راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

مدل دم اسبي و آبشاري بستن مو با كش

مدل دم اسبي و آبشاري بستن مو با كش

مدل دم اسبي و آبشاري بستن مو با كش : قطعا مو يكي از اعضاي بسيار تاثير گذار در چهره است . در اين ميان موهاي بلند از جذابيت خاصي برخوردارند . داشتن موي بلند تنها دليل جذابيت بودن نيست ، چرا كه مرتب كردن موها و مرتب بستن موها از عوامل بسيار حائز اهميت در زيبايي و جذابيت است . از اين رو آشنايي با انواع مدل بستن مو در اين امر به شما كمك زيادي مي كند . بستن مو در بين بانوان از اهميت بيشتري برخوردار است . شما مي توانيد براي بستن مو از مدل هاي مختلفي همچون بستن مو با كش ، بستن مو با گل سر ، بستن مو با گيره ، بستن مو با تل ، بستن مو با كريپس و انواع روش هاي موجود ديگر استفاده كنيد . ما در ادامه ي اين مقاله شما را با مدل بستن مو با كش بيشتر آشنا مي كنيم .

مدل دم اسبي و آبشاري بستن مو

با وجود روش هاي متفاوت براي بستن مو با كش ، ما به بررسي حالت معمول و رايج بستن مو با كش مي پردازيم . مدل موي دم اسبي ، روش رايج بستن مو با كش مي باشد . اين روش در مواردي مانند زمان هايي كه شما به باشگاه مي رويد . دوست نداريد موهايتان جلوي صورتتان بريزد ، روش مناسبي است . شما با رعايت چند نكته و اضافه كردن چند مرحله ي ساده مي توانيد موهايتان را با استفاده از مدل موي دم اسبي خيلي زيبا و شيك و جذاب ببنديد .

معرفي بهترين آرايشگاه عروس در تهران : آرايشگاه عروس

در ادامه ي اين مقاله ما مدلي از موي دم اسبي را كه باعث مي شود موهايتان بلندتر و جذاب تر به نظر برسد را به شما معرفي مي كنيم . ممكن است در ابتدا اين روش براي شما دشوار به نظر برسد ، ولي شما با يكي دو بار امتحان كردن مي توانيد به راحتي موهايتان را به اين روش ببنديد .

يكي از مدل هاي جذاب بستن مو با كش ، مدل موي دم اسبي مي باشد . شما با اين روش مي توانيد موهايتان را در قسمت ميانه ي پشت سر و يا قاعده گردن به زيبايي جمع كنيد .

مدل دم اسبي آبشاري يكطرفه!

آيا شما هم جز دسته افرادي هستيد كه دوست داريد ، موهايتان بلندتر به نظر بيايد؟

اگر شما هم جز دسته افرادي هستيد كه خواهان بلندتر به نظر رسيدن موهايتان هستيد ، مي توانيد از مدل دم اسبي آبشاري استفاده كنيد . اين مدل با سه تا دم اسبي بسته مي شود . يك دم اسبي بالاي سر و دوتا پايين سر. در اين مدل به دليل اينكه موها مانند آبشار به پايين مي ريزد ، موهايتان بلندتر به نظر خواهد رسيد . ما در اين مقاله يكسري تغييرات جزئي را اعمال كرده ايم ، اين تغييرات باعث مي شود ، موهايتان زيباتر و جذاب تر به نظر برسد . براي اين كار شما هر يك از دم اسبي ها را به طرفي از سر متمايل كرده وموهايتان را فر كنيد . براي شروع شانه دم باريك، ۳ كش سر، اتوي فر يا بابليس، و اسپري مو را آماده كنيد.

مراحل بستن موي دم اسبي آبشاري

براي بستن مدل موي دم اسبي آبشاري به روش زير عمل كنيد .

  1. در مرحله ي اول بايستي موهاي شما حجم بگيرد ، براي اين كارر قسمت بالاي موهايتان را شانه كرذه و پ.ش دهيد . قسمت بالاي موهايتان را شانه كرده و پوش دهيد! تا حجم بگيرد
  2. در مرحله ي دوم موهايتان را در قسمت بالايي و وسط سر با كش محكم ببنديد .
  3. سپس با استفاده از يك گيره آن را به كنار بينديد تا دم دستتان نباشد .
  4. قسمت ديگر موهايتان را گرفته و كمي به راست و يا چپ اولين دم اسبيتان بكشيد و سپس با كش آن را نيز ببنديد.
  5. قسمت آخر را دورتر از دوتاي ديگر دم اسبي ببنديد .
  6. گيره هاي دم اسبي ها را باز كنيد تا موهايتان بلندتر به نظر برسند .
  7. براي اينكه موهايتان حجيم تر به نظر برسد و همچنين دم اسبي ها مخفي شوند ، موهايتان را كمي فر كنيد .
  8. با استفاده از اسپري مورد دلخواهتان موهايتان را اسپري بزنيد .
  9. براي جذابيت بيشتر موهايتان را روي يك شانه تان بريزيد!

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۲۳:۱۰ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :