راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

بهترين زمان براي اسباب كشي و باربري

بهترين زمان براي اسباب كشي و باربري

بهترين زمان براي اسباب كشي و باربري : اينكه در موقع باربري و اسباب كشي , قفسه ها – خانه ها – كابينت ها پر وسايل مي باشند و در داخل انها پر از لباس ها – اسباب بازي –كتاب ها – وسايل زينتي – و وسايل سرگرمي و ديگر موارد مختلف ديگري مي باشد امري است اجتناب ناپذير كه از چالش هاي اسباب كشي محسوب مي گردد .

زير شيرواني و راه پله و فضاي انباري پر از لوازم خانگي قديمي و جعبه هاي گردي است كه بسيار كم كاربرد دارند و همچنين خاطرات بسياري در آنها نهفته است پر است . شما همينطور چيزها و اشياء هايي كه در گوشه و زير تخت پنهان شده و احتمالا در طول سال بيشتر به دنبال آنها گشته ايد را پيدا مي كنيد .

 

هر چقدر زمان بيشتري در يك خانه سكونت داشته باشيد , موارد بيشتري در آن خانه انباشته مي گردد . حتي امكان دارد كه شما به اين وسايل توجه نكرده و آنها را بخشي از خانه بدانيد .
با تمام اينها زماني كه به باربري اسباب منزل به خانه ي جديد نزديك تر مي شود و شما با توجه و نگاه به چيزها و اثاثيه ي خود دچار نگراني شده و اين اسباب كشي به يك چالش و دغدغه براي شما تبديل خواهد شد چون بسته بندي اثاثيه و انتقال آنها به خانه ي جديد نيازمند زمان بيشتري است و ه۸مينطور هزينه ي فراوان و تلاشي دو چندان مي طلبد .
زمان باربري موقعي است كه آماده ي حركت مي باشيد . شما انرژي و زمان زيادي را صرف بلند كردن و بسته بندي و جابه جايي بار مي كنيد . با كاهش وسايل و اثاثيه ي خود باعث كاهش هزينه ي اتوبار و اثاث كشي خود خواهيد شد چون در اين حالت اثاثيه ي شما وزن كمتري خواهد داشت و براي جابه جايي زمان كمتري صرف خواهد شد . شما علاوه بر اين يك زندگي بدون سر و صدا و بي دغدغه اي خواهيد داشت تا خود را براي زندگي جديد آماده كنيد .
با اعلام و تعيين زمان باربري وسايل و اثاث كشي در خانه اين كار را مي توانيد انجام دهيد .

اعلام زمان باربري براي شروع اثاث كشي

باربري تهران : زماني كه شما براي بسته بندي آماده و شروع به بسته بندي و سازماندهي وسايل و اثاث خود مي شويد آنها را فقط در جعبه هاي حمل بار قرار ندهيد و به اين كار بسنده نكنيد . آنها را مورد بررسي قرار داده و آنها را از هروجهي مورد ارزشيابي قرار دهيد و ارزش انها را تعيين كنيد .
در مورد سرنوشت وسايل خود و تصميم گيري در مورد آنها چندين عامل مهم وجود دارد كه در زير به تك تك آنها اشاره خواهيم داشت .

شيوه زندگي جديد شما

  • آيا شما در محيط جديد به اين وسيله نياز خواهيد داشت ؟
  • آيا قادر به استفاده از آن خواهيد بود ؟
  • ابزار باغباني شما در صورتي كه آماده ي جابه جايي به آپارتمان جديدي مي باشيد امكان دارد كه مفيد واقع شوند ؟

اندازه و سبك خانه ي جديد شما

  • براي اين مورد فضاي كافي در خانه ي جديد وجود دارد ؟
  • آيا دكور داخلي خانه ي جديد مطابق و باب ميل ما مي باشد ؟
  • امكان دارد كه وسيله ي براي اتاق نشيمن و يا اتاق خواب شما انتظاري كه براي ظاهر شيك و مدرني براي اتاق داشته ايد برآورده نكرده باشد .

نيازهاي علمي شما

  • آيا شما از اين وسايل اغلب استفاده خواهيد كرد ؟
  • آيا به صورت ندرت يا به صورت روزانه از آن استفاده خواهيد كرد ؟
  • آيا شما نيازمند اين وسيله مي باشيد ؟
  • امكان دارد اين وسيله خوب و مناسب باشد .
  • اگر در خانه هرگز از آن استفاده نكرده ايد , آن را با چه هدفي به همراه خود مي آوريد ؟

بررسي وضعيت وسيله

  • آيا به خوبي از آن محافظت شده است ؟
  • آيا از دوام و كارايي مناسب و خوبي برخوردار مي باشد ؟
  • ارزش معنوي وسيله ؟
  • آيا اين وسيله جزء ميراث خانوادگي محسوب مي گردد ؟
  • آيا تداعي كننده ي خاطره ي شخص خاصي براي شما مي باشد ؟
  • آيا اين وسيله مورد علاقه ي ديگر اعضاي خانه و يا شما مي باشد ؟

باربري شمال تهران , اتوبار شمال تهران , باربري پاسداران , اتوبار پاسداران , باربري نياوران ,اتوبار نياوران , باربري بهشتي , اتوبار بهشتي , اتوبار تجريش , باربري تجريش , باربري منطقه يك تهران , باربري سعادت آباد , اتوبار سعادت اباد , باربري الهيه , شركت باربري, باربري نارمك , اتوبار نارمك , بسته بندي لوازم منزل , بسته بندي , اتوبار , باربري , باربري تهران , اتوبار تهران , باربري ستارخان , اتوبار ستارخان , باربري شيخ بهايي , اتوبار شيخ بهايي , باربري گلها , اتوبار گلها , باربري مطهري , اتوبار مطهري , باربري ملاصدرا , اتوبار ملاصدرا ,

مواردي هم وجود دارد كه با آنكه خاطرات زيادي را در خود جاي داده است , آما بدون توجه به اين مساله نيازي به ارزش گذاري همه خاطرات خود نمي بينيد . يا خاطرات وسيله اي را با از بين بردن آن قصد داريد كه فراموش كنيد .

هزينه ي انتقال وسيله ( هزينه باربري )

  • آيا قادر به پرداخت هزينه ي جابه جايي آن مي باشيد ؟
  • آيا براي جابه جايي هزينه ي زيادي را متقبل خواهيد كرد ؟

شما با پاسخ به سوالات فوق خواهيد فهميد كه چه چيزهايي در خانه ي جديد شما در زمان باربري ارزش دارد . و چه چيزهايي را قبل از زمان باربري و اثاث كشي از بين خواهيد برد .

بررسي اسناد قديمي پيش از زمان باربري

  • ضمانت نامه هايي كه فاقد اعتبار مي باشند .
  • اسناد پرداخت – بيانيه هاي بانكي و اسناد مالياتي كه بيش از هفت سال است كه صادر شده اند .

بهتر است كه قبل از زمان باربري و جابه جايي مدارك مورد نياز , آنها ( ضمانت نامه هاي فاقد اعتبار – بيانيه هاي بانكي و غيره ….) را از بين ببريد . ( سندي كه به منظور حفاظت از هويت شما داراي اطلاعات شخص مي باشد ) را از بين ببريد .

شروع آسان براي زمان باربري با آسمان بار تهران

در زمان باربري و براي آخرين بار وسايلي كه ضروري مي باشد همچون وسايل آشپزخانه , و وسايلي كه از ارزش مادي و كاربري برخوردار نمي باشند را مورد بررسي قرار دهيد .

در يك زمان همه ي كارها را انجام ندهيد .

كل اتاق خود را سعي نكنيد كه در يك روز جمع آوري كنيد , قبل از زمان باربري شما بدين منظور فرصت داريد . اين كار از نظر فيزيكي و عاطفي ممكن است كه شمت را دچار مشكل كند . اگر ششما تمايل داشته باشيد كه در يك زمان بيش از حد تمامي كارها را به پايان برسانيد , اين كار شما را دچار مشكل و ترديد خواهد كرد . صرف بيش از ۴-۲ ساعت در يك روز بر روي يك كار و تعيين بر روي اهداف كوچك و روشن مناسب نمي باشد .

پيوسته و متمركز كار كنيد

اگر يقين داريد كه فقط به چند ساعت كار براي جمع كردن اتاق خود نياز داريد , شما بايد هر روز بر روي اين كار وقت بگذاريد , هرگز آن را به وقت ديگري موكول نكرده و سعي به بهانه تراشي در مورد اين كار نباشيد . در اين مورددحواسئپرتي نكنيد . هرچه زود تر اين كار تا قبل از زمان باربري به اتمام برسد مناسب است .

دريافت كمك براي آمادگي در زمان باربري

به منظور كمك به مرتب كردن وسايل و براي باهم بودن بيشتر از دوستان خود قبل از زمان باربري دعوت كرده و از آنها اعلام نياز كمك كنيد ( در اين فرصت بعضي از وسايل كه شما به آنها نياز نداشته و آنها دوست دارند را به آنها بدهيد ) بچه ها در اين موارد مي توانند سرگرم شده و از وسايل قديمي و خاطره انگيز شما ديدن كنند . در خانه هر چه را كه داريد در زمان باربري استفاده كنيد تا در زمان باربري براي جابه جايي آنها مجبور به پرداخت هزينه ي اضافي نباشيد .

مواردي را كه نيازمن آنها نمي باشيد بلافاصله دور بياندازيد .

چيزهايي را كه در زمان باربري تمايل نداريد آنها را با خود به خانه ي جديد ببريد را كنار گذاشته و براي اهداي اين اقلام به مراكز خيريه يك وانت در نظر بگيريد . توصيه مي شود كه از وب سايت هاي معتبر به منظور فروش آنها استفاده كنيد و پيش از زمان باربري وسايل بازيافتي را به دور بياندازيد .

ارزيابي ارزش واقعي اموال خود

هر دو نوع وسايل كاربردي و ارزش معنوي در زمان باربري بايد مورد بررسي قرار بگيرد . هدف از اين كار اين است كه از چيزي كه واقعا به آن نياز نداريد خلاص شويد . در اين صورت حمل و نقل اسباب كشي شما آسان تر شده و مشكلي از اين بابت نخواهيد داشت و بدون هيچ زحمتي , زندگي جدي شما شادتر از گذشته خواهد بود .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۲۱:۰۹ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :