راهنماي عروسي راهنماي عروسي .

راهنماي عروسي

آرايش مخصوص فصل بهار

آرايش مخصوص فصل بهار : بهار يعني تازگي و نو شدن پس در بهار وقت آن است كه از رنگ هاي سرد زمستاني خداحافظي كنيد و سراغ رنگ هاي گرم تر و جذاب تر برويد. در بهار پوست صورت در ايده ال ترين صورت ممكن است چون كه نه زياد خشك است و نه زياد چرب به اين ترتيب ماندگاري آرايش تان روي صورتتان هم بيشتر مي شود. رژ لب‌هايي با رنگ‌ها و سايه‌هاي خيلي طبيعي را انتخاب كنيد خط چشم خيلي سبكي بكشيد و اگر شما جزو آن دسته از كساني هستيد كه زياد آرايش نمي كنند تنها كافيست كه يك فونداسيون مناسب استفاده كنيد تا هرگونه نقص پوستتان از بين برود و سپس مي توانيد با زدن رژلب و سايه اي با رنگ طبيعي، خيلي طبيعي باشيد.

آرايش مخصوص فصل بهار

معرفي برترين سالن هايز زيبايي عروس در تهران : آرايشگاه عروس

رنگ پوست در فصل بهار

با رسيدن فصل بهار، به دليل افزايش دما، حساسيت به نور آفتاب و انواع آلرژي ها يا محرك هايي مثل گرده گل و گياهان پوست احتياج به مراقبت هاي ويژه اي پيدا مي كند؛ و بايد با انواع لوسيون ها و كرم هاي مرطوب كننده از پوست خود مراقبت به عمل آوريد. پوست برنزه بهترين نوع پوست در اين فصل مي باشد البته پوست نبايد به طور كامل برنزه باشد و فقط هاله اي از برنزه بودن روي پوست هم باشد اين كافي است.

آرايش چشم در فصل بهار

از آن جايي كه چشم‌ها مهم‌ترين بخش صورت شما هستند و زيبايي و جذابيت آن‌ها شما را جذاب‌تر خواهد كرد معمولا اين آرايش مخصوص خانم هايي است كه مي خواهند در زيباترين فصل سال، زيبا تر از هر فصل و هر لحظه اي بدرخشند؛ بنابراين براي زيبايي چشم هايتان بهتر است از سايه هايي با رنگ هاي بهاري و زيبا استفاده شود سايه قهوه اي در فصل بهار به هر رنگ چشم و پوستي مي آيد، ولي اگر شما از طرفداران رنگ تيره نيستيد مي توانيد از انواع سايه‌هاي مخصوص بهار كه رنگ هايي مثل بنفش، نارنجي براق، قرمز و صورتي استفاده كنيد.

سايه هاي تيره براي كساني كه چشم هاي درشت دارند بهتر است و كساني كه چشم هاي ريزي دارند بهتر است از سايه چشم كمرنگ استفاده كنند خط چشم پهن و زاويه دار هم سبك خوبي براي آرايش چشم در فصل بهار است. معمولا آرايش چشم با تناژ مختلف رنگ سبز صورت شما را با طراوت تر نشان مي دهد، تركيب سبز تيره و روشن اين تركيب برگ هاي بهاري را نشان مي دهد. بلندي مژه هايتان را با آرايش چشم هايتان نمايان تر كنيد مژه ها را به سمت بالا ريمل بزنيد تا چشم هايتان شاد و جذاب تر به نظر آيد با آرايش هاي رنگي مي توانيد بلندي مژه هايتان را به رخ بكشيد.

آرايش لب و گونه در فصل بهار

پس از زدن كرم پودر مناسب پوستتان بهتر است كه صورتتان را بيشتر جلا دهيد. زيبا تر كردن صورت و جلوه دادن به آن كه با يك رژ گونه اين كار با كمي رژگونه ملايم به سادگي انجام خواهد شد. براي اين كار ابتدا يك رژگونه با رنگ مناسب انتخاب كنيد. در بين رنگ هاي مخصوص فصل بهار بيشتر رنگ هايي صورتي و هلويي براي رژ گونه مناسب است. استفاده از رنگ صورتي و هلويي بستگي به رنگ پوست تان دارد اگر شما پوست سردي داريد از تن صورتي و اگر پوست گرمي داريد از تن هلويي براي صورتتان استفاده كنيد. از آن جايي كه رنگ‌هاي خيلي روشن يا خيلي تيره جلوه خوبي نخواهند داشت پس سعي كنيد كه رنگ رژگونه را نزديك به رنگ طبيعي پوست تان انتخاب كنيد. بهتر است كه از رژ گونه روي قسمت هاي گوشتي گونه بزنيد و بماليد تا تنها سايه‌اي از آن باقي بماند.

آرايشگاه عروس

بهتر است كه لب هايتان را قبل از رژ لب زدن لايه برداري كنيد ساده ترين راه لايه برداري اين است كه شما با يك مسواك معمولي زماني كه لب ‌هاي شما كاملا مرطوب است سطح رويي لب‌ها را بماليد تا پوسته‌ هاي اضافي جدا شود. سپس بلافاصله به لب هايتان روغن بزنيد. بهترين رنگ براي آرايش لب‌ها در بهار استفاده از هر رنگي مي‌تواند باشد اما توصيه ما رنگي يك درجه تيره‌تر از رنگ طبيعي لب است. بيشتر خانم‌ها تصور مي‌كنند رنگ رژ لب مناسب بهار بايد براق و صورتي باشد اما براي آرايش ملايم بهاري نوع مات بيشتر توصيه مي‌شود توجه داشته باشيد كه هر چقدر كه ارايش شما در بهار براق تر باشد چهره شما جلوه زيبا تري به خود مي گيرد، شما اينكار را مي توانيد با زدن رژلب هاي قرمز و نارنجي براق استفاده كنيد، يا با زدن برق لب، لب هاي زيبا داشته باشيد.

آرايش ابرو در فصل بهار

آرايش ابرو در فصل بهار : چشم هاي جذاب هميشه بايد ابرو هاي مرتب و زيبايي را داشته باشد به همين خاطر شكل ابروها در به نمايش گذاشتن چشم‌ها و به طور كلي چهره‌تان بسيار اهميت دارد. ممكن است قسمتي از ابروي شما ريخته باشد يادتان باشد كه با مداد مخصوص ابرو يا اگر مداد ابرو در اختيار نداشتيد شما مي‌توانيد از مقدار كمي سايه چشم براي پر رنگ كردن ابروهاي تان استفاده كنيد. بهتر است كه از همان رنگ سايه‌اي براي ابرو هايتان استفاده كنيد كه مي‌خواهيد براي چشمانتان نيز استفاده كنيد. از آن جايي كه داشتن ابروهايي ضخيم و پرحجم خيلي در ظاهر اهميت دارد بيشتر افراد هم دوست دارند ابروي طبيعي داشته باشند در اين صورت بهتر است كه به ابروهايتان دست نزنيد و دنباله يا هر چيزي را به ان نزنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۰۵:۵۲ توسط:مهدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :