راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

چگونه براي ماه عسل چمدان را ببنديم؟

چگونه براي ماه عسل چمدان را ببنديم؟

چگونه براي ماه عسل چمدان را ببنديم؟ : سفر و مسافرت هميشه حال آدم را خوب مي كند و همين كه اسم سفر به گوشان مي خورد فورا به سراغ بزرگترين چمدان مي رويم. بيشتر افراد چمدان هايشان را با انبوهي از وسايل و لباس پر مي كنند و هر چيزي كه به دست شان مي رسد را داخل چمدان مي ريزيد. نبايد فراموش كنيم كه قرار نيست اسباب كشي كنيد و فقط قرار است كه تنها براي مدت كوتاهي به مسافرت برويد.

ماه عسل

اين مشكل فقط براي خانم ها نيست بلكه بيشتر آقايان دوست دارند همه وسايل ورزشي و تفريحي شان را همراه خود ببرند و خانم ها هم كه دلشان نمي آيد از بين هزار و يك رقم كرم و لوسيون و شامپو و محصول بهداشتي كه روي ميز آرايششان هست، چندتا را انتخاب كنند ما در اين مقاله براي اينكه شما در سفر مخصوصا زوج هاي جوان در ماه عسل دچار اين مشكلات نشويد راه كار هاي يك مسافرت با چمدان هاي جمع و جور و راه هاي اينكه چگونه از شر اين وسايل اضافي راحت شويد را برايتان به طور كامل شرح داده ايم.

معرفي بهترين تورهاي ماه عسل در : تور ماه عسل

كيف ها

معمولا بيشتر افراد از اينكه وسايلشان را در يك چمدان بزرگ پر كنند و با خود حمل كنند ناراضي هستند و برعكس خيلي از افراد هم از به همراه داشتن كيف و ساك دستي در سفر خودداري ميكنند، اما پيشنهاد ما به شمااين است كه شما بهتر است حتما دو ساك در اندازه هاي متفاوت به همراه خود داشته باشيد؛ يك چمدان كوچك كه راحت بتوانيد آن را همراه خود داخل هواپيما يا ماشين داشته باشيد و يك ساك بزرگ كه موقع خريد اين ساك بزرگ خيلي به كارتان خواهد آمد. پيشنهاد ما براي ماه عسل كيفهاي بندي كه فضاي زيادي براي جدا دادن انواع لباسها دارند،

انتخاب خيلي مناسب و خوبي است. البته جز اين ساك ها چمدان هاي كوچكي هم هستند كه بسيار جادار هستند و كلي جيب كوچك و بزرگ براي قرار دادن لپ تاپ، كلاه، عينك و وسايل ديگر دارند. همان طور كه گفتيم چمدان هاي جادار مزيت هاي منحصر به خود را دارد براي هر وسيله اي يك جيب قرار دارد حتي براي گذاشتن اسناد و مدارك لازم نبايد فراموش كنيد كه براي قسمت هايي كه اسناد و مدارك را در آن قرار مي دهيد از قفل استفاده كنيد.

اين كار خيال شما را راحت مي كند و نيازي نيست هر چند لحظه چمدانتان را چك كنيد. هر چقدر هم كه شما دقيق ومنظم هم كه باشيد احتمال گمشدن وسيله هايتان هست پس شما بهتر است كه يك كيف زاپاس همراهتان داشته باشيد و در آن تعدادي لباس راحتي، دارو هاي مورد نياز و مواردي از اين دست را قرار دهيد تا در صورت گم شدن چمدان اصلي بتوانيد يك شبانه روز را سپري كنيد.

لوازم اصلي

معمولا بيشتر افراد براي اينكه در بستن و چمدان خودشان چيزي از قلم نيندازند قبل از انجام كاري شروع به تهيه يك ليست از موارد ضروري و مورد نياز براي سفر مي كنند زيرا اين كار باعث سهولت در انجام اين امر مي شود و زمان كمتري را هم مي گيرد انسان هاي منظم هميشه با اين برنامه ريزي ها كار هاي خودشان را انجام مي دهند. يك هفته قبل از سفر هم مي تواند براي تهيه يك ليست كافي باشد، زيرا تهيه و قراردادن بسيازي از وسايل كمتر از چشم به هم زدن وقت مي گيرد.

وقتي نوبت لباس راحتي ها است سعي كنيد كه از لباس هايي كه فكر مي كنيد بيشتر استفاده دارند يك جفت تهيه كنيد تا در صورت كثيف شدن با مشكلات زمان بر رو به رو نشويد براي جلوگيري از چروك شدن لباس ها، لباس هاي نازك را هرچقدر مي توانيد كمتر تا كنيد؛ مثلا مي توانيد آنها را از نيمه تا كنيد با اين كار هم فضاي بيشتري داريد هم لباستان خيلي چروك نمي شود.

سعي كنيد از كفش هاي اسپرت و راحت در سفر استفاده كنيد اگر مقصدتان منطقه گردشگري كوه و پياده روي باشد كفش مخصوص پياده روي و كوهنوردي را هم فراموش نكنيد، اگر كفش ها را در چمدانتان مي خواهيد جا دهيد حتما با لباسهاي كوچك و كم حجم مانند جوراب ها پركنيد. اين كار باعث مي شود كه شكل و فرم كفش ها خراب نشوند و هم جايي براي لباسهاي كوچكتان پيدا كرده ايد.

وسايل كمكي

امروزه ابزار هاي ظريف و پركاربرد جاي ابزار هاي بزرگ و جا گير را گرفته است ابزار هايي كه امروزه طراحي شده است مي تواند به راحتي بسياري از مشكلات ما را برطرف كند. چاقو هاي چند كاره نمونه هايي از اين موارد هستند كه هر جايي ممكن است مورد نياز ما باشد و اين چاقو ها بخاطر نوع طراحي شان و كم جا بودن شان مي تواند بسته به نوع مكاني كه براي تور ماه عسل لحظه آخري خود انتخاب مي كنيد، اين ابزار هم مي تواند به دردتان بخورد. بهتر است كه يك كيسه براي قرار دادن اسباب و وسايل حمام در نظر داشته باشيد.

سعي كنيد كه در مركز چمدان باشد كه خيلي بهتر است چون در اين صورت لوازم داخل كيفها از ضربه هايي كه در اثر فشار به گوشه و كنار چمدان مي آيد در امان هستند. شما براي احتياط بيشتر مي توانيد ظرف شامپو را در كيسه اي محكم ببنديد. با اين كار به همسرتان نشان مي دهيد كه چقدر خوب چمدان مي چينيد و چقدر منظم همه چيز را جمع بندي كرديد.

محصولات آرايشي بهداشتي

لوازم ارايشي و بهداشتي جز وسايل هايي هست كه هميشه بايد در دسترس باشد مسلم است كه مثل تمام عروس خانم ها از طرفداران وسايل آرايشي هستيد و دوست داريد تا تمام لوازم ميكاپ هايتان را با خودتان ببريد اما بههتر است كه وسايل آرايشي را به دو يا سه محصول محدود كنيد يك خط چشم مناسب، يك عطر ملايم و محصولات مو چيز هايي است نبايد فراموش كنيد اما از همه مهم تر كرم ضد آفتاب است. قطعا شما مايل هستيد بهترين ظاهر را در ماه عسل داشته باشيد، اما فراموش نكنيد كه محصولات مورد نظر شما در طول سفر حساسيت زا نباشد.

معرفي برترين آرايشگاه عروسي تهران : آرايشگاه عروس

لوازم اضافي

در بستن چمدان خود دقت كنيد كه حتما دارو هايتان را در دسترس بگذاريد و به هيچ وجه داروهاي خود را فراموش نكنيد. براي محكم كاري حتما آسپرين، تعدادي مسكن را با خودتان همراه داشته باشيد. اگر براي ماه عسل به مكان هاي باز و جنگلي مي رويد حتما پماد هاي ضد نيش حشرات را همراه خود داشته باشيد. بسته هاي دستمال كاغذي كوچك هم بهتر است كه در كيف دستي خودتان داشته باشيد همراه داشتن اين وسايل ها بسيار مهم خواهند بود. ممكن است كه در بين مسير خريد هاي لازم شود كه انجام دهيد پس بهتر است كه علاوه بر اين مقداري پولي كه در كارت داريد پول نقد هم داشته باشيد تا اگر دستگاه اي تي ام نبود دچار مشكل نشويد و بتوانيد راحت خريد كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۰۲:۳۳ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :