راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

مواد آرايشي مخصوص ابرو

مواد آرايشي مخصوص ابرو

 

مواد آرايشي مخصوص ابرو : در ميان بسياري از برند ها و لوازم ارايش ها اين روزها، خريد كردن لوازم آرايشي شايد كمي سخت شده باشد شما بنا بر فرم ابروي خودتان بايد يكي از اين ابزار ها را استفاده كنيد. اگر آرايش صورت تان برايتان مهم است پس بايد بدانيدكه زيبايي ابروي شما در صورت تان از اهميت بالايي برخوردار است، بيشتر خانم ها ابروهاي خوش حالتي ندارند ولي اين اصلا مشكل جدي نيست چون با استفاده درست از ابزارهاي آرايشي مي توانند ابروهاي زيبا و طبيعي داشته باشند.

 

يادتان نرود كه ابروها در صورت شما نقش قاب را براي چشمان تان دارند. از آن جايي كه چشم ها در صورت نقش خيلي مهمي دارند و هر چقدركه زيبا و جذاب باشند مهم ترين مركز توجه را در صورت تان دارند. پس شما مي توانيد با داشتن ابرو هاي زيبا، زيبايي چشمان تان را چند برابر كنيد. مرتب و تميز نگه داشتن ابروها اولين راه زيبا تر كردن چشمان تان است؛ و مراحل بعدي استفاده از ابزار و مواد ارايشي مختلفي است كه در فروشگاه هاي ارايشي موجود است اما شما پيش از آن بايد بدانيد هر يك از اين محصولات به چه كاري مي آيند تا بتوانيد وابسته به نيازي كه داريد انتخاب درستي انجام دهيد ما در اين مقاله تمام موارد زيبا كردن ابرو را برايتان شرح مي دهيم.

بهترين آرايشگاه ها و سالن هاي زيبايي عروس در تهران : آرايشگاه عروس

ژل و ريمل ابرو

ريمل ابرو چيزي مشابه ريمل چشم است با اين تفاوت كه اين ريمل براي پركردن ابرو استفاده مي شود البته منظور از پر كردن اين نيست كه قسمتي از ابرو كه مو نداشته باشد را پر مي كند نه اين طور نيست ريمل ابرو فقط موهاي ابرويتان را تغيير مي دهد توجه داشته باشيد كه رنگ ريمل ابرو يك درجه تيره تر از رنگ موي ابرويتان باشد، بهتر است شما براي قسمتي از ابرو كه مو نداشته باشد بايد از مداد ابرو كمك بگيريد؛ اما از ژل ابرو براي حالت دادن ابروي فر و نامرتب استفاده مي شود با ژل مي توانيد خيلي سريع به ابروهايتان حالت دهيد با اين كار ابروي شما جلوه طبيعي تري پيدا مي كند.

, كانكس دست دوم , كانكس ويلايي , كانكس مسكوني

مداد ابرو

از خيلي سال پيش ها مداد ابرو اولين محصول آرايشي مخصوص ابرو بوده است و اين محصول از گذشته تا به حال بيشترين مصرف را در بين همه داشته است زيرا استفاده از مداد ابرو بسيار ساده و آسان است و بدون نياز به لوازم ديگري مي توان استفاده كرد. مداد هاي موجود به ۲ شكل هستند مدادي كه تراش مي شود و يك نوع كه تراش نمي شود اين مداد ها براي زمان هايي كه داخل ابروها خاليست و يا براي مدل دادن ابروهاي كه شكل افتاده دارند مي توانيد به راحتي و سادگي استفاده كنيد. براي استفاده از مداد ابرو بايد حرفه اي عمل كنيد در غيراين صورت مدل ابرو شما ممكن است كه غير طبيعي بنظر مياد براي مداد زدن به ابرو نبايد مداد را به ابرويتان فشار دهيد بهتر است اين كار را با ملايمت انجام دهيد تا ابروها خيلي تيره نشوند بعد از پر كردن قسمت هاي داخلي ابرو بهتر است كه با يك شانه مخصوص ابرو خوب شانه بزنيد تا خطوط محو شوند.

كانكس , قيمت كانكس

پودر و سايه ابرو

براي پر كردن قسمت خالي ابرو به جز لوازم ارايشي كه در قسمت هاي قبلي به آن اشاره كرديم شما مي توانيد با استفاده از سايه قسمت هاي كم پشت ابرو را به شكل طبيعي پركنيد. شما با يك براش مخصوص ابرو از يك پودر سايه رنگ تيره تر از رنگ موهايتان استفاده كنيد اگر ابروهاي تيره داريد چند ردجه سايه شما بايد روشن تر باشد تا تناسب بين صورت ايجاد شود پس شما مي توانيد به اساني و به طور موقت ابرو هايتان را پهن كنيد. معمولا پودرهاي سايه ضد آب بيشتر و بهتر است براي كساني كه زياد عرق مي كنند پس براي ماندگاري پودر روي ابرو بهتر است از پودرهاي ضدآب استفاده كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۳:۱۸ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :