزينه باربري محايبه خواهد شد .

شركت باربري زعفرانيه در ۲۴ ساعت شبانه روز در اختيار شما عزيزان قرار دارد براي كسب اطلاعات بيشتر و مشاوره رايگان با شماره هاي ما تماس بگيريد و راهنمايي هاي ما را دريافت كنيد . با استفاده از شركت باربري ما يك جابجايي شيرين و به ياد ماندني را پشت سر بگذاريد .

برچسب ها: , , , , , ,


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۵:۵۷ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :