راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

فريت بار به استراليا

فريت بار به استراليا

فريت بار به استراليا، قيمت و هزينه ارسال بار به استراليا : كشور استراليا نيز مانند بعضي از كشورها بسيار مهاجر پذير مي باشد و مكان هاي گردشگري جالبي را دارد كه باعث جذب مسافر و گردگشر مي شود كه هر ساله به آنجا مسافارت مي كنند. تعدا بيشتري از افراد كشور ما براي مسافرت به اين كشور مي روند و در شهرهاي آنها به گردش مي پردازند. بهتر است اضافه كنيم كه استراليا از نظر وسعت در مقام ششم دنيا قرار دارد . كشور استراليا به سرزمين كانگروها معروف است .

ارسال بار به استراليا

هر سال به تعداد اين مهاجران و مسافران افزوده مي شود و درخواست اقامت دائم در اين كشور زياد مي باشد . به هنگام مهاجرت به اين كشور مهاجران بايد لوازم و اثا منزل خود را نيز به همراه خود وارد اين كشور كنند كه يكي از نگراني هاي بزرگ مهاجران مي باشد . اكثر مهاجران نگران اين مسئله مي باشند كه در هنگام جابجايي وسايل و. لوازم آهنا مورد آسيب ديدگي قرار مي گيرد كه ما در اين مطالب ارسال بار به استراليا را به شما آموزش مي دهيم .

روش هاي نوين ارسال بار به استراليا

همانور كه آگاهي داريد ارسال بار از يك نقطه دنيا به نقطه ديگر از سه راه امكان پذير است كه در اينجا ما ارسال ربار به استراليا را بررسي مي كنيم.

ارسال بار به كشور استراليا از طريق راه هاي زميني

همه ما آگاهي داريم كه استراليا يك جزيره مي باشد و راه زميني از يك كشور ديگر به اين كشور وجود ندارد پس به اين نتيجه مي رسيم كه راه زميني براي ارسال بار به استراليا حذف مي شود.

 ارسال بار به استراليا از طريق دريا

براي ارسال به اين كشور مي توانيم از كشتي هاي بزرگ براي حمل بار و يا كشتي هاي مسافر بري استفاده كرد .

ارسال بار به استراليا از طريق هوايي

راه ديگر براي ارسال بار به كشور استراليا از طريق هواپيما مي باشد كه طبق آمار امن ترين را براي اترسال بار به اين كشور مي باشد كه در ادامه مطالبمان بيشتر در اين مورد بحث خواهيم كرد.

ارسال بار به استراليا – فريت بار به استراليا

بهتر است واژه فريت بار را تعريف كنيم ، به ارسال بار از طريق هواپيما را فريت بار مي گويند . فريت بار به استراليا يعني اراسل كردن بار به كشور استراليا از طريق هوايي و با استفاده از هواپيماهاي باري يك راه بسيار امن و آسان مي باشد كه اكثر مردم دنيا از اين روش استفاده مي كنند . مسافران عزيز كشور ما كه قصد مسافرت به اين كشور را داريد با مراجعه به شركت هوايي ما بهترين راهنمايي را از طرف ما نسبت به ارسال بار به اين كشور دريافت كنيد .

خدمات شركت هوايي به ارسال بار به استراليا

  • اسباب و وسايل منزل بايد در خانه بصورت استاندارد و منظم بسته بندي شوند خصوصا در مورد ظروف هاي شكستني بايد بيشتر دقت كرد.
  • بارگيري جهت ارسال بار هوايي
  • رفتن به دنبال كار ها و مراحل گمركي ارسال بار هوايي به استراليا : در اينجا بعضي از افراد خواهان اين هستند كه خودشان در همه مراحل انجام تشريفات گمركي در كنار كارشناسان شركت بار هوايي ما باشند و افرادي نيز انجام اينكار را كاملا در اختيار كارشناسان ما قرار مي دهند. در كل ما سعي مي كنيم مشتري كاملا از ما راضي باشد و هركاري كه صلاح مي داند انجام دهد.
  • گاهي مواقع كه بار زياد باشد به پالت نياز مي شود در اين صورت بار را پالت بندي مي كنيم كه در اينجا از اسيب ديدگي لوازم خيلي خوب جلوگيري مي شود. خدمات بار هوايي ما اين وظيفه را نيز بر عهده دارد.
  • در اخرين مرحله اقدام براي گرفتن بار نامه براي ارسال بار به استراليا: شركت بار هوايي ما در كوتاهترين زمان با كمترين هزينه بارنامه ارسال بار به استراليا را براي شما تهيه مي كند.

قيمت و هزينه ارسال بار به استراليا

ملبورن ، سيدني ، آدلايد ، پرت و … از جمله شهخر هايي مي باشند كه مسافران كشور ما بيشتر به آنجا مي روند . بايد بگوييم كه براي ارسال بار به شهر هاي گوناگون اين كشور بايد هزينه هاي متفاوتي را تقبل كنيد. و اگر مي خواهيد قيمت دقيق آنرا بدانيد بايد شهر مقصد را انتخاب كرده و به شركت اعلام كنيد و هزينه هاي شما بررسي گردد و اعلام شود . اين تفاوت به اين دليل است كه شهر هاي استراليا با فاصله زيادي از هم قرار دارند كه باعث اختلاف هزينه با يكديگر مي شود.

حساسيت هاي گمركي استراليا به محموله ي آلوده

حساسيت بسيار بزرگي كه گمرك اين كشور برا محموله هاي ورودي دارد اين است كه كالاي وارد شده نبايد هيچ ميكروب و آلودگي داشته باشد . و اگر چنين موردي پيش بيايد آن كالا را در جايي كه مخصوص آن در نظر گرفته اند قرنطينه مي كنند . كالايي كه با بسته بندي چوبي به آنجا ارسال مكي گردد بايد كاملا سم پاشي و ضد عفوني گردد .

شما عزيزان و مهاجران محترم به كشور استراليا مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد مسافرت به اين كشور را به دفاتر خدمات ما در سرتاسر كشور مراجعه كنيد.

برچسب ها: , , , , ,


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۴۹:۳۵ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :