راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

باربري نارمك

باربري نارمك

باربري نارمك , نرخ باربري و اتوبار در نارمك ,هزينه بسته بندي و اسباب كشي منازل و ادارات در نارمك با آسمان بار تهران بزرگ با ما تماس بگيريد ؛ نازلترين قيمت : نارمك يكي از مناطق پايتخت مي باشد كه مردم بسياري در آنجا ساكن مي باشند در اين منطقه اجاره نشين و مردماني وجود دارند كه تنوع طلب مي باشند و دوست دارند كه منازل خود را زود به زود عوض كنند . اما در اينجا نكته اي وجود دارد در تعويض خانه اسباب كشي يك امر بسيار دشواري مي باشد كه داراي مراحل بسياري است كه بايد همه اين مراحل را بصورت دقيق انجام داد وگرنه در اسباب كشي با مشكلاتي روبرو خواهيم شد. همين دليل كافي بود كه افرادي در اين مكان دور هم جمع شوند و براي تاسيس شركتي به عنوان شركت باربري اقدام كنند .

باربري نارمك

اين افراد با كمك يكديگر شركتي را در اين منطقه تاسيس كردند كه تمام كاركنان آن در اين منطقه مشغول بكار مي باشند . حال اين شركت با گذشت سالها بزرگتر شده و به يكي از شركت هاي بابري بزرگي تبديل شده است كه هر ساله نيز به تعداد مشتريان آن افزوده مي شود. اين شركت داراي كادر مجرب و لوازم و وسايل نوين مي باشد كه در ادامه درباره آنها بيشتر بحث خواهيم كرد . با ما همراه باشيد.

اتوبار نارمك

اتوبار نارمك با داشتن سالها تجربه در اختيار مردم عزيز مي باشد و با استفاده از بهترين و نوين ترين روش هاي بسته بندي و حمل نقل بهترين خدمات را براي مشتريان عزيز به همراه دارد . اين شركت داراي افراد و تيم هاي حرفه اي در همه زمينه مي باشد كه در صورت لزوم هر يك از آنها به محل فرستاده مي شوند و كار خود را آغاز مي كنند . تيم هاي حرفه اي بسته بندي كه با استفاده از بهترين و با كيفيت ترين لوازم كار خود را انجام مي دهند ، افراد بار چين و رانندگان ماهر كه وسايل نقليه ها را كنترل مي كنند در اختيار شركت مي باشد . در صورت استخدام نيروي جديد شركت تمام آموزش هاي لازم به فرد تازه كار داده مي شود تا آماده سرويس دهي به مشتريان باشد .

باربري نارمك و فعاليت آن در سطح كلانشهر تهران

اين باربري با داشتن سالها تجربه و با سابقه داشتن در اسباب كشي هاي بزرگ كه در همه آنها سربلند بيرون آمده است اقدام به زدن شعبه هاي مختلف در تمام نقاط شهر تهران شده است . و تمام فعاليت هاي اين باربري در تمام نقاط بصورت يكسان مي باشد و هر نوع سرويسي براي هر يك از مناطق شهر را بر عهده مي گيرد . شركت باربري نارمك تمام درخواست هاي شما را اعم از اثاث كشي منازل و يا انتقال لوازم ادارات و شركت ها را در همه نقاط تهران مي پذيرد و آماده ارائه خدمات به مشتريان مي باشد .

خدمات باربري نارمك براي مشتريان

شركت باربري نارمك با داشتن كادري مجرب و حرفه اي در همه ي زمينه و با استفاده از بهترين لوازم و امكانات استاندارد جهاني سعي بر اين دارد كه بهترين خدمات را براي همشهريان عزيز ارائه دهد و مشتري خود را در حد امكان راضي نگه دارد. در صورت درخواست سرويس از طرف شما عزيزان اين شركت خدمات زير را براي شما ارائه خواهد داد :

  1. بسته بندي تخصصي كالا ها و لوازم كه با اينكار از آسيب ديدگي و مفقود شدن لوازم جلوگيري مي شود .
  2. حمل و نقل بار با استفاده از بهترين لوازم و وسايل نقليه
  3. هزينه هاي مناسب و محاسبه هاي عادلانه و قانوني تمام هزينه ها
  4. صدور بارنامه و بيمه نامه معتبر
  5. راهنمايي كردن افراد در محل جديد براي چيدمان لوازم
  6. احترام كادر اين شركت به نظرات مشتريان
  7. استفاده از نيروهاي قدرتمند و كاربلد براي كار هاي اسباب كشي و حمل
  8. و ديگر خدماتي كه براي راحتي در اثاث كشي شما لازم باشد ارائه خواهد شد .

بسته بندي حرفه اي لوازم منزل توسط باربري نارمك شعبه شرق آسمان بار تهران

بسته بندي لوازم منزل : بسياري از افراد بر اين باور مي باشند كه بسته بندي در كار اثاث كشي يك كار فرماليته مي باشد در حالي كه اينگونه نيست و مهمترين قسمت اسباب كشي بسته بندي كردن لوازم و اثاث مي باشد كه بايد به همه نكات آن توجه كرد . شركت ما با داشتن افراد بسيار مجرب و ماهر در اين زمينه كار هاي بسته بندي شما را در منزل و يا محل مورد نظر انجام مي دهند . اين افراد براي كار هاي بسته بندي از لوازم و وسايل بسيار مدرن و جديد استفاده مي كنند كه كيفيت كار را بالا ببرند و درصد آسيب ديدگي را به حداقل برسانند .

از خدمات و لوازمي كه شركت باربري در بسته بندي ارائه خواهد داد مي توان به موارد زير اشاره كرد :

  • استفاده از كارتون هاي بسته بندي و اسباب كشي ( در ابعاد و ضخامت هاي مختلف براي مصارف گوناگون)
  • استرچ رپ ( نوعي نوار پلاستيكي مي باشد كه به دور اجسام مي پيچند)
  • بابل رپ (نايلون هاي حباب دار كه نوعي ضربه گير مي باشند به دور اجسام پيچيده مي شوند )
  • چسب زدن به درب هاي كارتون ها با استفاده از دستگاه هاي چسب زن دستي
  • استفاده از برچسب هاي رنگي براي درج محتويات داخل جعبه و يا كارتون .
  • انواع پوشال و ضربه گير جهت محافظت از لوازم

و انواع خدمات و وسايلي كه در امر بسته بندي لازم شود را ارائه خواهيم داد . بسياري افراد در دغدغه اين هستند كه اين لوازم را از كجا بايد تهيه كرد كه شركت باربري ما اين دغدغه را از شما مي گيرد و همه لوازم را خود تهيه نموده و در اختيار مشتري مي گذارد .

چه لوازمي در اسباب كشي بايد بسته بندي شود ؟

در جواب اين سوال بايد بگوييم كه همه لوازم موجود در محل بايد بسته بندي شود به عنوان مثال در اسباب كشي خانه از وسايل ـآشپز خانه گرفته تا وسايل اتاق خواب ها و تلوزيون و … بايد بسته بندي شود . بسته بندي براي ظروف شكستني و لوازم حساس بسيار مهم مي باشد كه بايد در بسته بندي كردن انها بسيار دقت شود تا در حمل و نقل هيچ گونه آسيبي به آنها نرسد .

ماشين ها و وسايل نقليه مورد استفاده در شركت باربري نارمك

اين شركت داراي انواع ماشين هاي باربري مي باشد از جمله : كاميون ، كاميونت ، وانت ، نيسان ، ترانزيت كه در ميان اين ها ماشين هايي وجود دارد كه داراي سقف و اتاق مي باشند كه در شرايط خاص از آنها استفاده مي شود به عنوان مثال در هواي باراني از ماشين هاي سقف دار استفاده مي شود كه در موقع حمل دچار باران زدگي نشوند .

بايد اضافه كنيم كه اين باربري آماده ارسال بارهاي شما به تمام نقاط كشور نيز مي باشد و با تهيه بارنامه و بيمه نامه معتبر براي اينكار اقدام مي كند .

ساعات كار باربري نارمك آسمان بار تهران

بايد بگوييم كه بزرگترين امتيازي كه ما داريم ۲۴ ساعته بودن خدمات ما مي باشد و در تمام شبانه روز آماده ارائه خدمت مي باشيم كه براي مردم نيز بسيار خوب است و در هر موقع از شبانه روز كه سرويسي احتياج داشتند مي توانند تماس گرفته و درخواست خود را اعلام كنند .

نرخ و هزينه هاي باربري در نارمك

تمام شركت هاي موجود در شهر تهران تابع اتحاديه دولتي باربري مي باشند و تمام نرخ ها از طرف اتحاديه صادر مي شود . محاسبه هزينه هاي باربري به نوع سرويسي كه در اختيار مشتري قرار مي دهيم محاسبه خواهد شد .

خدمات باربري آسمان بار تهران شعبه باربري نارمك امادگي خود را براي ارائه خدمات خود به مشتريان اعلام مي كند و تمام تلاش خود را مي كند تا شما يك جابجايي خاطره انگيز را تجربه كنيد .

برچسب ها: , , , ,


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۱۸:۱۳ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :