راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

اسباب كشي ادارت , جابجايي اداري

اسباب كشي ادارت , جابجايي اداري  

اسباب كشي اداري , جابجايي ادارات , بسته بندي لوازم اداري جهت جابجايي : بسياري از افراد زماني كه نام اسباب كشي را مي شوند به ياد اسباب كشي خانه مي افتند ولي هميشه اينگونه نيست و ممكن است در شركت يا اداره نيز احتياج به جابه جايي وجود داشته باشد. البته نبايد فراموش كنيد كه اسباب كشي در اداره با خانه متفاوت است چون معمولا در چنين محيط هاي لوازم ضروري و باارزش هاي زيادي وجود دارد و مفقود شدن هر كدام از آن ها مي تواند منجر به بروز خسارت براي شركت و اداره باشد.

اسباب كشي ادارات

زماني كه تصميم به جابه جايي اداره را داشته باشيد معمولا سوال هاي زيادي در ذهن به وجود مي آيد كه شامل گزينه هاي زير است:

  • چطور مي توانيم اين كار را انجام بدهيم؟
  • چگونه در زمان جابه جايي به مشتريان خود پاسخ بدهيم؟
  • چگونه بدون گم شدن اسناد همه ي مدارك و لوازم شركت را جابه جا كنيم؟
  • و….

زماني كه اين سوال ها به وجود مي آيد ممكن است در تصميم ترديدهاي را به وجود بياورد. ولي اگر يك برنامه ريزي صحيح را داشته باشيد مي توانيد با كم ترين ميزان تاثيرهاي منفي اين كار را به خوبي به پايان برسانيد.

بهترين شركت باربري و اتوبار را انتخاب كنيد . تا در امر اسباب كشي ادارت به شما كمك و راهنمايي كند .

برنامه ريزي را فراموش نكنيد

پيش از انجام هر كاري شايد بايد يك برنامه ريزي را براي خودتان داشته باشيد. مخصوصا زماني كه تصميم مي گيريد تا يك برنامه ريزي اداري را انجام بدهيد. شك نكنيد كه اگر آشفتگي و بهم ريختگي وجود داشته باشد مي تواند علاوه بر اينكه براي كسب و كار اثرات ناخوشايندي را به همراه داشته باشد بلكه پروسه اسباب كشي را طولاني تر نمايد.

پيش از اينكه اسباب كشي اداره را انجام دهيد ، از هفته هاي قبل كاركنان را مطلع نماييد . شما با اينكار سبب مي شويد كه به صورت اتوماتيك بسياري از كارها انجام شوند. همچنين به صورت خودكار پرونده هاي كاري و اسناد با كمك كارمندان و اعضاي شركت براي انتقال به محل جديد آماده مي شوند. مي توانيد براي اينكار از جلسه هاي عمومي هم استفاده نماييد يا اينكه به واسطه اس ام اس و ايميل به كاركنان اطلاع بدهيد.

محل جديد شركت تان را اماده نماييد

يكي از موضوعات مهمي است كه بايد به آن دقت فراواني را داشته باشيد. از تمامي قسمت هاي محل جديد بازديد نماييد و اين اطمينان را به وجود بياوريد كه مي تواند به نيازهاي شما پاسخ بدهد و به دقت به ارزيابي وسايل و تجهيزات بپردازيد.

  1. آيا ساختمان جديدي كه شما انتخاب كرده ايد به مواردي چون نقاشي، رنگ و… نياز دارد؟
  2. ساختمان را از نظر تجهيزات گرمايشي و سرمايشي ،شبكه و خط هاي تلفن ارزيابي نماييد.
  3. چگونگي چيدمان و محل قرار گرفتن واحدهاي مختلف را مشخص نماييد.
  4. آيا سرويس بهداشتي محل جديد در جاي مناسبي قرار دارد؟
  5. آيا آبدارخانه محل جديد مي تواند به نيازهاي شركت پاسخ بدهد؟

بسته بندي اداري

هزينه اسباب كشي اداري

مرحله اساسي به بسته بندي اثاثيه مرتبط مي باشد. شما مي توانيد از كارمندان خود درخواست كنيد تا آن ها شما را در اين امر همراهي كنند و به آن ها يادآوري نماييد كه بر روي هر كارتن دقيقا بنويسند كه چه چيزي درون آن قرار داشته است. مطمئن باشيد كه اين وسايل براي زمان زيادي درون جعبه نمي مانند ولي با اينكار شما در زمان چيدمان اصلا دچار سردرگمي نمي شويد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۳۶:۲۹ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :