راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

درخشش صورت با هايلايتر , قيمت انواع هايلايتر صورت

درخشش صورت با هايلايتر , قيمت انواع هايلايتر صورت

 

هايلايتر , قيمت انواع هايلايترصورت , درخشش صورت با هايلايتر : همان طور كه از اسمش مشخص است هايلايت يعني درخشان شدن ، هايلايت كردن قسمت هاي مختلف صورت در آرايش باعث روشن شدن و درخشندگي آن قسمت از صورت مي شود. هايلايتر نوعي از لوازم آرايشي است كه از آن براي جذاب‌تر كردن ميكاپ صورت استفاده مي شود و اگر استفاده درست از آن بشود نبايد نگران آرايش تان شويد چون هايلايتر آرايش صورت را بي‌عيب و نقص نشان مي‌دهد هايلايتر در واقع، يك ترفند آرايشي جالب است كه با كمك آن مي‌توان تغييرات شاياني در صورت انجام داد با هايلايتر مي توان لب‌ها را حجيم‌تر، چشم‌ها را روشن‌تر، گونه‌ها را برجسته‌تر، صورت را كشيده‌تر و حتي بيني را باريك‌تر نشان داد.

 

اگر شما هم مي خواهيد يك آرايش تميز و يك صورت زيبا داشته باشيد پيشنهاد ما به شما اين است كه از هايلايت صورت استفاده كنيد، از آن جايي كه امروزه بيشتر آرايش ها همراه با هايلايتر است و استفاده از هايلايتر در آرايش صورت چهره شما را شاداب تر مي كند شما شايد خودتان نتوانيد رنگ مناسب پوست خودتان را تشخيص بدهيد شما بهتراست كه از يك متخصصين گريم در اين باره مشورت بگيريد طيف هاي رنگ زرد و سبز تركيبي از طلايي، نقره اي و صورتي مي باشد كه براي همه نوع چهره اي مناسب است بهتر است كه شما هم دنبال اين طيف از رنگ ها برويد. ما براي شما در اين مقاله روش بكارگيري از آن را آموزش مي دهيم كه بدانيد براي كدام قسمت هاي صورت بايد از هايلايتر استفاده شود.

معرفي برترين آرايشگاه هاي عروس : سالن آرايش عروس

نكته اي كه بايد در استفاده از هايلايتر صورت توجه كنيد: اين است كه براي اينكه پوستتان آماده ارايش شود و هايلايتر روي پوست شما بنشيند حتما قبل از شروع كردن به هايلايت كردن صورت، از لوسيون مرطوب كننده روي پوست خود استفاده كنيد؛ و براي ماندگاري رطوبت پوستتان از پرايمر استفاده كنيد.

استفاده از هايلايتر روي گونه

همان طور كه راجب كاربرد هايلايتر در بخش هاي مختلف صورت گفتيم استفاده از هايلايتر روي گونه شما باعث مي شود تا گونه شما برجسته تر و كشيده تر نشان داده شود.

براي انشان دادن اين برجستگس گونه پس شما ابتدا يك خط فرضي از مركز گوش به سمت لب خود بكشيد و سپس بالاي اين خط را با استفاده از يك براش مخصوص مي تواند براش پروانه‌اي يا بادبزني باشد هايلايتر بزنيد. بايد براش را از بالاي گوش به سمت گوشه بيروني چشم بكشيد. هايلايتر به ۲ شكل موجود است مايع و پودري پس اگر هايلايتر شما مايع است با نوك انگشت مي توانيد اين كار را انجام دهيد و سپس آن را پخش كنيد اما اگر از هايلايتر پودري استفاده مي كنيد با يك قلم مو بالاي خط گونه را از بالاي گوش به سمت گوشه چشم پودر بزنيد. با ابن روش گونه شما خيلي زيباتر از حالت عادي مي شود و جذابيت صورتتان چندين برابر مي شود.

استفاده از هايلايتر براي چشم

هايلايت كردن چشم باعث جذابيت بيشتر چشم شما مي شود همان طوركه گفتيم مي توانيد بعد از اتمام ميكاپ چشمتان با يك قلم مو مخصوص سايه هايلايتر را در وسط پلك تان و گوشه داخل چشم تان بكشيد با آريش مي توانيد چشم هاي درشت و براق داشته باشيد. اگر از هايلايتر در ۲ قسمت چشمتان استفاده كنيد يعني گوشه داخلي چشمتان و قسمت ديگر مركز پلك چشمتان است با هايلايت كردن اين قسمت ها چشم هايتان بسيار جذاب و خيره كننده خواهد شد معمولا براي از بين بردن سياهي زير چشم يا خستگي چشم مي توانيد از هايلايتر روشن استفاده كنيد براي اين منظور مقداري از هايلايتر روشن را با استفاده از انگشت يا يك براش كوچك به آرامي زير چشم تان بكشيد و آن را پخش كنيد تا تيرگي زير چشمتان محو شود.

استفاده از هايلايتر روي استخوان ابرو

معمولا هميشه براي آرايش ابروها و نشان دادن جذابيت ابروها از مداد ابرو و سايه استفاده مي كنند ولي در ميكاپ هاي جديد براي اينكه ابروهايتان جلوه بهتري داشته باشد شما مي توانيد از هايلايتر روي قسمت استخوان ابرو استفاده كنيد و به اين ترتيب شكل ابروهاي شما بهتر مي شود و آرايش شما بيشتر به چشم مي آيد و جذاب تر مي شويد.

بيشتر بخوانيد : مواد آرايشي مخصوص ابرو

استفاده از هايلايتر براي بيني

اگر در آرايش صورتتان بيني شما پهن است و احساس مي كنيد كه صورتتان بد شكل شده است اصلا نبايد نگران باشيد چون شما مي توانيد با هايلايتر بيني خودتان را ميكاپ كنيد و بهترين هايلايت براي باريك كردن بيني هايلايتر مات است با ميكاپ بيني مي توانيد آن را باريك تر از قبل نمايش دهيد فقط كافي است كه شما نحوه هايلات كردن را بلد باشيد ابتدا با دقت يك خط ظريف در دو طرف بيني از بالا تا وسط بيني بكشيد. شما اگر يك برجستگي دقيق و ظريف را با استفاده از هايلايتر بر روي استخوان بيني ايجاد كنيد مطمئنا بيني‌تان باريك‌تر از هميشه ديده خواهد شد اگر رنگ هايلايتر كمي از پوستتان روشن تر باشد اين برجسته سازي خيلي طبيعي تر و بهتر جلوه مي دهد.

استفاده از هايلايتر براي لب ها

بعد از اينكه رژ لب و برق لب تان را زديد براي ايجاد برجستگي بيشتر مي توانيد از هايلايتر استفاده كنيد ابتدا لب هايتان را به حالت غنچه در بياوريد و در اين حالت قسمت بالاي لب كه قوس هفت شكل پيدا مي كند را هايلايت كنيد بهتر است كه مقدار كمي از هايلات استفاده كنيد تا يك درخشندگي مناسب داشته باشد در غير اين صورت اگر زياد هايلات كنيد مثل دانه هاي عرق نشان داده مي شود و ظاهر خوبي ايجاد مي كند با اين كار آرايش لب هايتان بسيار كامل و زيباتر مي شود پس شما براي لب هاي برجسته تري داشته باشيد حتما از اين روش آسان استفاده كنيد. نا گفته نماند كه اگر لب هاي شما در حالت عادي پر حجم باشد شما هايلايتر را در قسمت پايين لب تان و روي مركز چانه بزنيد تا درخشش صورتتان طبيعي و جذاب باشد.

با اينكه مدل آرايش ما قبل از هايلايت هم مي تواند زيبا باشد اما اگر با دقت هايلات ها را بزنيد بعد از هايلايت مي بينيد كه برجستگي هاي صورت تان بيشتر شده است و بيني باريك تر، لب ها و ابروهاي برجسته تري پيدا كرده ايد و با اعتماد به نفس بالا مي توانيد در مهماني ها حاضر شويد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۵:۵۹ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :