راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

راهنماي انتخاب ريمل مناسب

راهنماي انتخاب ريمل مناسب  

راهنماي انتخاب ريمل مناسب : بايد گفت كه ريمل يكي از بهترين لوازم آرايشي هايي است كه تاثير زيادي در زيبا و درخشان شدن چشم‌ها دارد و همين باعث شده تا محبوبيت خاصي بين خانم ها داشته باشد و به خصوص خانم‌هايي كه براي‌شان آرايش چشم، اهميت بسياري دارد. همان طور كه مي بينيم انواع و اقسام ريمل در بازارهاي لوازم آرايشي موجود است ريمل‌هاي كه هر يك از برند خاص و با كيفيتي خاصي تهيه شده است درست است كه استفاده از ريمل آسان مي باشد چون اين ماده بلافاصله پس از مصرف اثر زيبايي را از خودش بر روي چشم ها بجا مي گذارد.

انتخاب ريمل مناسب

هر ريملي كه ساخته شده است همگي داري چندتا خصوصيت خوب است كه بايد در حين انتخاب ريمل به آن توجه كرد. بسياري از افراد هستند كه نمي توانند يك ريمل خوب و با كيفيت و بسته به نيازشان را پيدا كنند ما در اين مقاله راه هاي انتخاب يك ريمل مناسب و مراحل انتخاب آن را برايتان به طور كامل شرح مي دهيم تا افراد تازه كار فرمول انتخاب و استفاده از يك ريمل خوب را با مطالعه اين مقاله به دست بياورند مسلم است كه انتخاب يك ريمل خوب و ياد گرفتن روش صحيح استفاده از آن، مي‌تواند كمك بيشتري در زيبا كردن چشم هاي شما داشته باشد.

بهترين آرايشگاه ها و سالن هاي زيباي تهران : آرايشگاه عروس تهران

اولين مورد :  برس ريمل

همان طور كه گفتيم امروزه در بازار هاي فروش لوازم آرايشي ريمل هاي مختلفي وجود دارند كه قابليت هاي زيادي دارند از جمله: بلند كننده مژه، ضخيم كننده، تقويت كننده و موارد ديگر… اما هر يك از اين ريمل ها داراي يك برس متفاوت هستند ما براي شما انواع برس و كارايي آن ها را شرح مي دهيم.

حجيم كردن مژه :

اگر شما جز افرادي هستيد كه مي خواهيد مژه هاي حجيم و ضخيمي داشته باشيد شما بايد از ريمل هايي با برس هاي به شكل مويي پر استفاده كنيد معمولا برس هاي كه موي بيشتري دارند مناسب است.

بلند كردن مژه :

شما براي بلند تر كردن مژهايتان بايد ازيك برس با شكل منحني كه قابليت فر كننده هم دارند استفاده كنيد. چون اين نوع برس مژه هاي شما را بلند و چشم را كاملاً باز تر نشان دهد. پس براي اين كار، شما هنگامي كه به طور مساوي همه قسمت‌هاي مژه تان را ريمل مي‌زنيد بايد برس آن را بچرخانيد به اين ترتيب هم مژه ها فر و هم بلند مي شوند.

دومين مورد : فرمول هاي ريمل

  • ريمل بلند كننده
  • ريمل ضخيم كننده
  • ريمل فر كننده

ريمل بلند كننده مژه :

اين ريمل همان طور كه از اسمش پيداست مناسب براي افرادي است كه مژه هاي كوتاه دارند و گفتيم كه اگر مي خواهيد كه مژه هايتان پر پشت تر به نظر برسد، بايد در انتخاب درست ريمل بسيار دقت كنيد. اين نوع ريمل انتخاب مناسبي براي مژه هاي كم پشت است؛ و براي دخترخانم ها و خانم هايي كه مژه هاي كوتاهي دارند موثر است چون اين نوع ريمل از موادي مانند الياف تشكيل شده كه مي توانيد بدون جمع شدن ريمل روي مژه ها چندين لايه روي هم ريمل بزنيد و به اين ترتيب مژه هاي بلند و حجيم داشته باشيد.

ريمل ضخيم كننده مژه :

اين ريمل مناسب براي كساني است كه دوست دارند چشمان كشيده و گربه اي داشته باشند. اين ريمل چون از تركيبات غليظي ساخته شده است و ممكن است حاوي پليمرهاي سيليكون يا موم باشند كه باعث مي‌شود مژه‌هاي شما پرتر بنظر برسد و بهتر است براي كشيده تر ديده شدن چشم در انتهاي مژه بيشتر زده شود و يا در قسمت هايي كه نياز داريد مژه برجسته تر باشد بيشتر ريمل بزنيد. استفاده از اين نوع ريمل ضخيم كننده به مژه‌هاي شما، حجم و سنگيني مي دهد.

ريمل فر كننده مژه :

تركيب اين ريمل به نوعي است كه مژه ها به طور موقتي فر شوند چون تركيب اين ريمل از فرمول پليمر و رزين درست شده اند تا بصورت موقتي به فر بودن مژه ها كمك كنند، روش برس كشيدن با اين ريمل به اين صورت است كه در اين روش بايد به قسمت ريشه مژها ريمل بيشتري زده شود تا فر بودن شكل بگيرد، بسياري از افراد و آرايشگران توصيه مي كنند كه براي گرفتن نتيجه عالي بهتر است كه تركيب دو نوع ريمل بلند كننده و ضخيم كننده با هم باشد در اين صورت چشمان شما زيبا و منحصربفرد مي شود.

نحوه ريمل زدن صحيح

ريمل زدن درست باعث مي شود تا چشماني درشت و جذاب داشته باشيد اما اين كار روش و اصولي دارد كه ما اينجا نحوه صحيح ريمل زدن را بيان مي كنيم. ابتدا شما قبل از هر كاري مزه هاي خودتان را از هرگونه مواد آرايشي تميز كنيد و بعد با استفاده از يك فر مژه به مژه هاي خودتان موج دهيد و فر كنيد بعد از اينكه مژه هايتان را فر كرديد مي توانيد ريمل زدن را شروع كنيد.

بهتر است كه هنگام ريمل زدن نگاه خود را به سمت پايين بيندازيد و برس را از ريشه مژه‌ها شروع به كشيدن به سمت بالا كنيد با حركت زيگزاگي برس بكشيد چون هنگامي كه از ريشه برس ريمل را به صورت زيگزاگ حركت مي‌دهيد مواد ريمل روي خط مژه‌ها باقي مي‌ماند و باعث پرحجم‌تر شدن مژه مي‌شود؛ و اگر اين كار را چند بار تكرار كنيد مژه‌هايتان پرتر به نظر مي رسند پس اين كار را دو يا سه بار انجام دهيد بهتر است براي ريمل زدن قسمت پايين مژه بايد از نوك برس ريمل و نسبت به پلك بالا از ريمل كمتري استفاده كنيد.

بيشتر بدانيد : بهترين سالن زيبايي عروس

نكته مهم :

  • از آنجايي كه برس ريمل استفاده شده داراي باكتري است به هيج عنوان نبايد از ريمل شخص ديگر يا ريمل تان را به صورت مشترك استفاده كنيد
  • بعضي افراد عادت دارند كه ريمل مژه هايشان را با دست مي كنند توصيه ما به شما اين است كه هيچ‌گاه با دست ريمل روي مژه‌ها را نكنيد زيرا با اين كار مژه هاي شما دچار ريزش و التهاب مي شود پس بهترين روش پاك كردن اين است كه پنبه‌اي را به شيرپاك‌كن بزنيد و بعد پنبه را روي مژ‌ها يتان فشار دهيد تا ريمل‌ها درون ماده پاك‌كننده حل شوند و در نتيجه‌ ريمل شما به‌راحتي پاك شوند
  • استفاده از رنگ‌هاي فانتزي مثل آبي، قرمز، سبز و… براي خانم‌هاي خيلي جوان مناسب است؛ و بهترين ريمل همان ريمل مشكي است.
  • در مقايسه ريمل هاي معمولي و ضد آب بايد گفت كه از آن جايي كه پاك كردن ريمل‌هاي ضدآب، سخت‌تر از ريمل‌هاي معمولي است و هنگام پاك كردن حتما از مژه ها كنده خواهند به همين دليل و براي پيشگيري از آسيب‌ديدن مژه‌ها، بهتر است از ريمل‌هاي معمولي استفاده كنيد.
  • تاريخ انقضاي ريمل ها معمولا بيش از ۳ ماه است ولي بهترين زمان مصرف ۳ ماه است پس اگر بيش از سه ماه از خريد ريملتان گذشته و محتواي قوطي خشك و چسبناك شده، بهتر است تا آن را دور بيندازيد و استفاده نكنيد.

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۲۹:۵۵ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :