راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

حمل و جابجايي تشك تخت خواب در باربري و اسباب كشي

حمل و جابجايي تشك تخت خواب در باربري و اسباب كشي

حمل و جابجايي تشك تخت خواب در باربري و اسباب كشي : گاهي اسباب كشي برخلاف كساني كه اين كار را ( اسباب كشي ساده را ) يك رويا مي دانند به آساني به اتمام مي رسد . اگر در سرايط سخت بدانيم كه چطور بايد تصميم درست را بگيريم و براي بسته بندي و جابه جايي مناسب ترين و بهترين كار را انجام دهيم اسباب كشي براي ما يك دغدغه نخواهد بود . بسته بندي تشك تخت جزء كارهاي مشكل در اثاث كشي مي باشد . يقينا اغلب براي كساني كه به اثاث كشي نزديك تر مي شوند تصور اينكه چگونه مي توان تشك به آن بزرگي و سنگيني را مي توان بسته بندي و حمل كنيم سخت و يك دغدغه ي اساسي محسوب مي شود .

 

اگر در منزل يك بالش تشك و نرمي كه شب ها براي استراحت و ديدن خواب هاي شيرين از آن استفاده مي كنيد و يا اگر تشك محبوب و دلخواه شماست كه سبح ها كاملا سرحال و آماده براي رفتن به سركار از خواب بيدار مي شويد , مناسب اين است كه تشك محبوب خود را در اسباب كشي به همراه خود ببريد . در حقيقت اين تشك است كه مي تواند مرتب كننده ي يك تخت باشد و يا هركسي كه كسي راحتي تخت شما را تاييد مي كند در واقع به معني راحت بودن آن تشك مي باشد .

انتخاب بهترين باربري با كارگراي حرفه اي را از ما بخواهيد : اتوبار آسمان بار تهران

اگر قصد داريد تشك خود را بسته بندي و جابه جا كنيد با ما همراه باشيد قصد داريم كه نكات ساده و كاربردي و به اثبات رسيده را براي كمك به ما در مورد چگونگي بسته بندي و حمل تشك و تصميم گيري درست در اين زمينه , و چگونگي حركت دادن و همچنين نحوه ي نگهداري آن در باربري را براي شما عزيزان مي گوييم , براي اينكه يك اثاث كشي راحت بويژه جابه جايي تشك محبوب خود به مشكل برنخوريد تا انتها با ما همراه باشيد .

باربري شمال تهران , اتوبار شمال تهران , باربري پاسداران , اتوبار پاسداران , باربري نياوران ,اتوبار نياوران , باربري بهشتي , اتوبار بهشتي , اتوبار تجريش , باربري تجريش , باربري منطقه يك تهران , باربري سعادت آباد , اتوبار سعادت اباد , باربري الهيه , شركت باربري, باربري نارمك , اتوبار نارمك , بسته بندي لوازم منزل , بسته بندي , اتوبار , باربري , باربري تهران , اتوبار تهران , باربري ستارخان , اتوبار ستارخان , باربري شيخ بهايي , اتوبار شيخ بهايي , باربري گلها , اتوبار گلها , باربري مطهري , اتوبار مطهري , باربري ملاصدرا , اتوبار ملاصدرا ,

حمل و نقل  آسان تشك تخت خواب توسط كارگران جرفه اي باربري

تشك هايي كه از كيفيت بالايي برخوردار مي باشند علاوه بر اينكه باارزش بوده از نظر قيمت نيز گران مي باشند . به اين علت مي باشد كه شما مي خواهيد اطمينان حاصل كنيد كه در طول اثاث كشي و بسته بندي براي باربري آسان , از سرمايه ي گران قيمت خود در زمان منتقل شدن و سكونت يافتن از خانه اي به خانه ي ديگرمحافظت كنيد . مشاوران ما آماده ي هرگونه سوالات شما عزيزاني كه مي خواهيد باربري شما آسان و ساده باشد و براي بسته بندي تشك و وسايل ديگر منزلتان يك روش كاملا ساده ولي كاربردي و اصولي داشته باشيد مي باشد . با مشاوران ما در اين زمينه در ارتباط باشيد .

براي كسب اطلاع از نحوه بسته بندي لوازم منزل مي توايند وارد لينك روبرو شويد : بسته بندي لوازم منزل

شما در باربري و انتقال اثاث خود ملزم هستيد كه از بين ۵ گزينه اي كه مي توانيد انتخاب كنيد گزينه مورد علاقه خود را انتخاب كنيد .

۱- تشك خود را به خانه ي جديد انتقال دهيد ؟

اگر تشك شما داراي يك برند و نام تجاري معروف و يا تشك نسبتا جديدي مي باشد و يا از آن به نحو احسن نگهداري كرده ايد , پس دليلي بر اينكه در زمان جابه جايي وسايل و باربري آسان تر به محل جديد سكونت خود آن را با خود نبرده و آن را در آنجا نگهداريد .

۲- در محل نگهداري تشك خود را قرار دهيد .

براي اينكه چرا شما تصميم به قرار دادن تشك خود در يك محل نگهداري و براي يك دوره ي زماني خاص آن را در نظر مي گيريد دلايل بسيار زيادي مي تواند وجود داشته باشد . براي اينكه بهترين راه را براي بسته بندي تشك و نگهداري آن در طول باربري آسان را ياد بگيريد , مطالب زير را با دقت بخوانيد .

باربري آسمان بار تهران ( فروش و يا اهداي و دور انداختن آن )

۳- فروش تشك براي باربري آسان

تشك ها تكه هاي خاصي از مبلمان مي باشند كه اغلب از ارزش بسيار بالاتري در مقايسه با ديگر وسايل شما برخوردار مي باشند . اگر شما تمايل به فروش آن داشته باشيد اين تصميم مي تواند يك تصميم احساسي و غير منطقي باشد . ولي اگر شما مجبور به گرفتن اين تصميم مي باشيد , توصيه مي شود اين كار را انجام دهيد . با اين كار شما براي باربري آسان وسايل خود كمك شاياني كرده ايد . در صورتي كه مي توانيد موقعيت خريد مناسب تر و بهتري براي شما پيدا شود ۴- آن را ببخشيد.

اگر تشك شما از شرايط مطلوبي برخوردار مي باشد مي توانيد آن را به يكي از اعضاي خانواده ي خود و يا به يكي از دوستان خود كه احساس مي كنيد كه نيازمند يك تشك خوب مي باشد بدهيد . با اين كار به غير از اينكه نزديكان و دوستان خود را شاد كرده ايد , در هزينه هاي حمل و نقل خود صرفه جويي خواهيد كرد .

۵-آن را دور بيندازيد .

اگر براي سالهاي طولاني تشك شما در خدمت شما بوده است و تا به امروز از آن استفاده كرده ايد ولي با اين حال در وضعيت بدي قرار گرفته است و مناسب باربري حمل و نقل نيستند بهتر است كه هزينه ي جابجايي و. اتلاف وقت نكنيد و آن را دور بندازيد . با اين كار هم هزينه ي اضافي حمل و نقل را كم كرده ايد و مي توانيد هنگام جابجايي به منزل جديد يك تشك نو خريداري كنيد .

نحوه بسته بندي تشك  تخت خواب توسط باربري آسمان بار تهران

براي حمل و نقل ايمن و بي دردسر تشك بايد در بسته بندي و حمل و نقل آن دقت كافي داشته باشيد . با دنبال كردن كامل مراحل زير تا در هنگام بسته بندي و جابجايي تشك مشكلي نداشته باشيد و حمل و نقل برايتان يك امر كاملا بي دغدغه خواهد بود :

گام اول :  ملحفه و يا روشكي كه روي تشك تخت داريد را برداريد و كاملا تشك را از تخت بيرون بياوريد و مطمئن شويد كه تشك خشك باشد . ايده ي بسيار خوبي در باربري آسان اين است كه تشك را براي چند ساعتي زير مستقيم نور خورشيد قرار دهيد .

روكش هاي محافظت كننده تشك

گام دوم : كيسه مخصوص نگهداري تشك را از فروشگاه هاي مبلمان يا از شركت هاي باربري تهيه كنيد . كيسه هاي نگهداري تشك در انواع و اندازه هاي مختلفي ساخته شده اند , كه بايد دقت كنيد كه جنس كيسه از پلي اتيلن ضخيم باشد كه اين نوع مناسب بسته بندي تشك براي باربري ايمن مي باشد . زماني كه شما تشك خود را با محافظ تشك جابجا مي كنيد هم تشك شما از خاك و گرد و غبار و هم از رطوبت در امان است .

گام سوم : با دقت كامل تمامي عوامل احتمالي آسيب را بررسي كنيد و مطمئن شويد كه تشك شما كاملا در داخل محافظ تشك قرار گرفته است و با نوار چسب پهن و با كيفيت بسته بندي كنيد .

گام چهارم : زماني كه كار بسيته بندي تشك به اتمام رسيد و زمان انتقال آن به ماشين باربري رسيد از پله هاي راهرو هاي تنگ و گوشه هاي تيز و پله ها احتياط كنيد .
گام پنجم : قبل از ذخيره سازي تشك خود در كيسه اطمينان حاصل كنيد كه كيسه خشك باشد و هواي كافي در داخل آن در جريان باشد تا هيچ گونه جاي نگراني از آلوده شدن تشك نداشته باشيد . براي ايمني بيشتر از يك واحد ذخيره سازي تحت كنترل آب و هوا را انتخاب كنيد تا براي يك باربري ايمن و پوشش مناسب براي تشك و بقيه اموال با ارزشتان داشته باشيد .

گام ششم : چگونگي قرار دادن تشك در محل ذخيره سازي بسيار مهم است نبايد تشك محافظت شده خود را تا شده قرار دهيد , آنها به اندازه كافي محكم نيستند و وزن زيادي را نمي توانند متحمل شوند و به زودي آثار آسيب هاي ساختاري رويت خواهد شد . سعي كنيد تشك هاي خود را مسطح قرار دهيد . بارهاي ديگر را تا حد امكان با تشك هاي خود بسته بندي نكنيد ولي در صورتي كه مجبور به اين كار هستيد سعي كنيد وزن آنها مساوي با تشك باشد تا به تشك سنگيني وارد نشود .

گام هفتم : سعي كنيد تشك هاي خود را به مدت طولاني ذخيره سازي نكنيد و اين كار مناسب نيست , ذخيره سازي طولاني مدت به ساختار و پاره تشك آسيب مي زند . بخاطر اين مسئله به طور منظم در هنگام ذخيره بودن تشك به طور منظم آن را بررسي كنيد . اگر براي ذخيره سازي و حكل تشك خود نياز به كمك و رراهنمايي داريد شركت اتوبار و دحمل بار اين كار را با روش هاي مطمئن و اصولي برايتان انجام مي دهد .

برچسب ها: , , , , , ,


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۳۸:۳۴ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :