راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

باربري قيطريه

باربري قيطريه 

بار بري قيطريه , هزينه و نرخ اتوبار و باربري در قيطريه شمال تهران , هزينه صفر تا صد اسباب كشي از بسته بندي تا چيدمان در منزل جديد محله قيطريه را مي توانيد از آسمان بار تهران بپرسيد : قيطريه يكي از مناطق بسيار معروف و مرفه نشين تهران مي باشد كه وضع مالي ساكنان اين منطقه بسيار خوب مي باشد . اين افراد دوست دارند كه محل زندگي خود را زود بزود تغيير دهند و تنوعي در زندگي داشته باشند . براي اينكار بديهي است كه بايد خانه خود را نيز تغيير بدهند ، براي تغيير دادن خانه خود صددرصد با مشكلات و دغدغه هايي روبرو مي شوند .

اتوبار قيطريه

اين دغدغه ها عبارتند از اسباب كشي ، آسيب ديدن لوازم در هنگام حمل و نقل و غيره. بدتر از همه اين ها اين يك كار بسيار خسته كننده مي باشد و احتمال دارد آسيب جسمي هم در حمل لوازم سنگين به افراد وارد شود كه اين كار در صورت صحيح حمل نكردن اتفاق خواهد افتاد . افرادي پيش هم جمع شده و سعي كردند براي اين مشكل راهي پيدا كنند و نتيجه اين جلسه اين شد كه يك شركت باربري تاسيس كنند . و با همكاري اين افراد اين شركت را تاسيس كردند تا اين دغدغه ها را از مردم بگيرند و خانوار هاي محترم براحتي بتوانند خانه هاي خود را تعويض و اسباب كشي كنند .

حدمات باربري و اتوبار قيطريه

يك امر طبيعي است كه هر كاري در قدم هاي اول بسيار سخت مي باشد اين شركت با گذراندن اين قدم هاي سخت توانسته تجربه هاي بسياري را براي خود كسب كند و با شركت كردن در اثاث كشي هاي بزرگ و سربلند آمدن از همه آنها توانست در ميان مردم و ساكنان اين منطقه بسيار محبوب شود و هر ساله و گذشته زمان به تعداد مشتريان اين شركت افزوده شد . اين شركت امروزه با استفاده از بهترين روش هاي باربري در كار هاي اثاث كشي بسيار مطمئن عمل مي كند و داراي افراد و تيم هاي بسيار حرفه اي در اين زمينه مي باشد . تيم هاي بسته بندي ، بار چيني و رانندگان بسيار ماهر براي كنترل ماشين هاي باربري و ساير وسايل كه در شركت باربري آماده خدمت به شما مي باشند .

شركت باربري قيطريه و فعاليت هاي آن در سطح شهر تهران

شركت باربري قيطريه : باربري آسمان بار تهران بعد كسب كردن تجارب بسيار در اين زمينه و با داشتن كادر زحمتكش و دلسوز اقدام به زدن شعبه هاي ديگر در مناطق ديگر تهران شد و در همه آن مناطق نيز از اينكار بسيار استقبال شد .تمام كارهاي اين شركت با برنامه ريزي هاي دقيق انجام خواهد گرفت و نظم و نظام خاصي دارد . بديهي است كه كه نظم هر جايي بستگي به مديريت آنجا دارد ، مديريت شركت ما بدست فردي مقتدر و تحصيل كرده مي باشد كه براي برنامه هاي شركت زمان مناسبي را تعيين مي كند . باربري آسمان بار تهران بزرگ تمام تلاش خود را مي كند تا بهترين خدمات را در اختيار مردم قرار دهد تا مشتري راضي از شركت ما بيرون برود .

افرادي كه قصد دارند خانه خود را تعويض كنند بيشتر نگران اثاث كشي مي باشند كه لوازم خانه را به چه نحوي انتقال دهند تا آسيبي به انها وارد نشود . باربري شمال تهران اين نگراني را از شما مي گيرد چون كه از تجيزات بسيار مدرن و نوين جهت بسته بندي و حمل بار استفاده مي كند . باربري شمال براي بسته بندي از كارتون هاي ضخيم و با كيفيت و بادوام براي بسته بندي استفاده مي كند در مورد وسايل شكستني از جمله ظروف چيني ، آينه و … از نيلون هاي حباب دار و كائوچو استفاده مي كند كه ضربه هاي احتمالي را در طول مسير بگيرد و مانع شكستن اين لوازم شود . ما با داشتن ماشين هاي باربري بسيار امن و با رانندگاني بسيار ماهر و كارگراني مجرب در زمينه حمل وسايل بهترين خدمات را براي شما ارائه خواهيم كرد ، جهت اثاث كشي با شماره هاي ما تماس بگيريد.

خدمات شركت باربري قيطريه در اسباب كشي

زماني كه شما عزيزان با ما تماس مي گيريد و درخواست سرويس مي كنيد ، از لحظه تماس شما تا اتمام كار كارشناسان و تيم هاي ما به بررسي كارهاي شما پردازند و سعي بر اين دارند كه سريع و منظم كارهاي اسباب كشي شما را انجام دهند . از خدماتي كه براي شما عزيزان ارائه مي شود مي توان به موارد زير اشاره نمود :

  1. بسته بندي اصولي و دقيق لوازم و اثاث
  2. استفاده از بهترين لوازم و وسايل نقليه مطمئن
  3. هزينه هاي مناسب و قانوني براي اين كار
  4. صادر كردن بيمه نامه و بار نامه معتبر
  5. خوش اخلاق بودن و احترام گذاشتن كادر اين شركت به نظرات و درخواست هاي مشتريان
  6. بكار گيري نيروي هاي جوان و كاركشته در همه زمينه ها
  7. و خدمات بسيار زياد ديگر كه در صورت نياز ارائه خواهند شد ، مهمترين كار ما در اينجا اين است كه تمام تلاش خود را در راضي بودن شما مي كنيم فقط كافيست با شماره هاي ما تماس بگيريد .

بسته بندي حرفه اي باربري قيطريه شعبه شمال تهران ؛ آسمان بار تهران

بسته بندي لوازم منزل در قيطريه : بسياري از افراد در اين باور مي باشند كه براي حمل و نقل وسايل نيازي به بسته بندي كردن نمي باشد اما اينگونه نيست و بايد تمام لوازم و اثاث بطور كاملا اصولي بسته بندي شوند . در حالت كلي بهتر است بگوييم كه بسته بندي كردن مهمترين قسمت در اسباب كشي مي باشد و بايد نكاتي كه در اين كار وجود دارد را كاملا رعايت كنيم . براي مثال در اثاث كشي منزل تمام لوازم از وسايل آشپزخانه گرفته تا وسايل اتاق خواب ها و مبل و تلوزيون ، پيانو و يا ديگر آلات موسيقي بايد بسته بندي شوند تا در هنگام جابجايي آسيبي به آنهخا وارد نشود . البته بايد اين را اضافه كنيم كه بسته بندي كردن لوازم كار هر كسي نمي باشد و براي اين كار نياز به افراد متخصصي است كه تجربه كافي براي اينكار را داشته باشند . خود اين افراد و تيم هاي بسته بندي با استفاده از لوازم مورد نياز براي بسته بندي كار خود را انجام مي دهند .

از لوازم مورد نياز براي بسته بندي مي توان به موارد زير اشاره كر :

  1. كارتون و جعبه هاي مخصوص اسباب كشي ( كارتون ها در ابعاد و ضخامت هاي متفاوت براي مصارف گوناگون )
  2. استرچ رپ ( نوعي نوار پلاستيكي مي باشد كه به دور اجسام كشيده مي شود .)
  3. بابل رپ ( نايلون هاي حبابداري مي باشد كه به دور اجسام مي پيچند و نقش ضربه گير را نيز ايفا مي كنند )
  4. چسب زدن درب كارتون ها با استفاده از دستگاه هاي چسب زن دستي
  5. برچسب ( براي درج كردن اطلاعات محتويات درون جعبه و كارتون ها )
  6. استفاده از پوشال و انواع ضربه گير ها
  7. و لوازم بسيار زياد ديگر كه در صورت نياز تهيه خواهند شد .

در اينجا سوالي براي بعضي از افراد پيش مي آيد كه آيا تهيه كردن اين وسايل به عهده آنها مي باشد يا نخير ؟ بهتر است بگوييم كه اصلا براي تهيه اين وسايل دغدغه اي نداشته باشيد زيرا كه ما خود اين لوازم را تهيه خواهيم كرد و بهترين و با كيفيت ترين لوازم را انتخاب خواهيم كرد .

بسته بندي كردن لواز كار ما را در حمل كالا ها بسيار راحت و آسان خواهد كرد و مهمتر از آن اين است كه ميزان خسارت را به حداقل خواهد رساند .

ماشين ها و وسايل نقليه مورد استفاده در شركت باربري قيطريه

وسايل نقليه باربري قيطريه شعبه آسمان بار تهران : ماشين هاي بسيار زيادي در اين باربري مشغول به كار مي باشند از جمله : وانت بار ، نيسان ، كاميون ، كاميونت و ترانزيت كه هر كدام داراي راننده بسيار ماهر و كاربلدي مي باشد . اين رانندگان تمام خيابان ها و كوچه هاي اين شهر را بخوبي مي شناسند و در انتقال بارها هيچ وقتي را تلف نمي كنند و در سر وقت در محل مورد نظر حاضر مي باشند . بارگيري اين ماشين ها توسط افراد متخصص در بارچيني انجام مي گيرد اين افراد به گونه اي بارچيني مي كنند كه هيچ فضاي خالي در ميان كالاها وجود نداشته باشد تا موجب تكان خوردن و آسيب ديدن لوازم شوند . در اينجا ما ماشين هاي داراي سقف نيز داريم كه در مواقع خاص از آنها نيز استفاده خواهيم كرد به عنوان مثال در آب و هواي باراني مي توان از ماشين هاي سقف دار و يا اتاق دار براي حمل و نقل لوازم و اثاثيه استفاده كرد كه يك امتياز بسيار خوبي براي شركت ما مي باشد و مشتريان از اين نظر رضايت كافي را در مورد شركت ما دارند.

اگر فردي خواستار استخدام در اين شركت باشد چه شرايطي را بايد داشته باشد ؟

در صورتي كه فردي خواستار استخدام در اين شركت بزرگ باشد بايد در مرحله اول متعهل باشد و بعد داراي اخلاقي خوب و اجتماعي پسند ياشند و بعد از انجام تست هاي اين شركت به استخدام شركت در بيايد . بايد بگوييم كه بعد از استخدام تمام آموزش هاي لازم جهت بهتر ارائه دادن خدمات به مشتريان به فرد تازه كار داده خواهد شد .

چگونگي محاسبه هزينه هاي اين شركت

شركت باربري قيطريه تابع اتحاديه دولتي باربري مي باشد و تمام نرخ ها را اتحاديه صادر خواهد كرد . محاسبه هزينه هاي باربري به نوع سرويس و خدمتي كه به شما ارائه مي شود محاسبه خواهد شد و به عواملي چون مسافت طي شده ، تعداد كارگران ، تعداد ماشين ها و دفعات رفت و آمد آنها و غيره بستگي دارد .
باربري قيطريه در طول شبانه روز در اختيار شما عزيزان مي باشد و با تماس شما آماده ارائه خدمت مي باشد . براي اسباب كشي مطمئن و راحت با شماره هاي ما تماس بگيريد .

برچسب ها: , , , , , , ,


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۵۸:۴۹ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :