راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

ليفتراك دست دوم

ليفتراك دست دوم

خريد و فروش انواع ليفتراك دست دوم در ام ديزل : قيمت بالاي ليفتراك موجب شده است تا خيلي از افراد به دنبال انواع ليفتراك دست دوم بگردند . يا در برخي از موارد نيز براي گسترش فعاليت و بزرگ كردن سيستم كار كارفرما ها ترجيح مي دهند ليفتراك هاي دست دوم خود كه هنوز كارايي بالايي دارند را با ليفتراك نو كه داراي قدرت و تناژ بالايي هستند عوض كنند در اين مواقع نياز دارند تا ليفتراك دست دوم خود را به فروش بگذارند . ام ديزل موقعيتي فراهم كرده است تا به راحتي بتوانيد ليفتراك دست دوم خود را به فروش بگذاريد .

ما بعد از كارشناسي دقيق روي ليفتراك كاركرده شما قيمتي مناسب را در نظر مي گيريم بطوري كه شما هم رضايت فروش را داشته باشيد از طرفي هم مشتري و خريدار ليفتراك دست دوم نيز انتظار دارد تا ليفتراك دست دوم را با قيمتي مناسب و پايينتر از محصول نو خريداري نمايد.

قيمت ليفتراك دست دوم مارك هاي مختلف در بازار

بازار امروز به دليل فشار تحريمهايي كه آمريكا اعمال كرده است متلاتم است و قيمت ها هميشه در حال تغيير هستند از طرفي تعداد ليفتراك دست دوم در بازار به دليل افزايش قيمت ليفتراك نو كم شده است . لذا خيلي از كارفرما در اين مقطع دوست دارند مشين هاي خود را بهينه كنند تا اينكه آنها را جايگزين نمايند . ام ديزل با تلاش فراوان مي تواند هر نوع ليفتراك دست دوم را كه بخواهيد براي شما پيدا كرده و با قيمت مناسب عرضه كند.

جهت اطلاع از قيمت انواع مارك هاي ليفتراك دست دوم مي توانيد با ما در ارتباط باشيد .

لينك كوتاه : ليفتراك دست دوم

ليفتراك هاي شركت TCM

تاريخچه توليد ليفتراك TCM سرگذشت سه كارخانه در طول صد سال گذشته ميباشد. در سال ۱۹۱۴ كارخانه بارت به عنوان توليد كننده ليفتراك هاي دستي پالت بر شروع به كار كرده ودر سال ۱۹۱۴ موفق به توليد اولين ليفتراك برقي مي شود . و در ادامه مسير موفق خود در سال ۱۹۴۹ اولين كارخانه توليد ليفتراك را در ژاپن تاسيس مي كند و اين كارخانه در سال ۱۹۵۷ اولين ليفتراك را با موتور نيسان به بازار عرضه مي كند.در سال ۱۹۶۵ اولين ليفتراك را به امريكا صادرمي كند كه با اسقبال بازار امريكا روبرو مي شود لذا بر ان ميشود اولين كارخانه خود را در امريكا در كاروليناي جنوبي تاسيس كند در سال ۱۹۸۸ شركت نيسان سهام شركت بارت ايالات متحده امريكارا خريداري كرده و سپس اقدام به خريد سهام هاي شركت TCM ميكند و در نهايت در سال ۲۰۱۳ سهام TCM به شركت نيسان واگذار ميگردد و به دين صورت در سال ۲۰۱۵ خط توليد نيسان ،TCM وبارت باهم يكي شده و توليدات خود را با برند يوني كارز به بازار عرضه ميكنند


 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۹:۳۳ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :